Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 November 2005, 14:20   #1
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard Beleidsplan staff: reacties, opmerkingen e.d.

Hier kan je een overzicht vinden van onze nieuwe beleidsplan. We zijn benieuwd naar jullie mening en uiteraard naar reacties en opmerkingen (psst: complimentjes! )

Brand maar los
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2005, 21:38   #2
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

ik had echt iets spectaculairs verwacht..
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2005, 21:46   #3
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik vind het al heel wat dat er een beleidsplan is en dat er een duidelijk uitgangspunt is geformuleerd (zie dit maar als een compliment, ND ).

Maar ik blijf het tamelijk kansloos vinden, tenzij spill z'n houding t.o.v. dit forum radicaal wijzigt, wat ik absoluut niet zie gebeuren...
En als het wel gebeurt en we meer doelgroepers hier krijgen, dan zullen de meeste oude forumleden (incl staff) aftaaien... Dus is de cirkel weer rond en is het verhaal toch kansloos!

Overigens vind ik wel dat de staff beter bezig is dan ooit hoor. Bij de aanstelling van enkele staffleden was ik wat sceptisch (met name bij Bazzemans en AMF), maar hier kom ik 100% op terug.


Goed, conclusie: kansloos, maar toch mijn complimenten..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 November 2005, 23:52   #4
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sanne
ik had echt iets spectaculairs verwacht..
idd.. Ik zie dit meer als een politiek programma die, als het puntje bij het paaltje komt, voor de helft niet door gaat.

Ook een beetje jammer is dat ik als vast oud lid de nieuwe leden niet op mijn eigen manier op de regels meer mag wijzen, danwel prettige manier van posten. dan maar weer een omweg zoeken.
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 09:20   #5
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard Re: Beleidsplan staff: reacties, opmerkingen e.d.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ND
maar verbeteringen aan de tekst of als zijn inhoud negatief beoordelen zal vanaf nu harder aangepakt worden.


Citaat:
[edit by thaliaaglaja]Spelfouten eruit gehaald ;p.[/edit]
Dat is dan weer een beetje jammer
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 16:46   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie

En als het wel gebeurt en we meer doelgroepers hier krijgen, dan zullen de meeste oude forumleden (incl staff) aftaaien... Dus is de cirkel weer rond en is het verhaal toch kansloos!
Er valt wat dat aangaat weinig te kiezen. Wanneer er helemaal niets was gebeurt, denk je dat dan over 2 jaar nog mensen op dit forum komen? En aanwas van leden van 20 jaar hoef je niet te verwachten op een forum met de naam leerlingen.com. Je zult dus moeten gaan voor een bepaalde doelgroep, zonder dat je daarbij de vaste groep gebruikers wilt laten vallen. Ons uitgangspunt is dan ook: iedereen is welkom, maar respecteer de doelgroep.

We willen in ieder geval meer gaan doen met de mainpage. Op scholieren.com staat daar een lijstje met laatste reacties op het forum. Dat moet ook hier kunnen. Nu staat er op leerlingen.com nog een link naar cybertalk..

Mocht er van Spill uit werkelijk niets komen dan zullen we moeten roeien met de riemen die we hebben. We kunnen dan in ieder geval zeggen dat we het geprobeert hebben, nietwaar?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 16:56   #7
observatie001
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hoe zit het met de geruchten dat forza mischien weer unbanned wordt?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 18:10   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Heb een topicje in staff geplaatst Wat mij betreft komt het erdoor. Mocht Forza unbanned willen worden dan kan hij het in ieder geval vast bij één van ons aangeven
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 18:22   #9
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het een plan van open deuren en oude regels, die ik na 15 minuten brainstormen ook op papier had kunnen zetten. Ik zie geen toekomst meer op dit forum voor mij als oud lid en dat zouden meer mensen moeten inzien.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 18:28   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Als het allemaal al hetzelfde was wat je al wist dan is het dus ook geen reden om weg te gaan
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 18:37   #11
Loy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ik zie geen toekomst meer op dit forum voor mij als oud lid en dat zouden meer mensen moeten inzien.
waar slaat zo'n reactie nou weer op?

Als je hier geen toekomst ziet, ga dan gewoon weg hier..

En laat een ander lekker zelf weten wattie doet zeg..
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 19:55   #12
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Aan de ene kant willen jullie posts die negatieve invloed hebben terugdringen...aan de andere kant willen jullie een aantal mensen unbannen..

