Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 14 July 2005, 15:38   #1
Anne2388
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard aanranding

Wie is er wel eens aangerand?
En hoe heb je dat beleefd en verwerkt?
 
Oud 14 July 2005, 15:55   #2
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Ik heb wel een keer 'iets' meegemaakt, waar ik hier niet verder over ga vertellen. Het was niet echt aanranding, maar het was ook niet iets wat ik wilde.

Laten we het zo zeggen, ik heb ervan geleerd, maar het weggestopt.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 14 July 2005, 15:57   #3
Anne2388
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja dat begrijp ik wel hoor, ik wil er namelijk ook hier niet over praten, maar ik wil graag van anderen weten hoe zij het beleven en verwerken. Wie weet willen anderen het wel vertellen.
 
Oud 14 July 2005, 16:19   #4
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Ik ben niet echt aangerand, maar er zijn wel dingen gebeurd die ik niet wilde. Ik heb het gelijk weggestopt, maar als het dan bovenkomt dan maak je het allemaal nog een keer mee. Dus dat is niet echt leuk..
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 14 July 2005, 16:23   #5
Anne2388
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Ik ben niet echt aangerand, maar er zijn wel dingen gebeurd die ik niet wilde. Ik heb het gelijk weggestopt, maar als het dan bovenkomt dan maak je het allemaal nog een keer mee. Dus dat is niet echt leuk..
Nee ik begrijp het, dat lijkt me ook niet leuk..
Maar je hoeft er niet over te praten hoor,..
 
Oud 14 July 2005, 22:09   #6
n0sf3ratu
Lid
 
Geregistreerd op: 27 November 2004
Locatie: jj
Berichten: 868
Standaard

ja helaas wel..
mn buurvrouw.. 2 meter 20.. 146 kilo...armen als boomstammen...borsten als stalen kolossen...

meer wil ik er niet over kwijt
n0sf3ratu is offline  
Oud 14 July 2005, 22:18   #7
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

ben er eens van beschuldigd
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline  
Oud 15 July 2005, 13:14   #8
Loy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n0sf3ratu
ja helaas wel..
mn buurvrouw.. 2 meter 20.. 146 kilo...armen als boomstammen...borsten als stalen kolossen...

meer wil ik er niet over kwijt
ik vind je een kl**tzak.. maar soms kan ik wel om je lachen
 
Oud 15 July 2005, 13:15   #9
Anne2388
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

komen er ook nog serieuze reacties?
 
Oud 15 July 2005, 15:00   #10
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ben door een komkommer aangerand

Dus geen serieuze reacties hier.
 
Oud 17 July 2005, 22:02   #11
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
ik ben door een komkommer aangerand

Dus geen serieuze reacties hier.
Jah & ik door een banaan
 
Oud 17 July 2005, 22:28   #12
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

In dat geval ik door een fiets
 
Oud 17 July 2005, 22:38   #13
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjanoow
Jah & ik door een banaan
door Banaan??
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline  
Oud 18 July 2005, 06:55   #14
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het persoonlijk nogal grof als je zulke kutreacties gaat plaatsen om zogenaamd grappig te zijn. Er zijn mensen die echt heel vervelende dingen hebben meegemaakt en door dit soort reacties voelen die zich natuurlijk niet echt serieus genomen...

zielig hoor
 
Oud 18 July 2005, 10:17   #15
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Ik vind het persoonlijk nogal grof als je zulke kutreacties gaat plaatsen om zogenaamd grappig te zijn. Er zijn mensen die echt heel vervelende dingen hebben meegemaakt en door dit soort reacties voelen die zich natuurlijk niet echt serieus genomen...

zielig hoor
Nou sorry maar ik vind het een kutonderwerp om hier te gaan bespreken eerlijk gezegd


Ik snap best dat het een klotenperiode is geweest voor iedereen die zoiets mee heeft gemaakt, maar om dat nou uitgebreidt hier te gaan vertellen
 
Oud 18 July 2005, 15:22   #16
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Ik vind het persoonlijk nogal grof als je zulke kutreacties gaat plaatsen om zogenaamd grappig te zijn. Er zijn mensen die echt heel vervelende dingen hebben meegemaakt en door dit soort reacties voelen die zich natuurlijk niet echt serieus genomen...

zielig hoor
Hier kwamen toch geen serieuze reacties op.. k geloof niet dat iemand hier gaat schrijven wat hij/zij heeft meegemaakt dus jah..
 
