Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Kunst
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Kunst Leuke cabaretier gezien? Of spannende expositie in een museum? Schrijf je recensie hier! Mooi verhaal, gedicht of kunstig plaatje? Deel het hier met anderen!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 January 2005, 19:09   #1
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard [Verhaal] Naamloos

Geen diepzinnig verhaal, gewoon een (hoop ik toch ) leuk, luchtig begin van een leuk, luchtig tienerverhaal .
Ik hoop dat jullie zo lief gaan zijn dit begin al te lezen en te bekritiseren? Thx!

“Mam?” Marianne liep de woonkamer in. Haar moeder zat op de sofa en was verdiept in een boek.
“Mam?” herhaalde Marianne. Haar moeder keek geschrokken op. “Ja, wat is er?”
“Ik ga even naar Lisa, ik ben binnen een paar uurtjes terug”, zei Marianne. Haar moeder knikte en begon terug te lezen. Marianne trok de deur van de woonkamer achter zich dicht, liep het huis uit en nam haar fiets. Die had ze, zoals gewoonlijk, na haar vorige fietstochtje neergesmeten in het midden van de voortuin. Dat was een gewoonte waar haar ouders vreselijk over zeurden, maar die ze haar maar niet konden afleren.
Genietend van de warme zomerlucht fietste ze naar haar vriendin. Maandag zou de school terug beginnen, en het was al vrijdag… Samen met Lisa ging ze vanavond naar ‘The Last Summer Party’ in een fuifzaal in de buurt. Het beloofde super te worden!
Bij Lisa zette ze haar fiets tegen de schuur en liep ze naar de voordeur. Ze belde aan en hoorde vrijwel meteen voetstappen.
“Oh, hoi”, zei Lisa verrast, “ik dacht dat je pas vanavond kwam? Niet dat ik het erg vind hoor!” zei ze er met een knipoog achteraan.
“Ja, maar ik verveelde me”, zei Marianne terwijl ze het huis binnenstapte. Ze zette haar schoenen netjes naast de deur, Lisa’s ouders waren heel erg op hun ordelijke huis gesteld.
“Pff”, zei Lisa terwijl ze Marianne voorging naar haar kamer, “maandag terug naar school!”
Met een treurig gezicht knikte Marianne. “Ja, en de zomervakantie was zó leuk!”
“Inderdaad”, beaamde Lisa. Ze plofte neer op haar bed en strekte zich uit. Marianne liet zich neervallen in een leuke, felrode zitzak die in een hoek van Lisa’s kamer stond.
“Ik kijk al uit naar vanavond”, verheugde Lisa, “ik ben benieuwd of Mike er gaat zijn!”
Marianne glimlachte. Haar vriendin had een paar weken geleden een jongen leren kennen op een fuif, Mike dus. Marianne vond hem er ook best leuk uitzien, maar ze voelde er verder niks voor. Lisa echter was vanaf die avond smoorverliefd op Mike.
“Ik weet bijna zeker dat hij komt”, stelde Marianne Lisa gerust. “Wie wil The Last Summer Party missen?”
“Niemand, denk ik”, zei Lisa, “maar ja, je weet nooit.”
“Lisa”, zei Marianne terwijl ze lachend met haar ogen rolde, “je zal het wel zien: hij gaat er zijn! En vraag nou eindelijk zijn telefoonnummer eens!”
Lisa lachte een beetje schaapachtig. Normaal was ze helemaal niet verlegen als het op jongens aankwam, maar bij Mike lag het schijnbaar anders.
“Ik weet niet of ik dat durf”, zei ze aarzelend. Marianne schoot in de lach. “Hoor dit! Dé grote jongens-expert Lisa De Ruyt durft geen telefoonnummer te vragen!”
Lisa deed lachend alsof ze Marianne een mep tegen haar hoofd wilde geven.
“Nee Lies, serieus waar”, zei Marianne, “je móét het vragen! Volgens mij is hij ook smoorverliefd op jou!”
“Dat zou ik wel willen”, zei Lisa dromerig.
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2005, 19:17   #2
Karentjeuh...
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Leuk geschreven. Het lijkt me wel een lovestory om in de 'Joepie' te plaatsen...
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2005, 19:19   #3
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karentjeuh...
Leuk geschreven. Het lijkt me wel een lovestory om in de 'Joepie' te plaatsen...
Eh die kant gaat het niet echt uitgaan hoor
@ chalyken: thx voor de commentaar
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2005, 19:27   #4
Karentjeuh...
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
en dan dachtk dat ik hard was....
Wat heb jij toch tegen mij?

@Sarah: Wanneer krijgen we een vervolg?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2005, 19:35   #5
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karentjeuh...
Wat heb jij toch tegen mij?

@Sarah: Wanneer krijgen we een vervolg?
Ehm zo snel mogelijk, als ik zin heb om wat verder te schrijven . Ja, tis echt een verhaaltje dat ik geschreven heb om me te amuseren, dus je moet nx diepzinnig verwachten ofzo, maar een lovestory voor de joepie wordt t ook niet .
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.