Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 December 2003, 13:56   #1
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard de 10 mooiste doelpunten van 2003

Een hakbal, een volley van 45 meter, een dwarrelschot, een spectaculaire omhaal en een cruciale vrije trap: de 10 mooiste doelpunten van 2003.

1. Rafael van der Vaart
De discussie of de hakbal op 30 november tegen Feyenoord een gelukje was of een bewuste actie, is totaal irrelevant. Het doelpunt was van een historische schoonheid. Over 100 jaar is de treffer een klassieker.

2. Alfred Schreuder
De volley van 45 meter was onmiskenbaar het mooiste doelpunt van vorig seizoen. Gemaakt op 25 mei tegen AZ. Een mooier afscheidscadeau had Schreuder zijn fans bij NAC niet kunnen geven.

3. Ger Senden
Het dwarrelschot vanaf de zijlijn vloog er op 22 november tegen AZ totaal onverwacht in, maar was daarom niet minder fraai. Net als Senden waren wij verbouwereerd en keken met open mond toe. Verdient topnotering.

4. Hans van de Haar
Met 7-1 verliezen en toch de mooiste treffer van de wedstrijd maken, is al reden voor een applaus. Het was op 18 mei bovendien het openingsdoelpunt tegen zijn oude club Ajax. De omhaal van de spits was spectaculair.

5. Pierre van Hooijdonk
Uit eerbetoon aan al die keren dat hij met een vrije trap op cruciale momenten toesloeg, verdient Van Hooijdonk een notering in de top-5. Die tegen NEC, op 16 maart, staat symbool voor heel zijn oeuvre.

6. Sander van Gessel
Rabah Madjer is een legende geworden. Dat zal Van Gessel niet gebeuren, omdat zijn hakbal niet in een Europa Cup-finale is uitgevoerd, maar op 28 november tegen RBC. Maar daarom niet minder artistiek.

7. Mateja Kezman
Zijn doelpunten zijn zelden wonderschoon. Wel vaak belangrijk. De mooiste van de topscorer van Nederland viel op 30 augustus tegen Twente: een stiftbal over de grabbelende handen van Ten Rouwelaar.

8. Barry van Galen
Het succes van AZ is dat van trainer Adriaanse, maar ook van artistiek leider Van Galen. Zijn linkervoet kan toveren. Dat bewees hij op 24 oktober tegen Zwolle met een heerlijke lob.

9. Blaise N'Kufo
Wie in één week Feyenoord en Ajax met magistrale doelpunten verslaat, hoort thuis in deze eregalerij. De solo en de afronding op 14 december tegen Feyenoord was nét even iets genialer dan de wijze waarop hij Escudé en Lobont in de luren legde.

10. Nicky Hofs
Met het doelpunt van Senden in het achterhoofd is de gelijkende treffer van Hofs op 7 december tegen Zwolle van minder allure. Maar het als voorzet bedoelde schot vanaf de zijlijn blijft in de herinnering.

bron ad
 
Oud 28 December 2003, 14:51   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Question

Ik neem aan dat we onze volgorde zelf mogen bepalen?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 29 December 2003, 12:05   #3
gewoongek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: de 10 mooiste doelpunten van 2003

Citaat:
Originally posted by Superjood
Een hakbal, een volley van 45 meter, een dwarrelschot, een spectaculaire omhaal en een cruciale vrije trap: de 10 mooiste doelpunten van 2003.

9. Blaise N'Kufo
Wie in één week Feyenoord en Ajax met magistrale doelpunten verslaat, hoort thuis in deze eregalerij. De solo en de afronding op 14 december tegen Feyenoord was nét even iets genialer dan de wijze waarop hij Escudé en Lobont in de luren legde.


bron ad
N'kufo dat is de spits
Alles te vinden over hem op: http://www.voetballog.nl
 
Oud 29 December 2003, 23:38   #4
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

ik ga voor nummer 8, Barry van Galen.. vond dat echt een prachtgoal

die van Van der Vaart was natuurlijk ook mooi maar naar mijn mening was dat gewoon een toevalstreffer, volgens mij wist hij zelf niet eens wat hij deed..

