Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Computers & Internet
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Computers & Internet Problemen met je computer, of weet je niet welke router nu te moeten installeren voor je breedbandje? Dit, en andere zaken vind je hier!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 10 June 2005, 20:20   #1
bokkerijder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Wie wil helpen met websites maken

Ik heb een paar ideetjes voor websites die ik binnenkort wil gaan realiseren. Ik vroeg me af of er wat enthousiaste mensen waren die zin hebben om mij daarmee te helpen.

Ik hoor het wel.

Ik ben zelf geen website expert dus elke kennis en ervaring is welkom, ook grafische talenten!
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 20:28   #2
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou Bokkerijdertje,. Hier een hele mooie site voor je waar je alles kan leren over HTML.. http://home.concepts-ict.nl/~michael1/

Dat is dan alvast een begin. Kun je daarna eventueel aankloten met Frontpage en als je dat niet genoeg bevredigd ga je verder met Flash ofzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 June 2005, 20:38   #3
bokkerijder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kan wel html, ik heb zelf ook al een paar sites gemaakt die gewoon goed werken, ik bedoel alleen dat ik geen expert ben, en ik ben niet op zoek naar cursussen maar maar enthousiaste mensen die het leuk vinden een webiste op te zetten.

Ik betaal zelf de domeinnaam en hostingkosten, ik heb alleen geen tijd om het allemaal zelf te doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2005, 19:54   #4
Drummergirl
Lid
 
Geregistreerd op: 21 May 2004
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 57
Stuur een bericht via MSN naar Drummergirl
Standaard

waar gaat het over?
__________________
GUNS N ROSESS 8-)
Drummergirl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2005, 21:06   #5
prinskoekje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Nou Bokkerijdertje,. Hier een hele mooie site voor je waar je alles kan leren over HTML.. http://home.concepts-ict.nl/~michael1/

Dat is dan alvast een begin. Kun je daarna eventueel aankloten met Frontpage en als je dat niet genoeg bevredigd ga je verder met Flash ofzo.
Ik ga die cursus is lezen. Ik heb totaal geen ervaring met het maken van sites.

bedankt
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2005, 15:42   #6
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

wat schuift het ?
__________________
betaal nooit meer te veel voor games, want games vergelijk je simpel en snel op www.budgetgaming.nl
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2005, 16:18   #7
Asmooh
Ik wel, Jij ook?
 
Asmooh's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Delft
Berichten: 214
Stuur een bericht via ICQ naar Asmooh
Standaard

http://www.handleidinghtml.nl

indien php wil ik wel gratis helpen
__________________
[url=http://www.yoforum.nl]YO! Forum[/url]
Asmooh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2005, 01:16   #8
JohnConnor
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Over websites maken gesproken......
weet er iemand nog een goeie site voor Free website name hosting of hoe je dat ook noemt.
Dus niet Angelfire of Geocities of van die dergelijke....waar je naam pas erachter komt >> www.geocities.com/naam

Maar dus eentje waar je naam gelijk komt.
Ik ken wel eentje, cjb.net >> www.naam.cjb.net.

maare zijn er nog meer? Nog goeie?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2005, 10:06   #9
bommelding
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Via dezehttp://www.ulimit.com kan je wel de url naar je webruimte laten wijzen, is een beetje zoals een eigendomein maar dan gratis en met nog een extratje bij. Echt aan te raden is gewoon een domein kopen voor 15 euro heb je dat al dus waarom sukkelen met al die gratis shit.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 July 2005, 20:57   #10
JohnConnor
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bommelding
Via dezehttp://www.ulimit.com kan je wel de url naar je webruimte laten wijzen, is een beetje zoals een eigendomein maar dan gratis en met nog een extratje bij. Echt aan te raden is gewoon een domein kopen voor 15 euro heb je dat al dus waarom sukkelen met al die gratis shit.
Jah die ulimit is gewoon beetje zelfde als cjb...
anyway over die 15euro eigen domain naam, is dat gewoon eenmalig 15euro? of moet je elke maand iets? want ik ben niet zo bekend op dit gebied. Maarja 'k ben van plan om eerst een gratis site te maken, enne ik kijk wel hoe het verder gaat, als het een succes is dan misschien maarja.

Maarja dit is allemaal een beetje offtopic =P
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2005, 10:24   #11
bommelding
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is voor een jaartje. Je hebt er al goedkopere ook hoor, maar waar ik mijn domeinen heb is het voor een .be 15 euro. Dan wel opletten dat als je er geen webhosting hebt er wel domeinhosting bij is anders kan je het niet laten doorwijzen naar een gratis webruimte.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 August 2005, 15:51   #12
anouk
**Loves Anouk**
 
anouk's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 June 2001
Berichten: 653
Standaard

web1000 is gratis, met iets van 60 mb. Maar ehm, ja de server ligt er wel vaak uit. Maar mocht je een site hebben waar je niet perse hoeft te updaten issie wel oke.

Maar betaal gewoon voor je ruimte en naam, kost geen drol tegenwoordig.
__________________
Nookie:
"Did you ever live a day like the next day would never come, blood's dripping on the floor. But who cares, who needs you anyway?"
anouk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2005, 21:27   #13
Loy
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jullie snappen het niet!

Hij zoekt enthausiaste mensen om mee te werken en hij zoekt geen mensen die heb advies geven over hosting

Ontopic: ik denk dat je eerst je plan maares moet posten..
  Met citaat antwoorden
Oud 8 August 2005, 18:58   #14
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

boeiuh, zien m toch niej meer terug.
__________________
betaal nooit meer te veel voor games, want games vergelijk je simpel en snel op www.budgetgaming.nl
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2005, 21:31   #15
bokkerijder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Verrasing! daar ben ik toch weer...

Ik was druk bezig met op vakantie zijn en ik heb een site gemaakt omdat er toch veel vraag was om extra duidelijkheid.

Ik heb een paar van mijn ideeën op deze site gezet:

http://www.origidee.nl

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en hoor graag jullie feedback!

De site is nog niet af. Niet alles doet het nog, daar zou ik evt ook hulp bij kunnen gebruiken. Ik kan zelf (nog) geen php, en denk dat ik dat nodig heb om deze site goed te laten werken. met inlogsysteem e.d.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2005, 22:48   #16
bommelding
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mooi gedaan hoor, leuk idee wel.

Voor een cms systeempje met inlog en zo heb je idd een server side scripting taal zoals php nodig. Php is vrij eenvoudig te leren, altans wat je nodig hebt voor zo een cmssysteem. Als je vragen hebt mag je me steeds op msn toevoegen, ben elke dag wel met php bezig.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2005, 04:25   #17
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Qua overzicht is dit dus niks. Je ziet een plant links, maar verder heb je er geen idee van dat dit ook links (url's) kunnen zijn. Dit moet je veranderen. Voor gebruikers moet een site direct duidelijk zijn. Als je doorloop wilt hebben moet er een duidelijke frontpage zijn met alle links overzichtelijk opgesteld en niet verborgen achter een animatie.
Verder is er voor een inlog systeem een server-side scripting taal nodig. Vraag is, heb je dit nodig bij dit soort site.
CMS is leuk, maar een erg overtrokken begrip. Iedereen denkt dit 'ff' snel op te kunnen zetten, terwijl het er niet eens op lijkt. Ga na in hoeverre je het nodig hebt. Als het niet nodig is, gebruik het dan ook niet.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.