Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 November 2005, 00:27   #1
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard Structurele problemen binnen staff?

Het lijkt wel een exodus, de een na de ander stopt.
Bij bootje kan ik me wel een voorstelling maken, als je er vrij lang in hebt gezeten en je hebt niet meer het gevoel dat je nog iets extra's kunt toevoegen aan de staff, is het beter om te stoppen. Hulde voor haar zelfreflectie, dat is iets wat niet veel mensen is gegeven.. (misschien dat ze het alleen beter even terug had kunnen aangeven, maar dat zij haar vergeven).

Maar dat bijvoorbeeld ND al na enkele weken stopt, dat geeft toch wel te denken. Iemand die er bevlogen in ging, met goede ideeën en minder goede ideeën. Misschien ligt het probleem bij een een gebrekkige mentaliteit van ND zelf, maar zit het wel goed binnen de staff?

Zijn er niet meer mensen die niets extra's meer toevoegen aan het geheel en op die manier een obstakel vormen voor degenen die nog vooruit willen en veranderingen willen doorvoeren?
Dat idee had ik al bij sommige personen toen ik nog FB was en nu zitten ze er nog steeds... dat bevreemdt mij eigenlijk toch wel.

Wat wilt de staff in de toekomst, is er een visie of doet men maar wat? En vinden de staffleden elkaar allemaal nog steeds geschikt? Spreekt men daar elkaar binnen de staff op aan of gebeurt daar nog steeds helemaal niets?

Ik ben benieuwd...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 7 November 2005, 07:30   #2
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat mij betreft zit het inderdaad absoluut fout. Ook ik stop ermee; maar vooraleer ik hier reageer wil ik eerst rustig in Staff precies uitleggen hoe en waarom. En aangezien ik nu mijn trein moet gaan halen om weer naar Tilburg te gaan reageer ik dus vanavond ff
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 7 November 2005, 08:16   #3
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Het probleem met ND is dat hij denk ik mensen die al van plan waren te stoppen verantwoordelijk stelt voor het mislukken van ideeen.

En ik neem die schuld voor 100% op mij.
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline  
Oud 7 November 2005, 09:46   #4
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

check nou dit topic.

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=56076

daaruit blijkt gewoon dat nd er geen zin heeft om moeite te doen voor maar weinig leden die ook echt gaan meedoen. maar dat is toch iets waar de fb's weinig aan kunnen doen, het is hier gewoon totaal niet druk (meer).

maar misschien ligt er idd wel een probleem binnen de staff, maar daar heb ik verder ook geen idee van
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 7 November 2005, 09:54   #5
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

dat topic zette ik ook zo mijn vraagtekens bij waarom dat zo abrupt gesloten werd.

echter volgens mij had andy ook wat problemen in de privé sfeer om het zo maar te noemen, dus weet ik ook niet precies hoe het nu allemaal zit en dat hij misschien het ene door laat lopen naar het forum hier. Er geen zin meer in hebben, etc.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 7 November 2005, 11:24   #6
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dat topic vond ik juist een van zijn minder goede ideeën, eerlijk gezegd. Maar de oorzaak kan ook liggen bij het feit dat ik tekenfilms niet zo heel interessant vind.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 7 November 2005, 15:51   #7
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Bwah ik kan natuurlijk een hele uitleg geven waarom ik stop, maar daar schiet ik gewoon niks mee op. Kampie+Ambypur verwijt ik helemaal niks, ik vind het juist jammer dat hun weg gaan, net als Bootje. Maar naast deze drie FB's zijn er maar 2 andere forumbazen waarvan ik vind dat ze het in zich hebben om Forumbaas te spelen.

Ik kwam met ideeën en uiteindelijk met kritiek maar als je later nadenkt zou ik er geen reet mee opschieten. Dit komt onder andere vanwege gebrek van medewerking (van staff/leden), demotivatie vanwege lange termijn beslissingen en ik werd er gewoon van bewust dat ik niks kan realiseren (mijn plannen/ideeën) om staff bij één te houden. Tenminste niet met een paar bepaalde forumbazen/beheerders. Maar ik denk zelf wel dat die mensen het weten...

