Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 July 2002, 19:23   #101
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak


misschien, maar dat maakt geen fuck uit.

deze reply's en jou hele reakties hebben geen ruk met het onderwerp te maken.
ten tweede had ik conducteur, wat jij voor hetgamak uit je quote weglaat, ook genoemd wat hoger staat aangeschreven.

zoenzo vind ik zoals gezegt jou "aanval" nergens opslaan, en niets meer dat het mengen in een off-topic zeer laag-bij-de-gronds aanval van in dit geval ramsiiblaa ofzoiets (geen er echt geen fuck om wat de juiste spelling is.)

zoiets wordt ook wel flamen of een flame uitlokken genoemd.(en ja ik doe er in deze ook aan mee.)
als ik een foute, of voor mij uitziende fout zie, waar bijvoorbeeld weer eens vooroordelen aan te pas komen, mag ik zowel off, als on-topic erop reageren. als je daar niet tegen kunt, moet je maara naar je eigen 'f4rom' (farum?) gaan
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2002, 23:25   #102
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


als ik een foute, of voor mij uitziende fout zie, waar bijvoorbeeld weer eens vooroordelen aan te pas komen, mag ik zowel off, als on-topic erop reageren. als je daar niet tegen kunt, moet je maara naar je eigen 'f4rom' (farum?) gaan
denk je ?

en in mijn post vooroordelen ?

neuh ik trapte alleen net zoals de andere kant dat deed, en nu was het bijvoor beeld conducteut of putjes schepper volgende keer gebruik ik fade of light kee..
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2002, 23:37   #103
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
mwa, ik geloof niet dat jij een winnaar bent, eerder een zware verliezer, als ik een putjes schepper zoek bel ik je wel ok..
je stelt putjes schepper gelijk aan zware verliezer, of je maakt een fout oorzaak-gevolg redenatie of je bent gewoon dom, door putjesscheppers zware verliezers te noemen
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2002, 01:37   #104
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


je stelt putjes schepper gelijk aan zware verliezer, of je maakt een fout oorzaak-gevolg redenatie of je bent gewoon dom, door putjesscheppers zware verliezers te noemen
zoals gezegt, je trekt het op zon manier zwaar uit zijn verband.

plus dat ik niet geloof dat het jou om deze reply/gedachte te doen is.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2002, 22:35   #105
meiske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: in elkaar geramd

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X
nou me eerste vakantiedag begon goed, kom uit school van me rapport ophalen,liep ik dus over het schoolplein met een vriend,toen liep ik per ongeluk voor een jonge zijn fiets, ok zei dus sorry,maar nee die jongen begon me te trappen, dus het is vrij logisch dat ik terugtrap(lijkt mij)
Maar was een 4de klasser(ik ben 2de klasser) dus hij begon meteen op m'n gezicht in te slaan, nu blauwe plekken op m'n gezicht, poot gekneust.
droeg ik een t-shirt van een verkeerde band ofzo? is het omdat ik er gothicachtig uitzie? of ben ik gewoon zo'n lompe gast die telkens ruzie zoekt
Ik kan hier echt niet meer tegen, telkens ik, ik ben telkens slachtoffer van iets,nu dit weer, me hele vakantie verklooit,
ging eindelijk een paar weken weer goed, krijg ik dit weer, kan er echt niet meer tegen, ben al zo fucking depressief, soms zie ik echt geen rede meer om te leven zeg, voel me echt niet meer goed..



waarom ben je niet naar een leraar gegaan of je mentor of vertrouwspersoon desnoods naar je directeur, dit kan echt niet!
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2002, 22:43   #106
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: in elkaar geramd

Citaat:
Originally posted by meiske





waarom ben je niet naar een leraar gegaan of je mentor of vertrouwspersoon desnoods naar je directeur, dit kan echt niet!
het is al opgelost, ik weet zo ongeveer hoe het zit, maar heb geen zin om het allemaal op dit forum te zetten, maar het is alweer opgelost
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2002, 18:40   #107
Isaac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Techno16
hey sorry maar die gothic pplzz zijn ook geen lieverdjes hoor..... het lijkt nu net of hun ook allemaal ZOOOO NICE zijn nou mijn neef was/is er 1 en heeft zijn eige band in die metal shit maar ik TOTAAL NIET maar hij zei al jij hoeft niet ffies langs een groep gothics te lopen of weet ik veel wat dan word je ook om niets in elkaar geslagen.... nog niet mee gemaakt maar wel 2 vrienden van mij dus ga geen verhaaltjes schrijven dat de gothic ppls zulke lieverdjes zijn..!!!!!
Jah, maar als 1 normaal iemand agressief is, zeg je toch ook niet dat alle mensen agresief zijn??

Dat doe je nu wel, als je 1 agressief goth kent, vind je meteen dat de hele groep zo is.. moet je niet doen, klopt niet...
  Met citaat antwoorden
Oud 1 August 2002, 11:07   #108
aarsch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: in elkaar geramd

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X

droeg ik een t-shirt van een verkeerde band ofzo? is het omdat ik er gothicachtig uitzie? of ben ik gewoon zo'n lompe gast die telkens ruzie zoekt

dat vindt ik echt altijd zulke onzin om mensen in elkaar te trappen alleen omdat ze er anders kleden of een andere huidskleur hebben dat is tog bullshit kijk niet hoe mensen eruit zien maar wat erin zit!
  Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2002, 01:54   #109
Angeles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: in elkaar geramd

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X

Het was geen ADHD kind, want zoals klootzak al zei, die krijgen professionele hulp,die mogen volgens mij geeneens op een normale school zitten..
Zo, jij hebt pas echt ergens vaag een klok horen luiden hè. Een kind met ADHD kán leerproblemen hebben door zijn of haar stoornis, maar het hóeft dus niet, evenmin als dat ze per se professionele hulp MOETEN krijgen.

By the way, ik heb zelf ADHD, heb op een zeer normale basisschool gezeten, daarna op een zeer normaal gymnasium en momenteel op een zeer normale universiteit.
  Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2002, 02:05   #110
Angeles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben overigens wel blij voor je dat het probleem inmiddels is opgelost, maar ik word af en toe wel een beetje moe van alle vooroordelen over ADHD. Het hangt ook heel erg van je karakter, je zelfbeheersing en je intelligentie af hoe je er mee omgaat. Ik ben absoluut niet agressief, kan me heel goed aanpassen en ik kan prima leren. Ik ben alleen misschien net iets drukker, chaotischer en minder geconcentreerd, verder ben ik net zo aangepast als ieder ander.

In elk geval, succes en ik hoop dat het goed blijft gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2002, 21:52   #111
AcIDeR
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmm heb ik ook al weleens mee gemaakt maar dan om andere redenen.

Ik had hem gewoon met me vrienden een weekje later terug gepakt. en jij mag raden wat hij ging doen , naar de politie jah.gelukkig is het bij een waarschuwwing voor ons beide gebleven!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.