Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Party Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd.

Antwoord
 
Onderwerpopties Weergavemodus
Oud 24 June 2005, 15:26   #1
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard Hoeveel geef jij uit tijdens het uitgaan?

Wat is het kleinste en grootste bedrag dat je ooit al hebt uitgegeven tijdens het uitgaan?
En hoeveel geef je gemiddeld uit tijdens een avondje stappen?
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2005, 16:39   #2
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

hangt er vanaf of ik moet werken de dag erna en met wie ik ben.

soms red ik het met 10 euro, een andere keer gaat er 40 doorheen

Laatst aangepast door The6thgate : 24 June 2005 om 19:07
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2005, 22:22   #3
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou ik probeer eraltijd voor te zorgen dat mensen voor mij betalen...en dat lukt altijd erg goed ...meestal neem ik zelf 40 eurie's mee en kom er meestal ook weer met 40 thuis en soms 30 ...maar als ik alleen met me vriendin uitga dan betaal ik wel meestal en dan gaat het me wel veel centjes kosten, maar das dan ook de moeite waard
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2005, 08:05   #4
Dimi_1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paranoize
Nou ik probeer eraltijd voor te zorgen dat mensen voor mij betalen...en dat lukt altijd erg goed ...meestal neem ik zelf 40 eurie's mee en kom er meestal ook weer met 40 thuis en soms 30 ...maar als ik alleen met me vriendin uitga dan betaal ik wel meestal en dan gaat het me wel veel centjes kosten, maar das dan ook de moeite waard
Das waar, das moeite waard
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2005, 09:41   #5
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

40 euro!?! Ik heb ooit eens 26euro uitgegeven (kaart+trein+drinken voor een hele dag) en ik vond dat al vreselijk veel.
Ik slaag er al twee avonden na elkaar in om volledig gratis de avond door te brengen (). Gisteren heb ik er wel eerst 6h voor moeten rechtstaan, maar da's een detail .
Normaal geef ik gemiddeld een vijftal euro uit.
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2005, 11:46   #6
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

mensen die teren op een andermans pot en dat geldt ook voor vrouwen .. jammerlijk gedrag vind ik dat.

zelf hangt het bij mij er vanaf hoe lang of dat ik ergens ben en/of dat er rare drankjes gehaald worden, maar meestal komt het rond de 20euro uit denk ik. Soms ook wel veel meer, en soms praktisch niets.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2005, 12:10   #7
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik ken wel een paar meisjes die gewoon zonder geld uitgaan, beetje tegen gasten aanrijden om hun drankjes te krijgen.
Zwaar sneu en met die meisjes ga ik dus ook nooit uit en als ze er toch zijn en ik haal een rondje dan 'vergeet' ik heb ook vaak.
Zelf meestal tussen de 15 en 50 euro ofzo..
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2005, 12:33   #8
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
40 euro!?! Ik heb ooit eens 26euro uitgegeven (kaart+trein+drinken voor een hele dag) en ik vond dat al vreselijk veel.
Ik slaag er al twee avonden na elkaar in om volledig gratis de avond door te brengen (). Gisteren heb ik er wel eerst 6h voor moeten rechtstaan, maar da's een detail .
Normaal geef ik gemiddeld een vijftal euro uit.
ja 40 eurotjes ja...alles is de laatste tijd zo ongelooflijk duur
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2005, 13:02   #9
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
40 euro!?!
was ook wel extreem. toen was echt iedereen daar, krijg k van 3 kanten bier en worden de rondjes ook wat groter
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2005, 13:17   #10
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
mensen die teren op een andermans pot en dat geldt ook voor vrouwen .. jammerlijk gedrag vind ik dat.
Normaal ben ik daar ook absoluut tegen, maar hij wou me trakteren om me te bedanken dat ik zijn Frans had nagekeken (was trouwens maar één drankje).