Laatst aangepast door Headliner : 30 December 2003 om 00:13
Headliner is offline  
Oud 30 December 2003, 14:32   #5
Freak775
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik mis die van Stijn Huysegems tegen NAC
 
Oud 30 December 2003, 14:38   #6
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Die van Stein Huysegems tegen NAC was inderdaad geniaal, en veel mooier dan die van Van der Vaart. Ik vind dat iedereen zo overdreven lyrisch over die goal is, terwijl het er nog vrij houterig uitziet. Het was vast zo bedoeld, maar hij had veel geluk. Zelfde geldt voor Ger Senden en Nicky Hofs.

Geef mij dan maar die afstandsschoten van Schreuder, van Galen(Hans v/d Haar :respect: ) en de vrije trappe van Van Hooijdonk.
 
Oud 30 December 2003, 15:19   #7
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Hmm jah idd.. "de doelpunten van v. Hooijdonk" onder één kop gewoon. Allemaal geniaal. Die goal met dat hakje was idd wel een stuk mooier dan die van vd. Vaart. Die van vd. Vaart was wel zo bedoeld, maar voor 99% puur geluk. Die hakbal was duidelijk zo bedoeld en nog eens puur op techniek uitgevoerd.
Bazzemans is offline  
Oud 31 December 2003, 15:12   #8
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is natuurlijk een beetje mazzel dat zo een bal erin vliegt, maar uiteindelijk is het een vorm van genialiteit en klasse, dat je een bal zo weet te raken , en van geluk is dan immers niet meer te spreken.
 
Oud 31 December 2003, 16:06   #9
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Heb je het nou over vd. Vaart of v. Hooijdonk?
Bazzemans is offline  
Oud 31 December 2003, 16:08   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
het is natuurlijk een beetje mazzel dat zo een bal erin vliegt, maar uiteindelijk is het een vorm van genialiteit en klasse, dat je een bal zo weet te raken , en van geluk is dan immers niet meer te spreken.
Kun je ook van Senden en Hofs zeggen, alleen zijn zij zo eerlijk te zeggen dat het geluk was
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 1 January 2004, 20:32   #11
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Heb je het nou over vd. Vaart of v. Hooijdonk?
vd vaart natuurlijk, hoor je hem zoiets over v hooijdonk zeggen??
 
Oud 1 January 2004, 20:42   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon
vd vaart natuurlijk, hoor je hem zoiets over v hooijdonk zeggen??
Laat staan datie het over Demouge zegt
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 1 January 2004, 20:48   #13
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kijk een voorzet die erin vliegt das mazzel, maarja dat weet je alleen als je weet wat de intentie van een speler was toen hij die bal schoot. v/d vaart had de bedoeling om die bal op die manier te raken. ik weet niet wat de bedoelingen waren van senden en hofs. als zij echt de intentie hadden om te scoren dan is dat ook een vorm van klasse. tuurlijk de bal , ook van rafael. vliegt er leuk in, maar ik vind het erg goedkoop om alles aan de term geluk te wijten.
 
Oud 1 January 2004, 20:53   #14
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
kijk een voorzet die erin vliegt das mazzel, maarja dat weet je alleen als je weet wat de intentie van een speler was toen hij die bal schoot. v/d vaart had de bedoeling om die bal op die manier te raken. ik weet niet wat de bedoelingen waren van senden en hofs. als zij echt de intentie hadden om te scoren dan is dat ook een vorm van klasse. tuurlijk de bal , ook van rafael. vliegt er leuk in, maar ik vind het erg goedkoop om alles aan de term geluk te wijten.
Had Van Persie m gemaakt, dan had je dit nu niet gezegt. Bovendien was de voorzet bij die goal nog mislukt ook, hij doet een beetje spastisch en hij zit erin.

