Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 March 2003, 20:27   #1
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Question invloed

vandaag kreeg ik naar m'n hoofd geslingerd dat ik invloed heb op de klas! dat de mensen naar mij luisteren. er werd echt ruzie over gemaakt! ik kan er toch niet aan doen dat de mensen mijn meningen volgen? iedereen zou op 17-jarige leeftijd toch op zichzelf iets moeten kunnen beslissen! er zullen altijd meelopers zijn!
'k kreeg de verwijten van een klasgenoot, die nogal agressief is in haar spreken! ze had ongelijk over iets, maar wou dat niet toegeven en probeerde een slachtoffer te zoeken. bleek dat ik te zijn! is ze ook bij de directeur (die ook onze leraar nederlands is) gaan klagen! soms kan ik er niet bij hoe dom mensen kunnen zijn! ze heeft geen poot om op te staan en gaat een beetje klagen over welke invloed ik wel heb! gaat ze het nog wel zeggen tegen de leraar die zelf nog gezegd heeft dat ik gezag heb in de klas.
moet ik mij dan veranderen? ik voel me goed zo! heb ik tegenstand, ach ja! dat is de keuze van de anderen! maar waarom doen ze zo?
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2003, 20:32   #2
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ze kunnen op school toch niks tegen je invloed doen. Iig niet zolang je geen foute dingetjes uitvoert enzow
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2003, 20:34   #3
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Originally posted by RickClan
ze kunnen op school toch niks tegen je invloed doen. Iig niet zolang je geen foute dingetjes uitvoert enzow
de leerkrachten hebben er niks tegen, maar sommige leerlingen wel! ze kunnen het niet hebben dat er naar mij geluisterd wordt!
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2003, 20:49   #4
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bootje

de leerkrachten hebben er niks tegen, maar sommige leerlingen wel! ze kunnen het niet hebben dat er naar mij geluisterd wordt!
laat die leerlingen tog lekker man
  Met citaat antwoorden
Oud 27 March 2003, 20:53   #5
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Domme mensen zul je altijd hebben. Daar moet je gewoon niet op letten. Gewoon jezelf blijven, en dan komt vanzelf alles wel goed
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2003, 11:32   #6
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

misschien kun je de macht in Irak wel overnemen als Hussein verstoten is

even serieus: niks van aanttrekken, lekker jezelf blijven. Zoals rickclan en dimas al zeggen dus

ennuh als sommige leerlingen niet kunnen hebben dat anderen naar je luisteren, zijn ze gewoon jaloers...De ene is mooi en daar zijn ze jaloers op, de ander heeft veel geld en daar zijn ze jaloers op etc...
  Met citaat antwoorden
Oud 28 March 2003, 14:36   #7
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

ik kan wel zien waarom mensen naar je luisteren je hebt een sterke mening
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 April 2003, 14:58   #8
lisa_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jij bent gewoon wie je bent. Dat moet je niet veranderen.
En als iedereen jou mening overneemt betekent dat toch ook dat ze het er wel mee eens zijn? Ook al verzinnen ze het dan niet zelf!!! Mensen die daarover zeuren moet je gewoon laten zeuren.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2003, 20:49   #9
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

laat ze toch lekker.. wees gewoon jezelf en als anderen mensen daar niet tegen kunnen, komen ze zichzelf heus wel tegen.

Je moet je er niet aan storen
  Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2003, 20:55   #10
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
niks van aanttrekken, lekker jezelf blijven. Zoals rickclan en dimas al zeggen dus

ennuh als sommige leerlingen niet kunnen hebben dat anderen naar je luisteren, zijn ze gewoon jaloers...De ene is mooi en daar zijn ze jaloers op, de ander heeft veel geld en daar zijn ze jaloers op etc...
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 April 2003, 18:33   #11
spacey
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

volgens mij zijn ze jaloers ik bedoel je heb niet voor nix invloed op ze... zie het maar als compliment
  Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2003, 15:44   #12
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

dat er zoveel met je meelopen is gewoon omdat jij een sterke overtuigende mening hebt, waar ze het mee eens zijn, of ze hebben zelf geen mening zijn zelf niet slim weten zelf niet beter en gaan domweg je maar volgen dat andere daarvan boos om worden in ontzettend dom, want daar hebben ze geen enkele reden toe, gewoon jaloersheid dat jij slim bent en je mening over dingen durft te geven, maar het kan ook zo zijn bijvoorbeeld dat je altijd vaak meteen zegt wat er in je op komt en dat ook durft te zeggen in de klas, maar er zijn ook kindere bij die hebben wel een mening maar die durven er niet voor uit te komen misschien zelfs wel die het beter dan jou weten,maar hun bek gewoon niet open durven te doen, daardoor worden ze zo sacharijnig omdat jij iets durft dat zij niet durven, maja gewoon jezelf blijven denk ik, nooit veranderen voor anderen, behalve als je persoonlijkheid echt fout is, maar dat denk ik niet dat jij dat hebt, je zult altijd zielige meelopers hebben, die altijd zeggen oja ja daar ben ik het ook mee eens, gewoon omdat ze zelf zo dom zijn dat ze zelf geen mening hebben, zeer triest groetjesss
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:15.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.