En als je zes uur lang gratis helpt, dan lijkt het me dan toch wat logisch dat je gratisch mag drinken ook.
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2005, 14:44   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

meestal ben ik wel tussen de 20 en de 50 euro kwijt. Vaak is gewoon op wat ik bij me heb..

Mensen die op andermans zak teren is misschien wel de grootste ergernis die je kunt hebben tijdens uitgaan
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 02:47   #12
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vandaag iets van 30 euro ofzo.
Vroeger met de gulden was het altijd rond de 40 gulden

naja, ouderere drinken steeds vaker mixjes. Normaal zou ik echt niet meer dan 10 biertjes drinken in de kroeg. Daar lul ik teveel voor zeggen ze
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 04:29   #13
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Normaal ben ik daar ook absoluut tegen, maar hij wou me trakteren om me te bedanken dat ik zijn Frans had nagekeken (was trouwens maar één drankje).

En als je zes uur lang gratis helpt, dan lijkt het me dan toch wat logisch dat je gratisch mag drinken ook.
dat is dan natuurlijk heel wat anders, maar er zijn er genoeg die de godganse avond maar graag op je zak teren en geen rooie cent bij zich hebben ...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 08:39   #14
nevaeh1987
Lid
 
nevaeh1987's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Berichten: 1.881
Standaard

meestal 3,50
3 euro intree, 50 cent jas ophangen.. en omdat er daar gediscrimineerd wordt en alle meisjes voor 11 uur 5 consumpties krijgen, hoef ik de rest van de avond niks meer te kopen
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 10:49   #15
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
dat is dan natuurlijk heel wat anders, maar er zijn er genoeg die de godganse avond maar graag op je zak teren en geen rooie cent bij zich hebben ...
Als ik dan nog een geldtekort zou hebben, dan betaal ik het erna zeker terug. Maar meestal zorgen mijn ouders er wel voor dat ik genoeg bijheb.
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 11:43   #16
luie-donder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zo rond de 25 euri
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 21:41   #17
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Volgens mij spoel ik tijdens het uitgaan mijn geld gedeeltelijk door het toilet, want uiteindelijk ben ik steeds het dubbele kwijt van wat ik dacht dat ik kwijt was.
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2005, 22:34   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 3rd boetah
Volgens mij spoel ik tijdens het uitgaan mijn geld gedeeltelijk door het toilet, want uiteindelijk ben ik steeds het dubbele kwijt van wat ik dacht dat ik kwijt was.
Hey, dat heb ik ook! Of dat je dacht nog 10 munten te hebben maar het zijn er nog maar 5 . Geen idee dan altijd waar die andere zijn..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 09:27   #19
x-lizz-x
Lid
 
x-lizz-x's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Berichten: 3.210
Standaard

soms betaalt mijn vriend en de andere keer betaal ik en dan neem ik iets van 30 euro mee..
__________________
let's dance
x-lizz-x is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 12:45   #20
3rd boetah
Stondvettekakkershierzo
 
3rd boetah's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 June 1999
Locatie: Stasjawahahhala
Berichten: 2.267
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Hey, dat heb ik ook! Of dat je dacht nog 10 munten te hebben maar het zijn er nog maar 5 . Geen idee dan altijd waar die andere zijn..
Dat is gewoon knake hè?
3rd boetah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 14:11   #21
Paranoize
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xlizzx
soms betaalt mijn vriend en de andere keer betaal ik en dan neem ik iets van 30 euro mee..
jah jij snapt het
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 21:09   #22
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

25 a 30 euro
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 21:15   #23
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

In het bolwerk heb ik meestal mijn drinken gratisch (de barman vindt me lief ) en anders voor 80 ct, dus als ik daar uitga geef ik aan drank een eurootje of 10 uit. En in de kroeg meestal zo'n 20 a 30 euro aan drank alleen.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 23:01   #24
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