..is dit niet een beetje onlogisch?
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 19:58   #13
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Forza is inmiddels 2 jaar gebanned geweest en geeft aan terug te willen. Ook hij zal zich gewoon moeten gedragen. Mocht hij dat niet kunnen dan is hij ook zo weer weg..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 20:07   #14
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Beleidsplan is allemaal leuk en aardig, het is alleen jammer dat het niet voor iedereen hetzelfde is.
De doelgroep hier mag volgens de regels in zijn eigen taaltje (de juh's zow's smiley hier smiley daar) schrijven.
Als een lid, wat hier al langer zit, zijn abn laat varen en zn eigenlijke aard qua taal boven komt, worden eerst normale posts verwijdert zonder enige mededeling, en na herplaatsing van de post een ow gegeven.
Klop niet lijkt me
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 20:14   #15
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Beleidsplan is allemaal leuk en aardig, het is alleen jammer dat het niet voor iedereen hetzelfde is.
De doelgroep hier mag volgens de regels in zijn eigen taaltje (de juh's zow's smiley hier smiley daar) schrijven.
Als een lid, wat hier al langer zit, zijn abn laat varen en zn eigenlijke aard qua taal boven komt, worden eerst normale posts verwijdert zonder enige mededeling, en na herplaatsing van de post een ow gegeven.
Klop niet lijkt me
Crizlybeer, je weet dat je zelf provocerend bezig bent? Dat is vanuit mijn standpunt een grote reden om jou aan te spreken. En het is niet de eerste keer dat jij met zulke posts komt.

Over het taal gebruik van jongeren zijn al verschillende fabeltjes verzonnen, so be it. Verbeteringen in fora als discussie kan ik absoluut begrijpen maar jongeren die iets willen weten over seks, liefde e.d. horen niet meteen te worden beoordeeld op hun typstijl
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 20:16   #16
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Als het over jezelf gaat: die post van jou was de bekende druppel na een reeks van foute posts van jouw kant.

Verder is het blijkbaar moeilijk te snappen wat er bedoeld wordt, daarom nog maar een keertje:

De doelgroep van het forum van leerlingen.com moet in principe ook de leerling zijn. Het is echter zo dat de aanwas tijdenlang gering was. Dat betekend natuurlijk niet dat daarom er niet vanaf nu wel naar gestreefd moet worden. In het verleden was het zo dat wanneer zich hier een nieuw lid aanmeldde deze bijzonder lullig behandeld werd en zo weer vertrokken was. Dat moet dus anders, vandaar de verandering in dit beleid.

Dat jongeren er een ander niveau Nederlands op nahouden is bekend. Ook van hen verlangen wij dat zij in ieder geval hun best doen zo goed mogelijk Nederlands te typen. Op zijn minst leesbaar/begrijpbaar. Mocht het echt de spuigaten uitlopen, dan spreek je daar een FB over aan, je gaat dan níet zelf met 40 smilies reageren in een zogenaamde breezer-taal. Helaas voor jou is het absoluut niet aannemelijk dat jij niet normaal kunt typen aangezien je 2500 posts het blijkbaar wel kon.

Een beetje meer meedewerking zou welkom zijn. Er is je vaak genoeg om gevraagd/het is je vaak genoeg duidelijk gemaakt.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 20:25   #17
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Ik snap het nog steeds niet, ik ga serieus op die post in, moet kunnen lijkt me.
Ik typ in de taal die ik graag wil, namelijk de taal waarmee ik communiceer met al mijn vriendjes en vriendinnetjes die in het leeftijdsbereik van jullie doelgroep vallen. En ja daar horen veel smiley's en vreemde woorden bij. Maar ja t is de doelgroep, dan moet het dus kunnen of niet?
Het kost mij altijd veel moeite om abn te typen, maar ik pas mij aan om met het forum mee te gaan. Nu dat inmiddels niet meer hoeft, laat ik mijn abn ook varen, is dan toch nergens voor nodig?
Kijk, als ik nu een jeugdig lid aan het afkraken was vanwege hun taal, ja dan ben ik verkeerd bezig. Dat doe ik echter niet, ik bespreek mijn ontopic-ervaring alleen in een daarvoor bestemd topic.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 20:27   #18
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Het komt provocerend over en bevat 60 laagjes sarcasme.

En deze bovenstaande post nu ook trouwens, ik verklaar je in dit topic tot onserieus
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 20:32   #19
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loy
waar slaat zo'n reactie nou weer op?

