Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 December 2002, 18:54   #1
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Winterstop

Zijn we tevreden, wat is opvalland, wat was opvallend...
ik vind het wel lache... Vitesse 14e
Wij 9e...hoe dat komt is een raadsel, geen enkele goede wedstrijd gehad...
Mjah...vind Feyenoord beetje tegenvaller
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2002, 19:14   #2
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

9e. precies de helft. Wel netjes gezien die trieste indruk. In het begin van t seizoen zag t er nog wel leuk uit, maar dat was gouw gedaan..
Mjaa, de 1e en 2e plek staan terecht boven Feyenoord gezien ze toch een betere indruk maken.
En Vites?? Ze mogen blij zijn dat ze niet met dikkere cijfers verliezen.. de mazzelpikken.
whieeeeeee
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2002, 20:40   #3
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben zeer tevreden met een 14e plaats en verheug me enorm op de kraker tussen Stormvogels Telstar - Vitesse en op eigen vervoer naar VVV...
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2002, 20:41   #4
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Ik ben tevrdeden.. 11 punten los, wie zou niet tevreden zijn
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2002, 20:46   #5
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

PSV gaat lekker, Europese uitschakeling was alweer een teleurstelling. Nou maar kampioen worden, tweede ronde CL levert geen feestje op, een kampioenschap wel.. En dan volgend seizoen maar weer eens proberen of een volgende ronde mogelijk is...

Met mijn eigen elftal gaat eht minder, we staan een-na-laatste met slechts 6 punten. Maar dit is een wen- en leerseizoen... En het gaat al beter!!
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2002, 21:13   #6
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jammer dat ajax niet boven aan staan
maar heerenveen doet het toch aardig

wat ook grappig is dat de laatste 3 allemaal dezelfde punten aantal hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2002, 21:48   #7
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper


wat ook grappig is dat de laatste 3 allemaal dezelfde punten aantal hebben
met 3 punten verschil van de steuntrekkers
  Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2002, 22:02   #8
Oizo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nope, ben absoluut niet tevreden, maja dat ben ik al jaren niet. 17e (als VVV verliest van Shittard 16e) in de Gouden Gids en financiële problemen... lekker...
Een troost: Fortuna doet het nog slechter en staat onderaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2002, 12:37   #9
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Met een laatste plaats voor de Graafschap kan ik onmogelijk tevreden zijn De laatste paar weken worden er tenminste wel weer punten gepakt en de aansluiting met Zwolle, Groningen en Vitesse () is er nu, maar van het spel tegen Zwolle kun je niet optimistisch worden. Tja, voor de graafschap wordt het overleven dit seizoen.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2002, 12:52   #10
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, een mooi onderwerp, de winterstop.. Even kijken hoe iedereen ervoor staat enzo.
Aan kop PSV, dik verdiend lijkt mij. PSV maakt in eigen land op mij de beste indruk. Ook van de wedstrijden die ik heb gezien. PSV speelde de hele wedstrijd beter dan Roda. Dat het 0-0 werd is meer geluk dan wijsheid. Feyenoord slechts de eerste 20 minuten (eind 2-2), en Ajax was niet meer dan gelijkwaardig, en het werd dan ook 1-1.
Toch maakt Ajax over het algemeen dan toch meer indruk dan Feyenoord. In feite is de stand 1. PSV, 2. Ajax, 3. Feyenoord dan ook niet meer dan logisch. Al staat Feyenoord wel op een schandalig grootte achterstand van die 'provincieclub' uit Eindhoven natuurlijk.
4e plek NAC. Wie dat van tevoren had gezegt had ik voor gek verklaart. Het voetbal is bij vlagen ook steriel, de ploeg scoort moeizaam maar verliest ook nauwelijks (2x, tegen Utrecht en de Graafschap), bleef net als de nummer 5 Roda ongeslagen tegen de 'top 3'. Ik denk ook dat NAC en Roda min of meer gelijkwaardig zijn, want ook wij spelen bij vlagen zeer matig, maar hebben toch alweer 26 punten.
Daarna volgt er een lange, lange middenmoot, met clubs die ook niet of nauwelijks voor elkaar onder doen. Wat ook opvalt is dat iedereen wel van elkaar verliest. Ik heb het dan over clubs als RKC, Willem II, Utrecht, NEC, AZ, Heerenveen (dat toch weer langzaam opklimt) en FC Twente. Ook opvallend is het grote aantal nederlagen dat al veel clubs hebben geleden. 6, 7, of in het geval van AZ al 8. Normaal gesproken verliest een club die 5e wordt maar een keer of 7, 8 in een jaar. Het ziet ernaar uit dat om Europees te halen dit jaar minder punten nodig zijn dan normaal. In feite maar iedereen vanaf plaats 11 nog een goede kans.
Daaronder zal uitgemaakt worden wie degradeert. Ik vind het spijtig voor onze Graafschappers op dit forum, maar De Graafschap maakt op mij verreweg de zwakste indruk tot nu toe. Bij Roda was het dramatisch wat ik zag (5-0), zonder dat wij geweldig speelden. De laatste weken schijnt het wat beter te gaan, als waren de zeges op NAC en Zwolle verre van overtuigent. Het gaat er echter om dat men de aansluiting weer heeft. Groningen komt er wel weer bovenop, RBC vind ik te goed om laatste te worden, dus zal het mijns inziens gaan tussen Graafschap en Zwolle dat de laatste tijd wegzakt.
Ook opvallend was Excelsior, dat toch bij RKC, Roda en Vitesse won. Soms wat het alles, vaak ook niks, en dat levert een uiterst respectabele 13e plek op halverwege. Vitesse verraste in negatieve zin. Of is dat wel verassend? De laatste jaren verloor de club Van Hooijdonk, Zoetebier, Kreek, Van Hintum, Van der Schaaf, Sikora en ga zo maar door. Het is ondenkbaar dat je dat met eigen jeugd op kunt vangen. Vitesse moet echt op gaan passen als je het mij vraagt.
AZ verraste met een goede serie, maar lijkt weer terug te vallen in wat we van de ploeg kennen. MAtige prestaties dus. Met nederlagen tegen Ajax (2-6), PSV (0-4), Zwolle (1-5), Feyenoord (1-6) heeft de ploeg weer de status van wisselvalligheid waargemaakt. 40 tegengoals al. Tijd voor ome Co om daar wat aan te doen.
Ook opvallend is dat geen enkele subtopper een acceptabel niveau haalt. Als ik ze in Nijmegen, Utrecht en Breda hoor.. Meestal is het iets van 'een wonder dat we zo hoog staan'. Dat geldt ook voor Roda. Benieuwd wie uiteindelijk dan toch Europees gaat halen.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2002, 13:19   #11
MarkNMGN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou zo ga je dus lekker kut een winterstop in, denk niet dat het nog in te halen is 9 punten op p$v en 7 op ajaks, dus is het hopen op een wonder, en op het ontslag van Bert van Marwijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2002, 15:32   #12
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MarkNMGN
Nou zo ga je dus lekker kut een winterstop in, denk niet dat het nog in te halen is 9 punten op p$v en 7 op ajaks, dus is het hopen op een wonder, en op het ontslag van Bert van Marwijk.
Flikkert een eind op man. Een blinde kon nog zien dat het niet goed kon gaan met Feyenoord. De selectie wordt gewoon langzamerhand te oud. Ik ben geen liefhebber van Van Marwijk, maar als iemand de UEFA-Cup wint dan ben je een goede, hoe dan ook. Zeker als je dat met een Nederlandse club bereikt. In elk ander land werd je heilig verklaart, bij Feyenoord niet, daar roepen ze na een half jaar al om ontslag
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2002, 15:44   #13
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Flikkert een eind op man. Een blinde kon nog zien dat het niet goed kon gaan met Feyenoord. De selectie wordt gewoon langzamerhand te oud. Ik ben geen liefhebber van Van Marwijk, maar als iemand de UEFA-Cup wint dan ben je een goede, hoe dan ook. Zeker als je dat met een Nederlandse club bereikt. In elk ander land werd je heilig verklaart, bij Feyenoord niet, daar roepen ze na een half jaar al om ontslag
Het irriteert mij gewoon dat ik het gevoel heb dat Van Marwijk niet meer beslist wie er wordt opgesteld. Ono kan zo slecht spelen als hij wil maar hij wordt nooit gewisseld hetzelfde geldt voor Song, en das vanuit commercieel persectief niet zo gek, want in Azia kijken miljoenen mensen live naar de wedstrijden van Feyenoord.
Wat mij betreft zie ik liever Rob Baan eruit vliegen, jah vliegen doet hij al richting Azie op en neer, kijken of hij nog meer commerciele talenten kan halen. Maar we spelen gvd al drie jaar met Rzasa als linksback. Een treinkaartje Utrecht en een toegangs ewijs voor de plaatselijke FC omdaar ff te kijken naar oer-Feyenoorder Pascal Bosschaart is niet zo duur hoor.....
Maarja Bosschaart zou best als linksback kunnen spelen, maar hij heeft geen halve natie achter zich staan. Dus kunnen we beter nog maar een technische begaafde Japanner van 1 meter 40 hoog die iedere duel verliest. Maar gelukkig kijken er wel weer miljoenen mensen mee.........

