Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 9 October 2006, 18:48   #1
Gastje
Lid
 
Gastje's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 July 2006
Locatie: Area 51
Berichten: 107
Stuur een bericht via MSN naar Gastje
Standaard Zelfmoord

Ik las net ergens dat gemiddeld 7 belgen per dag zelfmoord plegen en dat zelfmoord ook de 2de doodsoorszaak is in belgie.
Zelf heb ik ook al een paar gedacht aan zelfmoord maar ik had veel steun van vrienden. Eergistere heeft een vriendin haar pols overgesneden, gelukkig was ik nog op tijd bij haar thuis en heeft ze niks ergs , alleen bloedverlies ... best wel een enge ervaring als ge u vriendin ziet doodbloeden in haar zwembad.
Ik heb haar nu kunne leren dat dood echt niet t oplossing is en dat het leven wel degelijk een zin heeft.
Soms denk ik zelf ook nog wel eens trug aan momenten waarbij ik een mes tegen mn pols had of bij een treinspoor stond, maar die tijd is nu gdn , ik geniet van het leven en dat wil ik ook zo lang mogelijk blijven doen.

wat denken jullie van zelfmoord en hebben jullie er al ervaring mee?
__________________
Jesus loves you...but everyone else thinks you are an asshole.
Gastje is offline  
Oud 9 October 2006, 18:56   #2
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sonde van je leven je hebt er maar 1. 80 jaar in een eeuwigheid is niet zo veel. daarom moet je er alles uit halen.

Ik heb er nooit serieus over na gedacht nee.
 
Oud 10 October 2006, 06:56   #3
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door little girl
sonde van je leven je hebt er maar 1. 80 jaar in een eeuwigheid is niet zo veel. daarom moet je er alles uit halen.
80 jaar, ik wil geen eens zo oud worden


En zelfmoord, het is je eigen leven doe er mee wat je zelf wil, maar daar denken anderen anders over
Pakspul is offline  
Oud 10 October 2006, 07:37   #4
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Ik heb nooit over serieus nagedacht over zelfmoord, maar als ik Belg zou zijn zou dat de zaak misschien wel veranderen
Sander is offline  
Oud 10 October 2006, 20:42   #5
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Wat ik erover denk:
zelfmoord = laf
zelfmoord = niet kunnen omgaan met problemen
zelfmoord = mischien een oplossing/verlossing voor jezelf maar voor je omgeving en nabestaanden zeker niet.

Ik heb er zelf wel eens serieus over nagedacht maar dat was in een depressieve bui. Maar ik heb nooit echt op het punt gestaan het te doen ofzo.

En sinds ik metal luister heb ik geen depressieve buien meer gehad. Metal zorgt dat ik me goed voel en het sust mijn gevoelens. Het is zegmaar een soort troost waar je altijd op kan rekenen.

En het leven opzich heeft geen zin maar je kan er wel iets zinnigs van maken. En je moet ervan genieten.
blabla1993 is offline  
Oud 10 October 2006, 20:59   #6
hOi sanNeke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

denk eerst aan de mensen die je nodig hebben...
 
Oud 10 October 2006, 23:22   #7
Cleownd
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Sander0201
Ik heb nooit over serieus nagedacht over zelfmoord, maar als ik Belg zou zijn zou dat de zaak misschien wel veranderen
HAHAHAHHAHAHAHAHA !
 
Oud 10 October 2006, 23:39   #8
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993
En sinds ik metal luister heb ik geen depressieve buien meer gehad. Metal zorgt dat ik me goed voel en het sust mijn gevoelens. Het is zegmaar een soort troost waar je altijd op kan rekenen.
Metal is ook echt van die vrolijke muziek
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 10 October 2006, 23:41   #9
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zelfmoord is laf? Kan veel zeggen maar het is niet laf.
 
Oud 11 October 2006, 07:45   #10
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is laf om er maar een eind aan te maken en niet te gaan voor de mogelijkheden die er nog in je leven kunnen zijn.
 
