Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 3 June 2003, 12:50   #1
kippetje17
Guest
 
Berichten: n/a
Post twee meisjes wel, twee jongens niet

waarom wordt het eigenlijk eerder geaccepteerd dat twee meisjes met elkaar zoen dan twee jongens.
Als twee jongens met elkaar zoenen dan krijg je toch het gescheld, als twee meisjes dit doen dan worden te toegejuigd (bijv in een discotheek) Dit slaat toch eigenlijk nergens op, het zijn allemaal mensen.....
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 13:15   #2
Witkop
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En dan te bedenken dat er minder meisjes zijn dan jongens.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 13:40   #3
TallDude
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zoenende meisjes zijn mooier... of ze nu met een ander meisje zoenen of met een jongen maakt niet uit... Een jongen zoent nooit mooi... 2 zoenende jongens zijn dus ook niet mooi...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 13:58   #4
Check_This
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Meisjes vinden 2 zoenende meiden wel leuk/mooi om te zien en jongens vinden dat nou eenmaal ook! Maar als 2 jongens zoenen vinden de meiden niet zo erg(boeit ze misschien ook niet zoveel) maar de meeste jongens vinden dat absoluut NOT DONE! Homo's worden minder geaccepteert dan Lesbie's. 2 zoenende meiden vindt ik zelf prettiger om tegen aan te kijken dan 2 jongens!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 15:21   #5
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

ik vind het idd ook minder erg als 2 meisjes met elkaar zoenen dan 2 jongens? Nouja, lesbie's of homo's maakt me niet uit, moeten ze allemaal lekker zelf weten Maar 2 meisjes wordt wel meer geaccepteerd en die willen dat zelf ook nog eens zelfs al zijn ze gewoon hetero om te proberen Ik niet, ben ook hetero maar zie mezelf nog niet met een meisje zoenen eigenlijk
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 15:22   #6
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by TallDude
Zoenende meisjes zijn mooier... of ze nu met een ander meisje zoenen of met een jongen maakt niet uit... Een jongen zoent nooit mooi... 2 zoenende jongens zijn dus ook niet mooi...
hier weet stapper heel veel van

en wat check_this zegt klopt jah... jongens accepteren zoenende jongens niet, meisjes accepteren zoenende meisjes daarentegen wel. en jongens juichen zoenende meisjes nou eenmaal altijd aan
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 16:05   #7
Check_This
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie

en wat check_this zegt klopt jah... jongens accepteren zoenende jongens niet, meisjes accepteren zoenende meisjes daarentegen wel. en jongens juichen zoenende meisjes nou eenmaal altijd aan
Hey we zitten op 1 lijn
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 16:32   #8
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik kan het allebei wel aanzien, maar ik kom niet echt op die plekken waar dat gebeurt..
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 22:00   #9
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

om een soortgelijk iets te benadrukken wat misschien ook het een en ander verklaart: wat is er mooier een naakte man, of een naakte vrouw...

ik denk dat de keuze gauw gemaakt is..voor zowel mannen als vrouwen..
ik denk dat de meerderheid er mee instemt dat de vrouwen lichamelijk veel meer een lust voor het oog zijn dat een man, met een of ander rare slurf voor op zijn lichaam, en dat in tegenstelling tot de vrouw met al haar mooie ronde vormen.
(laten we nu even het meest idealistische beeld van de vrouw voor ons nemen .. ;P )
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 22:50   #10
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r

(laten we nu even het meest idealistische beeld van de vrouw voor ons nemen .. ;P )
generalisering
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2003, 01:14   #11
TallDude
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
generalisering
in een discussie moet je wel... je kunt moeilijk ieder 'geval' apart behandelen
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2003, 19:46   #12
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is niet alleen daarmee.. Erotische films zijn ook standaart 2 meiden. Het is gewoon minder 'done'.. Inderdaad, homo's worden in de regel minder geaccepteerd dan lesbi's, ik heb er ook niet echt een verklaring voor, maar het is nu eenmaal zo..
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2003, 19:55   #13
MilkyWayz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by TallDude
Zoenende meisjes zijn mooier... of ze nu met een ander meisje zoenen of met een jongen maakt niet uit... Een jongen zoent nooit mooi... 2 zoenende jongens zijn dus ook niet mooi...

volgens mij is er toch wel een verschil tussen een heterojongen die zoent en een homojongen die zoent..

