Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 July 2002, 13:49   #51
monolo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

was zeker een buitenlander (ps: sarcasme)
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2002, 16:15   #52
ramsesii
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak


je vertelt mensen wel graag dat ze zeilig zijn he ?
mja, jij bent erger want je hebt geen gezicht, je bent gewoon een naamloze nerd die lacht om dit soort reakties, op je kleine nerdkamertje..

geweldig he..

maar ja als we het dan over ergens komen in het leven hebben,
ben jou toch iemand die zeker niet ver komt
haha, om jou kan ik alleen maar lachen... ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar als ik precies lees wat er staat raak ik alleen maar in de war...

Ik heb al een vaste baan.. naar school gaan is niks en diploma's heb je heel weinig aan.. je kan misschien wel beginnen met veel verdienen maar daar bereik je op langere termijn niks mee...

en wat jou betreft... jij beland vast snel in de goot omdat je nederlands steeds slechter lijkt te worden... je spelling is niet goed, je zinsopbouw nog slechter en laten we het al helemaal niet over je interpunctie hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2002, 16:36   #53
Mindy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gatverredamme ik walg van die mensen heb je wel een klacht ingediend????sterkte
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 18:48   #54
Isaac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


haha, om jou kan ik alleen maar lachen... ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar als ik precies lees wat er staat raak ik alleen maar in de war...
Ziehier: Mevrouw-Ik-heb-het-helemaal-voor elkaar die het niet snapt!

Ik heb al een vaste baan.. naar school gaan is niks en diploma's heb je heel weinig aan.. je kan misschien wel beginnen met veel verdienen maar daar bereik je op langere termijn niks mee...
Dus je wil heel je leven vuilnisman blijven omdat je school maar niks vind? Tjah, ieder zijn eigen wensen he....

en wat jou betreft... jij beland vast snel in de goot omdat je nederlands steeds slechter lijkt te worden... je spelling is niet goed, je zinsopbouw nog slechter en laten we het al helemaal niet over je interpunctie hebben [
Waarom zou je in hemelsnaam keurig netjes gaan typen, het moet te lezen zijn, tis maar een forum hier....

Zo.. nu houdt ik op te bemoeien met klootzak en ramsesii
Zo, dat was dat,

Musicbox, vinden je ouders het goed dat je spikes draagt?
Mijn ouders vinden het nl. al onfatsoenlijk als ik me haar in spikes doe (tmag nog wel), laat staan als ik spike-bandjes zou willen of me haar zwartverven ofsow.. :-|

Laatst aangepast door Isaac : 11 July 2002 om 18:53
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 18:55   #55
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Isaac


Zo, dat was dat,

Musicbox, vinden je ouders het goed dat je spikes draagt?
Mijn ouders vinden het nl. al onfatsoenlijk als ik me haar in spikes doe (tmag nog wel), laat staan als ik spike-bandjes zou willen of me haar zwartverven ofsow.. :-|
mijn vader was vroeger al beetje gothic, maar die style was er toen nog niet zo erg, maar mijn vader die wilt het liefst dat ik gothic word, dus me ouders vinden het zeker goed
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 19:01   #56
Isaac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


mijn vader was vroeger al beetje gothic, maar die style was er toen nog niet zo erg, maar mijn vader die wilt het liefst dat ik gothic word, dus me ouders vinden het zeker goed


*denkt na hoe het zou zijn als mijn vader gothic is*
*lacht zich kapot*

Lijkt me toch wel wasug als je vader gothic is eik... mjah, zal wel komen omdat k dat niet kan voorstellen met mijn vader..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 19:18   #57
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Isaac




*denkt na hoe het zou zijn als mijn vader gothic is*
*lacht zich kapot*

Lijkt me toch wel wasug als je vader gothic is eik... mjah, zal wel komen omdat k dat niet kan voorstellen met mijn vader..
me vader is nu niet meer gothic, hij draagt soms nog us een spikebandje ofzo maar meer niet, maar vroeger toen die op mijn leeftijd was was die een soort gothic..
  Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 20:06   #58
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii


en wat jou betreft... jij beland vast snel in de goot omdat je nederlands steeds slechter lijkt te worden... je spelling is niet goed, je zinsopbouw nog slechter en laten we het al helemaal niet over je interpunctie hebben
Heel leuk hoor om over iemand z'n beheersing te beginnen van de Nederlandse taal, maar bij jou vinden we ook de nodige fouten.
bv:
jij beland = jij belandt
En je praat over interpunctie terwijl je je posts niet eens afsluit met een PUNT (Je gebruikt als zinsafsluiting eigenlik alleen maar "....."). Dus doe niet zo interessant, en kijk eerst naar je zelf.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 July 2002, 22:55   #59
Isaac
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


me vader is nu niet meer gothic, hij draagt soms nog us een spikebandje ofzo maar meer niet, maar vroeger toen die op mijn leeftijd was was die een soort gothic..
Ah, jah, op die manier, kdacht al dat-ie et nu nog was
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2002, 12:50   #60
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii

haha, om jou kan ik alleen maar lachen... ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar als ik precies lees wat er staat raak ik alleen maar in de war...