Oud 11 October 2006, 15:06   #11
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Metal is ook echt van die vrolijke muziek
nee maar op een of andere manier voel ik me er beter door
blabla1993 is offline  
Oud 11 October 2006, 15:37   #12
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Weer zo'n topic...

Maar ik begrijp wel wat je bedoeld met laf. Het klinkt zo hard...
Maar ik een zekere zin laat je wel de mensen die echt om je geven in de steek.

Ik heb er nooit serieus over nagedacht. Wel van "hoe zal het zijn en zal ik met iets van het leven herinneren..." Meer van "wat is er na de dood en wil ik dat bewust meemaken?"

Maar mijn motto is: Het leven is alles wat je hebt.
 
Oud 11 October 2006, 18:21   #13
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP
Zelfmoord is laf? Kan veel zeggen maar het is niet laf.
Is het niet laf om weg te lopen voor je problemen? (op de extreemste manier)
blabla1993 is offline  
Oud 11 October 2006, 18:25   #14
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Hier is toch al een heel topic over geweest? Merge die twee anders even ofzo
Pakspul is offline  
Oud 11 October 2006, 19:03   #15
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul
Hier is toch al een heel topic over geweest? Merge die twee anders even ofzo
Die is inmiddels al een tijd geleden gesloten...
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 11 October 2006, 19:27   #16
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja, wel met die dachten gespeeld.. maar ik had geen karakter (of mssh net wel).

Toen een vriend een poging deed om zelfmoord te plegen.. ben ik wel eens verschoten. Ik wist dat die jongen depri was. Toen heb ik hem zo goed mogelijk proberen te steunen. Vervolgens is hij uit zijn dipje gekomen. Zag er niks meer aan en dan doet hij plots een poging... 'k zag het gewoon niet aankomen.

Verder heeft een andere vriend (waarmee ik vroeger nog dagelijks mee naar school reed) zich opgehangen. Net op kerstavond. 'k had hem de week ervoor nog op de bus gezien en alles leek mij normaal. Hij deed gewoon zoals ik hem altijd al heb gekend. grote mond en klein hartje.

Momenteel zeker geen behoefte om zelfmoord te plegen.. hopelijk blijft dat zo
 
Oud 12 October 2006, 02:22   #17
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993
Is het niet laf om weg te lopen voor je problemen? (op de extreemste manier)
Is het niet moedig om de beslissing te kunnen nemen om je hoogste bezit (je leven) op te geven?

Ik vind zelfmoord absoluut niet laf. Wel absurd af en toe..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 14 October 2006, 14:00   #18
blackstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zelfmoord...
Echt niet meer weer weten wat je moet doen..de dood als enige uitweg zien, diepdiepdiep ongelukkig zijn.. Deze mensen zouden best uit zo'n moeilijke tijd kunnen komen denk ik.. maar als ze dat niet willen, als ze dood willen.. Het is hun eigen keuze..
 
Oud 15 October 2006, 09:26   #19
.yorick.
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993
Wat ik erover denk:
zelfmoord = laf
zelfmoord = niet kunnen omgaan met problemen
zelfmoord = mischien een oplossing/verlossing voor jezelf maar voor je omgeving en nabestaanden zeker niet.

Ik heb er zelf wel eens serieus over nagedacht maar dat was in een depressieve bui. Maar ik heb nooit echt op het punt gestaan het te doen ofzo.

En sinds ik metal luister heb ik geen depressieve buien meer gehad. Metal zorgt dat ik me goed voel en het sust mijn gevoelens. Het is zegmaar een soort troost waar je altijd op kan rekenen.