Ik snap best dat ik niet meteen een beheerder kan gaan spelen en mezelf tonen als een ware leider voor zowel forumbazen en leden maar als forumbaas kan ik te weinig brengen.

Edit:

@dext0r, ik had zeker wel zin in een rol binnen de staff. Ik denk wel dat ik dat heb laten zien door mijn posts in het problemen-topic. Maar als je je later realiseerd hoe doelloos dat was, heb ik maar één beslissing en dat is stoppen, niet doorgaan onder dwang en zonder plezier. Sowieso werd de plezier minder door een dood forum.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor

Laatst aangepast door Banaan : 7 November 2005 om 15:57
Banaan is offline  
Oud 7 November 2005, 15:55   #8
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Dat topic vond ik juist een van zijn minder goede ideeën, eerlijk gezegd. Maar de oorzaak kan ook liggen bij het feit dat ik tekenfilms niet zo heel interessant vind.
Het ging er meer om dat zowel de normale top 100 en deze top 100 compleet is geflopt. Van 10 lijsten met een verschil van hier tot Tokyo kan je geen filmlijst maken. Vooral niet als je weet dat er 5 keer zoveel leden lijsten kunnen posten maar er totaal geen moeite voor willen doen.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Oud 7 November 2005, 16:19   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ja, mijns inziens zijn er ook structurele problemen binnen staff. Iedereen die deel uit gemaakt heeft van Staff, jij ook Tijs, weet hoe lastig het ook is.

Probleem is dat er geen enkele vorm van houvast is. Er is geen visie, er is geen plan, er zijn geen doelen.. Wie is nu onze doelgroep? De leerling? Of toch de student? Of die selectie groep die overgebleven is? Hoe willen we hen benaderen? Reclame maken is moeilijk, maar wordt niet ook elke 14/15-jarige hier meteen belachelijk gemaakt? Willen we dat? Niemand die het echt weet, vaak doen staff-leden nog mee ook..
Privé-fora. Wat is daar nu het beleid? Met name het meidenforum lijkt wel een vrijstaat. Er zijn enkele leden die alleen maar daar komen posten. Toch gaan er maanden overheen voordat er iets concreets besloten wordt. En dan nog is het in principe maar een ingeving van het moment. Een impuls.
In feite wordt er gewoon maar wat gedaan. Wanneer je iets wilt bereiken dan duurt het echt wéken of het gebeurt helemaal niet. Natuurlijk is het lastig communiceren over internet, maar toch..

Het is heel makkelijk met modder gooien, maar ik ben ervan overtuigd dat iedereen het beste met het forum voor had, maar misschien moeten we concluderen dat het toch te weinig was. Mijns inziens is het ook behoorlijk tijdrovend om het allemaal goed te doen. Ik zie ook niemand die daar werkelijk de tijd en motivatie voor zou hebben eerlijk gezegd. Het blijft dus roeien met de riemen die we hebben.

Als ik naar mezelf kijk dan ben ik over mijn taken als FB best tevreden. Minder tevreden ben ik over het feit dat ik niet de staff heb wakker kunnen schudden zoals ik mij had voorgenomen. Misschien was dat ook wel gewoon onmogelijk. Staff kent nauwelijks persoonlijkheden. Ruzie onderling is er zelden, maar er gebeurt ook niks concreets.

FB's waar ik het absoluut in zag zitten, zoals Andy, Stevie en in het verleden Tijs stapten allemaal om ongeveer dezelfde reden op; men verloor de motivatie omdat er niets structureels veranderde. Zelf liep ik ook al enige tijd met die frustratie rond. En gisteren was dan wat mij betreft de druppel. Er zal echt iets moeten veranderen, en wel op zeer korte termijn, anders kap ik er ook mee..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 7 November 2005, 16:36   #10
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Het probleem ligt hem het meest bij de implementatie van de jongste leerlingen. Wanneer deze een groene indruk maken op de vaste kern, worden ze al snel afgeblaft. Als dat aangepakt wordt, ben je al een hele grote stap verder, en zal een nieuwe ledenaanwas vanzelf leiden tot een bedrijverigere forum.
Feit is, dat als alle studenten nu zouden stoppen op ll.com, er geen bal meer te beleven valt hier.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline  
Oud 7 November 2005, 16:43   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
Het probleem ligt hem het meest bij de implementatie van de jongste leerlingen. Wanneer deze een groene indruk maken op de vaste kern, worden ze al snel afgeblaft. Als dat aangepakt wordt, ben je al een hele grote stap verder, en zal een nieuwe ledenaanwas vanzelf leiden tot een bedrijverigere forum.
Feit is, dat als alle studenten nu zouden stoppen op ll.com, er geen bal meer te beleven valt hier.
Maar hoe wilde je dat doen, Stef? Alle vaste leden wegjagen? Mij best. Punt is dat daar duidelijkheid over moet komen. Wat willen we nu werkelijk? Willen we inderdaad terug naar de oorspronkelijke doelgroep? Hoe gaan we dat doen? Keihard straffen wanneer er iemand hier onheus bejegend wordt? En wat zijn die straffen dan?