Ik heb al een vaste baan.. naar school gaan is niks en diploma's heb je heel weinig aan.. je kan misschien wel beginnen met veel verdienen maar daar bereik je op langere termijn niks mee...

en wat jou betreft... jij beland vast snel in de goot omdat je nederlands steeds slechter lijkt te worden... je spelling is niet goed, je zinsopbouw nog slechter en laten we het al helemaal niet over je interpunctie hebben
Oja en jouw nederlands is helemaal perfect, jezus wat is het toch leuk om commentaar op iemand te geven en dan het gevoel hebben dat je helemaal geweldig bent. Maar kijk eens naar je eigen tekst. De meeste mensen hebben in groep 3 geleerd dat een zin eindigt met een punt en dan een nieuwe zin begint met een HOOFDLETTER, kun je het nog volgen of ga ik te snel voor je? Jij vind toch dat een diploma nutteloos is, dus dan wil ik wel eens weten wat voor werk je doet en welke klassen je nog hebt meegemaakt......

Did I made myself clear?
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2002, 19:04   #61
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Little Angel

Did I made myself clear?
Het is: did I make...
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2002, 21:48   #62
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii
van die gothic muziek word je echt sick... ga een beetje fitnissen luister naar andere muziek... en als je een beetje een groete bek hebt heb je veel minder ruzie
hallo, gothic muziek is wel zwartgallige teksten enzo, maar daar word je echt nie sick van zoals jij zegt
  Met citaat antwoorden
Oud 12 July 2002, 23:07   #63
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Originally posted by ramsesii


haha, om jou kan ik alleen maar lachen... ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar als ik precies lees wat er staat raak ik alleen maar in de war...

ik om jou ook, als je lollog zou zijn, jou probleem je bent het niet je denkt het alleen.

Ik heb al een vaste baan.. naar school gaan is niks en diploma's heb je heel weinig aan.. je kan misschien wel beginnen met veel verdienen maar daar bereik je op langere termijn niks mee...

mja, opeens heb je het, je wordt conducteur

en wat jou betreft... jij beland vast snel in de goot omdat je nederlands steeds slechter lijkt te worden... je spelling is niet goed, je zinsopbouw nog slechter en laten we het al helemaal niet over je interpunctie hebben


wou, wat een onderbouwing..
een verkeerde zinsopbouw,
wat een ramp..
nu ben ik verloren weet je

mwa, ik geloof niet dat jij een winnaar bent, eerder een zware verliezer, als ik een putjes schepper zoek bel ik je wel ok..
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2002, 00:15   #64
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hallo, willen we even niet onwaardig gaan doen tegenover putjesscheppers, zonder die mensen (netzo als vuilnismannen etc etc) zou het er in NL veel minder uitzien (en ruiken) ja!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2002, 02:50   #65
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

ikke als alto heb nog nooit een ruzie gehad, wel al genoeg scheld geblaat want die ga je niet uit de weg, maarja ze zijn toch zow vet

iemand slaat je, naja jeej boeie dan ga ik echt niet terug slaan maar eerder lachen )ik snap er maar niks van sommige alto's gaan gewoon vechtpartyen dik uitteweg
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2002, 21:23   #66
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
hallo, willen we even niet onwaardig gaan doen tegenover putjesscheppers, zonder die mensen (netzo als vuilnismannen etc etc) zou het er in NL veel minder uitzien (en ruiken) ja!
dus ?

dast betekent niet dat dat een hoge funktie is.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 July 2002, 21:35   #67
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dus? je doet er onwaardig over en het is geen lagere functie, maar een andere functie
  Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2002, 17:29   #68
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
dus? je doet er onwaardig over en het is geen lagere functie, maar een andere functie
onwaardig niet, maar ik ken geen zelfrespecterend persoon die bewust kiest voor zo'n baan als hij door bijvoorbeeld school beter kan krijgen.