En het leven opzich heeft geen zin maar je kan er wel iets zinnigs van maken. En je moet ervan genieten.
Maar als je op het punt staat zelfmoord te plegen zit je waarscheinlijk wel even dieper in de put dan jij zat.
Dan weetje waarscheinlijk niet meer wat er in je hoofd omgaat.
tsja zelf heb ik het nooit meegemaakt dus eigelijk weet ik er weinig van
 
Oud 16 October 2006, 10:16   #20
DarkThoughts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben ong 3 jaar depressief geweest en heb moeten 'vechten' zeg maar om mijn depressiviteit te overwinnen. Heb ong 8 keer zelfmoord geprobeerd te plegen. 1 keer met een schaar maar toen kwam mijn broer binnen > belde ziekenhuis en moest daarheen. Andere keren zijn ook niet bepaald plezierig..

Het was zeker niet makkelijk,ben door een hel gegaan. Moest heel veel dingen tegen mijn zin doen, maar zag toen niet in dat het me wel eens kon helpen.Was al mijn destijdse vrienden verloren wat in houdt dat ik geen sociaal leven meer had,ging amper naar school en als ik dat deed kwam ik toch weer terug naar huis.

Het was dus weer weg, totdat ik een vriend kreeg{nu nog steeds heb} en me ging realiseren hoeveel ik van hem hou en dat deed me pijn om hem steeds weer te missen. Dus dat snijden begon weer, hij was heel teleurgesteld en verdrietig dat ik het deed. We hebben het samen heel snel kunnen oplossen, in 3 maanden ongeveer. Door veel te praten, heel veel. En dat is toch anders dan met een persoon die jou niet zo heel goed kent en er alleen maar zijn beroep van maakt. Nu ben ik nog steeds samen met mijn vriend, meer als 9 maanden en het gaat goed met me. Hoewel, soms heb ik nog wel gedachtes omdat een vriendin van me is verongelukt en dat doet me nog steeds veel pijn..

Maar eigenlijk, het gaat goed. En mensen die zo makkelijk over zelfmoord praten ; je wilt het niet meemaken. Praat dus nergens zo over als je niet eens hebt meegemaakt
 
Oud 16 October 2006, 10:18   #21
DarkThoughts
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

^ Alsjeblieft niet quoten.
 
Oud 20 April 2007, 16:24   #22
anoniempje34
Lid
 
anoniempje34's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 April 2007
Locatie: roffa
Berichten: 76
Standaard

ik heb zelf ook nooit nagedacht over zelfmoord dat komt waarschijnlijk omdat ik ook nooit egt een depribui heb gehad. maar andere mensen die plegen geen zelfmoord omdat ze alleen maar een depribui hebben maar misschien ook wel omdat ze gepest worden. sommige mensen worden zo erg gepest dat als je alleen maar over straat loopdat je dan al uitgelachen word. een meisje van me klas als zij haar deur open doet beginnen al die kinderen al te kijken en gelijk te pesten. en dat soort mensen hebben dan ook geen zin meer in het leven. zij wilde zelfmoord plegen maar ik had haar gelukkig omgepraat. dus bij heel veel mensen is de reden dat ze gepest worden door iedereen en ze voelen zich dan eenzaam en dan denke ze dat het leven geen zin meer heeft. dus je kan wel zeggen dat als je zelfmoord pleegt je geen problemen kan oplossen maar meetal is peste vaak niet op te lossen.
anoniempje34 is offline  
Oud 20 April 2007, 16:40   #23
Leh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zolang Jennifer Love Hewitt nog leeft is er helemaal geen reden om zelfmoord te plegen...
 
Oud 28 September 2007, 21:09   #24
mikeje20
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard zelfmoord

mijn vriend zit nu in zo'n bui hij blijft het maar over zelfmoord hebben van als ik nou van het dak spring zegt ie... dan zegt ie wa onverstaanbaars dan zegt ie zo: nee dan kom ik met me hoovd eerst en dan doet t egt gruwlijk pijn.... 2 minuten later zegt ie: en een pistool hmm ik heb daar mischien wel een verguning voor nodig .... maar als ik m nu koop met 1 kogel... dan heb ik mezelf al van kant gemaakt voordat de politie er is...
ik heb ook wel eens zo'n bui gehad ik d8 eigenlijk een beetje hetzelfde dus ik wist wat ie doormaakte dus liet hem gewoon praten weet je hij had grote problemen thuis ,geldproblemen,drugsverslaavd gokverslaavd
dus hij zag t leeve egt nie meer zitten.. nog steeds niet maar
dan is de enige uitweg nog maar 'de dood' hij moet geld verdienen daarvan moet ie drugs kopen goken en andere mensen terug betaalen weet je....
 
