Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 August 2011, 17:33   #1
framboos95
Lid
 
Geregistreerd op: 12 August 2011
Berichten: 2
Standaard ik vind hem niet meer zo leuk (beschrijving.)

Hee,
ik heb iets meer als een maand geleden met een jongen (uit mijn klas, volgend jaar weer zelfde klas) gezoend, had die dag ervoor gehoord dat hij mij leuk vond en hij zei het voordat we zoenden zelf ook. daarna vond ik hem eigenlijk ook wel leuk. maar nou, een maand later, we hadden afgesproken voor het eerst, had hem dus heel lang niet meer gezien. Ik had helemaal niet iets van ; yes ik heb hem eindelijk weer gezien.. Dag ervoor hele nacht wakker gelegen die dagen ervoor ook al aan het denken want ik denk dat ik hem niet meer zo leuk vind, niet meer zo leuk om nog er verder mee te gaan. tijdens het uitgaan had ik echt iets van dat ik eignelijk wel baalde dat ik iets met hem had.. En nou zie ik hem wsl voor 2 of 3 weken weer niet en ik heb eigenlijk ook niet de behoefte om af te spreken. het is de eerste jongen waar ik echt iets mee heb maarja.. hij heeft zich al voorgesteld enzo. maar hoe moet ik hem nou zeggen dat ik er mee wil kappen, ik weet dat hij me echt heel leuk vind en ik voel me gewoon gemeen.. zo direct na het afspraakje eerst was alles nog leuk en goed.. en omdat ik hem zo lang waarschijnlijk niet zie zal het via sms of msn ofzo moeten gebeuren, wat ik zelf wel fijner vind maar wel lullig voor hem.. oke wat moet ik nu ?

dik lang verhaal i know
framboos95 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2011, 18:13   #2
framboos95
Lid
 
Geregistreerd op: 12 August 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Henkus Bekijk Bericht
je moet het hem persoonlijk zeggen en niet meteen denken dat je iemand leuk vind omdat je met iemand hebt gezoend...
dat doe ik ook niet.. ik vondhem ook echt wel leuk nog steeds wel iets maar niet genoeg, de eerste dagen op vakantie had ik ook echt iets van ik wil hem zien enzo maar dat is nu helemaal niet meer zo..
framboos95 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2011, 14:53   #3
evieee
Lid
 
Geregistreerd op: 5 April 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik had dat ook met men ex ma het beste is het zeggen dat je niets meer voelt enja gewoon vrienden blijven x
evieee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 18:40   #4
LonelyGirl
Lid
 
Geregistreerd op: 25 September 2011
Berichten: 7
Standaard

Ja inderdaad praten werkt toch echt het best!
LonelyGirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2011, 18:45   #5
rocky
Lid
 
Geregistreerd op: 24 September 2011
Berichten: 6
Standaard

met sms is eerlijk gezegd maar laf!

w8 totdat je hem ziet, en maak hem duidelijk dat je nog niet klaar bent voor een relatie.
rocky is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:06.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.