Oud 18 July 2005, 15:23   #17
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanne
door Banaan??
Neej niet die banaan.. k bedoel die banaan die jy overlaatst op gegeten hebt [>>Smakelyk<<]
 
Oud 18 July 2005, 15:33   #18
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

men vriendin werd over laatst lastig gevallen door een vriend van de familie...

die gast is 45 jaar,en omdat men vriendin paardrijd,en haar paard gestorven is een paar maand geleden,kon ze niet meer rijden.Toen kwam die kerel op het toneel,met zijn Filipijnse vrouw(postorderbruid ofzo) en 2kleine kinderen.Omdat die kinderen nog niet goed kunnen rijden,mocht men vriendin met hun paard rijden,wat ze schitterend vond.Nu heeft haar familie ook een nieuwe auto gekocht(welja,tweedehands) en ze zijn hem aan het opknappen,waar die gast mee aan het helpen was.Dus hij was constant bij hun thuis.Nu was ze de laatste x gaan rijden met hun paard,en het duurde 3uur tot na de les voordat ze terug thuiskwam.Men vriendin is op zoek naar een brommer(een Honda Dax) en hij helpt haar met zoeken op het internet.Maar toen zei hij tegen haar,bij hun thuis toen hij iets gevonden had van"kom eens op mijn schoot zitten" Tegen haar zin deed ze dat dan maar en 10minuten later zegt die kerel dat ie een stijve heeft...
Verder is er niets gebeurd,maar men vriendin was wel aan het bibberen toen ze thuiskwam.Verder probeerde hij ook te stoken tussen ons,en ons uit elkaar te halen,noemde hij me een leegloper,schooier en loser.Toen haar moeder hoorde van wat hij over me zei,is hij buitengegooid,en niet meer binnengekomen...Dat was 3dagen geleden,en haar ouders weten nog steeds niet van het incident van bij hem thuis.Ze durft het niet zeggen,maar de volgende x dat ik bij haar thuis ben,gaan we het samen vertellen.

Mja...dat gebeurt nu eenmaal,ik vind het gewoon ziek
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline  
Oud 19 July 2005, 09:56   #19
Doperwt
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Nou sorry maar ik vind het een kutonderwerp om hier te gaan bespreken eerlijk gezegd


Ik snap best dat het een klotenperiode is geweest voor iedereen die zoiets mee heeft gemaakt, maar om dat nou uitgebreidt hier te gaan vertellen
IDD. sommige dingen zijn neit voor op een forum, maar voor bij een psychiater.
 
Oud 19 July 2005, 10:25   #20
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doperwt
IDD. sommige dingen zijn neit voor op een forum, maar voor bij een psychiater.
Citaat:
Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft
Dat jullie zoiets zelf niet zouden plaatsen, ok, dat is natuurlijk je goed recht, maar laat andere mensen alsjeblieft wel in hun waarde.. En laat hen hun verhaal vertellen, juist hiervoor is een forum goed, om je verhaal kwijt te kunnen en evt lotgenoten te vinden. Beter op een forum plaatsen dan er alleen mee blijven rondlopen.

En Sjanoow ik denk dat het voor jou eens tijd wordt voor een opticien, want ik zie toch een aantal heel serieuze reacties.
 
Oud 19 July 2005, 12:38   #21
Sjanoow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo

En Sjanoow ik denk dat het voor jou eens tijd wordt voor een opticien, want ik zie toch een aantal heel serieuze reacties.
K had ut toch gezee voor dat de serieuze reacties kwamen..
K had ut ni bepaald verw8 dat iemand hier nog iets serieus zou neerplanten...
Mr goed ik zwijg al
 
Oud 2 December 2005, 15:48   #22
patriesje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat je hier een topic over maakt vind ik echt nergends opslaan denk je nu echt dat hier serieuse reactiers op komen.
zelf ben ik ook aangerand maar dnek maar niet dat ik hier mijn hele perive leven op tafel gooi!!
echt ik heb gewoon het gevoel dat jullie over alles en nog wat willen uithoren en als de mensen die het wel hebben mee gemaakt en die hun verhaal kwijt willen moeten ze naar een psichiator of een ander luisterend oor.
want hier lukt dat toch niet mensen die dit hebben mee gemaakt willen hier serieus mee omgaan en niet zo maar aan heel nederland bekend maken.
ik vraag jullie tog ook niet hoe het is om verkracht te zijn?
dat is presies het zelfde vind ik maar ja daar zullen de meningen ook wel over verdeeld zijn.
maar als je je verhaal echt hier kwijt wilt moet je dat doen maar ik denk niet dat je echt serieus word genomen.
ga gewoon naar je moeder of een goede vriend(in) of doe aangifte dan ben je dr ook zo van af.
want ik word hie zo moe van
wat ik net ook al zei je word misschien toch niet serieus genomen terwijl je denkt dat iedereen er heel serieus mee omgaat.
en het klinkt heel erg hard misschien maar zo denk ik er wel over.
 