Oud 29 September 2007, 09:03   #25
Kwak
Lid
 
Kwak's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2003
Locatie: Waar je woont
Berichten: 1.445
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door mikeje20 Bekijk Bericht
mijn vriend zit nu in zo'n bui hij blijft het maar over zelfmoord hebben van als ik nou van het dak spring zegt ie... dan zegt ie wa onverstaanbaars dan zegt ie zo: nee dan kom ik met me hoovd eerst en dan doet t egt gruwlijk pijn.... 2 minuten later zegt ie: en een pistool hmm ik heb daar mischien wel een verguning voor nodig .... maar als ik m nu koop met 1 kogel... dan heb ik mezelf al van kant gemaakt voordat de politie er is...
ik heb ook wel eens zo'n bui gehad ik d8 eigenlijk een beetje hetzelfde dus ik wist wat ie doormaakte dus liet hem gewoon praten weet je hij had grote problemen thuis ,geldproblemen,drugsverslaavd gokverslaavd
dus hij zag t leeve egt nie meer zitten.. nog steeds niet maar
dan is de enige uitweg nog maar 'de dood' hij moet geld verdienen daarvan moet ie drugs kopen goken en andere mensen terug betaalen weet je....
dude, ga naar dr Phil want dit boeit niemand hier
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Kwak is offline  
Oud 29 September 2007, 10:16   #26
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jij hebt ook geen gevoel hè kwak..?

maagoed.. er zat voreg jaar een jonge bij me in de klas..
en hij rookte ook.. ik weet niet of hij aan de drug zat .. maar dat doet er ff niet toe..

hij zei altijd.. als ie een onvoldoende voor een proefwerk gehaalt had.. dat hij z'n leve had 'vernaait' (( verpest )) en dan zei die.. als ik m'n diploma niet haal spring ik van een flatgebouw af..
(( was niet als grapje bedoeld ))

maar.. man ..hoe oud is ie.. 14 ..z'n leven is nog niet eens begonnen..

het leven duurt maar kort.. dus waarom zou je er al zo vroeg een einde aan maken..
 
Oud 29 September 2007, 11:01   #27
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door -GameGirl Bekijk Bericht
het leven duurt maar kort.. dus waarom zou je er al zo vroeg een einde aan maken..
En wie ben jij om over iemand anders leven te hebben en te zeggen dat hij moet leven tot dat hij natuurlijk dood gaat?
Pakspul is offline  
Oud 29 September 2007, 11:03   #28
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou sorry hoorr.....
het Spijt me zeer.....

't was toevalleg wel een vriend van me.....

maagoed laat maar,, ik zeg al niks meer.....
 
Oud 29 September 2007, 11:18   #29
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Braaf
Pakspul is offline  
Oud 29 September 2007, 12:34   #30
Kwak
Lid
 
Kwak's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2003
Locatie: Waar je woont
Berichten: 1.445
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door -GameGirl Bekijk Bericht
Jij hebt ook geen gevoel hè kwak..?
Dan mag jij me gaan vertellen wat die gast probeerde te vertellen of vragen met zn verhaal? Wtf moet je met zon reactie?
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Kwak is offline  
Oud 29 September 2007, 12:56   #31
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de 'oprichter' van deze topic vroeg toch of we 'ervaring' hadden met zelfmoord?

Nou.. dat is toch ook een 'ervaring'..??
 