Als je hier geen toekomst ziet, ga dan gewoon weg hier..

En laat een ander lekker zelf weten wattie doet zeg..
Ik heb al veel eerder aangegeven dat het forum geen toekomst heeft en wat jij doet zal me werkelijk een worst zijn

Er zijn 2 wegen

Of we gaan op deze voet verder wat als gevolg heeft dat de groep klein blijft en zal uitsterven binnen 2 jaar.

Of we gaan de doelgroep proberen te bereiken en een horde 14 jarige pubers als vaste leden proberen te strikken.

Maar dit heeft als gevolg dat de vaste leden toch plaats moeten gaan maken. Het is toch niet echt onredelijk dat ik als 20 jarige geen zin heb om op een kinderforum te posten en dat moeten zich maar eens meer mensen gaan beseffen, dat hun verblijf hier niet eindig meer kan duren.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 20:37   #20
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Dat het forum dood is wisten de meeste al langer. Het is geen verkeerde doelgroep, maar meer een bijeenkomst van vrienden die elkaar al jaren terug heeft leren kennen via dit forum

Wij proberen wel nu plannen te maken voor het werven van jongere leden, alleen vooralsnog sta je als staff machteloos tegenover dit soort plannen Dan komt spill ter sprake maarja, dat verhaal is bij de meeste bekend. Wel kan ik vertellen dat Spill nu wel positieve geluiden heeft laten horen, alleen moet deze lijn worden doorgezet, anders eindigt het inderdaad zoals jij omschrijft

En ik verwacht zelf ook niet dat het forum binnen een jaar een andere doelgroep heeft, zo een stap zetten is een hele grote en daar doe je echt heel lang mee, maar met negatieve reacties en negatieve standpunten van de vaste leden komen we nu nergens. Wij kunnen iig zeggen dat we ons ingezet hebben voor het forum, hoe zinloos het volgens jou is
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 20:41   #21
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Wat loos is dit zeg, feedback is toch de plaats waar je je klachten en negativiteit kan uiten?
Leuk als dat per direct verwijdert wordt, goed bezig jongens!
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 21:11   #22
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik heb niks verwijderd anders
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 21:41   #23
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

ach ja, ik ben hier ook gekomen als een 16jarig pubertje, werd gelijk aan alle kanten afgezeken o.a door toenmalige FB'S
Maar ik ben ook gebleven.. dat verschilt per persoon denk ik..
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 21:52   #24
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niemand
ach ja, ik ben hier ook gekomen als een 16jarig pubertje, werd gelijk aan alle kanten afgezeken o.a door toenmalige FB'S
Maar ik ben ook gebleven.. dat verschilt per persoon denk ik..
ik nomineer me zelf bij deze ook gelijk voor het minst nuttige post plaatser in F&M van dit jaar
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 22:04   #25
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niemand
ach ja, ik ben hier ook gekomen als een 16jarig pubertje, werd gelijk aan alle kanten afgezeken o.a door toenmalige FB'S
Maar ik ben ook gebleven.. dat verschilt per persoon denk ik..
Dat was een leuke tijd ja .. Maar bij jou ligt zoiets toch ook niet aan je leeftijd

Voor de mensen die sarcasme niet zien als ze iets lezen.. Schoolvoorbeeld..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2005, 22:36   #26
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazzemans
Dat was een leuke tijd ja .. Maar bij jou ligt zoiets toch ook niet aan je leeftijd

Voor de mensen die sarcasme niet zien als ze iets lezen.. Schoolvoorbeeld..
nee zo is het ook
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2005, 10:32   #27
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niemand
ach ja, ik ben hier ook gekomen als een 16jarig pubertje, werd gelijk aan alle kanten afgezeken o.a door toenmalige FB'S
Maar ik ben ook gebleven.. dat verschilt per persoon denk ik..
ik ben anders ook niet weggegaan, ook al zouden velen het willen.

En wie zegt dat leerlingen nou weer 14 zijn ofzo. Je bent toch ook een leerling als je op je 22ste nog studeert.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2005, 10:36   #28
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

letterlijk wel ja
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2005, 12:14   #29
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

ik ben nu over een paar weekjes 19, en ben pas klaar met deze opleiding op mijn 22ste. als alles volgens plan gaat.. maar tot die tijd ben ik nog leerling.. en nog welkom
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2005, 12:26   #30
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Ik vind dat er wel een serieus verschil is tussen leerlingen (middelbare school) en studenten (wat daarna komt ). De doelgroep van www.leerlingen.com is ook duidelijk aan de naam af te lezen natuurlijk en ook aan de inhoud van de site. Dat is gericht op leerlingen: huiswerk, boekverslagen etc. Daar hoort het forum op aan te sluiten.