Oud 2 December 2005, 20:01   #23
TheSun
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kheb jammergenoeg al veel ervaring met seksueel misbruiking.
2 jaar geleden ben ik 3 keer aangerand geweest door dezelfde persoon in een half jaar tijd.
Niet zo lang geleden ben ik lichtjes verkracht geweest.

M'n eerste keer naakt aan iemand was bij misbruik dus, eerste keer seks dus ook.
 
Oud 6 December 2005, 22:09   #24
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Beste vriendin van me heeft het eens meegemaakt. Maar ze heeft nergens last van daardoor, niks aan overgehouden ofzo. Ze praat er makkelijk over en heeft geen enkele moeite met lichamelijk contact enz.

Al zal dat voor iedereen wel anders kunnen zijn natuurlijk
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 6 December 2005, 22:10   #25
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patriesje
dat je hier een topic over maakt vind ik echt nergends opslaan denk je nu echt dat hier serieuse reactiers op komen.
zelf ben ik ook aangerand maar dnek maar niet dat ik hier mijn hele perive leven op tafel gooi!!
echt ik heb gewoon het gevoel dat jullie over alles en nog wat willen uithoren en als de mensen die het wel hebben mee gemaakt en die hun verhaal kwijt willen moeten ze naar een psichiator of een ander luisterend oor.
want hier lukt dat toch niet mensen die dit hebben mee gemaakt willen hier serieus mee omgaan en niet zo maar aan heel nederland bekend maken.
ik vraag jullie tog ook niet hoe het is om verkracht te zijn?
dat is presies het zelfde vind ik maar ja daar zullen de meningen ook wel over verdeeld zijn.
maar als je je verhaal echt hier kwijt wilt moet je dat doen maar ik denk niet dat je echt serieus word genomen.
ga gewoon naar je moeder of een goede vriend(in) of doe aangifte dan ben je dr ook zo van af.
want ik word hie zo moe van
wat ik net ook al zei je word misschien toch niet serieus genomen terwijl je denkt dat iedereen er heel serieus mee omgaat.
en het klinkt heel erg hard misschien maar zo denk ik er wel over.
Er zijn mensen voor wie dit het laatste redmiddel is, omdat ze bij niemand terecht kunnen. Zo kunnen ze anoniem toch hun verhaal kwijt. Natuurlijk heb je dan van die 'gasten met humor' die het over bananen hebben enzo, maar er zitten ook wel serieuze reacties tussen waar diegene toch wat aan heeft.
 
Oud 6 December 2005, 22:33   #26
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Seksueel misbruik is absoluut niets om mee te gaan spotten, maar ik denk dat je er op een forum niet mee op de goede plek bent.

Als ik nog ongepaste reacties zie dan zal ik dit topic sluiten.
AmbyPur is offline  
Oud 9 February 2006, 18:27   #27
carlo
Lid
 
carlo's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 April 2005
Locatie: Ergens....
Berichten: 315
Standaard

Mensen die andere mensen (kinderen?) gaan aanranden/verkrachten zijn zelf eigenlijk superzielig. Blijkbaar hebben ze niemand om gewoon lekker mee te zoenen of neuken, je vriendin ofzo... duh.
En ja, daarom gaan ze maar kleine meisjes lastig vallen, echt triest. Mijn advies: gewoon blijven verzetten. Hij zal je echt niet vermoorden ofzo, en de klappen die de aanrander geven zal zijn niet veel later al weer weg.
__________________
Heaven on Earth, we need it now...
carlo is offline  
Oud 20 February 2006, 21:45   #28
Igna
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de zus van een vriendin van mij is door haar vader verkracht, mijn vriendin zelf heeft ook al serieuse dingen met haar pa meegemaakt tot ze het verteld heeft aan mij. via via is die pa te weten gekomen dat ik het weet en nu durft hij niets meer. gelukkig
 
Oud 22 February 2006, 20:29   #29
JennyMindTricks
...
 