Ik denk eerder dat ze in het Buitenland Van Hooijdonk heillig hadden verklaard, want zonder hem had Feyenoord vermoedelijk een uitschakeling tegen Freiburg kunnen bijschrijven.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"

Laatst aangepast door theo tank : 23 December 2002 om 21:24
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2002, 21:07   #14
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MarkNMGN
dus is het hopen op een wonder, en op het ontslag van Bert van Marwijk.
Kortzichtig hoor, kijk eens naar wat er echt mis kan zijn bij een ploeg in plaats van zo makkelijk naar de trainer te wijzen. Elke situatie is verschillend, en het is wel erg vreemd om te denken dat het een stuk beter zal gaan als van Marwijk weg is.. bovendien zijn de spelers niet ontevreden met de trainer, dus hem ontslaan werkt echt niet..
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2002, 21:29   #15
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur


Kortzichtig hoor, kijk eens naar wat er echt mis kan zijn bij een ploeg in plaats van zo makkelijk naar de trainer te wijzen. Elke situatie is verschillend, en het is wel erg vreemd om te denken dat het een stuk beter zal gaan als van Marwijk weg is.. bovendien zijn de spelers niet ontevreden met de trainer, dus hem ontslaan werkt echt niet..
Ach ja wie zijn die spelers dan?? Die overbetaalde vedette die te bedonderd zijn te werken in het schitterende shirt van Feyenoord.
Feit blijft wel dat onder van Marwijk 1 op de 4 wedstrijden verloren gingen (in 3 seizoenen) dat zijn nou echt de cijfers waar je als top(?)club op zit te wachten.
Niet dat ik Van Marwijk per se weg moet hebben, maar er moet na de winterstop wel duidelijk wat veranderen. Of dat dan moet met een nieuwe trainer of nieuwe spelers boeit me niet, maar dat Feyenoord pas 10 gele kaarten heeft zegt genoeg over de mentaliteit die er heerst. Een club als Feyenoord stond er juist om bekend dat ze in oktober allang geen kans meer maakte op de Fair Play Cub.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 04:30.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.