Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 May 2005, 23:43   #1
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard FCGroningen - Heereveen

Zondag FCGroningen - Heereveen de Noorse derby en ik ga heen .
Kijk voor mij als FCGroningen fan is dit de wedstrijd onder de wedstrijden dat is niet als wij tegen PSV, Feyenoord of Ajax spelen nee gewoon tegen Heereveen want daar gaat het om en ik heb er dan ook veel zin.
Ik denk dat met Nevland op scherp de FCGroningen winst gaat pakken wat is jullie mening hierover???
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2005, 10:37   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Arie, dat soort reacties stop je maar in het WJD, niet in elk topic a.u.b.

Zijn er nog acties van het F.A.A. gedaan? (Front Anti Abe?) Altijd geinige acties van hun. Voor geïnteresseerden, ik geloof dat hun internetpagina www.detrotsvanhetnoorden.nl of www.trotsvanhetnoorden.nl is
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2005, 10:45   #3
Red_Scorpion
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jij ben echt een goeie forumbaas!

Kan ik je ergens complimenteren over je werk?
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2005, 10:56   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Doe maar gewoon niet
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2005, 12:53   #5
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard Re: FCGroningen - Heereveen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Zondag FCGroningen - Heereveen de Noorse derby en ik ga heen .
Kijk voor mij als FCGroningen fan is dit de wedstrijd onder de wedstrijden dat is niet als wij tegen PSV, Feyenoord of Ajax spelen nee gewoon tegen Heereveen want daar gaat het om en ik heb er dan ook veel zin.
Ik denk dat met Nevland op scherp de FCGroningen winst gaat pakken wat is jullie mening hierover???
Ik wist dat beide clubs Scandinavisch geörienteerd zijn, maar een Noorse derby gaat wel erg ver.
Verder geef ik mijn mening pas als jij leert wat meer interpunctie te gebruiken. Ik weet dat je een Groninger bent, maar het moet toch kunnen. Succes.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2005, 13:34   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Deze post valt nog mee, tijs..


Zondag gaan we vlammen!


Laat de KNVB het maar niet zien..


De Friese vlag op de Martinitoren


Kijkedekijk, ik zie mezelf ook op de site! Rechtsboven, witte jas, hand boven de ogen tegen de zon


Dit blijf ik persoonlijk hun beste actie vinden..


Hoewel deze ook leuk was, in het altijd gezellige Loppersum woonde een man die voor Heerenveen was maar zijn dochter was voor Groningen.. Toen de kat van huis was gebeurde dit!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2005, 15:14   #7
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: FCGroningen - Heereveen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik wist dat beide clubs Scandinavisch geörienteerd zijn, maar een Noorse derby gaat wel erg ver.
Verder geef ik mijn mening pas als jij leert wat meer interpunctie te gebruiken. Ik weet dat je een Groninger bent, maar het moet toch kunnen. Succes.

Ik snap niet wat dat ermee heeft te maken dat ik Groninger ben en met de Noorse derby bedoelde ik het Noorden van Nederland voor het geval je dat nog niet snapte maar die interpunctie intereseert me toch echt geen bal dus nait soesen
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2005, 19:57   #8
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Denk helaas voor FC Groningen dat Heerenveen gaat winnen, en dat vind ik zelf ook jammer want als Vitesse van Ajax wint dan staat Vites er weer voor!
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 May 2005, 11:15   #9
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Denk helaas voor FC Groningen dat Heerenveen gaat winnen, en dat vind ik zelf ook jammer want als Vitesse van Ajax wint dan staat Vites er weer voor!
ik denk dat je gelijk hebt maar goed we zullen zien vanmiddag maar vitesse zie ik niet zo snel winnen van ajax
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.