Over al dit soort dingen bestaat geen duidelijke visie. Ik ben onlangs begonnen met wat onzin-posts tegen jeugdigen te verwijderen maar dan krijg je als vanzelfsprekend vreemde reacties van leden. En logisch ook, zoiets hebben we nog nooit gedaan.

Dat soort dingen moeten absoluut beter in de toekomst en het liefst zo snel mogelijk!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 7 November 2005, 16:53   #12
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Keihard straffen is wel een goede optie. Het gebeurd niet zo vaak dat zich een nieuw lid meld. Wanneer zo'n lid is ingeburgerd kun je gerust wel effe lekker stangen. Maar zo'n eentje die 13 jaar is, één post plaatst hier en vervolgens een lading kutreacties krijgt zal zich nog wel een keer bedenken voor die weer terugkomt.
Misschien dat het mogelijk is om leden, die zich in een forumonderdeel niet serieus opstellen, te bannen voor dat onderdeel (zowel naam als ip). Blijven alleen de serieuze mensen posten in een serieus forum als seksualiteit en liefde & dating.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline  
Oud 7 November 2005, 18:16   #13
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het beestje mag best bij zijn naam genoemd worden hoor mensen.

Ik begrijp niet waarom beslissingen zo moeilijk zijn te nemen? Heeft er iemand een soort veto die alles tegenhoudt

Laatst aangepast door PFP : 7 November 2005 om 18:21
 
Oud 7 November 2005, 18:32   #14
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Jamiel heeft deze maand geen internet thuis dus dat verklaart haar inactiviteit.
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 7 November 2005, 19:13   #15
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

van wat ik van ND heb gehoord geef ik m helemaal gelijk dat ie er geen zin meer in heeft.

en echte grote veranderingen zullen er niet plaatsvinden * dat is tenminste mijn gevoel hierover *.
het is geen kwestie van nieuw bloed de staff in... er moet een godsganse bloedverversing plaatsvinden.

maar ja
dat is denk ik teveel gevraagd.
2-D is offline  
Oud 7 November 2005, 19:17   #16
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2-D
van wat ik van ND heb gehoord geef ik m helemaal gelijk dat ie er geen zin meer in heeft.

en echte grote veranderingen zullen er niet plaatsvinden * dat is tenminste mijn gevoel hierover *.
het is geen kwestie van nieuw bloed de staff in... er moet een godsganse bloedverversing plaatsvinden.

maar ja
dat is denk ik teveel gevraagd.
ja dat is misschien ook wel nodig maar dat is niet echt haalbaar,
AmbyPur is offline  
Oud 7 November 2005, 19:25   #17
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah

Misschien dat het mogelijk is om leden, die zich in een forumonderdeel niet serieus opstellen, te bannen voor dat onderdeel (zowel naam als ip). Blijven alleen de serieuze mensen posten in een serieus forum als seksualiteit en liefde & dating.
da's onzin, want jij en ik posten ook wel eens onzinnig in serieuze forumonderdelen... dit werkt alleen maar averacht. Je kunt hooguit structurele debielen als Pakspul bannen.