5 euro meestal hoewel ik meestal toch wel 30 euro meeneem

En soms kom ik met meer thuis maar dat heb je als je achter de bar werkt
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 June 2005, 23:13   #25
step
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik probeer uit te komen met zo'n 20 euro. Meestal lukt dat ook aardig. En ik wil echt niet dat anderen voor mij betalen. Want dan voel ik me echt schuldig, klinkt misschien een beetje raar...
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 08:55   #26
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou de laatste tijd red ik mezelf steeds met 10 a 20 euro per avond, omdat ik geen werk meer heb.
Maar als het goed is heb ik binnenkort weer werk en dus ook geld, maar dan wil er al snel 30 a 40 euro door heen gaan op een avondje stappen.
Maar het grootste bedrag wat ik tot nu toe keertje tijdens uitgaan heb uitgegeven is geloof ik 50 euro ofzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 11:01   #27
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Waar gaat al dat geld dan naartoe? 10 à 20 euro vind ik persoonlijk wel al veel geld om een avondje weg te gaan...
Ofwel ben ik gewoon ontzettend gierig.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 11:09   #28
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Waar gaat al dat geld dan naartoe? 10 à 20 euro vind ik persoonlijk wel al veel geld om een avondje weg te gaan...
Ofwel ben ik gewoon ontzettend gierig.
Nou dat vind ik op zich best meevallen, zeker aangezien ikzelf dan als ik uitga gewend ben om me vrienden een rondje te geven wat al vaak 10 euro per rondje is omdat een halve liter al snel 2.50 per stuk is
Maar goed omdat die prijs dus niet echt laag is ben je na 20 euro ook meestal wel klaar op zich, maarja de meiden willen ook wel eens wat drinken he en dan krijg je vaak drankjes die zo'n 3 a 4 euro per stuk zijn.
Kijk dan schiet je er helemaal zo doorheen, dus daar gaat eigelijk al het geld heen.
Maar ik snap je reactie wel hoor
Zeker als ik van mensen hoor dat er mensen zijn die 50 a 60 euro nodig hebben voor 1 avond
Ik heb daar echt genoeg aan voor minstens 3 avonden, maar dan vraag ik me ook echt af wat je er allemaal mee doet.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 13:35   #29
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Zaterdag ging ik weg met 30 euro, kwam ik met 40 euro terug

Meestal krijg ik drankjes.. en dan geef ik ook een rondje, uitgaan kost me nooit veel. Soms betaal ik alleen voor mijn eigen, dan ben ik minder dan 10 euro kwijt


maar daarentegen gaat het geld snel op aan andere dingen..
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 14:06   #30
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
*knip*
Ja, zo is het te begrijpen. Ik houd het bij het uitgaan enkel op drinken voor mezelf (en eventueel voor een vriend(in)), maar dat is op zich niet zo heel erg duur. Misschien komt het ook omdat ik tijdens het uitgaan geen alcohol drink/wil drinken.)
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 19:20   #31
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zo min mogelijk
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 21:05   #32
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Waar gaat al dat geld dan naartoe? 10 à 20 euro vind ik persoonlijk wel al veel geld om een avondje weg te gaan...
Ofwel ben ik gewoon ontzettend gierig.
Als je bedenkt dat een biertje snel €1,70 à €1,80 kost, ik op een rustige avond 15 à 20 biertjes drink, je soms met vervoer zit en ook nog even wat gaat eten.. Dan red je het echt niet mer 10 à 20 euro.

@ Laura: jij zit dus echt te rekenen als je op stap bent?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 21:09   #33
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Je kan toch ook een prima avond hebben zonder aan 1 stuk door bier te drinken? Ik vermaak me een hele avond met 2 a 3 biertjes net zo goed als eenzelfde avond met 20 biertjes. Bovendien ben ik dan geen geldverspiller
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 21:25   #34
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Als je bedenkt dat een biertje snel €1,70 à €1,80 kost, ik op een rustige avond 15 à 20 biertjes drink, je soms met vervoer zit en ook nog even wat gaat eten.. Dan red je het echt niet mer 10 à 20 euro.

