Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 August 2006, 18:53   #1
Lotte!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Hoe sta jij in je leven?

Hoe voel jij je op dit moment? Gelukkig, verliefd? Of juist verdrietig? En waarom? Ikzelf ben gelukkig met mijn leven maar als puber heb je toch ups en downs he Misschien dom onderwerp maar ik verveel me DOOD dus tsjah moet toch wat doen he
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2006, 19:45   #2
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

je brengt wat leven in de brouwerij he..

ik heb gewoon nooit wat te doen, werken, en dan als ik vrij ben werken al m'n vrienden.. dus noujaa dan ga ik van verveling gewoon wielrennen ofzo..
__________________
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul.

Laatst aangepast door ash-hôôle : 2 August 2006 om 20:12
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2006, 19:48   #3
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Gelukkig

Heb werk, zit op school, ga uiten doe zat andere leuke dingen, ga regelmatig met vrienden/vriendinnen om.

Heb niks te klagen dus
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 August 2006, 15:50   #4
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben zeer gelukkig.

Ik ga binnenkort naar de eerste. (Hopen dat het wat wordt )
Ik heb vakantie. Met mij en mijn zus gaat het heel goed. Enz. Enz.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2006, 17:00   #5
Kut_Aap
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben na een lange periode van ups en downs(meer downs dan ups) eigelijk best gelukkig
In die tijd veel vrienden kwijtgeraakt,familie/vrienden overleden, dat soort dingen.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2006, 18:07   #6
Melissa =)
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kut_Aap
Ik ben na een lange periode van ups en downs(meer downs dan ups) eigelijk best gelukkig
In die tijd veel vrienden kwijtgeraakt,familie/vrienden overleden, dat soort dingen.
Das wel kut voor je! Goed dat je je nu goed voelt van zoiets word je uiteindelijk toch wat sterker! toch?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2006, 10:18   #7
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Kut_Aap
Ik ben na een lange periode van ups en downs(meer downs dan ups) eigelijk best gelukkig
In die tijd veel vrienden kwijtgeraakt,familie/vrienden overleden, dat soort dingen.
Gelukkig gaat het nu goed met je.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2006, 19:08   #8
kreej-z
Lid
 
kreej-z's Avatar
 
Geregistreerd op: 25 September 2002
Locatie: tilburg
Berichten: 3.235
Standaard

Over het algemeen ben ik gelukkig. Ik heb een geweldige vriend, fijne ouders, lieve vrienden en vriendinnen, leuke huisgenoten, een leuke studie en ben over het algemeen wel tevreden met mezelf. Heb wel vaak mijn onzekere momenten... maar als dat alles is
__________________
you know that thing you get
on your face when you are
happy?
kreej-z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2006, 20:10   #9
Dunja
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb pas nog een liedje geschreven en een couplet ging zo:

My live is pretty good,
I have a really nice sister.
I like my neighbourhood.
And my parents are great!

Dat zegt genoeg denk ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2006, 18:29   #10
little girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

IK heb best wel duidenlijke mindere tijden en betere tijden gehad. in groep 7&8 zat ik helemaal niet goed in mijn vel. had weinig goeien vrienden en helemaal niet op mijn basisschool ik verveelde me ik snapte alles toch wel en was snel klaar met werk. Er waren weinig dingen die me gelukkig maakte.
In de brugklas en 2de klas ging het heel goed was super blij met nieuwe bezigheden en vreinden. liep over van geluk.
Nu begin 3de gaat het weer een stuk minder het is 2 maanden uit met mijn vriend nauwja ex. Ik heb het nogsteeds niet afgesloten. Ik was degene die het uitmaakte. want ik werd gek wist niet meer wat ik dacht voelde en iedereen was moeilijk aan het doen vooral mijn moeder. Ik ben pas 14 en nauwja had het niet meer. besloot hem te dumpen en weer een normaal leven te krijgen. maarja zo werkt het niet met liefde en heb nergens zin in en voel me rot. heb goeien dagen en slechte. S'avonds stort ik vaak toch nog wel in. het is rot. nadat het uit was werd een hoop toch wel duidenlijk. maar ben nogsteeds beetje in de war en heb moeite met mijn moeder enzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2007, 03:11   #11
Wiz
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Hoe ik sta in het leven?
Ik zit nu

