Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 May 2003, 13:29   #1
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Dat de heren Theo-Tank en kezman-hool nooit meer zeuren

Godsamme.. Dé wedstrijd van t jaar zowat, Europees moet behaald worden, en hoeveel kaarten krijg je van die lijers uit Rotterdam met een uitvak van 1000 personen Jawel, exact op de kop af 200!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kaarten Wat heb je zelf nu voor recht om te zeuren over andere clubs, als Feyenoord zelf 1/5 deel van het uitvak te beschikking stelt? Het moge duidelijk zijn dat die 1000 kaarten makkelijk aan de man gebracht zouden zijn (als ik bedenk dat 500 kaartenm tegen RKC 2 jaar terug binnen 10 minuten weg waren). Feyenoord, alweer eens bedankt!! Wat ben ik blij dat ajax de CL gehaald heeft!
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2003, 13:35   #2
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat laatste zinnetje is echt hypocriet

verder heb je natuurlijk een punt...
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2003, 14:12   #3
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi
dat laatste zinnetje is echt hypocriet

verder heb je natuurlijk een punt...
en jij hebt drie punten
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2003, 14:16   #4
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat is de reden van deze dubieze actie dan? ik had nog wel een los kaartje over hoor bertje, maar die wilde je niet
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2003, 14:20   #5
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
wat is de reden van deze dubieze actie dan? ik had nog wel een los kaartje over hoor bertje, maar die wilde je niet
Ik heb kaarten, maar een héleboel anderen niet. De reden is mij totáál onbekend. is er geen kermis in rotterdam ofzo?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2003, 14:34   #6
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Sterker nog Bart, je hebt recht op 1.600 kaarten!
Die moet je ook gewoon afdwingen via de knvb c.q. rechter als je het mij vraagt.
Maar raar verhaal jullie krijgen 200 kaarten? Vak GG biedt capaciteit voor 650 man, dus die zou je dan zowiezo toch krijgen?
Is er een verplichte vervoersregeling?
Lijkt me meer dan logisch dat je contact op neemt met je SV, ben wel benieuwd naar de reden.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2003, 14:40   #7
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Sterker nog Bart, je hebt recht op 1.600 kaarten!
Die moet je ook gewoon afdwingen via de knvb c.q. rechter als je het mij vraagt.
Maar raar verhaal jullie krijgen 200 kaarten? Vak GG biedt capaciteit voor 650 man, dus die zou je dan zowiezo toch krijgen?
Is er een verplichte vervoersregeling?
Lijkt me meer dan logisch dat je contact op neemt met je SV, ben wel benieuwd naar de reden.
Ik bén van de supportersvereniging Naja, niet de officiële, maar Fanproject Kerkrade '98.. Ik dacht dat vak GG 1000 plaatsen had zelfs, althans, dat zei de reiscöordinator. De KNVB verlegt zelf het probleem naar Feyenoord. 1600 kaarten zullen we misschien niet slijten, maar 1000 zeker weten wel. Ik kreeg bijvoorbeeld van
één van onze leden dit mailtje:

Hoi Bart,

Wat is dit nou weer? ik kan niet mee naar de wedstrijd feyenoord - roda want de kaarten waren uitverkocht:-( maar weet jij wie hier achter zit of feyenoord of de knvb? want normaal passen in dat vak van feyenoord 1000 mensen dus dat is wel een beetje triest om dan maar 200 kaarten te geven. fanproject heeft sowieso maar 100 kaarten, timo zei dat ie niet meer al die kleuters in de bus wilde. en toen zei een vrouw achter de balie in de sjtomerij ik bel de knvb zij dat gedaan begon die vent tegen haar te schreeuwen maarre dus je ziet me niet bij feyenoord - roda of jij moet nog wat kunnen regelen ;-);-)

Groetjes marvin

Naja, ik later die gast gemaild, hoe het nu precies zat, en timo ook nog gebeld, maar we krijgen er 200 en geen kaart meer. feyenoord wil niet op hemelvaartsdag ofzo een hele meute in de stad hebben schijnt de oorzaak te zijn. Welja, bedankt, Ivo!
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2003, 14:47   #8
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Vak GG is 650
Vak G is 950

Als ik het goed heb....

Zeer vreemde situatie, maar ik denk dat je voor het probleem dan bij de Gemeente Rotterdam moet zijn. Het zal Feyenoord weinig interesseren of er 1000 man van Roda over de lijnbaan loopt.

De gemeente doet de laatste tijd wel meer rare dingen mbt voetbalwedstrijden. Zie de beker finale alleen al -> drooglegging

Heb je geen officiele verklaring? Zou ik best wel eens willen lezen.

Zeer triest zaak dit, ik zou ook zeker druk blijven geven, en desnoods gewoon met een paar honderd man kaartloze in het centrum gaan zitten.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"

Laatst aangepast door theo tank : 27 May 2003 om 14:49
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2003, 14:53   #9
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Vak GG is 650
Vak G is 950

Als ik het goed heb....

Zeer vreemde situatie, maar ik denk dat je voor het probleem dan bij de Gemeente Rotterdam moet zijn. Het zal Feyenoord weinig interesseren over er 1000 man van Roda over de lijnbaan loopt.

De gemeente doet de laatste tijd wel meer rare dingen mbt voetbalwedstrijden. Zie de beker finale alleen al -> drooglegging

Heb je geen officiele verklaring? Zou ik best wel eens willen lezen.

