Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 July 2003, 17:22   #1
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Angry gaan eten als je je verveelt!

dat is zoooo iritant...op een gegeven moment voel je je zo misselijk!
en je blijft je maar volproppen...doe ik trouwens ook als ik me klote voel

vraag me af waarom ik niet mega dik ben


wie heeft dit ook?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 19:11   #2
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: gaan eten als je je verveelt!

Citaat:
Originally posted by raxhel

vraag me af waarom ik niet mega dik ben
snelle stofwisseling

en nee ik heb daar geen last van, ga nog eerder tv kijken of computeren ofzo dan eten
  Met citaat antwoorden
Oud 17 July 2003, 20:38   #3
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja onder schooltijd soms
is heel erg terwijl je daarna een schuldgevoel krijgt
maar ik ga er anedere manieren voor vinden zaols gewoon gezond eten gaan en tja..niet uit verveling gaan eten want je kan genoeg dingen verzinnen zodat je niet veel meer aan je eetlust gaat denken
TIP :
als je geen eetlust wil eet dan peterselie daar krijg je best een vol gevoel van ook al heb je niet veel op
misschien is het omdat het heel langzaam door je slokdarm gaat
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 12:43   #4
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Originally posted by jennifer1203
ja onder schooltijd soms
is heel erg terwijl je daarna een schuldgevoel krijgt
maar ik ga er anedere manieren voor vinden zaols gewoon gezond eten gaan en tja..niet uit verveling gaan eten want je kan genoeg dingen verzinnen zodat je niet veel meer aan je eetlust gaat denken
TIP :
als je geen eetlust wil eet dan peterselie daar krijg je best een vol gevoel van ook al heb je niet veel op
misschien is het omdat het heel langzaam door je slokdarm gaat
Dus kopen we nu allemaal een kg peterselie

Als ik me verveel ga ik errug hard zagen en klagen en allerlei dingen doen om aandacht van men mamie te trekken. En dan word ze boos, en weet ik weer wat doen
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 14:12   #5
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gehehehehe
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 16:43   #6
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18


Dus kopen we nu allemaal een kg peterselie

Als ik me verveel ga ik errug hard zagen en klagen en allerlei dingen doen om aandacht van men mamie te trekken. En dan word ze boos, en weet ik weer wat doen
het was een tip voor als je iets nodig hebt wat snel gaat werken
en ja je kan je ook met andere dingen bezig gaan houden en het vergeten maar das wel moeilijk
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 17:02   #7
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik eet alleen niet zo graag peterselie:s...ik ga het wel proberen!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 17:34   #8
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik herken het echt wel!!!!!
kunnen ze wel zeggen ga tv kijken etc. etc. maar dan eet ik voor de tv gelukkig heb ik wel snelle stofwisseling... maar ik eet ook als ik me kut voel..... weet niet precies waarom:S maar ik kan dan echt onwijs veel eten
  Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2003, 11:12   #9
LightMyMatch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik eet ook altijd als ik me verveel of als ik me kut voel.. Het schuldgevoel is echt erg daarna :S
Ik wilde hier eigenlijk al een bericht zetten, maar dit is precies wat ik ook doormaak. Ik eet echt in een keer superveel, ik ga vanalles zoeken in kasten enzo, zelfs als ik al supervol zit. Maar ik heb geen boulimia ofzo, want ik 'hou alles binnen'. Ik vraag me af of ik nog in de 'ontkenningsfase' zit ofzo, want ik heb een probleem (ik eet superveel) maar ik hou het binnen, want ik denk dat als je je vinger in je keel gaat steken, dat je dan écht een probleem hebt, en dat je dan écht hulp nodig hebt. Dat vind ik eng. Regelmaat in je leven is wel heel belangrijk denk ik, want nu is het vakantie en als ik een dag alleen thuis zit en m'n vriendinnen zijn gaan werken, dan zit ik de hele dag achter de computer en dan ga ik dus ook eten. Ik ben ook een beetje depri de laatste tijd. Alles wat anderen zeggen en niet enthousiast of aardig genoeg overkomt op mij, zie ik als negatief. Dus als iemand geen aandacht genoeg aan mij besteed voel ik me gelijk minderwaardig en helemaal kut. Dit is natuurlijk stom en als ik zo doorga raak ik m'n vrienden kwijt. Gelukkig heb ik een hele lieve zus die eigenlijk mijn beste vriendin is. Het is net of we een tweeling zijn, maar dan iets minder hecht ofzo.
Ik weet ook niet waarom ik dit hier zet, maar t lucht wel op weetje
  Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2003, 14:10   #10
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LightMyMatch
Ik eet ook altijd als ik me verveel of als ik me kut voel.. Het schuldgevoel is echt erg daarna :S
Ik wilde hier eigenlijk al een bericht zetten, maar dit is precies wat ik ook doormaak. Ik eet echt in een keer superveel, ik ga vanalles zoeken in kasten enzo, zelfs als ik al supervol zit. Maar ik heb geen boulimia ofzo, want ik 'hou alles binnen'. Ik vraag me af of ik nog in de 'ontkenningsfase' zit ofzo, want ik heb een probleem (ik eet superveel) maar ik hou het binnen, want ik denk dat als je je vinger in je keel gaat steken, dat je dan écht een probleem hebt, en dat je dan écht hulp nodig hebt. Dat vind ik eng. Regelmaat in je leven is wel heel belangrijk denk ik, want nu is het vakantie en als ik een dag alleen thuis zit en m'n vriendinnen zijn gaan werken, dan zit ik de hele dag achter de computer en dan ga ik dus ook eten. Ik ben ook een beetje depri de laatste tijd. Alles wat anderen zeggen en niet enthousiast of aardig genoeg overkomt op mij, zie ik als negatief. Dus als iemand geen aandacht genoeg aan mij besteed voel ik me gelijk minderwaardig en helemaal kut. Dit is natuurlijk stom en als ik zo doorga raak ik m'n vrienden kwijt. Gelukkig heb ik een hele lieve zus die eigenlijk mijn beste vriendin is. Het is net of we een tweeling zijn, maar dan iets minder hecht ofzo.
Ik weet ook niet waarom ik dit hier zet, maar t lucht wel op weetje
gelukkig maar! en ik weet het..ik heb haast geen vrienden...en zit ook dag en nacht thuis...soms ga ik wel ff in m'n eentje een wandeling maken. maar ik ben vaak bang op straat i.v.m dingen uit het verleden. ik dans heel veel dus misschien blijf ik daarom zo slank.maar soms ben ik ook gewoon bang om eten te pakken als mijn moeder in de keuken zit. ze zegt ook altijd dak het hele huis leegvreet was zoiezo al ruzie thuis vandaag en das klote want als ik me kut voel ga ik ook eten niet alleen als ik me verveel. en ik ben al 2 jaar depressief
verbaast me echt dat ik niet errug dik ben ik ben net een plank! naja ook weer overdreven...
  Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2003, 15:29   #11
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat heb ik altijd met bier
  Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2003, 15:30   #12
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 26 July 2003, 19:32   #13
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Same here .. mah kan et gelukkig *nu nog* hebben...
En later tjah dat zie k vanzelf wel..voor de rest eet ik gezond dus.Als ik een paardagen veel snoep zorg k ook dat k een paar dagen niet snoep..en voor de rest t zal me een worst wezeh echt
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 10:28   #14
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

