Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 January 2006, 20:52   #1
Trancekill
Guest
 
Berichten: n/a
Red face Kan er echt niet meer tegen

Ik kan er nu echt niet meer tegen na vanavond.

Dit is mijn levensverhaal tenminste wat ik er nog van herinner
2000
- middelvinger tussen een schuurdeur op een hele rare manier pas 10 sec na ongeluk kwam ik erachter
2002
Me knie gekneust en 20 kilo aangekomen nooit meer minder gworden
2003 super klote jaar
Dit was een van de ergste jaren ooit het begon toen ik prongelijk god een rotzak noemde, sinds toen heb ik alleen pech gehad en dat begon met extreem veel pesten, toen oogpijn, hoofdpijn, kramp, dikker worden, zwart gemaakt, wazigheid, gehaat worden.
2004
Dit jaar was beter dan 2003 maar me ik had echty kei veel pech me pc was steeds kapot 3 fietsen kapoit gegaan enzo
2005
Ziek geworden net voor kerst, gehaat door 10000 forums, 10 keer een nieuwe forum moeten starten geband op 1 van de leukste forums ooit, me zusie in elkaar geramd door me moeder
2006
tot nu heb ik het weer voor mezelf verziekt en alleen omdat ik niet kan designen, nu haten 15 miljoen mensen me dus genoeg reden om zelfmoord te plegen

EN NEE DIT IS NIET ZIELIG DIT IS PVD DE WAARHEID!
 
Oud 9 January 2006, 20:55   #2
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja precies
 
Oud 9 January 2006, 20:57   #3
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

lees ik nou gehaat door 1000 forums?
The6thgate is offline  
Oud 9 January 2006, 20:57   #4
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

gooi het er maar uit
ben je pas 6 geworden of waren die jaren daar voor niet boeiend genoeg?
Headliner is offline  
Oud 9 January 2006, 20:58   #5
Kolkie
KnikkerOog!
 
Kolkie's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 January 2005
Locatie: Ulft
Berichten: 2.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Forza
ja precies






trancekill
__________________
Soms heb je er gewoon geen woorden voor.
Kolkie is offline  
Oud 9 January 2006, 20:58   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

--> P&F..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 9 January 2006, 20:59   #7
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
--> P&F..
ik denk, al hoe kom ik hier ineens terecht
The6thgate is offline  
Oud 9 January 2006, 21:01   #8
Trancekill
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
lees ik nou gehaat door 1000 forums?
Jah ik verziek het voor mezelf

En ben 15 hoor!
 
Oud 9 January 2006, 21:14   #9
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Arme jongen.

Om je leed te verzachten, mijn moeder lag vorig jaar in kritieke toestand in het ziekenhuis en is nu voor haar leven gehandicapt. En zo zijn er meer mensen die er veel erger aan toe zijn dan jij.

Misschien dat je voortaan even nadenkt voordat je van die onzin uitkraamt.
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 9 January 2006, 21:16   #10
Trancekill
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Onzin altijd niemand gelooft mij

BARST IN TRANEN UIT HUIS LICHT ONDER WATER
 
Oud 9 January 2006, 21:17   #11
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trancekill
Onzin altijd niemand gelooft mij


Ik geloof je wel hoor, alleen het is allemaal lang niet zo erg als wat anderen mee maken.

Alleen dat wat hier stond geloof ik niet
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline  
Oud 9 January 2006, 21:19   #12
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The6thgate
lees ik nou gehaat door 1000 forums?
Je vergeet een 0

Even zonder gekheid en op de meest subtiele manier die ik kan:

Trancekill, ik vind dat je niet zo moet zeuren over kleine dingetjes die in het verleden zijn gebeurd.
Je zegt dat er een fiets kapot is gegaan. Zo erg is dat niet, toch?
Twee fietsen dus ook niet en drie fietsen ook niet.
Je zegt dat je dik bent. Dat is ook geen probleem.
Ziek worden voor kerst? Iedereen wordt weleens ziek, maar dat is geen reden om jezelf te gaan haten.
Kijk eens hier in het topic wat je hebt geopend op Kunst, daar zijn positieve reacties op je designs en ik vind ze ook best te doen

En dat 15 miljoen mensen je haten is natuurlijk wat overdreven.. Ik denk dat niemand, of in ieder geval zeer weinig, een flauw benul heeft van wat haten werkelijk is. Misschien ben je niet hun soort persoon om mee om te gaan, wat maakt het uit? Ik zat vroeger ook niet lekker in mijn vel en juist dáárdoor stootte ik mensen af waardoor het een negatieve spiraal is. En niet lullig bedoeld, maar dit soort verhalen als die jij net hebt getypt versterken die negatieve spiraal met een factor miljoen.