Nu hangen we tussen twee doelgroepen in. Een examenforum flopt daarom bijvoorbeeld, het aanbod van de site past niet meer bij de mensen die er komen. En dat gaan we niet veranderen door de inhoud aan te passen aan studenten, maar door de huidige inhoud weer aantrekkelijk te maken voor leerlingen.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2005, 14:38   #31
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

kom, we gaan naar Scholieren.com s
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2005, 16:45   #32
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niemand
kom, we gaan naar Scholieren.com s
Ben je wel scholier dan, hehe

Zonder flauwekul: in wezen veranderd er niet veel, niemand wil de vaste leden hier weg hebben. Het enige wat we vragen is om respect te hebben voor degenen voor wie deze site in beginsel bedoeld is. We weten allemaal dat we als vaste leden hier geen jaren meer zitten, maar het forum moet ook verder kunnen wanneer wij er ooit mee stoppen. Het is daarom belangrijk om het forum ook aantrekkelijk te blijven zijn voor hen die na ons komen!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2005, 12:12   #33
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Beleidsplan werkt echt top:

Last post Aan de Bar: 23-11-2005 08:06
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2005, 12:41   #34
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Beleidsplan werkt echt top:

Last post Aan de Bar: 23-11-2005 08:06
echt jonge je bent te droevig voor woorden. zelf jarenlang geen flikker uitgevoerd als fb+ van adb, en nu hij eindelijk is weggestuurd maar commentaar hebben.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.

Laatst aangepast door Stevie : 23 November 2005 om 13:23
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2005, 14:02   #35
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Beleidsplan werkt echt top:

Last post Aan de Bar: 23-11-2005 08:06
Gezien het feit dat dit een leerlingen-forum is maakt dit nog minder verwonderlijk. Leerlingen zitten doorgaans van 8 uur 's ochtends tot 2/3 uur 's middags op school.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2005, 15:31   #36
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kampie
Beleidsplan werkt echt top:

Last post Aan de Bar: 23-11-2005 08:06
Je kan ook gaan mierenneuken hoor
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2005, 15:52   #37
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chica
Je kan ook gaan mierenneuken hoor
Jij denkt echt alleen maar aan sex he?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2005, 16:01   #38
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Jij denkt echt alleen maar aan sex he?
Wat een grap joh







Vrij regelmatig Maar hierbij niet, ik wist even geen andere uitdrukking
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2005, 16:15   #39
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Kom kom kom, beetje niveau graag
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2005, 19:45   #40
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
echt jonge je bent te droevig voor woorden. zelf jarenlang geen flikker uitgevoerd als fb+ van adb, en nu hij eindelijk is weggestuurd maar commentaar hebben.
Ten eerste ben ik niet weggestuurd. Ten tweede deed ik al veel meer voor het forum voor dat jij ook maar van het bestaan van dit forum afwist. Ten derde heb ik gewoon gelijk, want er zijn beloftes gemaakt nu die niet nagekomen worden.
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2005, 20:52   #41
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

jij verwacht gewoon dat door dit beleidsplan alles in 1 dag is opgelost, dat kan niet, zelfs jij niet
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2005, 21:48   #42
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Kom Kampie, ten tijde van mijn tweede FB-periode was het al niet veel meer.. Over je begintijd heb ik het niet, maar de afgelopen anderhalf jaar was het gewoon niets.
Maakt niet uit, want er zijn grotere droeftoeters bij geweest, maar ga nou niet kansloos lopen doen, want je weet zelf ook dat het een bijna onmogelijke opgave is.. misschien moeten we maar gewoon respect er voor hebben dat deze staff nog wel enthousiast de zaken op probeert te pakken.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2005, 22:10   #43
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vraag me af wat voor spectaculairs men had verwacht eigenlijk

Ik vind het er netjes uitzien. Hopen dat het gaat werken . Succes ermee in ieder en geval en ik zal mijn steentje bijdragen.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 November 2005, 22:13   #44
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ik vraag me af wat voor spectaculairs men had verwacht eigenlijk

