Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 11 January 2003, 11:24   #1
Fallen-Angel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Dromen

Hebben dromen echt een voorspellende betekenis?
Of kun je gebeurtenissen of gevoelens aflezen aan je dromen?
Als je dat kunt, heb je daar dan ook echt iets aan?
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 11:27   #2
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Dromen

Citaat:
Originally posted by Fallen-Angel
Of kun je gebeurtenissen of gevoelens aflezen aan je dromen?
Als je dat kunt, heb je daar dan ook echt iets aan?
zekerste weten. Je kan er psychologische problemen mee oplossen. Dromen zijn namelijk gebasseerd op wat je 'in het echt' meemaakt
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 13:14   #3
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb zelf ervaren dat sommige dingen die ik droom ook echt uit komen

is we grappig, alleen merk ik het altijd pas daarna dat ik het al gedroomd had, deja vu idee
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 15:43   #4
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Hmmz jah ik denk zeker wel dat dromen wat te betekenen hebben.

Kijk op dit moment gaat het super verrot op me stage en dat mens zit maar de hele tijd te dreigen met een dikke onvoldoende enzow.

Nou had ik dus vannacht het volgende gedroomd:
Ik stond op een perron, ik weet neit waar, gewoon een willekeurig perron. En ineens gleed ik van dat perron af, zo de rails op. En ik kon niet terug dat perron op komen. Alle mensen keken naar me wat ik aan het doen was, maar niemand hielp me dat perron weer op. En toen kwam er een trein aan. Heel snel reed hij, en ineens stopte hij, en stond 10 centimeter voor mij ineens stil.

Ik weet niet precies wat ik hieruit moet concluderen maar ik denk dat het wel met mijn stage te maken heeft, dat ik me niet zo druk moet maken en dat het uiteindelijk toch wel goedkomt ofzo. Maar jah dat zien we de 23e wel.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 16:11   #5
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Hmmz jah ik denk zeker wel dat dromen wat te betekenen hebben.

Kijk op dit moment gaat het super verrot op me stage en dat mens zit maar de hele tijd te dreigen met een dikke onvoldoende enzow.

Nou had ik dus vannacht het volgende gedroomd:
Ik stond op een perron, ik weet neit waar, gewoon een willekeurig perron. En ineens gleed ik van dat perron af, zo de rails op. En ik kon niet terug dat perron op komen. Alle mensen keken naar me wat ik aan het doen was, maar niemand hielp me dat perron weer op. En toen kwam er een trein aan. Heel snel reed hij, en ineens stopte hij, en stond 10 centimeter voor mij ineens stil.

Ik weet niet precies wat ik hieruit moet concluderen maar ik denk dat het wel met mijn stage te maken heeft, dat ik me niet zo druk moet maken en dat het uiteindelijk toch wel goedkomt ofzo. Maar jah dat zien we de 23e wel.
op s.com zit iemand die al wat verder is met het 'decoderen' (lees omzetten in begrijpelijke taal) van dromen....

ikzelf ben pas n00b

P.s. ik flikkerde vrijdag bijna echt voor de trein...geen kans dat die kon stoppen
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 16:32   #6
Irene!!!!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja ik geloof wel dat dromen een betekenis hebben.. K kan niet vaak mn dromen onthouden, maar als ik ze me kan herrineren probeer ik dr wel iets uit te halen
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 21:15   #7
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik hoop dat me dromen niet met me gedachtes/psychische dingen te maken heeft
ik zelf heb vaak last van nachtmerries..
en ik zelf wil het niet geloven dat het een betekenis heeft, maar ik weet wel dat dromen een manier is om je dag te verwerken..
alles wat je in een dag meemaakt verwerk je s'avonds in je dromen..
een speciale betekenis heeft het denk ik niet
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2003, 22:40   #8
aarsch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mijn dromen zijn 9 vd 10 zwart of gewoon wazige onzin
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2003, 02:37   #9
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X
ik hoop dat me dromen niet met me gedachtes/psychische dingen te maken heeft
en ik zelf wil het niet geloven dat het een betekenis heeft, maar ik weet wel dat dromen een manier is om je dag te verwerken..
alles wat je in een dag meemaakt verwerk je s'avonds in je dromen..
een speciale betekenis heeft het denk ik niet
iid, Hoop ik eigenlijk ook,
aan andere kant wel jammer, ik droom echt bijna nooit, kan het iig niet onthouden.en als er een betekenis achter zit, wil k liever niet weten denk ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2003, 13:14   #10
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dromen hebben mijns inziens betrekking op dat wat je meemaakt als je wakker bent, zoals bepaalde verlangens of angsten. Ik weet niet hoe je dromen kunt 'lezen', daar ga ik me na de zomer mee bezig houden.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2003, 15:39   #11
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by eneri
dromen hebben mijns inziens betrekking op dat wat je meemaakt als je wakker bent, zoals bepaalde verlangens of angsten. Ik weet niet hoe je dromen kunt 'lezen', daar ga ik me na de zomer mee bezig houden.
dromen zijn vaak gesymboliseerd
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2003, 16:10   #12
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


