Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 29 July 2002, 23:46   #1
Ulfhednir
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard De schoonheid van leedvermaak

Is de humor in het zien van een gebroken been of een verwaarloosde hond niet onmogelijk te evenaren? Het zit in ons menszijn om een afkeer te hebben van dat wat zwakker is/onder ons staat en de beste manier om dit te doen is een goed potje uitlachen.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2002, 00:15   #2
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zie in een gebroken been of een verwaarloosde hond geen humor als je daar om kan lachen ben je naar mijn mening echt verschrikkelijk triest...dan zit er iets niet goed...iig...andere soorten leedvermaak kunnen dus weer wel, kijk bijvoorbeeld naar http://www.Uglypeople.com offf lachen omdat iemand valt... als je tenminste zeker weet dat deze persoon zich niet pijn heeft gedaan...een ander die zich voor schut zet en daar om lachen dat is ook een soort leedvermaak dat wel leuk is
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2002, 02:22   #3
Ulfhednir
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Jolijntjer
Ik zie in een gebroken been of een verwaarloosde hond geen humor als je daar om kan lachen ben je naar mijn mening echt verschrikkelijk triest...
Ik lig daar niet wakker om, ik neem aan dat dergelijke moralen je zijn bijgebracht danwel geforceerd. Zodoende dat ze MIJ niets zeggen.
Citaat:
Originally posted by Jolijntjer
dan zit er iets niet goed...iig...
Gaan we vroegtijdig conclusies trekken?
Citaat:
Originally posted by Jolijntjer
andere soorten leedvermaak kunnen dus weer wel, kijk bijvoorbeeld naar http://www.Uglypeople.com[/B]
Kun je misschien onderbouwen waarom je mensen met een afwijkend gelaat uitlacht of is dit om gebrek aan intellect?
Citaat:
Originally posted by Jolijntjer
offf lachen omdat iemand valt... als je tenminste zeker weet dat deze persoon zich niet pijn heeft gedaan...een ander die zich voor schut zet en daar om lachen dat is ook een soort leedvermaak dat wel leuk is [/B]
Nee, die persoon ondervind er geen leed aan zich voor gek te zetten, hij doet dit bewust en is zich dus ook bewust van de eventuele reacties.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2002, 09:18   #4
dark-annetje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zie niet de humor in van een gebroken been...
of een arme zielige poepie verwaarloosde hond...

maar ik kan wel lachen bij bijv. de leukste thuis ofzow,
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2002, 18:36   #5
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

als iemand van de trap flikkert, met de fiets in de bramenstruiken gaat fietsen (ja, er zijn mensen die dat doen...hoe ik dat weet? nou erhm.....ik weet alles ) of dergelijke dingen, daar kan ik de humor wel van inzien (ook al hebben ze wat pijn ja), ik kan daar wel om lachen, ik lach er ook net zo hard om als dat bij mezelf gebeurd, maar ook ik kan de humor van een verwaarloosde hond niet inzien
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2002, 19:30   #6
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb echt geen leedvermaak om een gebroken been of een verwaarloosde hond hoor.
Iemand die lomp valt ofzo, dat is iets anders natuurlijk, doe ik ook genoeg
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2002, 11:05   #7
Robby
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: De schoonheid van leedvermaak

Citaat:
Originally posted by Ulfhednir
Is de humor in het zien van een gebroken been of een verwaarloosde hond niet onmogelijk te evenaren? Het zit in ons menszijn om een afkeer te hebben van dat wat zwakker is/onder ons staat en de beste manier om dit te doen is een goed potje uitlachen.
Er lopen al genoeg honden rond die het goed hebben

Bovendien denk ik dat we eerst maar eens de mensen die het minder hebbenb moeten helpen en dan pas aan dieren moeten denken.

Ik vind het ook altijd zo dom als ik kattenvoer zie met zalm en geconfijte uitjes enzow.... GVD! De halve wereld verhongerd en wij geven een KAT het duurste vreten!
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2002, 16:48   #8
X_cistenZ
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: De schoonheid van leedvermaak

Citaat:
Originally posted by Ulfhednir
Is de humor in het zien van een gebroken been of een verwaarloosde hond niet onmogelijk te evenaren? Het zit in ons menszijn om een afkeer te hebben van dat wat zwakker is/onder ons staat en de beste manier om dit te doen is een goed potje uitlachen.
]

Vind je?
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2002, 17:04   #9
Bird Of Prey
the bearded lady
 