overginds deed ik met de funcktie conducteur hetzelfde.
om maar mee aan te geven het ging niet specifiek over een putjesschepper.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2002, 12:40   #69
Love_Nienke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: in elkaar geramd

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X
nou me eerste vakantiedag begon goed, kom uit school van me rapport ophalen,liep ik dus over het schoolplein met een vriend,toen liep ik per ongeluk voor een jonge zijn fiets, ok zei dus sorry,maar nee die jongen begon me te trappen, dus het is vrij logisch dat ik terugtrap(lijkt mij)
Maar was een 4de klasser(ik ben 2de klasser) dus hij begon meteen op m'n gezicht in te slaan, nu blauwe plekken op m'n gezicht, poot gekneust.
droeg ik een t-shirt van een verkeerde band ofzo? is het omdat ik er gothicachtig uitzie? of ben ik gewoon zo'n lompe gast die telkens ruzie zoekt
Ik kan hier echt niet meer tegen, telkens ik, ik ben telkens slachtoffer van iets,nu dit weer, me hele vakantie verklooit,
ging eindelijk een paar weken weer goed, krijg ik dit weer, kan er echt niet meer tegen, ben al zo fucking depressief, soms zie ik echt geen rede meer om te leven zeg, voel me echt niet meer goed..
En jij denkt dat jij het moeilijk hebt ik ben half nl en half surinaams en wordt zowel gehaat bij blank als wit en pas in geen enkele groep het is nog een wonder dat ik leef
  Met citaat antwoorden
Oud 15 July 2002, 14:23   #70
ChristinaMilian
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Over gothic weet ik absoluto niks, dus daar zal ik maar niet op ingaan...
Maar over die gast die jou gemept heeft... Wij hadden ook zo'n jongen in onze klas. Die was een beetje in de war. Zijn vader dronk, zijn moeder gaf hem nauwelijks aandacht... Hij was echt gefrustreerd en daar werd hij agressief van.

Kortom:
Hij staat woedend bij zijn fiets na te denken, helemaal in gedachten verzonken. Op dat moment het je een hekel aan de hele wereld. Jij loopt tegen die fiets op en in blinde woede begint hij te meppen.

Zo ongeveer...


P.S. Het kan natuurlijk met iets anders te maken hebben, maar het lijkt me niet dat iemand dat zomaar doet, toch?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 13:13   #71
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 June 2001
Berichten: 653
Standaard

P.S. Het kan natuurlijk met iets anders te maken hebben, maar het lijkt me niet dat iemand dat zomaar doet, toch? [/B][/QUOTE]

Nou, als je kijkt wat mensen je aandoen voor niks, zonder reden.
Ik kijk al nerges meer van op, mensen zijn gemeen!
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 16:55   #72
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak


onwaardig niet, maar ik ken geen zelfrespecterend persoon die bewust kiest voor zo'n baan als hij door bijvoorbeeld school beter kan krijgen.
Ik ken wel een zelfrespecterend persoon die het werk doet
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 18:45   #73
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


Ik ken wel een zelfrespecterend persoon die het werk doet
goed van jou
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 21:22   #74
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard Re: Re: in elkaar geramd

Citaat:
Originally posted by Love_Nienke


En jij denkt dat jij het moeilijk hebt ik ben half nl en half surinaams en wordt zowel gehaat bij blank als wit en pas in geen enkele groep het is nog een wonder dat ik leef
Wat een bullshit.
Alsof je kleur er tot doet, dat jij geen vrienden heb zal wel met meer redenen te maken hebben dan alleen een huidskleur. Er lopen nameljk genoeg halfbloedjes rond in Nederland......
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 23:05   #75
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak


goed van jou
sja handig om te zeggen, dat je opmerking nergens op sloeg
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 23:05   #76
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: in elkaar geramd

Citaat:
Originally posted by theo tank


Wat een bullshit.
Alsof je kleur er tot doet, dat jij geen vrienden heb zal wel met meer redenen te maken hebben dan alleen een huidskleur. Er lopen nameljk genoeg halfbloedjes rond in Nederland......
idd en die zijn er vaak goed uit
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2002, 23:31   #77
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: in elkaar geramd

Citaat:
Originally posted by theo tank


Wat een bullshit.
Alsof je kleur er tot doet, dat jij geen vrienden heb zal wel met meer redenen te maken hebben dan alleen een huidskleur. Er lopen nameljk genoeg halfbloedjes rond in Nederland......
andersom die hele "aanval" van jou slaat nergens op
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2002, 00:36   #78
Love_Nienke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: in elkaar geramd