@ Laura: jij zit dus echt te rekenen als je op stap bent?
Nee natuurlijk niet
Ik neem gewoon zo weinig mogelijk geld mee, genoeg voor vervoer en een rondje ofzo. Ik eet nooit tijdens uitgaan dus daarvoor hoef ik niets uit te trekken. Ik verdeel liever mijn geld zo dat ik een bepaalde cd kan kopen dan dat ik 10 biertjes op een avond drink.

en wow 15 en 20 biertjes op een avond is echt heel veel
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 21:25   #35
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Je kan toch ook een prima avond hebben zonder aan 1 stuk door bier te drinken? Ik vermaak me een hele avond met 2 a 3 biertjes net zo goed als eenzelfde avond met 20 biertjes. Bovendien ben ik dan geen geldverspiller
ik sta gewoon graag met n biertje in mn handen als k er dan ook nog in n hoog tempo wat krijg aangereikt gaat t vanzelf want dan geef je ook weer n rondje terug enzo

15 a 20 biertjes gaat mij ook net wat boven mn pet. ik ben wel aardig vd kaart na 12
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:12   #36
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
Nee natuurlijk niet
Ik neem gewoon zo weinig mogelijk geld mee, genoeg voor vervoer en een rondje ofzo. Ik eet nooit tijdens uitgaan dus daarvoor hoef ik niets uit te trekken. Ik verdeel liever mijn geld zo dat ik een bepaalde cd kan kopen dan dat ik 10 biertjes op een avond drink.

en wow 15 en 20 biertjes op een avond is echt heel veel
Één rondje? :-S ik heb altijd mega-dorst als ik op stap ben. Daarbij is een glas in mijn hand min of meer de neutrale expresse
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:24   #37
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Meestal heb ik wel 20 euro bij me voor het geval dat ik veel ga drinken of trakteer ofzo. Maar meestal geef ik maar 10 euro uit. Tja, drank zonder alcohol is ook veel goedkoper .
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:28   #38
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Één rondje? :-S ik heb altijd mega-dorst als ik op stap ben. Daarbij is een glas in mijn hand min of meer de neutrale expresse
ja meestal ga ik met best veel mensen dus een rondje is dan genoeg En mijn neutrale expresse is gewoon staan?
Ik heb eigenlijk niet echt meer dorst als ik in de kroeg ben of thuis ben.

@karima, nou bij ons is cola ook rond de 1,50 en een biertje is pas verhoogd naar de 1,60 dus zoveel scheelt dat niet
ja mixjes/sterke drank niet meegeteld natuurlijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:31   #39
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc

@karima, nou bij ons is cola ook rond de 1,50 en een biertje is pas verhoogd naar de 1,60 dus zoveel scheelt dat niet
ja mixjes/sterke drank niet meegeteld natuurlijk.
Alleen drink je in de regel niet zoveel cola als bier Ik niet in ieder geval, krijg je een bubbelbuik..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 22:34   #40
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Inclusief ov en entree rond de 25 Euro.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2005, 23:33   #41
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Als je bedenkt dat een biertje snel €1,70 à €1,80 kost, ik op een rustige avond 15 à 20 biertjes drink, je soms met vervoer zit en ook nog even wat gaat eten.. Dan red je het echt niet mer 10 à 20 euro.

@ Laura: jij zit dus echt te rekenen als je op stap bent?
Oké, ja, ik drink 2 à 3 glazen/bekers limonade, water, fruitsap of whatever.