dromen zijn vaak gesymboliseerd
dat bedoelde ik ook met 'met betrekking op'.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2003, 18:00   #13
Fallen-Angel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Er bestaan van die 'droomanalyseer' boeken, geloven jullie daarin??
Of zijn die net zo als bij een horoscoop, dat het zo algemeen is dat je het altijd wel op jezelf kunt betrekken? (vage boel dus)
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2003, 18:17   #14
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen-Angel
Er bestaan van die 'droomanalyseer' boeken, geloven jullie daarin??
Of zijn die net zo als bij een horoscoop, dat het zo algemeen is dat je het altijd wel op jezelf kunt betrekken? (vage boel dus)
ja daar geloof ik wel in, tot op zekere hoogte. er zullen vast een heleboel boeken zijn die de zaak overdrijven, maar in principe kun je dromen analyseren/lezen/decoderen.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2003, 21:10   #15
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als iemand dromen onthoudt dan kun je die als het waren 'decoderen' door die symbolieken te vertalen en ze 'aan elkaar' te knopen kun je tot bepaalde conclusies komen. Soms kan je de dromen niet herinneren, dan ga je in hypnose en dan kun je terug tot je onderbewuste blabla (zover benk nog niet )

die boeken zijn o.a. van Freud en nee, ze zijn zeker niet zoals horoscopen

en zoals eneri zei, er zit ook zat troep tussen....dat is overal, ook in de wetenschap
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 12:25   #16
Fallen-Angel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Weet iemand titels van GOEDE boeken over dromen analyseren?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2003, 12:30   #17
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fallen-Angel
Weet iemand titels van GOEDE boeken over dromen analyseren?
loop een spititeule winkel binnen en je vind er genoeg
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 10:49   #18
Fallen-Angel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

OK
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 10:55   #19
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

In je dromen verwerk je wat je overdag hebt meegemaakt, waar je op hoopt of waar je je zorgen over maakt. Dromen hebben volgens mij wel betekenis, maar of ze echt voorspellend kunnen zijn? Volgens mij geven ze een indruk van hoe jij hoopt/denkt/wilt dát het eruit gaat zien (net als bij tarrot-kaarten)
Maar niet alle dromen hoeven iets te beteken te hebben, je kunt volgens mij ook vreselijke onzin dromen
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 18:58   #20
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Karma-Killer
In je dromen verwerk je wat je overdag hebt meegemaakt, waar je op hoopt of waar je je zorgen over maakt. Dromen hebben volgens mij wel betekenis, maar of ze echt voorspellend kunnen zijn? Volgens mij geven ze een indruk van hoe jij hoopt/denkt/wilt dát het eruit gaat zien (net als bij tarrot-kaarten)
tja mee eens, het kan voorspellend werlen omdat je dan dingen verwerkt hebt en dan beter op in kan spelen op het volgende wat gaat komen zodat je daar ook de beste keuzes gaat maken.