De oorzaak van alle problemen op dit forum ligt bij Spill, dat is glashelder voor mij. Dat bedrijf heeft geen enkele band met dit forum, geen visie, niets. Ze laten het beheren van het forum over aan enkele vrijwilligers.. de een is meer geschikt dan de ander. Van vrijwilligers kun je eigenlijk niet eens verwachten dat ze een visie op touw zetten waar men heen wilt met dit forum. Sowieso is het onmogelijk om te kiezen voor de echte leerlingen als de staff zelf volledig bestaat uit mensen die al van de middelbare school af zijn.
Maar als in de staff degenen die de boel moeten leiden, de beheerder, ook geen enkel initiatief nemen om enige visie, enig plan van aanpak op te zetten, dan is het een kansloos verhaal. Nightwolf is best een aardige jongen hoor, maar geen figuur die de kar zal trekken. Maakt niet uit als FB, maar wel als beheerder. Toch zit hij er al weer enkele jaren volgens mij en zo op die manier blokkeert hij elke mogelijke ontwikkeling.
Dext0r dicht ik meer leidinggevende kwaliteiten toe, maar ook van zijn kant heb ik nooit enige visie gezien... drukte? Of overschat ik zijn kwaliteiten toch? Ik neig naar een combinatie van beide.
Thali is ook een heel aardig en intelligent meisje. Opende veel topics, perfect eigenlijk.. Maar in haar heb ik nooit de figuur gezien die de staff wel even zou leiden... en ik heb dan ook niet echt het idee dat dat wel gebeurt op het moment.
Zo ontwikkel je nooit enige structuur of evaluatie.

En toch vind ik dat geen van de mensen die in staff zitten echt incapabel is. Een enkeling zit op de verkeerde positie, anderen blijven veel te lang hangen... maar niet iedereen beschikt over dezelfde mate van zelfreflectie en als je daar dan niet vanuit de staff toe wordt gedwongen door een beheerder zal er ook nooit een evaluatiemoment komen.
Maar omdat er nu geen enkele loeloe of rijntje meer tussen zit wordt toch echt duidelijk dat er gebrek is aan echte leiding. De huidige beheerders kunnen dat niet opbrengen (en dat kan ik ze niet echt kwalijk nemen), duidelijk is dat Spill het forum gewoon laat creperen... En het is dat wij nog zo kansloos zijn om als studenten aan HBO's en Universiteiten toch te blijven hangen, maar anders was er helemaal niets meer geweest.

Beetje onsamenhangend verhaal als je het aan mij vraagt, maar boeiend..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 7 November 2005, 19:27   #18
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
Jamiel heeft deze maand geen internet thuis dus dat verklaart haar inactiviteit.
Ook zoiets.. communicatie naar de overige leden toe is dramatisch. Als iemand voor een langere periode afwezig is, dan meld je dat toch even en regel je de vervanging?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 7 November 2005, 19:50   #19
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
En het is dat wij nog zo kansloos zijn om als studenten aan HBO's en Universiteiten toch te blijven hangen, maar anders was er helemaal niets meer geweest.

Dit forum zal een langzame dood sterven er zijn nu al niet eens genoeg mensen meer die de onderdelen willen onderhouden er komen geen nieuwe mensen meer bij er gaan juist meer leden weg. Het is al een hele waslijst aan vaste users die zijn vertrokken het afgelopen jaar en welke users zijn daarvoor in de plaats gekomen, ik kan er niet eens 3 noemen.

Mijn prognose is dat er over een half jaar het forum niet meer is dan een dood onderdeel van een dode site, en na vele jaren worden onze fossiele posts vol met ruzies, grappen en discussies ontdekt door een internet avonturier die gefascineerd raakt door deze bonte groep van vergeten internetpersonages.
 
Oud 7 November 2005, 20:09   #20
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
en regel je de vervanging?
fb+'ers?
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 7 November 2005, 20:26   #21
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar wie van de forumbazen/beheerders zijn nog echt gemotiveerd in dit forum. Wie willen er nog wat aan doen of iets veranderen? Volgens mij zijn dat er ook maar weinig. Hoeveel forumbazen enz. zijn er nog ecjt actief bezig op dit forum, volgens mij maar 1 ofzo.

Zijn er dan verder geen mensen die forumbaas willen worden of die het al zijn die iets willen veranderen, of actiever worden op het forum?
 