Wat je eens kunt proberen is om op school, of waar je dan ook bent, gewoon rustig iets te gaan doen wat je leuk vindt Je zegt dat je designen leuk vindt, misschien vind je tekenen ook wel leuk dan? Ga eens lekker op school tekenen ipv je sommen te maken.. Degene naast je zal dan vast wel kijken wat je aan het doen bent en als hij het mooi vindt dan krijg je zeker even meer aandacht, misschien kom je er wel achter dat iemand anders ook tekent
Impressions is offline  
Oud 9 January 2006, 21:19   #13
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Waarom haten 15 miljoen mensen je om je design. Niet eens zoveel mensen kennen je of hebben je werk gezien..
Bazzemans is offline  
Oud 9 January 2006, 21:35   #14
Kwak
Lid
 
Kwak's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2003
Locatie: Waar je woont
Berichten: 1.445
Standaard

lets have a look at the care-o-meter

nee maar ff serieus: je stelt je aan
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Kwak is offline  
Oud 9 January 2006, 22:18   #15
Trancekill
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Oke ik geef 1 ding toe zoveel forums ook net weer niet.

Maar me fiets waarom je dat niet zo erg lijkt, me school is ongeveer 3 km lopen, me fiets was toen kapot. Ik kon er niets aan doen en werdt kei hard geslagen door me moeder. Net als toen mij bed kapot ging die niets waard is ik moest een hele nacht in de kou buiten blijven!

Ik vind tekenen idd leuk vooral steden tekenen. Maar het gaat lastig als je altijd je consentratie verliest. En jah niemand vind het speciaal als je wegen tekent

Kwak zielig, dat zeggen ze overal maar dat hele verhaal van mij klopt wel en volgens iemand helpt het als je je verhaal verteld, duidelijk niet dus

Bazzemans neeh ze haten me niet om de designs maar om mijn reacties, ik kan heel slecht tegen negativiteid dus reageeer ook negatief en probeert te ontwijken maar dan komt er een lid van een andere forum die alles voor me verziekt. Zo wordt ik al gehaat op de 10 actiefste en beste forums.

Chica ik heb heel veel medelijden met je het is niet leuk als je moeder in het ziekenhuis licht en tegenwoordig alleen in een rolstoel rijdt, o.a wordt ze niet blij en gaat ze het dan net als ik op je afreageren. En dan vindt jij het weer niet leuk en dan bestaat er een kring van huilen!

Verder trouwens ik verziek het altijd voor mezelf en kom er altijd te laat achter en probeer altijd naar men af te schuiven die er ong op reageerde. En dan jah ontstaat er zo een hele haat band!
 
Oud 9 January 2006, 23:36   #16
Kwak
Lid
 
Kwak's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2003
Locatie: Waar je woont
Berichten: 1.445
Standaard

Damn man, geen wonder dat je overgewicht hebt... als je 3 km lopen al erg vind, dat is misschien een halfuurtje man, boe-fucking-hoe....

Maar als je hier allemaal al om gaat lopen huilen zul je nog een zwaar leven krijgen want je zult nog wel zwaardere tegenslagen tegenkomen

Dus, stfu en wees een vent
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Kwak is offline  
Oud 10 January 2006, 12:33   #17
Trancekill
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kwak
Damn man, geen wonder dat je overgewicht hebt... als je 3 km lopen al erg vind, dat is misschien een halfuurtje man, boe-fucking-hoe....