Citaat:
Maar niet alle dromen hoeven iets te beteken te hebben, je kunt volgens mij ook vreselijke onzin dromen
Dat hoop ik wel zeg,
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 20:05   #21
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Karma-Killer
Maar niet alle dromen hoeven iets te beteken te hebben, je kunt volgens mij ook vreselijke onzin dromen
je kunt fantasien dromen, of juist dingen die je niet wilt laten gebeuren, ze kunnen heel wat gecodeerd zijn of juist niet....dit alles kan leiden tot 'onzin-dromen', althans dat is mijn verkalring zover
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 21:55   #22
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


je kunt fantasien dromen, of juist dingen die je niet wilt laten gebeuren, ze kunnen heel wat gecodeerd zijn of juist niet....dit alles kan leiden tot 'onzin-dromen', althans dat is mijn verkalring zover
Gelukkig droom ik nooit

Alleen overdag. (LoL)
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 22:00   #23
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by A-Man


1)Gelukkig droom ik nooit

2)Alleen overdag. (LoL)
1) ik hoop dat je grapte?

2) lol
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 22:09   #24
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


1) ik hoop dat je grapte?

2) lol
1) ehhh, nope, ik droom echt bijna nooit. Kan m'n laatste droom niet herinneren. Is dat zo gek?
2)
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 22:14   #25
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Citaat:
Originally posted by A-Man


1) ehhh, nope, ik droom echt bijna nooit. Kan m'n laatste droom niet herinneren. Is dat zo gek?
2)
iedereen droomt of je het onthoudt is wat anders. Als je niet droomt verwerk je je dag niet goed en wordt je dus heel erg prikkelbaar. Dromen wordt vooral gebruikt om alles op een rijtje te zetten. En dat gebeurt in de REM-slaap en als je daar niet in komt wordt je dus prikkelbaar
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 22:16   #26
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkAngel


iedereen droomt of je het onthoudt is wat anders. Als je niet droomt verwerk je je dag niet goed en wordt je dus heel erg prikkelbaar. Dromen wordt vooral gebruikt om alles op een rijtje te zetten. En dat gebeurt in de REM-slaap en als je daar niet in komt wordt je dus prikkelbaar
correct....

alleen kun je niet niet dromen (denk ik...)

als je tijdens je rem slaap steeds wakker gemaakt wordt, dan ben je na een week 'mentaal dood'
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 22:20   #27
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmmm
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2003, 22:21   #28
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkAngel


iedereen droomt of je het onthoudt is wat anders. Als je niet droomt verwerk je je dag niet goed en wordt je dus heel erg prikkelbaar. Dromen wordt vooral gebruikt om alles op een rijtje te zetten. En dat gebeurt in de REM-slaap en als je daar niet in komt wordt je dus prikkelbaar
Hopelijk onthoudt ik ze gewoon niet dan,

maar anders zou het wel wat verklaren..
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 17:03   #29
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat dromen verschrikkelijke onzin kunnen zijn is vanacht wel weer gebleken! Dat kwam ook omdat ik koorts had, dan krijg je altijd verschrikkelijk enge en vreemde dromen!Ik zat ergens op een boom, en ik werd maar steeds omhoog gegooid, ineens kwam ik op een boom die me heel hoog omhoog veerde, zo de lucht in en toen viel ik op de grond. Morsdood
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 17:31   #30
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Karma-Killer
Dat dromen verschrikkelijke onzin kunnen zijn is vanacht wel weer gebleken! Dat kwam ook omdat ik koorts had, dan krijg je altijd verschrikkelijk enge en vreemde dromen!Ik zat ergens op een boom, en ik werd maar steeds omhoog gegooid, ineens kwam ik op een boom die me heel hoog omhoog veerde, zo de lucht in en toen viel ik op de grond. Morsdood
ja hallo, dan heb je het ook over iets heel 'anders'
als je ziek bent zie je ook soms hallucinaties, die zijn toch ook niet 'de werkelijkheid'

edit: wie weet betekende het toch iets
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 18:30   #31
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


ja hallo, dan heb je het ook over iets heel 'anders'
als je ziek bent zie je ook soms hallucinaties, die zijn toch ook niet 'de werkelijkheid'

edit: wie weet betekende het toch iets
re: edit: dat zou natuurlijk kunnen, misschien juist wel,
van alleen erg hoge koorts kan je hallucinaties krijgen d8 ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 19:32   #32
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by A-Man


re: edit: dat zou natuurlijk kunnen, misschien juist wel,
van alleen erg hoge koorts kan je hallucinaties krijgen d8 ik.
ja maar ik bedoel maar, een hallcuinatie dat zich voordoet als droom....netzo als een hallucinatie zich voor kan doen als werkelijkheid.....

