Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Kunst
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Kunst Leuke cabaretier gezien? Of spannende expositie in een museum? Schrijf je recensie hier! Mooi verhaal, gedicht of kunstig plaatje? Deel het hier met anderen!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 November 2003, 20:21   #1
Tine
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb 'Jongeren-foto-club' in Groningen?

Hallo,
Ik ben een meisje van 16 jaar uit Groningen en vindt (model)fotografie erg leuk. Omdat ik niet het talent en een goeie camera heb om zelf te fotograferen, heb ik al een aantal keer model gestaan voor een fotograaf. Nou lijkt het me heel leuk om samen met andere jongeren (16-20 jr?) uit Groningen van tijd tot tijd bij elkaar te komen (en ook via internet) om leuke ideeën te verzinnen voor foto's en die ook uit te voeren.

[knip] reclame [/knip] [edit] by 0Vera

Ik vraag dus ook totaal niet om ervaren of erg goede mensen, die heb je ook nog niet echt rond deze leeftijd . Enthousiasme vind ik persoonlijk het belangrijkst. Het lijkt me gewoon leuk en gezellig om met meerderen ideeën uit te werken.
Dus denk je dat je op welke manier dan ook (bijv. fotograaf, visagist, haar-/kledingstylist, model, fotobewerker (met photoshop oid), enz) met anderen zo met je hobby/ambitie bezig te zijn, mail me dan: xxxtine_m@hotmail.com
Tine

Laatst aangepast door 0Vera : 7 November 2003 om 23:08
 
Oud 7 November 2003, 23:07   #2
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Net opgezette regels: Geen spam, chat of flamegedrag of het maken van reclame.

ik gooi em dicht na wat aanpassingen en mochten er mensen geinteresseert zijn dan mailen ze bovenstaande dame maar, dat adres laat ik wel staan
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:05.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.