Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > School
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 7 February 2006, 19:32   #1
Raspberry
Ja?
 
Raspberry's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.207
Standaard Schooluitjes

Wij hebben morgen een o zo leuk uitje met de klas..
We gaan naar een huis waar het totaal donker is, en waar we dan doorheen moeten lopen om onszelf te verplaatsen in de wereld van een blind persoon. (het is een rondleiding).
Opzich wel apart, maar het kan me persoonlijk echt niet boeien, en heb er dus ook totaal geen zin in om daar rond te lopen.
Maar goed, veel uitjes zijn nog niet voorgekomen met de klas, behalve schaatsen. (En toen moest ik dus werken )
Verder blijf ik denken dat ik er toch het meeste zit voor mijn opleiding in niet voor de klas, dus mij zal je ook sowieso niet zo snel zien op een uitje..

Hebben jullie vaak uitjes met school? Wat voor, en is er bij jullie wel genoeg animo voor?
__________________
Er was eens...
Raspberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2006, 20:39   #2
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

We hebben altijd heel leuke uitjes. Met het vak KCV zijn we al in Brussel, Antwerpen, Keulen en Nijmegen geweest. Een paar uurtjes museum bezoeken (Griekse en Romeinse kunsten) en daarna met onze gezellige klas ergens een hapje eten en gezellig kletsen.
Verder zijn we gaan zwemmen een paar keer, gaan schaatsen, uit eten met de klas en ik ben waarschijnlijk tientallen uitstapjes vergeten. Ik vind het altijd wel leuk. Vaak heel boeiend en gezellig.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 February 2006, 22:24   #3
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Wij hebben in elk blok minstens een excursie zitten (naar een hotel) en dan is het sochtends hotel bezoeken en dan smiddags de stad in en gezellig met zn allen wat drinken ... verder gaan we in maart naar Salamanca (Spanje) en in april (waarschijnlijk) naar Parijs
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2006, 08:51   #4
Iessie
Stopwoordjesverslaafde
 
Iessie's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
Standaard

K heb laatst m'n laatste excursie van deze school gehad Naar Naturalis voor ANW, nou het was geweldig Maar we waren er maar heel kort, dus ach ja, dan hou je het wel vol. Nee, ik heb het nooit zo met excursies. Nouja, de excursies gaan nog wel, alleen zit er altijd zo'n gigaverslag aan vast. Maarja, dat is nu verleden tijd...
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus?
Iessie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2006, 16:52   #5
MissDuplex
Lid
 
MissDuplex's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 October 2005
Berichten: 973
Standaard

ehm ja vorig jaar een weekje naar Rome geweest, wat errug leuk was . ooit een dagje naar rotterdam, amsterdam, arnhem, brussel en utrecht geweest. en nog wat kleine dingetjes...
meestal is het wel leuk bij ons. eerst moete we er altijd een opdracht doen, en de rest van de dag mogen we zelf invullen (shoppen ) en rond een uur of 6 meestal weer terug met de bus naar school
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2006, 09:18   #6
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Onze school is daar vet saai in dus..
Alleen de vakken biologie, aardrijkskunde en geschiedenis hebben uitstapjes
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2006, 15:26   #7
Bask
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja gent antwerpen brugge amsterdam rome ieper lille parijs londen ... maar morgenavond gaan we gewoon gezamenlijk uit eten en daarna bowlen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 16:33.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.