snappie?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 21:26   #33
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


ja maar ik bedoel maar, een hallcuinatie dat zich voordoet als droom....netzo als een hallucinatie zich voor kan doen als werkelijkheid.....

snappie?
ik geloof het wel hoor!
Laten het we het maar gezellig bij dromen houden, hallucinaties heb ik geen verstand van.
Wie heeft er nog iemand wat raars of aparts gedroomt?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 21:33   #34
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehe is goed....

ik heb nog wel een droom onthouden. Net toen ik begon met wat dromenleer (heel erg in het begin (nog niet zolang geleden ))
droomde ik dat ik bij mijn oude huis kwam. Ik stond achter in de tuin en op een of andere manier leip ik naarbuiten waar ik een hangslot zag liggen... en iets verder weer een, en een sleutel, maar ik probeerde niet het hangslot open te maken met de sleutel....en toen kwam me moeder met de hond, en een vriendin van mijn moeder. Die praatten wat en toen ging ze weg (ik meen op rollerskates)....

en toen werd het zwart

  Met citaat antwoorden
Oud 21 January 2003, 21:42   #35
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Citaat:
Originally posted by A-Man


Wie heeft er nog iemand wat raars of aparts gedroomt?
ik heb een terug kerende droom en die gaat zo:

Ik sta op een oud station in niemandsland met heel veel mensen waar ik van hou....
Plots gaat de grond open en valt iedereen erin. Tijdje later stopt het vallen en sta ik weer op hetzelfde station alleen dan nu zonder die mensen.. dat vallen blijft doorgaan maar die mensen zie ik de rest van de droom niet meer terug.

Ik heb die droom al zolang ik me kan herinneren vroeger had ik hem vaker nu nog maar 2 keer per jaar gemiddeld
ik vind hem raar
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2003, 22:06   #36
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkAngel


ik heb een terug kerende droom en die gaat zo:

Ik sta op een oud station in niemandsland met heel veel mensen waar ik van hou....
Plots gaat de grond open en valt iedereen erin. Tijdje later stopt het vallen en sta ik weer op hetzelfde station alleen dan nu zonder die mensen.. dat vallen blijft doorgaan maar die mensen zie ik de rest van de droom niet meer terug.

Ik heb die droom al zolang ik me kan herinneren vroeger had ik hem vaker nu nog maar 2 keer per jaar gemiddeld
ik vind hem raar
Dat is wel apart.
Vrienden die je vroeger had, of mensen waar je veel mee omging die nu al een tijdje weg zijn, en jij gaat door. (met leven (het vallen). Je hebt er ook geen last van dat ze weg zijn, je gaat gewoon door.

Dat is mijn vrije interpretatie ,
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2003, 22:24   #37
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Citaat:
Originally posted by A-Man


Dat is wel apart.
Vrienden die je vroeger had, of mensen waar je veel mee omging die nu al een tijdje weg zijn, en jij gaat door. (met leven (het vallen). Je hebt er ook geen last van dat ze weg zijn, je gaat gewoon door.

Dat is mijn vrije interpretatie ,
ja maar als ik alleen ben voel ik me wel eenzaam in die droom.. en me ouders staan er ook bij en familie en de vrienden veranderen.. oja detail.. er staan soms ook mensen tussen die ik niet ken
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2003, 22:49   #38
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

mag ik hier nu ook gaan praten over lucide dromen?

want wanneer je dat vanjezelf weet, dat je daadwerkelijk ook controle over dit fenomeen hebt... dan is ut echt tof ;-)
soms heb ik wel eens dat ik bewust een droommeemaak, en mezelf helemaal kan sturen in die droom, ik sta voor keuzes, dat soort dingen... echt bizar ;-)
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2003, 06:01   #39
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mja ik droomde gisteravond dat ik een jointje aan het roken was en die kwam zo heftig aan dat ik helemaal begonnen te duizelen enzow en op een gegeven moment machteloos op de grond viel. Nou weet ik niet of t iets voorspelt ofzow, maar ik denk dat ik de komende tijd wel uitkijk met dat soort dingen
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2003, 23:26   #40
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkAngel


ja maar als ik alleen ben voel ik me wel eenzaam in die droom.. en me ouders staan er ook bij en familie en de vrienden veranderen.. oja detail.. er staan soms ook mensen tussen die ik niet ken
Toch denk ik dat het iets is van vrienden die je niet meer hebt of vervelend zou vinden om kwijt te raken. -> vandaar eenzaam
de mensen die je niet kent stellen denk ik de mensen voor die je nog gaat ontmoeten en eventueel daarna weer verliest.