Dit is eigelijk typisch een geval van wat wordt wel en wat wordt niet geaccepteerd door de maatschappij...Doe je niks aan, gewoon wachten tot t overwaait..ooit..
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2003, 19:56   #14
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
hier weet stapper heel veel van
valt best wel mee

maar waarom 2 dames wel gerespecteerd word en 2 jongens niet is omdat meer dan de helft van de vrouwen bi is, of iig niet erg vind om dingen met hetzelfde geslacht te doen
daarom zijn 2 dames die kussen wel goed en omdat jongens meestal niet op hetzelfde geslacht letten word het bestempeld als vies, ookal is het maar voor de gein
  Met citaat antwoorden
Oud 4 June 2003, 23:00   #15
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het eigenlijk wel sexy als 2 mannen met elkaar zoenen.

Maar ik denk dat dit heel persoonlijk is en omdat mannen er moeilijker over doen, zullen andere kerels het ook minder snel toegeven dat ze het wel leuk vinden.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2003, 11:07   #16
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het zelf niet om aan te zien als 2 jongens met elkaar zoenen, wil er zelfs niet aan denken, maar als 2 meisjes met elkaar zoenen vind ik dat wel geinig eigenlijk. Heb dat ook wel eens gezien, maar ik ken niemand in mijn buurt die homo of lesbi is. Meiden die met elkaar gezoend hebben doen het vaak voor de lol en het zijn ook gewoon vriendinnen van elkaar en van mij.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 18:47   #17
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by Splash85
Ligt het niet gewoon aan je eigen geslacht... Bv. Wanneer je jongen bent vind je 2 jongens samen smerig!! wanneer je meisje bent 2 meisjes.... maar wanneer andere geslacht et met elkaar doet vind je et niet zo erg?!?!?! (uitzonderingen blijven er natuurlijk... )
naah dat is niet zo. Ik denk ook dat het komt doordat meisjes het sowieso accepteren maar jongens gewoon niet. Kijk ik sta niet te juichen als twee jongens zoenen, ik bedoel moet je lekker zelf weten . Maar ik kijk liever sowieso niet naar zoenende mensen, kweni, ik vind het niet beleefd en ook niet altijd even smakelijk
Ik doe et liever zelf

Maar als ik eerlijk ben zie ik liever twee meisjes dan twee jongens sjah gewoon persoonlijk denk ik... ik vind zoenen daarentegen weer NIET vies als je ziet dat het om pure liefde gaat, en dan maakt het me dus weer helemaal NIET uit wie er met elkaar zoenen. zelfs twee jongens vind ik dan gewoon vertederend

[edit] misschien wel JUIST twee jongens
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2003, 18:51   #18
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het ligt eerder aan je sexualiteit dan aan je geslacht, homo's kunnen ook walgen van het idee samen met een vrouw in bed te liggen. so be it Het boeit mij echt niet veel
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2003, 11:06   #19
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja, ik snap niet dat meiden met elkaar gaan zoenen, maar wel als kerels dat doen. want mannen zoenen veel lekkerder.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2003, 23:37   #20
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Jij kan t weten, huh phitje
  Met citaat antwoorden
Oud 10 July 2003, 13:18   #21
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
om een soortgelijk iets te benadrukken wat misschien ook het een en ander verklaart: wat is er mooier een naakte man, of een naakte vrouw...

ik denk dat de keuze gauw gemaakt is..voor zowel mannen als vrouwen..
ik denk dat de meerderheid er mee instemt dat de vrouwen lichamelijk veel meer een lust voor het oog zijn dat een man, met een of ander rare slurf voor op zijn lichaam, en dat in tegenstelling tot de vrouw met al haar mooie ronde vormen.
(laten we nu even het meest idealistische beeld van de vrouw voor ons nemen .. ;P )
neh, het bovenlichaam van een gespierde knakker is minstens netzo mooi als dat van een vrouw. Alleen het onderlichaam is voor mij sowieso mooier van een vrouw

En het hoofd natuurlijk van een vrouw

(nee, een mannenlichaam bovenop en vrouwenlichaam onder is bah )
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2003, 10:51   #22
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

oordeel zelf waarom dat niet kan :

Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2003, 19:52   #23
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Jij kan t weten, huh phitje
ja maar dat is ook alles wat ik erover te zeggen heb.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 14:26   #24
Woutuz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MilkyWayz



volgens mij is er toch wel een verschil tussen een heterojongen die zoent en een homojongen die zoent..

