Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 23 March 2004, 17:46   #1
cruella
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy please help me

wat moet je doen als iemand jou leuk vind en jij hem, maar hij heeft een 6 x zo hoog IQ dan jij, en hij geeft ook nog eens bij dezelfde groep leiding als jij? please help me want ik weet het echt niet meer kuskus cruella
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2004, 18:06   #2
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

normaal mens heeft een iq van 100, dus moet je vriend een iq van 600 hebben en dus super hoog begaafd zijn (150 is hoogbegaafd)
andere optie's
jij bent dom iq van 70, hij 360 wat nog steeds te hoog is
jij bent nog dommer, iq 25 (zwak begaafd) hij iq van 150, en dat zou kunnen, alleen zou dat onmogelijk zijn, want zwakbegaafden kunnen geen pc bedienen en niet uit zich zelf op een forum terecht komen

dus ten eerste overdrijf je met je 6x

ten 2e moet iq geen maatstaaf zijn voor een relatie
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2004, 18:14   #3
cruella
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
normaal mens heeft een iq van 100, dus moet je vriend een iq van 600 hebben en dus super hoog begaafd zijn (150 is hoogbegaafd)
andere optie's
jij bent dom iq van 70, hij 360 wat nog steeds te hoog is
jij bent nog dommer, iq 25 (zwak begaafd) hij iq van 150, en dat zou kunnen, alleen zou dat onmogelijk zijn, want zwakbegaafden kunnen geen pc bedienen en niet uit zich zelf op een forum terecht komen

dus ten eerste overdrijf je met je 6x

ten 2e moet iq geen maatstaaf zijn voor een relatie
ja natuurlijk overdrijf ik maar als iemand psychologie en rechten tegelijk studeert omdat het anders te saai noem ik wel behoorlijk inteligent
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2004, 18:25   #4
Shanna89
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat maakt iemand z'n IQ nou uit?
Mijn IQ ligt boven de 100 die van m'n vriend der net onder
Dan maak ik het toch ook niet uit omdat zijn IQ niet boven de 100 ligt ofzo? Je zegt dat hij jou leuk vind en jij hem.... Nah what's the deal? Ik bedoel BOEIEND als hij twee dingen tegelijk doet?
Als jullie elkaar maar leuk vinden enzo...
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2004, 18:31   #5
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

je moet je pas zorgen maken als ie geen interesse in je toont. Of et wat wordt hangt niet af van zijn iq, dat hangt ervanaf of jullie goed bij elkaar passen, en jullie allebei het gevoel hebben dat jullie prima kunnen praten. Het feit dat hij goed kan leren is toch alleen maar hartstikke mooi voor em?
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2004, 18:39   #6
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het kan wel botsen als jullie niveaus erg verschillen.
heb zelf ok de ervaring dat mijn eerste vriendje echt een groot taal probleem had, en echt heel moeilijk kon leren. dat ik hem dingen moest uitleggen. en dat hij bij rekenen + en x door elkaar haalde en het gewoon niet snapte.
(hij was toen 17). en hij kende geen "moeilijke" woorden (zoals naief) en moest alles op een hele makkelijke manier zeggen anders begreep hij mij niet.
daar ergerde ik mij zo aan. dat het op een moment is uitgegaan.

maar als iemand rechten studeert wil dat neit meteen zeggen dat ie uber inteligent is hoor hij kan beter leren of heeft ene gigantische motivatie.
en als jullie lekker over dingetjes kunnen praten! en jij hebt vast ook wel dingen waar jij meer van af weet dan hem.
dus als dat gewoon het geval is, dan maakt het niet veel uit
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2004, 18:54   #7
cruella
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

das wel waar maar we geven ook bij hetzelfde team leiding en dat is wel minder handig, omdat als het dan misloopt je dan de kans hebt dat de sfeer gigantisch verziekt is binnen je groep en dat wil ik absoluut voorkomen. ook word er vreselijk over ons geroddeld en daar word ik echt niet goed van
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2004, 18:59   #8
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cruella
das wel waar maar we geven ook bij hetzelfde team leiding en dat is wel minder handig, omdat als het dan misloopt je dan de kans hebt dat de sfeer gigantisch verziekt is binnen je groep en dat wil ik absoluut voorkomen. ook word er vreselijk over ons geroddeld en daar word ik echt niet goed van
geroddel kun je tegengaan door eerst tegen elkaar eerlijk te zijn, en zo misverstanden voorkomen, en als er dan sprake is van een relatie, kun je vragen uit elkaar geplaatst te worden, of echt openheid van zaken aan iedereen geven. Ben je ook gelijk van t gezeur af.
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2004, 19:01   #9
Pruttelpot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cruella
ja natuurlijk overdrijf ik maar als iemand psychologie en rechten tegelijk studeert omdat het anders te saai noem ik wel behoorlijk inteligent
Nee, dat noem ik criminologie. ga ik ook doen volgend jaar namelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2004, 19:02   #10
cruella
Guest
 