Bird Of Prey's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.828
Standaard

ik vind er geen humor aan een gebroken been of een verwaarloosde hond, als iemand iets van een blunder maakt of een actie maakt waarbij diegene zich niet (ernstig) bezeerd heb kan t nog wel leuk zijn
__________________
What do the innocent know, except what the guilty teach them.
Bird Of Prey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2002, 17:24   #10
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey
ik vind er geen humor aan een gebroken been of een verwaarloosde hond, als iemand iets van een blunder maakt of een actie maakt waarbij diegene zich niet (ernstig) bezeerd heb kan t nog wel leuk zijn
kijk dat vind ik nou ook
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2002, 17:29   #11
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

leedvermaak is beste vermaak wat er is
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2002, 18:20   #12
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ulfhednir

Ik lig daar niet wakker om, ik neem aan dat dergelijke moralen je zijn bijgebracht danwel geforceerd. Zodoende dat ze MIJ niets zeggen.
Verklaar je nader...

Citaat:
Gaan we vroegtijdig conclusies trekken?
nee...vind jij het normaal dan dat je lacht om een verwaarloosde hond?

Citaat:
Kun je misschien onderbouwen waarom je mensen met een afwijkend gelaat uitlacht of is dit om gebrek aan intellect?
een persoon met dermate afwijkend gelaat is nou eenmaal lachwekkend, en het is ook leedvermaak....tuurlijk maar een stuk minder erg dan het lachen om een verwaarloosde hond ofzo...die personen op uglypeople.com vinden het zelf maar alste mooi dat ze daar opstaan...
[/quote]

Citaat:
Nee, die persoon ondervind er geen leed aan zich voor gek te zetten, hij doet dit bewust en is zich dus ook bewust van de eventuele reacties.
ervan uitgaande dat het dus een volstrekt normaal persoon is en niet zo iemand als jij beschrijft.

En vallen doe je niet bewust om daardoor eventuele reacties uit te lokken...
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2002, 18:21   #13
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: De schoonheid van leedvermaak

Citaat:
Originally posted by Robby


Er lopen al genoeg honden rond die het goed hebben

Bovendien denk ik dat we eerst maar eens de mensen die het minder hebbenb moeten helpen en dan pas aan dieren moeten denken.

Ik vind het ook altijd zo dom als ik kattenvoer zie met zalm en geconfijte uitjes enzow.... GVD! De halve wereld verhongerd en wij geven een KAT het duurste vreten!
ten eerste: Daar gaat de heeele discussie niet over!
ten tweede: waarom zouden dieren minder recht hebben dan mensen? omdat ze niks kunnen zeggen? omdat ze niet voor zichzelf op kunnen komen? slaat ook nergens op natuurlijk he

Citaat:
GVD! De halve wereld verhongerd en wij geven een KAT het duurste vreten!
Omdat je van je dier houdt...lijkt me logisch, als je toch met alles wat je doet na gaat denken dat ze het hardstikke slecht hebben ergens anders kan je niks meer hier is de welvaart nou eenmaal hoog...en mensen hebben dat over voor hun kat of hond.

Onze hond krijgt ook wel dure brokken, die zijn gewoon beter voor ze en ik wil mijn hond zo lang mogelijk bij me houden...
een hond is dan echt niet minder als een mens hoor!

maja zal je wel niet begrijpen

/offropic

Laatst aangepast door Jolie : 31 July 2002 om 23:15
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2002, 15:33   #14
Robby
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: De schoonheid van leedvermaak

Citaat:
Originally posted by Jolijntjer
ten eerste: Daar gaat de heeele discussie niet over!
ten tweede: waarom zouden dieren minder recht hebben dan mensen? omdat ze niks kunnen zeggen? omdat ze niet voor zichzelf op kunnen komen? slaat ook nergens op natuurlijk he


Omdat je van je dier houdt...lijkt me logisch, als je toch met alles wat je doet na gaat denken dat ze het hardstikke slecht hebben ergens anders kan je niks meer hier is de welvaart nou eenmaal hoog...en mensen hebben dat over voor hun kat of hond.

Onze hond krijgt ook wel dure brokken, die zijn gewoon beter voor ze en ik wil mijn hond zo lang mogelijk bij me houden...
een hond is dan echt niet minder als een mens hoor!

maja zal je wel niet begrijpen

/offropic
Ach laat ook maar, jij jouw mening ik de mijne

  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2002, 15:42   #15
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik kan best wel lachen/grinniken om een domme skater die hard op zijn smoel gaat en eventueel iets breekt...verwaarloosde honden vind ik niet echt grappig, en het neerschieten bij honden (onder het mom van faces of death) is al helmaal niet leuk :S
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2002, 19:02   #16
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: De schoonheid van leedvermaak

Citaat:
Originally posted by Robby


Ach laat ook maar, jij jouw mening ik de mijne

das toch geen discussie voeren of wel
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:46.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.