Zeer triest zaak dit, ik zou ook zeker druk blijven geven, en desnoods gewoon met een paar honderd man kaartloze in het centrum gaan zitten.
Nee, die krijgen wij niet meer .. Sinds FC Limburg is Fanproject niet meer officiëel aan Roda verbonden, op eigen verzoek. De kaarten kopen we nu bij de echte supportersvereniging, en organiseren dan gewoon de reis. Heb je geen last van alcoholverbod of andere verboden ook Bovendien zitten we wel nog bij SOVS, dus je loopt minder risico teruggestuurd te worden of iets dergelijks. In Groningen waren we zelfs als enige aar
Het gaat trouwens met name om de 'dagjesmensen'. De harde kern an sich heeft wel kaartjes, die gaan toch altijd wel (200 man gaan altijd wel mee). Dus wie er dan de moeite nemen op het terras te gaan zitten? Maarja, we moeten nog even kijken wat er gebeurt. Timo was nu bezig proberen te regelen of er niet 600 man meekunnen op zijn minst..
  Met citaat antwoorden
Oud 27 May 2003, 15:49   #10
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi
dat laatste zinnetje is echt hypocriet

verder heb je natuurlijk een punt...
hehe
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2003, 09:40   #11
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

en jij hebt drie punten


drie punten meer dan jullie?
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2003, 10:22   #12
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi
dat laatste zinnetje is echt hypocriet

verder heb je natuurlijk een punt...
Je hebt gelijk Was even vergeten dat bij ajax gewoon je spullen doorzocht worden zonder dat je er wat van weet. DUS in feite allebei niks.

Oh jah, Feyenoord is inmiddels over de brug gekomen met het geweldige aantal van 'nog eens 200 kaarten'. De vlag kan uit, we hebben er al 400!
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2003, 10:24   #13
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1600 joden mogen wel, maar 1600 limburgers niet
beetje vreemd.

dan vind ik 400 nog te weinig...
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2003, 10:31   #14
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MarkNMGN.
1600 joden mogen wel, maar 1600 limburgers niet
beetje vreemd.

dan vind ik 400 nog te weinig...
duuhhhhhhhhhhh 400 slaat nog nergens op SOVS is ook al ingeschakeld..

27-05-2003 Vertrektijd en plaats

De bussen vertrekken niet zoals gewoonlijk vanaf P7 achter PL-stadion, maar vanaf P2 bij de hoofdingang, om 11.00 uur. Het Fanproject heeft ondertussen ook de SOVS ingeschakeld in een laatste poging om extra kaarten te krijgen.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2003, 10:33   #15
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het lukt dan toch ook niet meer om binnen een dag 600 kaarten te verkopen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2003, 10:34   #16
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MarkNMGN.
het lukt dan toch ook niet meer om binnen een dag 600 kaarten te verkopen
Weet je wel hoeveel vraag ernaar is?
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2003, 12:35   #17
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar Feyenoord verdient toch ook aan die kaartjes neem ik aan? Dus Feyenoord heeft er ook enige baat bij als zoveel mogelijk kaartjes verkocht worden?

Maar tja het ligt dus aan de gemeente. Maar Roda fans staan toch niet bekend om de grote problemen die ze altijd veroorzaken? Dus met lekker terrasweer op hemelvaartsdag zie ik dat niet echt mislopen. Die gemoedelijke limburgers zoals Bartje zorgen wel voor een goede sfeer, toch
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2003, 13:30   #18
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Maar Feyenoord verdient toch ook aan die kaartjes neem ik aan? Dus Feyenoord heeft er ook enige baat bij als zoveel mogelijk kaartjes verkocht worden?

Maar tja het ligt dus aan de gemeente. Maar Roda fans staan toch niet bekend om de grote problemen die ze altijd veroorzaken? Dus met lekker terrasweer op hemelvaartsdag zie ik dat niet echt mislopen. Die gemoedelijke limburgers zoals Bartje zorgen wel voor een goede sfeer, toch


Mjah, het zal wel komen door de laatste wedstrijden tegen Feyenoord in Kerkrade neem ik aan, toen er massale vechtpartijen waren op de tribunes .. Sinds de transfer van Iwan naar Feyenoord botert het niet meer zo..
  Met citaat antwoorden
Oud 28 May 2003, 13:32   #19
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nog meer? Straks zitten we alsnog aan die 1000 kaarten

27-05-2003 Belangrijk: mogelijk alsnog extra kaarten voor Feyenoord uit!

Mogelijk komen er alsnog extra kaarten beschikbaar voor Feyenoord uit. Omdat de tijd dringt en we nu in recordtempo een bus moeten vullen nog evt beginnen we nu met inschrijven voor die bus ondanks dat het niet zeker is of we extra kaarten krijgen, wie mee wil naar Rotterdam per bus (FP bus 4, die mogelijk iets duurder is dan de andere omdat we op het laatste moment een bus ergens vandaan moeten halen) kan mailen naar info@fanproject.nl .Je krijgt dan later op de dag een mail van ons of het doorgaat omdat wij nog wachten op bericht over extra kaarten, betalen zal dan vanavond plaats vinden in de sjtomerij van 19.00-20.00 uur !

Waarom kan dat niet ineens vraag je je af Zijn er hier nog belangstellenden om mee te gaan
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:57.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.