Oud 7 November 2005, 20:44   #22
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Eerlijk gezegd zou het mij geen bal uitmaken.
Die instelling mag van mij ook veranderd worden bij de leden
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Oud 7 November 2005, 20:47   #23
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Nee, dat heb ik niet, maar ik zou het gewoon niet missen als het er niet meer zou zijn..
je zit hier nu zo'n 3.5 jaar en je bent ook forumbaas geweest, waarom zou het je dan NU niet meer uitmaken?
 
Oud 7 November 2005, 20:54   #24
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
je zit hier nu zo'n 3.5 jaar en je bent ook forumbaas geweest, waarom zou het je dan NU niet meer uitmaken?
Ik zit er bijna al 4,5 jaar, maar dat is niet relevant.. Natuurlijk heb ik me hier wel vermaakt, ik kickte op de zinloze discussies met Koelkast.. maar biedt het iets extra's aan mijn leven? Niet bepaald. Dus mis ik het niet als het weg is... en als het er is blijf ik waarschijnlijk wel posten zolang ik niet echt iets te doen heb... maar dat is niet iets van zomaar NU, dat is een gevoel dat volgens mij minimaal de helft van de tijd heb gehad dat ik hier zat. Maar dat staat los van het feit dat ik me graag bemoei met de discussies over de staff.
In mijn eerste periode als FB had ik wellicht nog wel het idee er iets van te kunnen maken, dingen te kunnen veranderen, maar mede dankzij de consequente tegenwerking door onder andere dat figuur van een Koelkast is het er nooit van gekomen (waarmee ik niet wil zeggen dat het anders wel gelukt was, waarschijnlijk is Spill de enige die echt positief iets kan veranderen hier).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 7 November 2005, 21:11   #25
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

en nou dus kappen met die offtopic rommel
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 7 November 2005, 21:16   #26
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
dan kan je mijn reactie wel weghalen, maar zo schiet de discussie niet op.
Met dit soort opmerkingen ook niet

Iig, jullie zeuren om vers bloed, ik heb vaak genoeg aangegeven fb te willen worden maar als er telkens niks mee gedaan wordt, tja
Impressions is offline  
Oud 7 November 2005, 21:30   #27
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Iig, jullie zeuren om vers bloed, ik heb vaak genoeg aangegeven fb te willen worden maar als er telkens niks mee gedaan wordt, tja
je trekt de verkeerde conclusie als je zegt dat er niets mee gedaan wordt.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Oud 7 November 2005, 21:33   #28
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
je trekt de verkeerde conclusie als je zegt dat er niets mee gedaan wordt.
Maar wat gaat er nu echt gebeuren??
 
Oud 7 November 2005, 21:34   #29
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
Maar wat gaat er nu echt gebeuren??
Dat merk je in de loop van deze week. En niks vragen want dat verstoord ons werk een beetje
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Oud 7 November 2005, 21:35   #30
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ND
Dat merk je in de loop van deze week. En niks vragen want dat verstoord ons werk een beetje
ben je nou toch nog aan het FBen?
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline  
Oud 7 November 2005, 21:35   #31
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ND
Dat merk je in de loop van deze week. En niks vragen want dat verstoord ons werk een beetje
Zeg homo sapiens, heb jij niet een beetje het idee dat dit omgekeerd zal werken?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 7 November 2005, 21:35   #32
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanne
ben je nou toch nog aan het FBen?
ik wou net zeggen, volgens mij is ie gen fb meer
 
Oud 7 November 2005, 21:44   #33
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Zeg homo sapiens, heb jij niet een beetje het idee dat dit omgekeerd zal werken?
Rethali Zahbi de tijd zal het leren (of 1 van de gezegdes die jullie me aangeleerd hebben)
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Oud 7 November 2005, 21:46   #34
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tyskie, wat doe je eigenlijk nu nog op het forum??
 