Ik vind het er netjes uitzien. Hopen dat het gaat werken . Succes ermee in ieder en geval en ik zal mijn steentje bijdragen.
Tnx En @ Kampie: je weet zelf ook wel dat veranderingen niet in één dag geregeld zijn. Ook weet je zelf best dat het met name het laatste half jaar een kwestie van aanmodderen was, ook door jou. Wij proberen er nu werkelijk iets van te maken. Om dan meteen alles af te gaan kraken is een beetje jammer, als staat het je vrij om kritiek te hebben, maar toch ..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2005, 01:09   #45
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Ok laat ik me wat positiever opstellen. Ik weet dat het de afgelopen tijd (mede door mijzelf) er niet beter op is geworden kwa vooruitstrevendheid op het forum. Mede daardoor weet ik ook dat de beloofde betere tijden op het forum nog lang niet in zicht zijn. Het is misschien een beetje een botte manier, maar is wel een manier om ff de staff te laten merken dat ze niet op een rose wolk moeten gaan zitten nu ze een vooruitstrevend beleidsplan hebben.

De medewerking die je nodig hebt is er niet danwel nauwelijks, want het zal toch aan de geldschieter van dit forum voornamelijk liggen hoever jullie kunnen gaan met het propageren van dit forum.

Ik ben ook zeer blij dat er nu een aantal mensen zijn die een groep willen vormen om alles op poten te zetten en er weer iets van willen maken. Dat was na mijn 1e fb periode wel anders. Mensen die plotseling laf de handdoek in de ring gooien als het iets slechter gaat op het forum.

Maar ik wacht nu met spanning af hoe het beleidsplan zal gaan uitpakken. Een beetje meer openbaarheid kwa de beleidsplannen en de vorderingen er van zullen denk ik ook wel door meerderen gewaardeerd worden.
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2005, 20:48   #46
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

kampie dat komt al een stuk beter, dankjewel en we zitten niet op een roze wolk, maar we waren wel tevreden over het plan wat we hadden neergezet en het is dan wel een domper ex FB's, die wéten dat het moeilijk is om dat te doen, je uitlachen.

we geloven wel dat dit kan werken, beetje vertrouwen is dan misschien net wat we nodig hebben om het ook écht te laten werken
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2005, 20:51   #47
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Maar wat is de status dan van de plannen met spill?
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 November 2005, 20:56   #48
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Maar wat is de status dan van de plannen met spill?
toevalligerwijs heb ik daar net contact over gehad en ze zijn aardig op weg
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2005, 01:44   #49
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

He Kampie, uit de oude doos... dit blijft een topper hoor..

Had je gemaakt toen Koelkast OW's stuurde met woorden als pimpen en trolluser.


Edit: en zijn reactie...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koelkast
ik weiger pertinent nog langer samen te werken met iemand die op een serieus probleem / discussie, slechts kan reageren met een copy past van taalweb.nl met de melding dat een woord niet gevonden kon worden omdat deze ofwel foute spelling bevat en of onder spreektaal valt en zodoende niet voorkomt in de van dale.

Zulk laks gedrag getuigd van visiloos gedrag en onwil om zaken aan te pakken. Ik steek moeite in afsrpaken, overeenkomsten en ben als enige wederom bereid mijn nek uit te steken voor zaken die niet door de beugel kunnen en als enige reactie krijg je een copy past van taalweb.nl


Dit is de 2e maal dat een serieus probleem / onderwerp gewoon afgdaan wordt door te zoeken naar een taalfout ergens binnen de vraag stelling of discussie voering en hier vervolgens slechts comentaar op te geven de complete discussie en of vraag uit de weg gaan.

Nogmaals wil ik er op wijzen dat ik WEIGER met zulks visieloos gepeupel samen te werken. indien ik taal advies nodig heb voor een officieel geschreven brief vraag ik dit mijn seceretaresse. volk van dit kaliber wil ik verwijzen naar de eerst volgende partij bijeenkomst van de LPF. naar mijn mening kunnen zij zig hier enorm goed vermaken.



Fuck op met al die beleidsplannen, haal Koelkast terug! Heerlijk om dit soort topics terug te lezen op staff..
__________________
"Groetjes terug."

Laatst aangepast door Tyskie : 25 November 2005 om 01:46
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2005, 09:17   #50
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ik vind het er netjes uitzien. Hopen dat het gaat werken . Succes ermee in ieder en geval en ik zal mijn steentje bijdragen.
Maar ik had wel iets meer verwacht dan alleen de voor de hand liggende oplossingen op de alom bekende problemen
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:29.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.