Berichten: n/a
Talking

van dat geroddel okee maar we kunnen niet uit het team geplaats worden omdat het een vrijwillige organisatie is (scouting) en we geen van beide bij deze groep weg willen omdat we het allebei hier vreselijk naar ons zin hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2004, 19:44   #11
Shanna89
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Waarom zou je daar weg gaan? Omdat jullie leiding geven aan een en dezelfde groep??
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2004, 19:55   #12
cruella
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja want als het fout loopt tussen ons wat dan? als je met knallende ruzie uit elkaar zou gaan dan kan je toch nooit meer met elkaar samenwerken?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2004, 20:06   #13
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cruella
ja want als het fout loopt tussen ons wat dan? als je met knallende ruzie uit elkaar zou gaan dan kan je toch nooit meer met elkaar samenwerken?
dan wil ook een van jullie tweejen ook vast niet meer de groep en pakt een van jullie 2 een andere groep...
Ik zie het probleem niet?
bij ons zijn er zo veel stelletjes.. die nadat het uit is ook nog gewoon samenwerken...
dan hou je gewoon in.. dan is er ook helemaal niks aan de hand
  Met citaat antwoorden
Oud 23 March 2004, 23:02   #14
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Nee, dat noem ik criminologie. ga ik ook doen volgend jaar namelijk
wou net zeggen..

maarre wat is het probleem?
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2004, 07:30   #15
Sedes
° Blub °
 
Sedes's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cruella
ja natuurlijk overdrijf ik maar als iemand psychologie en rechten tegelijk studeert omdat het anders te saai noem ik wel behoorlijk inteligent

Als hij criminologie en rechten te samen studeert dan is dat niet zo overdreven raar hoor (=normaal niveau want criminologie apart studeren is )

Dus tenzij jij uit TSO komt is er inderdaad een verschil maar als hij jou wilt dan is er toch geen probleem.. hij maakt er toch geen probleem van..
__________________
(\_/)
(O.o) This is Bunny.
(> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination.
Sedes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2004, 08:02   #16
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sedes

Als hij criminologie en rechten te samen studeert dan is dat niet zo overdreven raar hoor (=normaal niveau want criminologie apart studeren is )

Dus tenzij jij uit TSO komt is er inderdaad een verschil maar als hij jou wilt dan is er toch geen probleem.. hij maakt er toch geen probleem van..
criminologie

is een mix tussen psychologie en rechten
dat bedoelt hij
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2004, 08:54   #17
Sedes
° Blub °
 
Sedes's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
criminologie

is een mix tussen psychologie en rechten
dat bedoelt hij
wie is hij?
Als je "Hem"bedoelt (die vriend dus) dan dacht ik dat hij toch bedoelde criminologie en rechten tesamen want ken nog mensen die dat doen..
oftewel bedoelt hij echt psychologie+rechten

Als je Pruttelpot bedoelt, dan aah ja
maar je bent niet echt veel met criminologie zonder dat je rechten hebt gedaan (is toch zo dat ik er over denk)


maar ontopic: zoals ik al zei, minder nadenken gewoon doen
__________________
(\_/)
(O.o) This is Bunny.
(> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination.
Sedes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2004, 10:23   #18
cruella
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is ook niet dat ik heel dom ben of zo maar ik kijk gewoon tegen hem op omdat hij het doorzettingsvermogen heeft om die opleidingen te doen terwijl ik zelf de mbo opleiding spw doe en me die nu al de strot uitkomt
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2004, 11:11   #19
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ten eerste; is het de opkijkhouding die jullie relatie de das om kan doen. Je wilt geen fan, je wilt een vriendin.

Het kan inderdaad zo zijn dat het niet lukt, maar dat ligt er dan meer aan omdat jullie zoveel van elkaar verschillen. Je komt het in ieder geval nooit te weten als je het niet probeert.

Ik doe zelf 6VWO en ga volgend jaar naar de universiteit, terwijl mijn vriend net MBO heeft afgemaakt (hij gaat wel verder studeren) en dat lukt goed. Intelligentie ligt niet altijd af van welk niveau je doet. Door bepaalde omstandigheden kan je bijvoorbeeld ook op een MBO opleiding terecht komen. Ook is een belangrijk iets wat meetelt je EQ. Je moet bij jezelf nagaan of hij echt iets is wat je zoekt of dat je alleen tegen hem opkijkt.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2004, 16:59   #20
cruella
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nee ik kijk niet alleen maar tegen hem op maar ik voel echt wat voor hem !!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:49.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.