haha you go girl!

  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 19:28   #15
LightMyMatch
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Met mij gaat het nu gelukkig wat beter. Ik voel me veel vrolijker enzo. Ik ben de laatste tijd wat depressief geweest, en ik denk dat dit door de pil komt. Ik ben pas begonnen met de pil te slikken, en daar kan je vanalles van krijgen, verminderd gezichtsvermogen, spierpijn, depressief enz enz. Dat is gewoon omdat er iets met je hormonen veranderd. Eerst was ik heel down, maar nu ben weer helemaal actief En ik heb zelfs een paar keer een beetje succes gehad bij de jongens, dus dat is ook goed voor m'n ego
Ik ben nog wel heel opvliegerig, en ik ben volgens m'n ouders superdruk enzo, maar dat was ik al

Het komt wel goed, je moet gewoon in jezelf durven geloven. Je kan heus wel iets goed doen hoor

Vanmiddag heb ik bijna niets gesnoept!! (das dus goed voor m'n ego )
En van muziek wordt ik ook helemaal actief. Ik had het vandaag superdruk op m'n werk en ik liep gewoon bijna hardop te zingen (iets wat ik normaal niet durf, want ik heb me echt al m'n hele leven druk gemaakt over wat anderen denken, maar ik deed het gewoon voelt goed joh! )
Ik weet niet van wat voor muziek je houdt, maar je moet proberen ook naar positieve nummers te luisteren. Ik heb echt een hele brede muzieksmaak, maar oude nummers vind ik ook altijd goed. Soms zet ik een oud disconummer op en ga ik in m'n kamer staan dansen!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt? Let me know..
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 22:49   #16
Helenaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het komt vast omdat je zo depresief bent..
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 01:16   #17
darkangel112
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Helenaa
het komt vast omdat je zo depresief bent..
  Met citaat antwoorden
Oud 2 September 2003, 20:01   #18
Zaoé
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LightMyMatch
Ik eet ook altijd als ik me verveel of als ik me kut voel.. Het schuldgevoel is echt erg daarna :S
Ik wilde hier eigenlijk al een bericht zetten, maar dit is precies wat ik ook doormaak. Ik eet echt in een keer superveel, ik ga vanalles zoeken in kasten enzo, zelfs als ik al supervol zit. Maar ik heb geen boulimia ofzo, want ik 'hou alles binnen'. Ik vraag me af of ik nog in de 'ontkenningsfase' zit ofzo, want ik heb een probleem (ik eet superveel) maar ik hou het binnen, want ik denk dat als je je vinger in je keel gaat steken, dat je dan écht een probleem hebt, en dat je dan écht hulp nodig hebt. Dat vind ik eng. Regelmaat in je leven is wel heel belangrijk denk ik, want nu is het vakantie en als ik een dag alleen thuis zit en m'n vriendinnen zijn gaan werken, dan zit ik de hele dag achter de computer en dan ga ik dus ook eten. Ik ben ook een beetje depri de laatste tijd. Alles wat anderen zeggen en niet enthousiast of aardig genoeg overkomt op mij, zie ik als negatief. Dus als iemand geen aandacht genoeg aan mij besteed voel ik me gelijk minderwaardig en helemaal kut. Dit is natuurlijk stom en als ik zo doorga raak ik m'n vrienden kwijt. Gelukkig heb ik een hele lieve zus die eigenlijk mijn beste vriendin is. Het is net of we een tweeling zijn, maar dan iets minder hecht ofzo.
Ik weet ook niet waarom ik dit hier zet, maar t lucht wel op weetje
IK heb juist hezelfde!!!!

wordt echt zot
weet nimeer wa doen
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.