JennyMindTricks's Avatar
 
Geregistreerd op: 28 November 2002
Locatie: Sgravenzande
Berichten: 10.406
Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlo
Mensen die andere mensen (kinderen?) gaan aanranden/verkrachten zijn zelf eigenlijk superzielig. Blijkbaar hebben ze niemand om gewoon lekker mee te zoenen of neuken, je vriendin ofzo... duh.
En ja, daarom gaan ze maar kleine meisjes lastig vallen, echt triest. Mijn advies: gewoon blijven verzetten. Hij zal je echt niet vermoorden ofzo, en de klappen die de aanrander geven zal zijn niet veel later al weer weg.
Ze zijn niet éigenlijk gewoon superzielig, ze zíjn het gewoon..

En daarbij, je zegt dit nu zo makkelijk maar er zijn zát meisjes die er niks aan dúrven te doen, miss omdat het familie is, miss omdat het juist geen familie is.. Het is iig voor veel mensen moeilijk erop te reageren,, Dus zeg ajb niet van dit soort dingen..

Verder: Sommige mensen kunnen dingen eenmaal makkelijker kwijt als anderen maar ga dan niet zeggen hoe moe je ervan wordt als mensen zulk soort dingen hier kwijt willen..
JennyMindTricks is offline  
Oud 8 March 2006, 20:09   #30
_MiMzI_
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben een paar keer aangerand. Ik vind t vies en denk dan ook letterlijk *ieuw ieuw ieuw* maar heb er geen trauma's aan overgehouden, gelukkig
 
Oud 8 March 2006, 22:04   #31
Eefje18
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hallo hé

Als de mensen hier iets willen vertellen over aanranding enz. moet je ze dat gewoon laten doen en ze ook serieus nemen. Je kunt wel zeggen 'dat moet je hier niet bespreken', maar k geloof dat dit toch het onderwerp is waarop je nu zit. Ga dan naar 1 of andere onbenullige topic toe als je mensen niet in hun waarde kunt laten. Maar ga ons hier niet mee lastig vallen. Als sommige hun verhaal kwijt willen, kunnen ze dat hier doen. Daarom heet deze topic ook 'aanranding'.......

Dus ga je tijd ergens anders zitten benutten, als je deze mensen belachelijk loopt te maken.
 
Oud 22 March 2006, 17:10   #32
Jordi_M
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Effe alle gekheid op een stokje. Een grapje is leuk, maar daar houd het dan ook mee op.

Ik zou er niet aan moeten denken dat er iets met mijn vriendin gebeurd. Ik kan er heel kwaad om worden als ik een dergelijke situatie tegenkom waarin een vrouw/meisje lastiggevallen word door iemand, en dit serieus uit de hand kan lopen.

Ik stap meestal ertussen, probeer het meisje er weg te krijgen, die zal zich al ongemakkelijk genoeg voelen.

Dit is een keer uit de hand gelopen, had toen een flink dik oog. Maar het was het zeker waard. De kerel was hardstikke zat. Heb het meisje naar huis gebracht, heb er nog steeds goed contact mee.
 
Oud 22 March 2006, 17:34   #33
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
Seksueel misbruik is absoluut niets om mee te gaan spotten, maar ik denk dat je er op een forum niet mee op de goede plek bent.

Als ik nog ongepaste reacties zie dan zal ik dit topic sluiten.

wat ben jij een bullshit beheerder!!!

Ik heb altijd lopen ouwehoeren in ADB en andere fora ook wel, maar ik hield wel in de gaten of het te ver ging of niet,maar alsnog hebben jullie mij gebanned? waarom omdat jij je iriteerde aan mijn mening, maar ik vind jou mening hier uber triest! we zijn hier op een forum, een forum met een forum onderdeel "sexualiteit" waar dus alles besproken kan worden wat met sex te maken heeft, als zij haar hart wil luchten over dingen die ze mee gemaakt heeft is dit de mogelijkheid, alleen als jij als forumbaas hier neer zet dat hier niet seriues mee om gegaan kan worden doe je je werk echt slecht!! en als je ook nog eens zegt dat je hem sluit als er nog verkeerde reacties komen kun je net zo goed stoppen met je functie! je moet gewoon de verkeerde reacties er tussen uithalen en verder gaan met de topic want dit meisje wil wat kwijt en ziet dit forum als uithoek en i kdenk dat ze daarmee een goede plek gevonden heeft want niemand iedereen verteld zoeits makkelijk tegen bekende
 
