Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 25 April 2002, 21:48   #51
Sans
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by manderijn
bang dat ik zo blijf als dat ik nu ben
zit ju er ook mee
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2002, 08:48   #52
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

sja waar ben ik banfg voor ik weet het niet. ik schrik wel eens maar ben niet echt bang voor. ja bij me opa in huis in de klede is het altijd zo donker en dan staat daar zo een donkere kast waar je niet in kan kijken, daar ren ik altijd heel snel voorbij, nu soms ook nog hoor ook al ben ik 19.
verder als er iets op je huid komt, een vlieg ofzo dan ram ik die er direct af, ik schrik er gewoon van als ik iets voel kriebelen en niet weet wat het is.

verder niet echt bang voor iets, ik kick op allerlei dingen... voor adrenaline
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2002, 11:21   #53
Narya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ow dat willlen jullie denk ik niet weten waar ik ben voor ben, maar ok..voor deze keer:

- onweer
- de dood. Ja echt..hier ben ik vreselijk bang voor
- bang om altijd alleen te blijven
- alles te verliezen wat ik heb
- vuur (in grote hoeveelheid dan..zoals brand bij een huis)

en waar dat allemaal vandaan komt geen idee, maar ik ben niet bang voor spinnen enzow.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2002, 21:11   #54
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: bang!

Citaat:
Originally posted by Discomeidje
ik ben bang om ongesteld te worden, want daarna groei je nog maar 6 cm en ik ben nu 10 en 1 m 59 = 1 m 65 maar!!!!!!!!!!
Er zijn echt wel kleinere mensen hoor. Ik ben ook 1m65 en ik groei ook niet meer. Zo'n drama vind ik dat niet.
Echt bang ben ik van spinnen, maar dat is al verbeterd: bij kleintjes ga ik niet meer gillen , die durf ik doodtrappen .
Ik weet het: cliché cliché maar ik kan er niet aan doen he
  Met citaat antwoorden
Oud 26 April 2002, 22:07   #55
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Originally posted by Hertog_Joost


Hmm ja ik ook. Glazen liften niet, daar kun je tenminste naar buiten kijken zeg maar Grote dichte liften gaan tegenwoordig ook wel weer, maar je hebt soms van die kleine gare liftjes, en daar ga ik dus voor geen goud in!!
Nouja, behalve toen ik drie jaar geleden in Praag zat, in een hotel met m'n kamer op de 10e verdieping. Toen had ik nogal last van m'n enkel, dus toen ging ik maar een keer met de lift, maar dat was ook zo'n klein gaar ding; er zat vloerbedekking op de muren (ziet er niet echt uit als een goede lift), hij kraakte en piepte (en dat klínkt niet echt als een goede lift) en één van de twee liften was al een paar maanden kapot daar........ Is voor de rest trouwens goed geweest voor m'n conditie die week!
hmm toevallig. K heb het nou ook niet zo op liften. Maar ook een keer in praag(toeval 1)in het hotel hadden ze zo'n klein gaar liftje(toeval 2)dat ook overal vloerbedekking had(toeval 3)en dat ding kraakte ook(toeval 4...pfff)Vond het ook niet zo prettig om daar in te gaan.
Btw. Welk hotel was dat??
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2002, 19:04   #56
spineshank
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

1) dat ik als ik oud ben maybe op pensioen helemaal uit de tijd geraak .....
zoals men oma dus niet kan begrijpe dat ge online kunt game..
ja tege echte mense oma

2) ENORME schrik dat ik iets verkeerds doe bij een meisje
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2002, 19:24   #57
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

SPINNEN!!!!!