Oud 1 October 2007, 21:59   #32
Feeling_Girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja.. natuurlijk heeft het leven wel mooie dingen. zoals liefde van vrienden.
maar ik denk: life sucks.
miss kan beter iedereen dood zijn, kunnen we elkaar ook geen pijn meer doen
 
Oud 9 October 2007, 22:00   #33
wtr
Lid
 
Geregistreerd op: 9 October 2007
Berichten: 34
Standaard

sommige mensen hebben een goede reden voor zelfmoord.

bijv als ze vaak ziek zijn maar dokters kunnen er niet achterkomen wat het is en uit pshygische onderzoeken komt ook niks. je ligt grotendeels van de dag als een kasplantje op bed omdat je je niet lkkr voelt.... tjah dan kan ik wel begrijpen dat je dood wilt.

en bij sommige mensen is hun heele leven altijd al een puinhoop geweest, van het ene probleem in het andere.

dus in sommige gevallen kan ik het begrijpen en dan hoop ik waar ze ook komen(ik geloof namelijk niet in een god) dat ze igg daar gelukkig zijn.

en laf is het zkr niet, ze hebben tog de ballen gehad om die polsen door te snijden of weet ik veel hoe ze zich naar hun einde brachten en dat is niet altijd evenmakkelijk omdat ze weten dat tog sommige mensen hun echt gaan missen.
wtr is offline  
Oud 10 October 2007, 17:29   #34
Klijntje
Lid
 
Klijntje's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 September 2007
Locatie: klein dorpje in Zeeland
Berichten: 107
Standaard

ikzelf heb een periode gehad waarin ik vaak dacht aan zelfmoord, waarin ik me ook vaak heb gesneden. Die tijd is inmiddels al lang over, want alle problemen van die tijd zijn voor bij en ik ben inmiddels een aantal jaartjes ouder en dus beter in het relativeren van problemen.

Waar ik de laatste tijd wel mee zit is het volgende:
Ik heb sinds 3 maanden een nieuwe vriend, en hij heeft een behoorlijk slecht verleden... Toen hij 14 was heeft zijn vriendin zelfmoord gepleegd... Ze was drugsverslaafd, werd thuis (sexueel) mishandeld en toen ze op een middag ruzie had met hem, heeft ze een overdosis genomen..

Opzich is dat lang geleden en heeft hij er niet echt moeite meer mee, maar ik weet wel dat het nog vaak door zijn hoofd spookt. En ik vraag me dan altijd af hoe hij zich voelt en hoe hij zich toen voelde.. Het is voor mij zo moeilijk voor te stellen dat iemand waar je zo veel om geeft, opeens weg is...

Daarom ben ik dus ook van mening dat zelfmoord nooit een oplossing is... Kijk, euthanasie is een ander punt, dat heeft vaak medische redenen en dat kan ik begrijpen. Maar zelfmoord.. Tja, je kunt wel blijven zeggen dat het leven geen zin heeft en dat je beter dood kunt gaan, maar uiteindelijk: het leven heeft voor niemand zin, en de rest gaat toch ook nog gewoon door?
__________________
The verb "To Glomp": The act of lovingly (and dramatically) attacking another with a hug

~Whatever road you choose, I am behind you; win or lose..
Klijntje is offline  
Oud 10 October 2007, 18:51   #35
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar sommige hebben het gewoon moeilijker dan een ander..

en als je zo diep in de shit zit.. dat je geen mogelijkheid meer ziet om er misschien uit te kunne kome...
dan begrijp ik wel dat je geen zin meer hebt..

ik denk ook wel eens.. What in the world moet ik hier nou nog doen... je bent de hele dag met school bezeg.. leren leren leren huiswerk maken leren leren leren tot savonds laat.. geen vrije tijd meer.. ALTIJD elke dag maar weer hetzelfde..
en dan zijn de kindere op mijn school ook nog zo..
dat als je niet zoals hun.. in merk kleding loopt.. of ietsje anders denkt.. of misschien nog niet elk weekend naar de bar gaat.. dan ben je meteen een freak.. of een buitebeentje.. en dan wordt je alleen maar getreitert.. OMDAT JE JEZELF BENT!!

Depresion!!
 