Die van Senden was puut geluk, dat zegt ie zelf ook, maar daarom niet minder mooi, en das toch de topictitel
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 1 January 2004, 21:37   #15
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Het enige verschil tussen die goal van vd. Vaart en Senden lijkt me dat het bij vd. Vaart bedoeld was als doelpoging en bij Senden als voorzet..
Bazzemans is offline  
Oud 2 January 2004, 00:23   #16
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Het enige verschil tussen die goal van vd. Vaart en Senden lijkt me dat het bij vd. Vaart bedoeld was als doelpoging en bij Senden als voorzet..
Zelfs daar waag ik nog twijfels bij te zetten, die beweging van die gast was niet eens soepel. Bovendien hadie een week ervoor gezien dat Senden zijn goal minder glans kreeg toen deze eerlijk toegaf datie niet bedoeld was, dus dacht die kamprat van: als ik nu met een stalen gezicht beweer dat ik het bedoelde. Enfin, u snapt wat ik bedoel
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 2 January 2004, 11:04   #17
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Zelfs daar waag ik nog twijfels bij te zetten, die beweging van die gast was niet eens soepel. Bovendien hadie een week ervoor gezien dat Senden zijn goal minder glans kreeg toen deze eerlijk toegaf datie niet bedoeld was, dus dacht die kamprat van: als ik nu met een stalen gezicht beweer dat ik het bedoelde. Enfin, u snapt wat ik bedoel
En dan maar Superjood beschuldigen van bevooroordeeld kijken naar acties
 
Oud 2 January 2004, 11:18   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
En dan maar Superjood beschuldigen van bevooroordeeld kijken naar acties
Bekijk de band van de wedstrijd anders nog een keer, dan zul je zien hoe slecht de voorzet eigenlijk was, en daardoor ook de houterigheid van de beweging. Hij noemt het kwaliteit en klasse, ik noem het geluk.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 2 January 2004, 11:32   #19
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Bekijk de band van de wedstrijd anders nog een keer, dan zul je zien hoe slecht de voorzet eigenlijk was, en daardoor ook de houterigheid van de beweging. Hij noemt het kwaliteit en klasse, ik noem het geluk.
Ik doel dan vooral op je manier van praten. Als je zegt Superjood de goal vooral zo mooi vindt omdat een Ajacied em maakt (want als het een Feyenoord-goal was, had hij niet zo gepraat), dan moet je de goal ook niet gaan afkraken omdat het een jood en een kamprat is en dat hij gewoon liegt voor de camera, etc.
 
Oud 2 January 2004, 16:58   #20
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die goal van vd vaart was toch gewoon geniaal? duidelijk de bedoeling..of die voorzet nou pauper was of niet, dat maakt geen ruk uit

beetje jammer dat sommige mensen door de haat jegens anderen dat soort dingen niet toe kunnen geven...
 
Oud 2 January 2004, 17:26   #21
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
die goal van vd vaart was toch gewoon geniaal? duidelijk de bedoeling..of die voorzet nou pauper was of niet, dat maakt geen ruk uit

beetje jammer dat sommige mensen door de haat jegens anderen dat soort dingen niet toe kunnen geven...
erg mooi gezegd vrind
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline  
Oud 2 January 2004, 18:55   #22
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik ken anders zo zeggen dat ik die goal van Ibrahomovic tegen Celte prachtig vond Beetje jammer dat er meteen geïncinueerd wordt dat het met een haat tegen iemand te maken heeft. Ik vind een mooie aanval voorafgaand aan een doelpunt heel wat mooier dan een slechte aanval en daarna een mazzeldoelpunt. Maargoed, dat respecteren is blijkbaar moeilijk op het forum

Edit: ik heb die man nog nooit gewoon bij zijn naam genoemd geloof ik, dus om daar nu over te zeuren Ik ken er gewoon niet tegen dat iedereen hem zo'n onwijs sympathiek figuur vindt, terwijl ik hem juist totaal niet mag, bijvoorbeeld vanwege zijn gebrek aan respect voor de tegenstander (Grazer werd een 'eitje').
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 2 January 2004, 21:48   #23
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

k weet niet wat je loopt te ijlen bartje, maar zoals ik vroeg misschien was ben ik nu al helemaal niet meer. tegenwoordig is het voor mij heel makkelijk om door een neutrale bril te kijken. en ook al had een fnoorder zo een goal gemaakt, had ik nog steeds dezelfde lof toegekend als ik die nu aan rafael doe. dus probeer een discussie is op een positieve manier te beinvloeden dan alleen maar van dat slappe geouwelul
 