Oud 7 November 2005, 21:46   #35
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
Tyskie, wat doe je eigenlijk nu nog op het forum??
Jou irriteren.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 7 November 2005, 21:47   #36
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Woudjuh
Tyskie, wat doe je eigenlijk nu nog op het forum??
Woudjuh, dit vraag je lekker via PM

ONTOPIC, zoniet begrijpen jullie allemaal waarom we met slotjes gooien
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Oud 7 November 2005, 21:50   #37
2-D
The Consultant
 
2-D's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 January 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.927
Standaard

zoals ik al eerder zei in een P-Gesprek

ik ben benieuwd wat deze oplossingen zijn.
zolang als er maar echt iets gaat gebeuren.
2-D is offline  
Oud 7 November 2005, 21:52   #38
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2-D
zoals ik al eerder zei in een P-Gesprek

ik ben benieuwd wat deze oplossingen zijn.
zolang als er maar echt iets gaat gebeuren.
we zien wel, ik weet hier toch niks meer op te zeggen!
 
Oud 7 November 2005, 21:52   #39
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Worden de leden straks nog gevraagd om hun mening te geven over deze revolutionaire plannen die het leven van ons allemaal totaal overhoop gaan gooien, of moeten we die mening voor de verandering weer een keer ongevraagd gaan geven?

En waarom is die Pruts0r nou een paarse admin geworden ipv een blauwe beheerder?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 7 November 2005, 21:53   #40
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

nou dextor is al Admin dat is al veelbelovend
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 7 November 2005, 21:53   #41
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

mogen we anders eerst even een aantal dingen uittesten?
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 7 November 2005, 21:54   #42
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Worden de leden straks nog gevraagd om hun mening te geven over deze revolutionaire plannen die het leven van ons allemaal totaal overhoop gaan gooien, of moeten we die mening voor de verandering weer een keer ongevraagd gaan geven?

En waarom is die Pruts0r nou een paarse admin geworden ipv een blauwe beheerder?
We bespreken eerst (op dit moment!) met staff wat er allemaal gaat gebeuren. Binnen een hele korte tijd wordt dit ingevoerd en komt er zeker hier in feedback een topic waar je je gedachtes kan uiten. En daar wordt wat meegedaan, indien het nuttig is.
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Oud 7 November 2005, 21:54   #43
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
mogen we anders eerst even een aantal dingen uittesten?
Waar wordt door wie beweerd dat jullie dat niet mogen?

Welke rol speel jij overigens nog in de toekomst van ll.com, je wilde toch ook stoppen?

@ Banaan: dank je voor het antwoord..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 7 November 2005, 21:55   #44
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
mogen we anders eerst even een aantal dingen uittesten?
het zal toch wel niet veel slechter kunnen worden.
 
Oud 7 November 2005, 21:55   #45
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Waar wordt door wie beweerd dat jullie dat niet mogen?

Welke rol speel jij overigens nog in de toekomst van ll.com, je wilde toch ook stoppen?
je zegt het goed: ze wilde het
 
Oud 7 November 2005, 21:56   #46
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Waar wordt door wie beweerd dat jullie dat niet mogen?

Welke rol speel jij overigens nog in de toekomst van ll.com, je wilde toch ook stoppen?
Tyskie, al die vragen die gesteld worden, wordt hopelijk zeer snel beantwoord, maar vooralsnog moeten wij er als staff eerst ZELF uitkomen
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Oud 7 November 2005, 21:57   #47
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie

Welke rol speel jij overigens nog in de toekomst van ll.com, je wilde toch ook stoppen?
een beetje druk kan soms geen kwaad.
we zien nog wat er zal gebeuren...
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 7 November 2005, 21:57   #48
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ND
Tyskie, al die vragen die gesteld worden, wordt hopelijk zeer snel beantwoord, maar vooralsnog moeten wij er als staff eerst ZELF uitkomen
Ik vroeg het aan Bo, niet aan jou... en zeker niet aan die **OW-waardige termen** van een Woudjuh.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 7 November 2005, 21:58   #49
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik vroeg het aan Bo, niet aan jou... en zeker niet aan die **OW-waardige termen** van een Woudjuh.
Ik weet zeker dat mijn antwoord 100% het zelfde bevat, overigens hoef je de druk even niet te vergroten bij Bo
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline  
Oud 7 November 2005, 21:59   #50
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik zal t alleen maar toejuichen als bo blijft hoor... ik kan me in ieder geval voorstellen dat ze wilt blijven als er nu daadwerkelijk iets gaat veranderen, daarom vroeg ik me af of ze nog steeds op haar standpunt stond van gisteravond.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:16.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.