Oud 10 October 2007, 19:39   #36
Klijntje
Lid
 
Klijntje's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 September 2007
Locatie: klein dorpje in Zeeland
Berichten: 107
Standaard

ik ben blij dat er op mijn school genoeg mensen zitten die net zo denken/zich kleden/maf zijn als ik XD Maar ik snap wel wat je bedoelt... Het enige wat ik je aan kan raden is; blijf gewoon jezelf en probeer je er niet te veel van aan te trekken.. Heb ik ook gedaan en met mij is ook alles goedgekomen ^_^ Ga gewoon buiten school op zoek naar mensen die er géén moeite mee hebben hoe jij bent..


Om even terug on-topic te komen:
In de tijd dat het met mij ook niet zo goed ging, heeft een vriendin van mij zelfmoord proberen te plegen, en daardoor mijn vriendje ook, want hij vond haar leuk -_-' Niet de meest fijne situatie...
__________________
The verb "To Glomp": The act of lovingly (and dramatically) attacking another with a hug

~Whatever road you choose, I am behind you; win or lose..
Klijntje is offline  
Oud 14 November 2007, 14:25   #37
_JustOMe_
HAAII! xD
 
_JustOMe_'s Avatar
 
Geregistreerd op: 14 November 2007
Locatie: In ut Noordn
Berichten: 33
Standaard

Haai kheb een probleem
Op school zaten ze is een keer op mijn hyves naar een foto te kijken ze moesten allemaal lachen...
Toen ging ik naar huis en heb op men kamer gehuild en gehuild (ben niet zo mooi)
en toen zij ik tegen mezelf :
Ik verdien deze plek op de wereld niet...!
toen dacht zal ik het doen of niet?
ik ben bang om naar school te gaan omdat ze dan men foto gaan naa doen
en dan moet ik inmezelf krijzen van woede en verdriet en nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen ik weet geen raad meer..
Men familie en vrienden (van men oude school) denken dat ik een vrolijk meisje ben maar ik huil op men kamer zowat elke avond alleen..
Ik ben te laf om er al een eind aan te gaan maken
ik weet het echt niet meer please geef me ff een reden om het niet te doen

xx _JustOme_
_JustOMe_ is offline  
Oud 14 November 2007, 14:29   #38
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door _JustOMe_ Bekijk Bericht
Ik ben te laf om er al een eind aan te gaan maken
Omdat jij de eerste eerlijke potentiele zelfmoord dinges bent zal ik je niet bashen.


Het komt wel goed, je moet er gewoon schijt aan hebben
insanity is offline  
Oud 14 November 2007, 14:35   #39
_JustOMe_
HAAII! xD
 
_JustOMe_'s Avatar
 
Geregistreerd op: 14 November 2007
Locatie: In ut Noordn
Berichten: 33
Standaard

Jaa ik gaa er gewoon schijt aan hebben maar wat moet ik zeggen als ze me foto gaan nadoen ,,
maar ik ben ook te laf om naar men mentor te gaan dan denken zij ook weer van: Ohh ze kan het niet alleen enzo..

xx _JustOMe_
__________________
Bij iedere stap die ik neem kom ik een stukje dichter bij mijn bestemming maar ook een stukje verder dan vanwaar ik kwam...
_JustOMe_ is offline  
Oud 14 November 2007, 14:40   #40
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door _JustOMe_ Bekijk Bericht
Jaa ik gaa er gewoon schijt aan hebben maar wat moet ik zeggen als ze me foto gaan nadoen ,,
Gewoon drge kutgrappen terug maken.
Kijk niemand is perfect, dus als ze jou op je mindere punten pakken, mag jij dat ook.
insanity is offline  
Oud 14 November 2007, 14:43   #41
_JustOMe_
HAAII! xD
 
_JustOMe_'s Avatar
 
Geregistreerd op: 14 November 2007
Locatie: In ut Noordn
Berichten: 33
Standaard

Jaa gaa ik doen ik hoop dat het morgen lukt kvoel me al een stuk beter
__________________
Bij iedere stap die ik neem kom ik een stukje dichter bij mijn bestemming maar ook een stukje verder dan vanwaar ik kwam...
_JustOMe_ is offline  
Oud 14 November 2007, 14:44   #42
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Blij toe
insanity is offline  
Oud 14 November 2007, 14:47   #43
_JustOMe_
HAAII! xD
 