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


idd en die zijn er vaak goed uit
Ja Duhhh Damn i´m good looking Yeah
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2002, 17:30   #79
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard Re: Re: Re: Re: in elkaar geramd

Citaat:
Originally posted by klootzak


andersom die hele "aanval" van jou slaat nergens op
Kijk je kan ook is verder kijken dan je neus lang is, ipv van iedereen maar op z'n woord geloven. Als je zo een paar replies van Love_Nienke leest dan geloof ik gewoon niet dat het zo'n zielig meisje is, maar dat ze eerder gewoon ff aandacht wil in di topic......
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2002, 17:40   #80
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: in elkaar geramd

Citaat:
Originally posted by theo tank


Kijk je kan ook is verder kijken dan je neus lang is, ipv van iedereen maar op z'n woord geloven. Als je zo een paar replies van Love_Nienke leest dan geloof ik gewoon niet dat het zo'n zielig meisje is, maar dat ze eerder gewoon ff aandacht wil in di topic......
kut ik heb de verkeerde geqouted, wou fade qouten
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2002, 17:40   #81
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


sja handig om te zeggen, dat je opmerking nergens op sloeg
andersom die hele "aanval" van jou slaat nergens op
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2002, 22:03   #82
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: in elkaar geramd

Citaat:
Originally posted by klootzak


kut ik heb de verkeerde geqouted, wou fade qouten
oh hehe
dan heb ik niks gezegd
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 21:31   #83
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hey sorry maar die gothic pplzz zijn ook geen lieverdjes hoor..... het lijkt nu net of hun ook allemaal ZOOOO NICE zijn nou mijn neef was/is er 1 en heeft zijn eige band in die metal shit maar ik TOTAAL NIET maar hij zei al jij hoeft niet ffies langs een groep gothics te lopen of weet ik veel wat dan word je ook om niets in elkaar geslagen.... nog niet mee gemaakt maar wel 2 vrienden van mij dus ga geen verhaaltjes schrijven dat de gothic ppls zulke lieverdjes zijn..!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 21:35   #84
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Techno16
hey sorry maar die gothic pplzz zijn ook geen lieverdjes hoor..... het lijkt nu net of hun ook allemaal ZOOOO NICE zijn nou mijn neef was/is er 1 en heeft zijn eige band in die metal shit maar ik TOTAAL NIET maar hij zei al jij hoeft niet ffies langs een groep gothics te lopen of weet ik veel wat dan word je ook om niets in elkaar geslagen.... nog niet mee gemaakt maar wel 2 vrienden van mij dus ga geen verhaaltjes schrijven dat de gothic ppls zulke lieverdjes zijn..!!!!!
Mij heb je nooit horen zeggen dat gothics de lieverdjes zijn,
maar gothics wil ik ook weer niet omschrijven als de agresiefste groep,en ieder geval ik ben niet op vechten uit..
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 21:39   #85
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Mij heb je nooit horen zeggen dat gothics de lieverdjes zijn,
maar gothics wil ik ook weer niet omschrijven als de agresiefste groep,en ieder geval ik ben niet op vechten uit..
ok sorry je hebt gelijk maar ik bedoel ook niet idd..... maar er zijn er genoeg hoor.... ze voelen zich dan groot met een groep en gaan ze zulke spelletjes spelen.....
Daar ken ik me zo aan ergeren, tot dat ze een keer de verkeerde gast pakken en ff met een groep van 50 man aan komt... OEPS is het dan RENNUUUHHHHHHHHH maar meestal gebeurd dat nooit...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 21:43   #86
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jah jah.. ik zit me eigenlijk af te vragen zoals gothic is een bepaalde muziek groep die van metal houd maar ik houd dus enorm van Techno/Trance (minder)/Hard House en alles in die richting maar vertel mij maar eens of die GROEP mensen een naam heeft... volgensmij helemaal niks....kep wel bij een groep gezeten de bekende GABBERS maar dat is ook al 4 jaar terug minimaal....
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 21:43   #87
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Techno16


ok sorry je hebt gelijk maar ik bedoel ook niet idd..... maar er zijn er genoeg hoor.... ze voelen zich dan groot met een groep en gaan ze zulke spelletjes spelen.....
Daar ken ik me zo aan ergeren, tot dat ze een keer de verkeerde gast pakken en ff met een groep van 50 man aan komt... OEPS is het dan RENNUUUHHHHHHHHH maar meestal gebeurd dat nooit...
Maar dat gebeurt misschien bij gothics, maar andere groepen doen dat ook hoor..
het komt overal voor, en de levensstyle heeft daar nix mee te maken
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 21:54   #88
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