Oud 22 March 2006, 18:19   #34
MissDuplex
Lid
 
MissDuplex's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2005
Berichten: 973
Standaard

Sexueel misbruik is een gevoelig plekje bij mij... Doordat er wat dingen zijn gebeurt in de familie.
Het is niets om over te spotten vind ik
Sommige mensen kunnen het niet kwijt bij andere mensen en zei zoeken bijv forums op om toch hun verhaal kwijt te kunnen... respecteer zo iemand gewoon. Om ermee te gaan spotten heeft degene alleen nog maar meer pijn...
Iedereen verwerkt het op zijn/haar eigen manier!
MissDuplex is offline  
Oud 22 March 2006, 18:25   #35
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het lijkt trouwes wel alsof heel nederland te maken heeft met aanranding
 
Oud 22 March 2006, 18:26   #36
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Igna
de zus van een vriendin van mij is door haar vader verkracht, mijn vriendin zelf heeft ook al serieuse dingen met haar pa meegemaakt tot ze het verteld heeft aan mij. via via is die pa te weten gekomen dat ik het weet en nu durft hij niets meer. gelukkig
ja dat zal hem leren!
 
Oud 22 March 2006, 18:30   #37
MissDuplex
Lid
 
MissDuplex's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2005
Berichten: 973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Forza
het lijkt trouwes wel alsof heel nederland te maken heeft met aanranding
t gebeurt kennelijk vaker dan iedereen denkt..
MissDuplex is offline  
Oud 12 May 2006, 11:47   #38
chica23
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

k snap hier de mensen niet die er geintjes over te maken

k heb zelf jammer genoeg me egemaakt

k was een jaar of 10
en was buiten aan het spelen toen kwamen er 6 mannen op me af lopen en die duwde mij de bosjes in en ben dus door 6 man verkracht
en k ben ook seksueel misbruikt door een fammlie lid
 
Oud 12 May 2006, 12:09   #39
Roomsje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door n0sf3ratu
ja helaas wel..
mn buurvrouw.. 2 meter 20.. 146 kilo...armen als boomstammen...borsten als stalen kolossen...

meer wil ik er niet over kwijt
 
Oud 12 May 2006, 13:26   #40
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door chica23
en was buiten aan het spelen toen kwamen er 6 mannen op me af lopen en die duwde mij de bosjes in en ben dus door 6 man verkracht
Daar zou ik graag een krantenartikeltje van lezen
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 12 May 2006, 13:56   #41
chica23
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Daar zou ik graag een krantenartikeltje van lezen

wrm zou wel een krantenartikeltje over willen lezen?

k heb het nooit aan gegeven en sinds een paar jaar geleden heb k het naar buiten gebracht

want toen k nog zo jong was ging k er van uit dat het nromaal was

tot dat k de leeftijd kreeg dat k begin te merken dat het niet normaal was

mijn ouders weten het ook niet!!
 
Oud 12 May 2006, 16:52   #42
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door chica23
wrm zou wel een krantenartikeltje over willen lezen?

k heb het nooit aan gegeven en sinds een paar jaar geleden heb k het naar buiten gebracht

want toen k nog zo jong was ging k er van uit dat het nromaal was

tot dat k de leeftijd kreeg dat k begin te merken dat het niet normaal was

mijn ouders weten het ook niet!!
Hoe oud ben je nu dan wel?
En je loopt het nu aan iedereen op internet te verkondigen die wil luisteren maar aan je ouders vertel je het niet?

spoiler:
sorry maar heel stiekem geloof ik je niet zo
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....

Laatst aangepast door Chrizlybeer : 13 May 2006 om 07:27
Chrizlybeer is offline  
Oud 14 May 2006, 19:22   #43
chica23
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Chrizlybeer
Hoe oud ben je nu dan wel?
En je loopt het nu aan iedereen op internet te verkondigen die wil luisteren maar aan je ouders vertel je het niet?

spoiler:
sorry maar heel stiekem geloof ik je niet zo

ik ben 23 en k heb het me moeder verteld
en ze schrok er van
en k ben bij de huisarts geweest en ga nu met mensen praten om het te verwerken!!!
 