_JustOMe_'s Avatar
 
Geregistreerd op: 14 November 2007
Locatie: In ut Noordn
Berichten: 33
Standaard

Jaa
__________________
Bij iedere stap die ik neem kom ik een stukje dichter bij mijn bestemming maar ook een stukje verder dan vanwaar ik kwam...
_JustOMe_ is offline  
Oud 14 November 2007, 14:48   #44
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

insanity is offline  
Oud 14 November 2007, 15:00   #45
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door _JustOMe_ Bekijk Bericht
Haai kheb een probleem
Op school zaten ze is een keer op mijn hyves naar een foto te kijken ze moesten allemaal lachen...
Toen ging ik naar huis en heb op men kamer gehuild en gehuild (ben niet zo mooi)
en toen zij ik tegen mezelf :
Ik verdien deze plek op de wereld niet...!
toen dacht zal ik het doen of niet?
ik ben bang om naar school te gaan omdat ze dan men foto gaan naa doen
en dan moet ik inmezelf krijzen van woede en verdriet en nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen ik weet geen raad meer..
Men familie en vrienden (van men oude school) denken dat ik een vrolijk meisje ben maar ik huil op men kamer zowat elke avond alleen..
Ik ben te laf om er al een eind aan te gaan maken
ik weet het echt niet meer please geef me ff een reden om het niet te doen

xx _JustOme_
Waarom zet je een foto waar je (blijkbaar) slecht op staat dan in de eerste plaats op je hyves.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline  
Oud 14 November 2007, 15:05   #46
_JustOMe_
HAAII! xD
 
_JustOMe_'s Avatar
 
Geregistreerd op: 14 November 2007
Locatie: In ut Noordn
Berichten: 33
Wink

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Waarom zet je een foto waar je (blijkbaar) slecht op staat dan in de eerste plaats op je hyves.
Jaa men vriendinnen en zelfs men ex vriendjes vInden hem mooi dus voelde ik me een stuk zelfverzekerd en toen werd ik naar een andere school overgeplaatst en die hebben een andere mening OK maar ik haat het gewoon als ze zo doen gelukkig is 1 iemand het met mij eens
__________________
Bij iedere stap die ik neem kom ik een stukje dichter bij mijn bestemming maar ook een stukje verder dan vanwaar ik kwam...
_JustOMe_ is offline  
Oud 14 November 2007, 20:42   #47
spiral_design
*****eigenaar
 
spiral_design's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 September 2006
Locatie: melkweg
Berichten: 808
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
Zelfmoord is laf? Kan veel zeggen maar het is niet laf.
is wel laf, want je neemt de kortste en gemakkelijkste weg.
Ik vind trouwens dat we niet moeten oordelen over mensen die zelfmoord hebben gepleegd. Voor je zelfmoord pleegt is er al wel héél wat gebeurd en die mensen zien gewoon geen andere uitweg meer.
__________________
een homofiele schizofreen heeft met zichzelf genoeg
spiral_design is offline  
Oud 14 November 2007, 21:11   #48
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door PFP Bekijk Bericht
Zelfmoord is laf? Kan veel zeggen maar het is niet laf.
Weglopen voor je problemen is niet laf?
insanity is offline  
Oud 15 November 2007, 09:34   #49
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door spiral_design Bekijk Bericht
is wel laf, want je neemt de kortste en gemakkelijkste weg.
Ik gun jou een chronisch ziekte kijken hoe je er dan nog over denkt,
Pakspul is offline  
Oud 16 November 2007, 12:14   #50
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Ik heb er al heel vaak over nagedacht. En denk er op het moment weer over na.. Ik weet dat het niet goed is maar ik kan het leven gewoon niet aan zoals het nu gaat!
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:55.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.