Dat vallen is iets van herhaling en doorgaan denk k.
Misschien moet je er eens een vangnet bij dromen
  Met citaat antwoorden
Oud 24 January 2003, 23:30   #41
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
mag ik hier nu ook gaan praten over lucide dromen?

want wanneer je dat vanjezelf weet, dat je daadwerkelijk ook controle over dit fenomeen hebt... dan is ut echt tof ;-)
soms heb ik wel eens dat ik bewust een droommeemaak, en mezelf helemaal kan sturen in die droom, ik sta voor keuzes, dat soort dingen... echt bizar ;-)
Ja das echt maf, heb ook welles gehad,
Ik geloof dat ik nooit zo fijn geslapen heb sinds...
  Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2003, 10:41   #42
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by A-Man


Toch denk ik dat het iets is van vrienden die je niet meer hebt of vervelend zou vinden om kwijt te raken. -> vandaar eenzaam
de mensen die je niet kent stellen denk ik de mensen voor die je nog gaat ontmoeten en eventueel daarna weer verliest.

Dat vallen is iets van herhaling en doorgaan denk k.
Misschien moet je er eens een vangnet bij dromen
grappenmaker... dat is heel moeilijk..

ik kan helaas ook nog niet mn eigen dromen sturen......
kon het maar
misschien minder nachtmerries..........
  Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2003, 14:02   #43
ElysiumDream
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by darkangel112


grappenmaker... dat is heel moeilijk..

ik kan helaas ook nog niet mn eigen dromen sturen......
kon het maar
misschien minder nachtmerries..........
Mij is het wel gelukt.. En het is geweldig dat als iemand achter je aan rent en je wilt pakken bijvoorbeeld, je je gewoon kunt omdraaien (want je weet tenslotte toch dat het maar een droom is) en zegt van: Rot op klootzak wat moet je nou, laat me met rust! Het zal je wel helpen denk ik.

Heb je deze site wel eens gelezen?

Daar staan wel goeie tips tussen om het onder de knie te krijgen.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2003, 14:25   #44
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dank je
  Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2003, 22:16   #45
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ElysiumDream


Mij is het wel gelukt.. En het is geweldig dat als iemand achter je aan rent en je wilt pakken bijvoorbeeld, je je gewoon kunt omdraaien (want je weet tenslotte toch dat het maar een droom is) en zegt van: Rot op klootzak wat moet je nou, laat me met rust! Het zal je wel helpen denk ik.

Heb je deze site wel eens gelezen?

Daar staan wel goeie tips tussen om het onder de knie te krijgen.
k wou net zeggen; ik geloof niet dat het onmogelijk is.
Het kan je helpen je ergste nachtmerries te verslaan.
"Het was maar een droom"
  Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2003, 23:47   #46
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by A-Man


k wou net zeggen; ik geloof niet dat het onmogelijk is.
Het kan je helpen je ergste nachtmerries te verslaan.
"Het was maar een droom"
zeg ik toch ook niet
zeg alleen dat IK het niet kan...
  Met citaat antwoorden
Oud 26 January 2003, 00:05   #47
Gento
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Goed.....ut gaat hier dus ook al nergens over?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 January 2003, 21:01   #48
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als je er niet in geinteresseerd bent, waarom kom je dan de boel verzieken door dit soort posts?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2003, 22:12   #49
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Iemand welles een droom gehad die zo echt leek dat je daarna niet meer goed wist wat nou echt was en wat niet?
das pas frustrerend
Ooit gehad?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2003, 22:15   #50
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat had ik alleen toen ik daadwerkelijk half wakker en half sliep...

ik stond toen tegen de muur waar ik dacht dat de deur hoorde te zijn...

ik kan je zeggen, ik ben niet snel bang, amar toen begon ik toch behoorlijk te flippen en heb van me kamer een slachtveld gemaakt, totdat ik er achter kwam, dat in de muur aan de andere kant een gat zat met een deur erin
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.