Maar dat gebeurt misschien bij gothics, maar andere groepen doen dat ook hoor..
het komt overal voor, en de levensstyle heeft daar nix mee te maken
nou....... het vechten tegen groepen gaat 70 % DENK IK om de groepen..... kijk TRANCE FREAKZZZ mogen de hard rockers niet MEESTAL DAN naja bij boeit het niet en ANDERSOM ook MEESTAL verwarrend ik weet het.... maar het is wel zo....vroeger was het ook met gabbers en alto's gin ook niet bij elkaar en net zoals rotterdammers en amsterdammers gaan ook niet bij elkaar SLAAT TOTAAL NERGENS OP
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 22:09   #89
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Techno16


nou....... het vechten tegen groepen gaat 70 % DENK IK om de groepen..... kijk TRANCE FREAKZZZ mogen de hard rockers niet MEESTAL DAN naja bij boeit het niet en ANDERSOM ook MEESTAL verwarrend ik weet het.... maar het is wel zo....vroeger was het ook met gabbers en alto's gin ook niet bij elkaar en net zoals rotterdammers en amsterdammers gaan ook niet bij elkaar SLAAT TOTAAL NERGENS OP
weet ik, btw die jonge die me aanviel was wel beetje gekleed als een trance iemand, maar dat kan je pas weten als je het vraagt,
Maar ik zelf heb respect voor alle soorten groepen, boeiend van wat voor soort muziek je houd, bv. al mijn vrienden komen ook uit verschillende groepen, heb een punker als vriend, en iemand die van trance houd, ik zie die groepen alleen maar als manier van kleden en voelen, maar meer is het niet
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 22:15   #90
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


weet ik, btw die jonge die me aanviel was wel beetje gekleed als een trance iemand, maar dat kan je pas weten als je het vraagt,
Maar ik zelf heb respect voor alle soorten groepen, boeiend van wat voor soort muziek je houd, bv. al mijn vrienden komen ook uit verschillende groepen, heb een punker als vriend, en iemand die van trance houd, ik zie die groepen alleen maar als manier van kleden en voelen, maar meer is het niet
hahahah die vind ik wel goed..... een beetje gekleed als een trance iemand... sorry maar wij hebben geen speciale dressing code ofzo hoor hehehehe
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 22:18   #91
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Techno16


hahahah die vind ik wel goed..... een beetje gekleed als een trance iemand... sorry maar wij hebben geen speciale dressing code ofzo hoor hehehehe
weet ik, maar dat soort mensen herken je wel, tenminste ik herken het vrij makkelijk
maar bij trance is het niet over duidelijk nee
daarom zei ik ook dat je het bij hun altijd ff moet vragen voordat je het weet
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 22:21   #92
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


weet ik, maar dat soort mensen herken je wel, tenminste ik herken het vrij makkelijk
maar bij trance is het niet over duidelijk nee
daarom zei ik ook dat je het bij hun altijd ff moet vragen voordat je het weet
JEP I know dus ik hoor niet eens bij een groep lol ind ik wel goed van mezelf..
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 22:26   #93
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Techno16


JEP I know dus ik hoor niet eens bij een groep lol ind ik wel goed van mezelf..
je hoeft ook niet bij een groep te zitten, is niet verplicht
zoveel mensen zitten niet in een bepaalde levensstyle ofzo..
meestal hangt je levensstyle af van de muziek die je luistert
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 22:29   #94
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


je hoeft ook niet bij een groep te zitten, is niet verplicht
zoveel mensen zitten niet in een bepaalde levensstyle ofzo..
meestal hangt je levensstyle af van de muziek die je luistert
jah das waar, eigenlijk zit ik in een wel soort groep want als Techno liefhebber ga ik gaan punk kleren dragen dat zou een beetje raar staan maar ik doe de gewone mode kleren aan...zoals iedereen dat wel aan heeft maar geen kleding van een bepaalde muziek soort ofzo
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2002, 22:34   #95
!Y!US!C!30X
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Techno16


