Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 January 2007, 14:27   #1
Mmmm
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Examencursus

Hoi,
omdat wiskunde niet mijn sterkste vak is (zwak uitgedrukt ) heb ik me ingeschreven voor een examencursus. Het is van www.examencursus.net en ik vroeg me af of hier meer mensen naar toe gaan en/of ervaring hebben met dit bedrijf?
Ik hoop het!

Groetjes,

Marieke
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2007, 15:48   #2
Melisss
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben in Leiden geweest voor examencursus wiskunde en vond het echt heel goed. Je hebt een heel kleine groep, maximaal 10 ofzo dan heb je meerdere docenten en je krijgt steeds uitleg over een onderdeel, en je aantekeningen zijn een perfecte samenvatting. Daarna krijg je opgaven en komen de docenten steeds langs om te kijken of het goed gaat en om extra uitleg te geven. De cursus in leiden is geloof ik wel iets duurder maar dan heb je wel wat in ieder geval. Meer info staat op deze site:

http://www.examencursus.leidenuniv.nl
  Met citaat antwoorden
Oud 8 January 2007, 20:48   #3
Mmmm
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dank je voor je snelle en goede reactie! Ik heb me in Rotterdam ingeschreven, dat is voor mij dichterbij en het is goedkoper dan in Leiden. Daar zit je ook in een kleine groep met veel begeleiding begreep ik dus het komt overeen met Leiden voor zover ik kan zien. Ik ben benieuwd of er nog anderen zijn die een examencursus gaan volgen bij www.examencursus.net in Rotterdam!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 February 2007, 20:30   #4
msmit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik niet, ik woon namelijk in Groningen en ik ben daarom van plan de examencursus van de Rijksuniversiteit Groningen te gaan volgen voor Wiskunde A1. Vorig jaar heeft een vriend van mij die gevolgd en die was er erg tevreden over. Je krijgt er ook een syllabus bij met een goed overzicht van alle examenstof. Voor meer informatie:

www.rug.nl/scholieren/examentraining
  Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2007, 15:05   #5
Mmmm
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En? Al meer mensen die bij www.examencursus.net een examencursus gaan volgen? En welke periode?

Groetjes
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2007, 16:39   #6
Examen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi ik ga ook een cursus volgen.. Wiskunde B1. Ik heb al natuurkunde gedaan in Leiden en dat was echt super. Helaas was Wiskunde al vol dus moest ik ergens anders Wiskunde vindne. Rotterdam is de engie die nog plek heeft. Zit nog te twijfelen welke periode ik ga doen. Nadeel is wel dat Rotterdam heel ver is voor mij
  Met citaat antwoorden
Oud 30 April 2007, 12:15   #7
Mmmm
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Examen Bekijk Bericht
Hoi ik ga ook een cursus volgen.. Wiskunde B1. Ik heb al natuurkunde gedaan in Leiden en dat was echt super. Helaas was Wiskunde al vol dus moest ik ergens anders Wiskunde vindne. Rotterdam is de engie die nog plek heeft. Zit nog te twijfelen welke periode ik ga doen. Nadeel is wel dat Rotterdam heel ver is voor mij
Hoi, weet je al welke ronde je gaat volgen? Die van 2,3 en 4 mei of die van 7,8 en 9 mei?
Groetjes,
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 03:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.