Maar dat had ik geloof ik al gezegt.....
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 16:26   #58
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben voor geen dier bang, voor geen nekel voorwerp of wat dan ook, ik ben alleen verschikkleijk bang dat ik iets krijg aan mn benen of aan mn stembanden of dat ik doof word ik zal dan nooit meer kunnen dnasen en/of zingen en/of toneel spelen dan zou ik voor een trein springen dat weet ik nu al!
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 16:41   #59
Denden 100 piek
Guest
 
Berichten: n/a
Red face

Ik ben bang voor de meeste insecten,vooral,spinnen(ook de miniscuultjes),zilvervissen en kakkerlakken.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 16:57   #60
Mr.Master
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ok, niet echt veel dingen:
1) Randen op grote hoogten: als er geen hekje is waar ik me stevig aan kan vasthouden dan blijf ik uit de buurt van de rand, waarschijnlijk ben ik bang om erover heen geduwd/geblazen te worden...
2) spelonken: je kent het wel: gasten die met een lampje door zo'n nauwe grot kruipen om te kijken wat er allemaal te vinden is. Dat vind ik dus wel zo eng! Ben erg bang om vast te komen te zitten, zeker onderwater doe ik dat niet. Misschien is het wel iets claustrofobisch...
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 17:26   #61
Aristootjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben niet echt doodsbang voor iets, maar heb wel last van

-faalangst
-angst om ouder te worden ( sinds dood P F )
-angst mijn ouderz en paard te verliezen
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 20:01   #62
Esther
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: bang!

Citaat:
Originally posted by Discomeidje
ik ben bang om ongesteld te worden, want daarna groei je nog maar 6 cm en ik ben nu 10 en 1 m 59 = 1 m 65 maar!!!!!!!!!!
Ehm, ten eerste, waarom zou je in hemelsnaam op je 10de ongesteld worden, ten tweede:is dat erg ofzo als je 1,65 wordt dat is best normaal, want wie WIL er nou als meisje echt ,1,80 worden ofzo..
en je hoeft niet perse maar 6 cm te groeien ik ben zelf nu zoiets van 8 cm gegroeid en ik groei nog steeds wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 May 2002, 20:07   #63
Esther
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard bang om....

ik ben bang voor spinnen, ik woonde vroeger in australië en daar heb je ds spinnen zo groot als de hand van een man, en vaak nog groter, en eentje hing boven mij aan een draadje toen ik in bad zat, en diezelfde avond zat er eentje op de muur in mijn slaapkamer toen ik me omdraaide.
ik heb ontzettend hoogtevrees, en mensen denken dat het niet bestaat en dat die mensen zich aanstellen maar het is echt zo.
Ehm ik was vroeger heeeeel bang, om een erge ziekte te krijgen, nu niet meer echt heel bang daarvoor.
Ik ben bang dat ik ooit een inbreker tegen het lijf loop in mijn huis, zo een met vet enge littekens op zn wang en een pistool bij zich, echt dan zou ik zooooo erg in mijn broek schijten gewoon.
ja dat was het eigenlijk wel, ohja ik ben als ik in de nacht naar huis fiets heeeeel bang om enge mannen tegen te komen die je dan echt verkrachten ofzo, vooral als ik toevallig eens alleen naar huis MOET fietsen. maar ja ik ga gewoon uit dus schijt daaraan hoor.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 07:40   #64
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: bang!

Citaat:
Originally posted by Esther


Ehm, ten eerste, waarom zou je in hemelsnaam op je 10de ongesteld worden, ten tweede:is dat erg ofzo als je 1,65 wordt dat is best normaal, want wie WIL er nou als meisje echt ,1,80 worden ofzo..
en je hoeft niet perse maar 6 cm te groeien ik ben zelf nu zoiets van 8 cm gegroeid en ik groei nog steeds wel.
klopt ik ben op mn elfde ongesteld geworden, was toen 1.61 m ongeveer zo niet kleiner, en ik ben nu 14 en ik ben nu ook gewoon 1.70m dus....
  Met citaat antwoorden
Oud 13 May 2002, 12:58   #65
Desperado
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: bang!

klinkt misschien kinderachtig maar ik heb een soort angst voor sprinkhanen.... tis denk ik begonnen toen ik een keer een docu op canal+ had gezein waarin het leven van een sprinkhaan heel sterk was uitvergroot en toen zag je ze elkaar zo opeten baah echt smerig
  Met citaat antwoorden
Oud 14 May 2002, 17:27   #66
secretmeid
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bang voor wespen (echt verschrikkelijk)
bang om te falen
bang dat iemand mijn dagboeken leest
bang dat iedereen me alleen gaat laten
bang dat mijn ouders uit elkaar zullen gaan
bang dat mijn vriend nog een zelfmoordpoging probeert en dat deze ook werkelijk gaat lukken
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:51.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.