Maar als je hier allemaal al om gaat lopen huilen zul je nog een zwaar leven krijgen want je zult nog wel zwaardere tegenslagen tegenkomen

Dus, stfu en wees een vent
He hallo 3 km lopen vond ik niet errug, maar vind jij het leuk om elke ochtend om half 7 naar school te lopen? zonder eerst gegeten en gedronken te hebben en geen geld meekrijgt
 
Oud 10 January 2006, 12:47   #18
Kwak
Lid
 
Kwak's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 August 2003
Locatie: Waar je woont
Berichten: 1.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trancekill
He hallo 3 km lopen vond ik niet errug, maar vind jij het leuk om elke ochtend om half 7 naar school te lopen? zonder eerst gegeten en gedronken te hebben en geen geld meekrijgt
Ik weet niet waar jij op school zit maar hier in de bewoonde wereld beginnen de scholen om half 9, dus je zou uiterlijk 8 uur moeten vertrekken. Dan had je nog anderhalf uur om je ontbijt te maken... in die tijd had je in het bos op een eekhoorntje kunnen jagen en je eigen filet american ervan kunnen maken
__________________
I gave up drugs, sex and alcohol.... Those were the worst 15 minutes of my life
Kwak is offline  
Oud 10 January 2006, 12:52   #19
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Probeer wel serieus te blijven.


Trancekill, tussen alle verhalen over vingers tussen de deur etc, lees ik dat je het thuis niet zo fijn hebt. Heb je het hier al eens met iemand over gehad? Is er op school misschien iemand die je hierbij kan helpen?
 
Oud 10 January 2006, 13:47   #20
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trancekill
He hallo 3 km lopen vond ik niet errug, maar vind jij het leuk om elke ochtend om half 7 naar school te lopen? zonder eerst gegeten en gedronken te hebben en geen geld meekrijgt
dus doe jij 2 uur om 3 km te lopen? en om half 7 's ochtends zul je heus niet sterven van de honger hoor

en volgens mij rijden er gewoon bussen in Gouda...
Headliner is offline  
Oud 10 January 2006, 14:41   #21
Trancekill
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
dus doe jij 2 uur om 3 km te lopen? en om half 7 's ochtends zul je heus niet sterven van de honger hoor

en volgens mij rijden er gewoon bussen in Gouda...
Neeh als jij snapt wat ik bedoel dan begrijp je het maar laten we stoppen over dat.


En nee wordt niet geholpen om die problemen want jah niemand gelooft me omdat ik altijd probeert te ontwijken!
 
Oud 10 January 2006, 16:09   #22
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trancekill
Verder trouwens ik verziek het altijd voor mezelf en kom er altijd te laat achter en probeer altijd naar men af te schuiven die er ong op reageerde. En dan jah ontstaat er zo een hele haat band!
Als je zelf zegt dat je het voor jezelf verziekt dan moet je je eens afvragen waarom precies. Wat hiervan de oorzaak is. Als je die gevonden hebt, dan kan je eraan werken. Dan moet je in het vervolg eens niet op een negatieve reactie springen en boos reageren op die persoon, maar even verdere informatie vragen of gewoon niet op reageren .
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trancekill
En nee wordt niet geholpen om die problemen want jah niemand gelooft me omdat ik altijd probeert te ontwijken!
Niemand gelooft je?
Bij ons op school hebben we een psycholoog van het CLB (= centrum voor leerlingenbegeleiding) en daarmee kunnen we altijd gaan praten als we problemen hebben.
Als je liever niet face-to-face praat met iemand, dan heb je andere instellingen waarnaar je (gratis) kunt bellen/mailen.
In België heb je de jongerentelefoon, ik weet niet of die in Nederland ook bestaat. Hier vind je een aantal nummers.

En aangezien je wel veel uurtjes achter de computer doorbrengt, mail je hen misschien liever.
De kinder- en jongerentelefoon: brievenbus@kjt.org
Zelfmoordpreventie: cpz@zelfmoordpreventie.be

Het zijn stuk voor stuk goed opgeleide mensen die graag naar jouw problemen zullen luisteren en jou zullen proberen helpen.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline  
Oud 10 January 2006, 17:20   #23
Melisss
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

"Ooh ik wordt gehaat op fora"

Erg joh, heb je geeneens een normaal sociaal leven dat je die op internet moet zoeken
 
Oud 10 January 2006, 17:34   #24
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Sorry hoor, maar iemand die een kut jaar heeft omdat zn vinger tussen de deur zat (wtf maakt het uit of je daar 10 sec later pas achter kwam)
En een kut jaar heeft omdat zn pc een paar keer niet deed wat ie wilde en op wat voor manier dan ook 3 kapotte fietsen heeft
En ook nog een kut jaar vanwege een gekneusde knie, zeg nou zelf zo iemand kan je toch ook moeilijk serieus nemen?
Ook een beetje triest dat je precies gaat bij houden wanneer je vinger tussen de deur komt...
Kijk als je al die dingen in één jaar hebt, kan ik me voorstellen dat het misschien niet een al te best jaar is geweest, maar steeds allemaal apart, kom op he, ik maak ook wel eens dingen die erger zijn dan kapotte fietsen, kapotte pc's en vingers tussen de deur, maar daar word mn jaar niet direct kut van ofzo.