Citaat:
Origineel gepost door Lotte! Bekijk Bericht
Hoe voel jij je op dit moment? Gelukkig, verliefd? Of juist verdrietig? En waarom?
Verliefd, dus ook wel gelukkig.. en waarom.. uhm dat moet je aan haar vragen

Citaat:
Origineel gepost door Lotte! Bekijk Bericht
Ikzelf ben gelukkig met mijn leven maar als puber heb je toch ups en downs he Misschien dom onderwerp maar ik verveel me DOOD dus tsjah moet toch wat doen he
Je zou zeg maar kunnen gaan buitenspelen, een boek lezen, een arthouse film kijken, museum bezoeken.. iets nuttigs

Dan sta je ook weer wat ontwikkelder in het leven
  Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2007, 09:42   #12
MarjoleinTje_
Lid
 
MarjoleinTje_'s Avatar
 
Geregistreerd op: 4 February 2007
Berichten: 345
Standaard

Ik ben wel gelukkig,

Heb toffe familie, hele goeie vriendengroep waar ik bij de meeste wel zowat alles bij kwijt kan en ze elkaar ook veel helpen als er wat zou zijn, school gaat wel wat minder.. Tziet er naar uit dat ik blijf zitten wat dus niet zo echt geweldig is :S

Maar wel gelukkig hoor
__________________
Blablabla
MarjoleinTje_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 April 2007, 09:46   #13
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Lotte! Bekijk Bericht
Hoe voel jij je op dit moment? Gelukkig, verliefd? Of juist verdrietig? En waarom? Ikzelf ben gelukkig met mijn leven maar als puber heb je toch ups en downs he Misschien dom onderwerp maar ik verveel me DOOD dus tsjah moet toch wat doen he
Gelukkig ben ik nog niet. Maar ik voel me zeker niet slecht in mij vel ik probeer zoveel mogelijk plezier te maken op mijn manier, en lach altijd. Ik heb alles om gelukkig te zijn. Maar er ontbreekt nog iets..wat ,weet ik nog niet...
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2007, 21:43   #14
lechaim
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door koekje Bekijk Bericht
Gelukkig ben ik nog niet. Maar ik voel me zeker niet slecht in mij vel ik probeer zoveel mogelijk plezier te maken op mijn manier, en lach altijd. Ik heb alles om gelukkig te zijn. Maar er ontbreekt nog iets..wat ,weet ik nog niet...
Als je niet weet wat je zoekt, hoe weet je dan dat er iets ontbreekt?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2007, 23:04   #15
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

dat kan je toch voelen
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2007, 05:03   #16
koekje
tijd om op te staan
 
koekje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 January 2005
Locatie: VB
Berichten: 1.038
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door lechaim Bekijk Bericht
Als je niet weet wat je zoekt, hoe weet je dan dat er iets ontbreekt?
tjah... mjah..ik zoek ook niet bepaald naar iets , maar zoiets voel je gewoon.
tegenwoordig lopen de meeste dingens wel best mee in zijn plooitjes... Maar, ik voel wel aan dat er meer kan zijn.. op welke manier en hoe, weet ik ni. dus wat ik moet zoeken om het ' goed ' te hebben...
__________________
De beste van de heeeeeeeele wereld !
koekje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2007, 19:15   #17
sandraatje
Girlpower!!
 
sandraatje's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 April 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 1.418
Standaard

Ik voel me super happy!! ben hopeloos verliefd..

Ik moet zeggen dat dit niet altijd zo geweest is hoor, het ging super slecht met mij, heb zelfs een zelfmoord poging gedaan.. Kwam omdat mijn moeder midden in mijn pubertijd depressief werd, mn broertje heeft adhd, mn zus eetstoornis.. Dus dan heb je thuis niet zo'n goed sfeer.. en dan ga je je vanzelf overbodig, kut en eenzaam voelen. In die periode hebben ook veel van mijn goede vrienden mij gedumpt.. en aan het einde van die periode ben ik mezelf gaan snijden.. Zou het jaar niet halen, alles wat fout kon gaan ging fout!