En ik reken wel als ik weg ben . Is toch normaal?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Tja, drank zonder alcohol is ook veel goedkoper .
Drank zonder alcohol is hier even duur/goedkoop als een beker bier hoor.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 00:25   #42
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik ga met 6thgate en Bartje mee... sta bijna de hele avond met een glas bier in de hand. Als ik gewoon echt uitga gaan er wel een stuk of 10 pilsjes in... Soms wat meer, soms wat minder. Vroeger zat het vaak tegen de 20 aan. Althans, dan kocht ik meestal 20 muntjes die opgingen... Daar kwam dan nog vervoer en entree bij, dus was ik altijd wel minimaal 75 gulden per avond kwijt.

Tegenwoordig is het de dorpskroeg waar ik meestal heenga en die toko sluit al 2 uur, dus dat valt wel weer mee. Denk dat ik dan hooguit rond de 15 tot 20 euro op een avond kwijt ben. Vervoer is de fiets, entree is gratis en achteraf bakken we ergens wel frikandellen (oke, dat kost een paar dozen per jaar bij verjaardagen enzo. ).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 08:26   #43
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
Nee natuurlijk niet
Ik neem gewoon zo weinig mogelijk geld mee, genoeg voor vervoer en een rondje ofzo. Ik eet nooit tijdens uitgaan dus daarvoor hoef ik niets uit te trekken. Ik verdeel liever mijn geld zo dat ik een bepaalde cd kan kopen dan dat ik 10 biertjes op een avond drink.

en wow 15 en 20 biertjes op een avond is echt heel veel
Mwah vind ik toch opzich nog wel meevallen 15 a 20 biertjes op een avond
Ik wil niet zeggen dat ik me elk weekend dooddrink maar dit red ik toch nog wel redelijk vaak, al is het niet elk weekend.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 16:31   #44
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

euhm gemiddeld nog niet eens 8 euro, omdat ik weinig alcohol drink
Maximale was 45 euro ofzo, met mijn verjaardagsfeessie 2 jaar geleden
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 16:53   #45
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
ja meestal ga ik met best veel mensen dus een rondje is dan genoeg En mijn neutrale expresse is gewoon staan?
Ik heb eigenlijk niet echt meer dorst als ik in de kroeg ben of thuis ben.

@karima, nou bij ons is cola ook rond de 1,50 en een biertje is pas verhoogd naar de 1,60 dus zoveel scheelt dat niet
ja mixjes/sterke drank niet meegeteld natuurlijk.
Die bedoel ik ook. De mixjes met cola of baileys enzo. Dat is toch echt stukken duurder dan een colaatje.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 17:47   #46
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Die bedoel ik ook. De mixjes met cola of baileys enzo. Dat is toch echt stukken duurder dan een colaatje.
Mixje cola/bailey lijkt me geen goed plan.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 18:51   #47
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bij ons betaal je op een terras of in de kroeg toch gauw 2 euro voor een biertje..
  Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 18:57   #48
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Mixje cola/bailey lijkt me geen goed plan.
idd.. of baileys 7up, maar dat geeft hetzelfde effect
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 20:53   #49
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

het is heel verschillend. in zwolle naar de kroeg is al geen vervoer of entreekosten, ga ik in twente uit da heb je dat beide wel en dat zit dan wel tussen de 5 en 15 euro. met drank kan ik heel rustig aan doen en 5 a 10 euro uitgeven voor mezelf.

en wat betreft teren op andermans geld (vrouwen die bietsen bij mannen), als het me aangeboden wordt sla ik het niet af maar dan geef ik ook nog wel graag een biertje terug.
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 June 2005, 22:40   #50
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Alleen drink je in de regel niet zoveel cola als bier Ik niet in ieder geval, krijg je een bubbelbuik..
nee klopt, maar ik drink eigenlijk ook niet zoveel bier in de kroeg want dan moet ik vaak naar de wc en die zijn viess

Oja en in het bijna niet voorkomende geval wanneer men mij ook iets aanbiedt dan neem ik dat wel aan, maar geef dan later meestal ook gewoon iets terug

en aan mixdrankjes/sterke drank in de kroeg doe ik zowieso niet want dat is veel te duur afzetters
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:56.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.