Oud 2 January 2004, 22:06   #24
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Dat het er spastisch uitziet lijkt me gewoon komen doordat het nou niet helemaal de makkelijkste uitgangspositie is om een bal te raken, dat het zo bedoeld was kan je aan de beelden wel zien lijkt me.. Bart moet zèlf nog maar eens het filmpje kijken en dan zijn brilletje af zetten en anders maar héél dicht bij de TV gaan zitten mocht hij toch een bril nodig hebben.. Mensen die wat met en wat tegen Ajax hebben zeggen dat het een fantastische goal is, jij bent één van de weinigen die zegt dat het meer lijkt op een foutje dan op een geniaal moment van vd. Vaart.
Bazzemans is offline  
Oud 2 January 2004, 22:28   #25
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Dat het er spastisch uitziet lijkt me gewoon komen doordat het nou niet helemaal de makkelijkste uitgangspositie is om een bal te raken, dat het zo bedoeld was kan je aan de beelden wel zien lijkt me.. Bart moet zèlf nog maar eens het filmpje kijken en dan zijn brilletje af zetten en anders maar héél dicht bij de TV gaan zitten mocht hij toch een bril nodig hebben.. Mensen die wat met en wat tegen Ajax hebben zeggen dat het een fantastische goal is, jij bent één van de weinigen die zegt dat het meer lijkt op een foutje dan op een geniaal moment van vd. Vaart.
Ik heb geen bril nodig om anders tegen voetbal aan te kijken dan jij heur Verschil van mening is je dan blijkbaar vreemd. Dat AntiKezman m briljant vindt als Feyenoorder betekend dus dat ik dat ook moet vinden Vreemde redenering Zoals ik al zei, die van Zlatan vind ik briljant, deze niet
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 2 January 2004, 23:58   #26
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bart, het was geen mazzeldoelpunt..dat hij er wat mazzel bij nodig had is heel wat anders...denk dat bij elk geniaal doelpunt wel enige 'mazzel' nodig is

en valt er aan jou bewoordingen niet af te leiden dat je die kerl niet kan pruimen? (of vertel eens iets over zijn vriendin ) ik had het best willen zien als bijvoorbeeld anastasia dat doelpunt had gemaakt..dan was het waarschijnlijk meteen de beste spits der Welt
 
Oud 3 January 2004, 00:07   #27
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
bart, het was geen mazzeldoelpunt..dat hij er wat mazzel bij nodig had is heel wat anders...denk dat bij elk geniaal doelpunt wel enige 'mazzel' nodig is

en valt er aan jou bewoordingen niet af te leiden dat je die kerl niet kan pruimen? (of vertel eens iets over zijn vriendin ) ik had het best willen zien als bijvoorbeeld anastasia dat doelpunt had gemaakt..dan was het waarschijnlijk meteen de beste spits der Welt
Die van Senden was ook niet de mooiste Bovendien is hij ook niet de beste back der Welt Anastasiou maakte trouwens ooit een briljante tegen Sparta, maar is óók niet de beste spits der Welt. Ik vond het een onhandige beweging, en dan ken je zeggen dat jij het geniaal vindt, dan vind ik het nog niet
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 3 January 2004, 00:28   #28
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ok
 
Oud 14 June 2005, 15:06   #29
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Durf toch te zweren dat ik hier gister een link naar een super mooi voetbalfilmpje geplaatst had....
 
Oud 14 June 2005, 15:18   #30
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

post nog eens dan
n0sf3ratu is offline  
Oud 14 June 2005, 15:52   #31
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maupstar
Durf toch te zweren dat ik hier gister een link naar een super mooi voetbalfilmpje geplaatst had....
Je link is verplaatst, omdat het totaal overbodig was om deze in dit topic te posten. Het topic is veel te oud en bovendien kwamen er in het filmpje geen doelpunten voor..

Je post is verplaatst naar het wist je dat topic..
Bazzemans is offline  
Oud 14 June 2005, 16:26   #32
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

In het WJD-topic idd
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:18.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.