Gelukkig is dit alles naar ruim een jaar voorbij en leef ik weer helemaal.. En ik kan iedereen zeggen: Ooit komt alles goed! Als je er maar in gelooft!
__________________
Tot over een poosje :).
sandraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2007, 19:36   #18
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Dus je liegt ook nog eens paar weken geleden was je nog begonnen met snijden en meteen zwaar verslaafd en nu is het ineens een jaar geleden?
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 April 2007, 19:41   #19
lechaim
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door koekje Bekijk Bericht
tjah... mjah..ik zoek ook niet bepaald naar iets , maar zoiets voel je gewoon.
tegenwoordig lopen de meeste dingens wel best mee in zijn plooitjes... Maar, ik voel wel aan dat er meer kan zijn.. op welke manier en hoe, weet ik ni. dus wat ik moet zoeken om het ' goed ' te hebben...
Ik denk dat veel mensen hetzelfde denken als jij. Ze voelen zich goed en gelukkig, maar denken of voelen dat er nog meer kan zijn. Maar ondertussen beleven ze niet hun geluk van dat moment.
En ik denk dat je beter je concentreert op het hier en nu, in plaats van te gaan wachten op meer, daardoor vergeet je juist je geluk 100% te beleven.
Het is ook beter dat je niet gaat wachten. Op een dag zal er iets gebeuren en denk je " ja dat is het wat er nog ontbrak". Vooral geen tijd verliezen aan zoeken of wachten.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2007, 14:47   #20
MarjoleinTje_
Lid
 
MarjoleinTje_'s Avatar
 
Geregistreerd op: 4 February 2007
Berichten: 345
Standaard

Gelukkig
__________________
Blablabla
MarjoleinTje_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2007, 18:13   #21
Kooluh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zit maar wel goed aardige vrienden gaat redelijk opschool gaat ook wel redelijk op ut werk. dus nja kan weinig slecht zijn he
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2007, 22:14   #22
Feeling_Girl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja.. ik weet niet.. het komt echt te vaak voor dat ik me echt superdown en verdrietig voel. ik ben vrij emotioneel ingesteld. ik kan me superhappy voelen, maar het andere moment kan ik zo in huilen uitbarsten. het is bij mij óf superhappy óf superdown. zal wel aan de puberteit liggen.
ik voel me zo vaak down omdat ik niet weet wat we nou met dit leven aanmoeten. wat doen we hier op deze wereld? we zetten hier industrietereinen neer, war het milieu kapot van gaat. we doen elkaar pijn, voeren oorlog en weet ik veel wat allemaal.
ik denk dat mensen beter dood kunnen zijn. dan kan het milieu in alle rust doorgroeien en kunnen wij geen verdriet, pijn enzo meer voelen.
mss dat er na de dood wel een veeeel betere wereld is voor iedreen. zonder hebzucht, zonder pijn, zonder verdriet, zonder dat we elkaar pijn doen.