Je stelt je een beetje aan zeg ik zo
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 10 January 2006, 17:42   #25
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Slaap er eens een nachtje over...

Misschien bezie je het morgen allemaal anders...

of is dat te eenvoudig?
 
Oud 10 January 2006, 17:50   #26
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

en je zegt wel dat je dikker wordt enzo, maar dat heb je toch zelf gedaan? of niet soms?

gewoon naar de sportschool gaan ipv op internet
zo werk je nog eens aan je lichaam, en ze "pesten" je niet meer
Headliner is offline  
Oud 10 January 2006, 18:43   #27
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

ik blijf me afvragen of heel meneer trancekill niet per ongeluk een of andere zgn grappige undercover is van iemand
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline  
Oud 10 January 2006, 19:13   #28
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Je bent ook wel echt een wandelende ramp zeg, geboren op 11 september
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 10 January 2006, 19:26   #29
Trancekill
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
en je zegt wel dat je dikker wordt enzo, maar dat heb je toch zelf gedaan? of niet soms?

gewoon naar de sportschool gaan ipv op internet
zo werk je nog eens aan je lichaam, en ze "pesten" je niet meer

Ik ben eens een week op vakantie geweest met school, moest mountainbiken, je weet wel over die heuvels door het gras en plassen modder een 5 km, lopen 40 km lang, mogten wel wat eten en drinken kopen, disco gegaan dat was dan niet vermoeiend maar jah zoop heel veel cola, mhh gezond gegeten op die vakantie, heel veel moeten lopen, heel laat gaan slapen.

En iedereen zal denken, jah je valt af, nou zelfs geen kilo.
Zelfs zo erg dat ik 10 kilo aankwam.

biffyclyro : Neeh dats niet zo, voel me alleen soms shit

Chrizlybeer : Jah moet ff osama vinden miljarden euro's eisen en hem neerschieten


prinskoekje : Ik voelde me vandaag weer een stuk beter
Chrizlybeer : Kijk het was niet in 1 jaar, maar ik heb dus echt kei veel pech he, niets werkt mee.


Melisss : Lol internet is mijn leven


thali : En laten wij dat niet hebben he, en jah ben te verlegen en bang!
 
Oud 10 January 2006, 19:29   #30
Melisss
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

10 kilo aankomen in een weeek

Internet is je leven
 
Oud 10 January 2006, 20:30   #31
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Ach gerum.. als het allemaal zo erg is, waarom gooi je het dan op internet neer waar jan en alle man het kan lezen
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline  
Oud 10 January 2006, 20:59   #32
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
Ach gerum.. als het allemaal zo erg is, waarom gooi je het dan op internet neer waar jan en alle man het kan lezen
Ontopic: stap er gewoon overheen joh en kijk de boel weer positief tegemoet. het zal echt niet zo zijn dat iedereen je haat, en over de pech: iedereen heeft van dat soort dingen: ik ben zojuist 85 euro lichter geworden omdat ik een nieuwe antenne heb moeten betalen omdat ik die per ongeluk heb gesloopt ...
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.

Laatst aangepast door appelshampoo : 11 January 2006 om 08:18
Alpha is offline  
Oud 10 January 2006, 21:05   #33
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Atjeuh
Ach gerum.. als het allemaal zo erg is, waarom gooi je het dan op internet neer waar jan en alle man het kan lezen
de anonimiteit?
En slechter kan het toch niet voor je worden.

Er zijn in Nederland toch ook van dat soort instanties? Wie helpt me?
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline  
Oud 11 January 2006, 08:19   #34
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Reacties verwijderd en aangepast, zouden Alpha & Atjeuh hun ruzies via andere wegen uit wil vechten.
 