jah das waar, eigenlijk zit ik in een wel soort groep want als Techno liefhebber ga ik gaan punk kleren dragen dat zou een beetje raar staan maar ik doe de gewone mode kleren aan...zoals iedereen dat wel aan heeft maar geen kleding van een bepaalde muziek soort ofzo
oh ja, ik heb iets tegen modekleding ach je draagt maar waar je je goed in voelt, maakt mij nix uit
trouwens de modekleding hoort denk ik wel beetje bij de hiphop afdeling, want al die hiphoppers en 'gangsters' zie je er wel altijd mee rondlopen


trouwens om nog ff over het onderwerp
het is nu al een aantal weken geleden, en denk dat ik er niet meer zoveel last van heb, alleen als ik hem op school weer zie ben ik beetje bang , maar dat is pas over een heleboel weken, dat is nu nog geen zorg
maar bedankt voor het replyen
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2002, 12:38   #96
Techno16
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by !Y!US!C!30X


oh ja, ik heb iets tegen modekleding ach je draagt maar waar je je goed in voelt, maakt mij nix uit
trouwens de modekleding hoort denk ik wel beetje bij de hiphop afdeling, want al die hiphoppers en 'gangsters' zie je er wel altijd mee rondlopen


trouwens om nog ff over het onderwerp
het is nu al een aantal weken geleden, en denk dat ik er niet meer zoveel last van heb, alleen als ik hem op school weer zie ben ik beetje bang , maar dat is pas over een heleboel weken, dat is nu nog geen zorg
maar bedankt voor het replyen
hehehe ok NO PROBLEM !!!!! Veel Succes ermee
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2002, 16:32   #97
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by klootzak


andersom die hele "aanval" van jou slaat nergens op
jawel hoor, ik vind gewoon dat je niet zo dom moet doen over mensen die 'door de maatschappij lager gezien'-werk doen, das gewoon triest
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2002, 21:52   #98
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


jawel hoor, ik vind gewoon dat je niet zo dom moet doen over mensen die 'door de maatschappij lager gezien'-werk doen, das gewoon triest
misschien, maar dat maakt geen fuck uit.

deze reply's en jou hele reakties hebben geen ruk met het onderwerp te maken.
ten tweede had ik conducteur, wat jij voor hetgamak uit je quote weglaat, ook genoemd wat hoger staat aangeschreven.

zoenzo vind ik zoals gezegt jou "aanval" nergens opslaan, en niets meer dat het mengen in een off-topic zeer laag-bij-de-gronds aanval van in dit geval ramsiiblaa ofzoiets (geen er echt geen fuck om wat de juiste spelling is.)

zoiets wordt ook wel flamen of een flame uitlokken genoemd.(en ja ik doe er in deze ook aan mee.)
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2002, 16:27   #99
Banaan
Amsterdam Original
 
Banaan's Avatar
 
Geregistreerd op: 9 March 2002
Berichten: 10.467
Standaard

Citaat:
Originally posted by ramsesii
van die gothic muziek word je echt sick... ga een beetje fitnissen luister naar andere muziek... en als je een beetje een groete bek hebt heb je veel minder ruzie
hmmmm als je andere muziek luisterd...wat heeft dat voor nut trouwens?? als jij bijv van vette coole pop muziek houd wordt je toch ook niet gedwongen om andere muziek te luisteren?
__________________
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4
But the IV that leads to the funeral floor
Banaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2002, 18:14   #100
X_cistenZ
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ff denken wat er allemaal werd gezegd..
O ja, er zat in de eerste trouwens wel een adhd gassie bij mij in de klas, maar hij kreeg hulp op school. Onze school is gewoon een openbare school. Hij was weleens gewelddadig ja, maar bijn a altijd bood hij zijn excuses aan, en hij kreeg veel hulp van onze klas als iemand hem begon uit te schelden om zijn adhd ofzoiets.

En volgens mij zei iemand iets in de trant van, je luistert die gothic muziek, daarom ben je zo depri ofzoiets.
Maar het is juist andersom. Ook bij mij. Ik ben het meest een R&b, soul, en hiphop typje. En ik luister meestal nummers die bij mijn humeur passen.

O jah k vind gothics trouwens wel aardig, was n keertjuh te laat bij gymzaal, en dan moet je die slot opendoen, dat ding zit twee meter hoog man, dus toen kwam er zo'n heel tof gastjuh em voor me opendoen. En 'k vind het wel stoer dat ze zichzelf durven te zijn. En een paar vammun liefste vrienden zijn gothic, ook al vinden ze r&B zuigen

Musicbox, je moet em trouwens niet laten merken dat je bang bent. Maar dat weet je denk ik zelf wel.Sterkte.

Grtz XcistenZ
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:48.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.