Laatst aangepast door Feeling_Girl : 1 October 2007 om 22:17
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2007, 22:19   #23
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Dan ga je toch gewoon dood? Problem solved.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2007, 19:13   #24
JustMeYouKnow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door sandraatje Bekijk Bericht
Ooit komt alles goed! Als je er maar in gelooft!
Ja eigenlijk heb je daar wel gelijk in.. maar ik geloof er nooit zo in. Ik wil al vanaf dat ik een klein meisje ben gaan zingen, zit ook op zangles en kan het best wel.. Het is het enigste wat ik later graag wil gaan doen.. Ben voor de rest eigenlijk ook nergens echt goed in ofzo of dat zou ik nog moeten ontdekken. Alleen hier thuis motiveren ze mij absoluut niet! Ze laten mij juist denken dat ik helemaal niet goed ben in zingen, zulke signalen geven ze mij. Daar kan ik echt niet tegen, ben al zo onzeker en dat maakt mij alleen maar meer onzeker. Ik heb ook eigenlijk geen contact met mijn familie. Het enigste wat we tegen elkaar zeggen is hoi en doei. Of we stellen een simpele standaart vraag aan elkaar of het is weer ruzie. Durf nog maar amper iets tegen ze te zeggen anders word ik al uitgemaakt voor "vervelend rot jong" of ik maak volgens hen weer een domme opmerking.. Voor de rest heb ik ook maar 1 beste vriendin en verder ga ik met niemand anders om. Dus als mijn beste vriendin niet kan afspreken zit ik de hele avond thuis achter de laptop. En als ik dan alleen ben gaan er zoveel gedachtes door mijn hoofd heen he zoals; hoe moet dat allemaal dalijk in mijn toekomst? En ik heb ook lichamelijke problemen die erg zijn voor een meisje, heb opzich ook wel vage trekjes. Zoals dat ik met een frutselig elastiekje over mijn wondjes van mijn vingers heen moet wrijven, dat doet een beetje pijn. Of dat ik wel 10 keer op de knop van mijn wekker moet druken voordat ik ga slapen, anders ben ik bang dat ik me eige verslaap ofzo :S Af en toe vraag ik me eige ook af of dat ik geestelijk wel goed ben ofzo. Heb elke dag wel zo'n moment dat ik niet meer verder wil leven, en heb me eige al vaak zat gesneden. Het begon in groep 8 toen ik mij voor het eerst in mijn polse sneed. Maar ik durf het ergens gewoon niet, bang om ergens te komen waar het nog veel slechter zal zijn dan hier. En ik weet, dat ook al ga ik niet met zoveel mensen om en ook al heb ik niet zulke goede contacten met mensen, dat zij het toch wel erg zullen vinden al zou ik het wel echt doen.

Zoo heb mijn verhaaltje ook weer gedaan. Hier kan ik het tenminste kwijt.. mijn ouders zouden me hard uitlachen. Zit ik niet op te wachten......

xxx

Laatst aangepast door JustMeYouKnow : 6 November 2007 om 19:19
  Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2007, 19:44   #25
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

"wat doen we hier op deze wereld?"


Voortplanten. enige reden : \
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2007, 21:07   #26
fritsiej
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Lotte! Bekijk Bericht
Hoe voel jij je op dit moment? Gelukkig, verliefd? Of juist verdrietig? En waarom? Ikzelf ben gelukkig met mijn leven maar als puber heb je toch ups en downs he Misschien dom onderwerp maar ik verveel me DOOD dus tsjah moet toch wat doen he
Ehm...
Ik sta er nu nogal slecht voor.
Geen zin om iets te doen, veel te lui, meer lachen dan sireus zijn (niet dat ik ook sireus ben geweest), Veel depressief zijn..
En nog meer van die kleine dingetjes.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 09:56   #27
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik voel me prima, probleem ligt dus aan jezelf.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 16:46   #28
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zit tegewoordig niet zo lekker in me vel.. komt door problemen thuis, en school en niet geaccepteerd worden en vriendinnen die je late stikke enzo..

maar op dit moment voel ik me wel, najah, bij.. ik voel me blijer als normaal.. ik kom namelijk net van me 1e gitaar les.. en et was super leuk duss
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 16:48   #29
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door -GameGirl Bekijk Bericht
ik zit tegewoordig niet zo lekker in me vel.. komt door problemen thuis, en school en niet geaccepteerd worden en vriendinnen die je late stikke enzo..

maar op dit moment voel ik me wel, najah, bij.. ik voel me blijer als normaal.. ik kom namelijk net van me 1e gitaar les.. en et was super leuk duss
Je stelt je dus gewoon soms aan
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 16:58   #30
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Je stelt je dus gewoon soms aan

wa'bedoel je hier nou weer mee?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 17:07   #31
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