Dit is eigelijk typisch een geval van wat wordt wel en wat wordt niet geaccepteerd door de maatschappij...Doe je niks aan, gewoon wachten tot t overwaait..ooit..
IDD!!!

Ik vin da heterostelletjes gwoon normaal zoene... EGT zoene.
kijk naar de clip van beatiful van christina aquilera of hoe je da ook sgrijft die twee manne DAS TOG VETJE RANZIG!
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 15:14   #25
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by TallDude
Zoenende meisjes zijn mooier... of ze nu met een ander meisje zoenen of met een jongen maakt niet uit... Een jongen zoent nooit mooi... 2 zoenende jongens zijn dus ook niet mooi...
hahaha
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 15:15   #26
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
om een soortgelijk iets te benadrukken wat misschien ook het een en ander verklaart: wat is er mooier een naakte man, of een naakte vrouw...

ik denk dat de keuze gauw gemaakt is..voor zowel mannen als vrouwen..
ik denk dat de meerderheid er mee instemt dat de vrouwen lichamelijk veel meer een lust voor het oog zijn dat een man, met een of ander rare slurf voor op zijn lichaam, en dat in tegenstelling tot de vrouw met al haar mooie ronde vormen.
(laten we nu even het meest idealistische beeld van de vrouw voor ons nemen .. ;P )

haha true!
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 20:44   #27
Palma
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind zelf ook als je 2 meiden ziet zoenen, dan denk je niet meteen, ow, die zijn lesbisch, maar ik denk vaker zoiets van: of ze zijn gewoon goeie vriendinnen, of ze zijn allebei dronken.

Maar bij jongens is het tog anders, omdat jongens ook minder klef met elkaar zijn dan meisjes.. en als ze zoenen, is het dus "echter"
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 22:11   #28
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: twee meisjes wel, twee jongens niet

Citaat:
Originally posted by kippetje17
waarom wordt het eigenlijk eerder geaccepteerd dat twee meisjes met elkaar zoen dan twee jongens.
Als twee jongens met elkaar zoenen dan krijg je toch het gescheld, als twee meisjes dit doen dan worden te toegejuigd (bijv in een discotheek) Dit slaat toch eigenlijk nergens op, het zijn allemaal mensen.....

nou is eigenlijk helemaal niet raar teneerste moet je jonges niet met meisjes verglijken, meisjes zijn vaak heel anders bevriend dan jongens. Eigenlijk is het helemaal niet raar, wanttt als 2 meisjes met elkaar zoene, vinde jonges dat "geil" , (en daarom juiche jonges dat toe) en als 2 jonges met elkaar zoene , vinde meisjes dat niet zo opwindend, en daarom juichen ze dat niet toe!
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 00:10   #29
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Er zijn genoeg meisjes die dat wel opwindend vinden.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 19:45   #30
anoesjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xero
Ik vind het eigenlijk wel sexy als 2 mannen met elkaar zoenen.

Maar ik denk dat dit heel persoonlijk is en omdat mannen er moeilijker over doen, zullen andere kerels het ook minder snel toegeven dat ze het wel leuk vinden.
Dat denk k ook. Volgens mij zijn meisjes daar veel makkelijker in jongens hebben al snel van gatver en blijf bij me uit de buurt terwijl meisjes gewoon met een bi meisje omgaan.
Ik heb er echt geen probleem mee als ik 2 jongens zie zoenen omdat ze van elkaar houden mooi toch? Er is gewoon een hoop taboe gemaakt over homo's terwijl dat helemaal niet nodig is
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 18:42   #31
Freedom
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je in de winkelstraten eens rondkijkt, zal je eerder 2 meisje zien samenlopen(al dan nietr arm in arm) dan 2 gasten.

Waarom?

Geen id
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 22:32   #32
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Freedom
Als je in de winkelstraten eens rondkijkt, zal je eerder 2 meisje zien samenlopen(al dan nietr arm in arm) dan 2 gasten.

Waarom?

Geen id
dat is een heel ander spectrum wat je nu plaatst.., meiden zijn uberhaupt nauwer in de omgang met elkaar., en samen winkelen doen ze graag.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2003, 01:09   #33
Netrocker
Rock The Net.
 
Netrocker's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2002
Locatie: Amstelveen
Berichten: 87
Stuur een bericht via MSN naar Netrocker
Standaard

Als meisjes zoenen dan ziet het er zo sexy uit,
doen jongens het dan doet het me niks,
ik zie wel liever meiden zoenen dan jongens.
Jongens zien zoenen vind ik geen gezicht.
Netrocker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.