Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 November 2005, 21:27   #1
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Question Wanneer vangt de sluiting van het meidenforum aan?

Ik las net iets over het aanpakken van de privefora en dat vind ik een zeer goed idee, wanneer kunnen we dit verwachten?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2005, 21:28   #2
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Ik had erbij gezet dat dit weekend een begin gemaakt wordt van besprekingen over dit soort zaken. Het is de bedoeling dat dit snel ingevoerd wordt, want ideeën over privafora zijn er al, alleen het is niet het enige discussiepunt.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2005, 21:32   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Van sluiting is vooralsnog geen enkele sprake.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2005, 22:46   #4
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vooralsnog dus er zijn wel plannen? Ik irriteer me al jaren aan die forumvrijstaat
  Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2005, 23:06   #5
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Er zal een beleid geschreven worden waarin ook privé-fora beschreven worden. Over sluiting is wat mij betreft nog geen woord gesproken en voor mij hoeft het ook niet gesloten te worden. Duidelijk is wél dat er dingen anders zullen gaan. De invulling daar precies van zul je zo spoedig mogelijk horen!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2005, 08:53   #6
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
vooralsnog dus er zijn wel plannen? Ik irriteer me al jaren aan die forumvrijstaat
Ik weet dat het moeilijk is leden ervan te overtuigen dat er dit keer wél iets gaande is. Wacht gerust af zou ik zeggen
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2005, 16:28   #7
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Kijk mindere actieve leden eruit zetten ok maar een hele sluiting van MF? Dat lijkt me een beetje drastisch en ik zou het best jammer vinden als dit ook echt zou gebeuren.

En het lijkt wel alsof het enige wat jullie kunnen zeggen 'nog even afwachten' of 'dat horen jullie spoedig' is
  Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2005, 16:31   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
Kijk mindere actieve leden eruit zetten ok maar een hele sluiting van MF? Dat lijkt me een beetje drastisch en ik zou het best jammer vinden als dit ook echt zou gebeuren.

En het lijkt wel alsof het enige wat jullie kunnen zeggen 'nog even afwachten' of 'dat horen jullie spoedig' is
Het meidenforum gaat heus niet dicht, hoor. Waar we mee bezig zijn is het opzetten van een compleet nieuw beleid, dus echt op papier. Dat willen we graag in één keer doen en kost dus wat tijd. We zijn er echter druk mee bezig, dat kan ik je verzekeren. Daarin komen alle punten aan de orde waarover nu onduidelijkheid bestaat of waar we iets anders mee willen gaan doen. Het Meidenforum valt daar ook onder, maar sluiting is absoluut niet aan de orde wat mij betreft. Ik denk echter dat het voor iedereen (meiden, FB's én beheerders ) het beste is dat er duidelijkheid komt hieromtrent
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 November 2005, 16:36   #9
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou gelukkig maar.

Er is in ieder geval weer een discussie opgestart hierover, zeker in MF en vooral door onduidelijkheid over aankomende regels en dat soort dingen, dus ik ben benieuwd naar jullie uiteindelijke plannen en besluiten. En dan niet alleen over MF maar over het hele forum.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:29.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.