Citaat:
je1 (pers.vnw.)
1 2e pers. enk., niet-nadrukkelijke subjectsvorm van 'jij' => jij
2 2e pers. enk., niet-nadrukkelijke objectsvorm van 'jou' => jou
3 men

je2 (bez.vnw.)
1 2e pers. enk., niet-nadrukkelijke vorm van 'jouw' => jouw
2 de of het beste [met nadruk]
Citaat:
aan·stel·len1 (ov.ww.)
1 in een zekere functie plaatsen => aanduiden, aanwijzen, benoemen, designeren

aan·stel·len2 (wk.ww., zich ~)
1 zich op overdreven wijze uiten => acteren, komediespelen, toneelspelen
Citaat:
dus (bw.)
1 blijkens het voorgaande => daarom
2 [archa.] zo
Citaat:
ge·woon1 (bn.)
1 gebruikelijk, algemeen aangenomen => courant, gangbaar, gemeen, habitueel, normaal, ordinair, regulier, standaard; <=> ongewoon
2 van de meest bekende soort
3 niet opvallend, alledaags <=> ongewoon
4 vertrouwd met => gewend

ge·woon2 (bw.)
1 gewoonweg
Citaat:
soms (bw.)
1 op sommige ogenblikken, bij sommige gelegenheden => af en toe, /bij/met/ tussenpozen, bij tijden, bij tijd en wijle, bijwijlen, occasioneel, somtijds, van tijd tot tijd, weleens, zo nu en dan
2 in enkele gevallen => een enkele keer
3 misschien
Hoe moeilijk kan het zijn.
__________________
1234hoedjevanpapier
blabla1993 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 17:10   #32
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door blabla1993 Bekijk Bericht
Hoe moeilijk kan het zijn.
what the hell.. HEB JE HET OVER!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 17:27   #33
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door -GameGirl Bekijk Bericht
what the hell.. HEB JE HET OVER!!!
Over jou anders reageerde ik wel op iemand anders
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 17:31   #34
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Over jou anders reageerde ik wel op iemand anders
jah.. UTUUH!!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 17:33   #35
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 17:56   #36
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nou mijn leven is een beetje saai..
wel superdruk, daar niet van
elke dag is hetzelfde
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 18:18   #37
rarejopie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door x-WipeMyTears-x Bekijk Bericht
nou mijn leven is een beetje saai..
wel superdruk, daar niet van
elke dag is hetzelfde
jaa, heb ik ook, is vet irritant
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 18:19   #38
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk niet, dat je jouw leven en het mijne met elkaar moet gaan vergelijken
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 18:23   #39
rarejopie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

denk ik ook niet, maar dat wat jij zei heb ik ook altijd
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 18:23   #40
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door x-WipeMyTears-x Bekijk Bericht
ik denk niet, dat je jouw leven en het mijne met elkaar moet gaan vergelijken
Nee inderdaad



Ik win toch
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 18:24   #41
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door x-WipeMyTears-x Bekijk Bericht
ik denk niet, dat je jouw leven en het mijne met elkaar moet gaan vergelijken
mijn dagen zijn ook ALTIJD hetzelfde.....
maar ik heb voorlopig op woensdag iets nieuws..
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 18:25   #42
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door -GameGirl Bekijk Bericht
mijn dagen zijn ook ALTIJD hetzelfde.....
maar ik heb voorlopig op woensdag iets nieuws..
ALTIJD zelfde en het woord NIEUWS die doen het hem
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 18:25   #43
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door -GameGirl Bekijk Bericht
mijn dagen zijn ook ALTIJD hetzelfde.....
maar ik heb voorlopig op woensdag iets nieuws..
wat dan op woensdag?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 18:25   #44
rarejopie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dan heeft ze gitaarles
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 18:26   #45
ash-hôôle
Super Lid
 
ash-hôôle's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2005
Berichten: 15.694
Standaard

gitaarles, bij de les blijven jongens.
ash-hôôle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 18:26   #46
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door rarejopie Bekijk Bericht
dan heeft ze gitaarles
Alto hobby
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 18:26   #47
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door rarejopie Bekijk Bericht
dan heeft ze gitaarles
zooozo
ik heb vandaag in een uurtje 14 euro verdiend!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 18:27   #48
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door x-WipeMyTears-x Bekijk Bericht
zooozo
ik heb vandaag in een uurtje 14 euro verdiend!
Je kan 25 euro vragen hoor
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 18:27   #49
rarejopie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

krantenwijk zeker?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2007, 18:27   #50
rarejopie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
Je kan 25 euro vragen hoor
off een spijkerbroek


maar sommigen doen het nu al voor een breezer
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 22:10.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.