Oud 11 January 2006, 11:57   #35
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trancekill
thali : En laten wij dat niet hebben he, en jah ben te verlegen en bang!
Als je het niet probeert, zal er nooit een oplossing komen. De e-mailadressen die ik gegeven heb, zijn internationaal. Nederlander of Vlaming, die mensen zullen je graag helpen en je hoeft er zelfs niet eens heel erg sociaal voor te zijn of graag te willen praten. Wat heeft verlegenheid te maken met een mail te sturen naar een onbekende helper?
Je vertelt je verhaal toch ook aan ons? Zijn wij dan niet onbekend? Ben jij daar niet te verlegen voor?
Je kan het tegen ons wel, waarom niet tegen mensen die ervoor opgeleid zijn?
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline  
Oud 11 January 2006, 13:44   #36
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Ik zou het wel erg vinden als mijn fiets kapot gaat. Vooral als dat betekent dat ik na het uitgaan naar huis moet lopen. Ik denk dat je het dan ook wel erg voor mij vind elvenkind
En dat pesten van trancekill.. klote voor je jonge. Je moet tegenwoordig eigenlijk zelf een grote bek hebben om de pesterijen uit de weg te gaan. Dat helpt vooral op een school als het vbo en mavo.
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline  
Oud 11 January 2006, 14:41   #37
Trancekill
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thali
Als je het niet probeert, zal er nooit een oplossing komen. De e-mailadressen die ik gegeven heb, zijn internationaal. Nederlander of Vlaming, die mensen zullen je graag helpen en je hoeft er zelfs niet eens heel erg sociaal voor te zijn of graag te willen praten. Wat heeft verlegenheid te maken met een mail te sturen naar een onbekende helper?
Je vertelt je verhaal toch ook aan ons? Zijn wij dan niet onbekend? Ben jij daar niet te verlegen voor?
Je kan het tegen ons wel, waarom niet tegen mensen die ervoor opgeleid zijn?
Kijk jullie zijn anders, jullie zijn jonger. Jullie zullen me niet gaan opzoeken. Want wil me moeder en me vader er niet mee bezaaien.
 
Oud 11 January 2006, 14:41   #38
Trancekill
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Oh en ik voel me vandaag beter, ik denk dat het nu best wel een stuk beter gaat.
 
Oud 11 January 2006, 14:49   #39
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

We zijn niet jonger
Impressions is offline  
Oud 11 January 2006, 16:12   #40
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
We zijn niet jonger
Bij lange na niet..
Bazzemans is offline  
Oud 11 January 2006, 16:16   #41
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

September 11, 1990
Nee jonger zou ik het niet direct willen noemen
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 11 January 2006, 16:26   #42
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Weet je...

Enkel blije mensen worden in deze maatschappij aanvaard... Van droevige mensen zijn ze bang...

Dus probeer vrolijk te zijn... (ik weet het, het is niet altijd even gemakkelijk). Voor ons kost het ook best wat moeite. (voor mij toch)
 
Oud 11 January 2006, 16:32   #43
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trancekill
Kijk jullie zijn anders, jullie zijn jonger. Jullie zullen me niet gaan opzoeken. Want wil me moeder en me vader er niet mee bezaaien.
Ze gaan jou ook helemaal niet opzoeken? Dat heb ik toch nooit gezegd? Die mensen luisteren gewoon naar jouw verhaal en geven je het gevoel dat je iets waard bent. Ze proberen samen met jou, via mail of via telefoon, een oplossing te vinden.
Maargoed. Ik kon het ook maar voorstellen...
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline  
Oud 11 January 2006, 16:41   #44
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trancekill
Kijk jullie zijn anders, jullie zijn jonger.
klopt, we zijn allemaal onder de 15


wat een idioot
je houdt toch zo van lopen? loop dan maar naar de maan
Headliner is offline  
Oud 11 January 2006, 16:47   #45
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

gozert, zo beetje iedereen hier studeert al
__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline  
Oud 11 January 2006, 16:48   #46
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het is Trancekill wel duidelijk dat iedereen bijna ouder is, zullen we nu maar weer ontopic gaan?
 
Oud 11 January 2006, 16:53   #47
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Het is Trancekill wel duidelijk dat iedereen bijna ouder is, zullen we nu maar weer ontopic gaan?
Joh zeik niet zo, laat gewoon lekker, dit topic gaat toch nergens heen
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 11 January 2006, 17:03   #48
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Red face

*gaat weer ontopic*

__________________
neen, zijt ge zot of zo?
3rd boetah is offline  
Oud 11 January 2006, 18:20   #49
Trancekill
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mhh wat te posten hierop!

Ah ontopic, kan dat in deze topic?
 
Oud 11 January 2006, 18:24   #50
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
klopt, we zijn allemaal onder de 15
Pakspul is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:40.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.