Oud 29 May 2006, 14:23   #44
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door 3rd boetah
ben er eens van beschuldigd

Dat is lullig!

Wel onterrecht mag ik hopen?
 
Oud 29 May 2006, 16:08   #45
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Ja, dat wijf was jaloers dat ik met haar vriendin aan het praten was. Zegt ze tegen de security en het barpersoneel dat ik haar heb aangerand. Kom ik die doos een paar dagen later tegen, zegt ze nog vriendelijk gedag ook.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?

Laatst aangepast door 3rd boetah : 29 May 2006 om 16:10
3rd boetah is offline  
Oud 29 May 2006, 18:40   #46
Watershyne
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door 3rd boetah
Ja, dat wijf was jaloers dat ik met haar vriendin aan het praten was. Zegt ze tegen de security en het barpersoneel dat ik haar heb aangerand. Kom ik die doos een paar dagen later tegen, zegt ze nog vriendelijk gedag ook.

OMG dan ben je echt triest!

En dat is nog geen lichte beschuldiging ook niet?

Ben je dr nog wel zonder kleurscheuren vanaf gekomen?
 
Oud 1 June 2006, 22:22   #47
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Vast wel
Impressions is offline  
Oud 17 May 2007, 11:32   #48
vinnyke357
Guest
 
Berichten: n/a
Post

Citaat:
Origineel gepost door Suepahfly Bekijk Bericht
men vriendin werd over laatst lastig gevallen door een vriend van de familie...

die gast is 45 jaar,en omdat men vriendin paardrijd,en haar paard gestorven is een paar maand geleden,kon ze niet meer rijden.Toen kwam die kerel op het toneel,met zijn Filipijnse vrouw(postorderbruid ofzo) en 2kleine kinderen.Omdat die kinderen nog niet goed kunnen rijden,mocht men vriendin met hun paard rijden,wat ze schitterend vond.Nu heeft haar familie ook een nieuwe auto gekocht(welja,tweedehands) en ze zijn hem aan het opknappen,waar die gast mee aan het helpen was.Dus hij was constant bij hun thuis.Nu was ze de laatste x gaan rijden met hun paard,en het duurde 3uur tot na de les voordat ze terug thuiskwam.Men vriendin is op zoek naar een brommer(een Honda Dax) en hij helpt haar met zoeken op het internet.Maar toen zei hij tegen haar,bij hun thuis toen hij iets gevonden had van"kom eens op mijn schoot zitten" Tegen haar zin deed ze dat dan maar en 10minuten later zegt die kerel dat ie een stijve heeft...
Verder is er niets gebeurd,maar men vriendin was wel aan het bibberen toen ze thuiskwam.Verder probeerde hij ook te stoken tussen ons,en ons uit elkaar te halen,noemde hij me een leegloper,schooier en loser.Toen haar moeder hoorde van wat hij over me zei,is hij buitengegooid,en niet meer binnengekomen...Dat was 3dagen geleden,en haar ouders weten nog steeds niet van het incident van bij hem thuis.Ze durft het niet zeggen,maar de volgende x dat ik bij haar thuis ben,gaan we het samen vertellen.

Mja...dat gebeurt nu eenmaal,ik vind het gewoon ziek
das echt erg ze da gaat erover! moest iem da bij mijn vriendin probere dan mag m blij zijn as m nog vrij kan rondlope!!
 
Oud 17 May 2007, 12:43   #49
funsite
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
ik ben door een komkommer aangerand
Ik liep op straat. ik ging naar school. opeens vloog er een komkommer naar ze toe en rukte me de bosjes in. Hij zat aan me en dwingde me mijn broeki naar bene te doen. ik wou niet. de komkommer trok hem naar beneden. toen kwam er ook nog een banaan en een aardbij langs. ze bewonderde m'n *piep* ze vonden hem zo mooi dat ze hem afhakte ze gingen ruzie maken over wie hem mocht hebben. nou ik dus niet. ach, wat moet ik ermee.

XD

sorry, dit verzon ik en moest er even uit.
 
Oud 18 May 2007, 12:13   #50
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Anne2388 Bekijk Bericht
Wie is er wel eens aangerand?
En hoe heb je dat beleefd en verwerkt?
Niet meer aan denken helpt, aan de drank raken helpt.. ouder worden helpt.
 
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:58.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.