Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 September 2002, 18:06   #1
Owazeke
Guest
 
Berichten: n/a
Question Verschil jongens-meisjes

Denken jullie dat er een verschil is tussen jongens en meisjes wanneer het aankomt op naar bed gaan met iemand?

Denken jullie niet dat jongens makkelijker met iemand naar bed zullen gaan, wanneer ze eigenlijk geen gevoelens hebben voor het meisje? Dat het gewoon maar seks is dan.

Ik denk dat er voor meisjes eerst gevoelens moeten zijn voor ze met iemand willen vrijen. Of ben ik nu mis?

Misschien heeft het ook wel te maken met het feit dat wanneer een jongen dit doet, hij een player is. Maar wanneer een meisje dit doet, ze aanzien wordt als een slet.... Begrijp ik nog steeds niet, maar kom;

Geef je mening!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2002, 19:53   #2
Tweeling
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat dat heel persoonlijk is.

Ik zei eerst van mezelf dat ik nooit zomaar een jongen zou zoenen of met een jongen naar bed zou gaan, maarja dat had ik dus mis. je moet toch gaan voor de fun, niet dan? en als je allebei wilt, waarom niet?

en ik denk dat seks hebben als je gevoelens hebt voor iemand veel specialer is dan wanneer je geen gevoelens hebt, want als je dat wel hebt, is het uit liefde, en niet omdat je teveel gezopen hebt, of uit lust.

het zal vast niet bij iedereen zo zijn, maar ik weet zeker dat veel meiden wel eens met jongens hebben gezoend waar ze niet gek op waren
  Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2002, 21:39   #3
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

denk dat de dames wat minder snel gewillig zijn. ofja, n groter percentage van de dames dan van de heren denk k
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 10:30   #4
Diz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat dat per persoon en per situatie verschillend is. Als ik me goed voel bij een persoon zal ik daar sneller mee naar bed gaan dan wanneer ikm e niet op mijn gemak voel. Ik neem aan dat dat voor jongens precies hetzelfde is.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 11:08   #5
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Toch denk ik idd dat jonges wat sneller voor lust gaan.. Ik niet, heur, maar wel meer jongens dan meiden..
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 13:10   #6
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ik niet, heur, maar wel meer jongens dan meiden..
Jaja Bertje, dat zeggen ze nou allemaal.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 14:25   #7
Aarsje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tweeling
Ik denk dat dat heel persoonlijk is.

Ik zei eerst van mezelf dat ik nooit zomaar een jongen zou zoenen of met een jongen naar bed zou gaan, maarja dat had ik dus mis. je moet toch gaan voor de fun, niet dan? en als je allebei wilt, waarom niet?

en ik denk dat seks hebben als je gevoelens hebt voor iemand veel specialer is dan wanneer je geen gevoelens hebt, want als je dat wel hebt, is het uit liefde, en niet omdat je teveel gezopen hebt, of uit lust.

het zal vast niet bij iedereen zo zijn, maar ik weet zeker dat veel meiden wel eens met jongens hebben gezoend waar ze niet gek op waren
Helemaal mee eens!
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2002, 17:24   #8
ThaLX
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat dat verschilt, er zijn ook jongens die een meisje eerst goed willen kennen voordat ze met d'r het bed in duiken.

Maar dat komt allemaal door de opvoeding. Meisjes worden anders opgevoed door jongens, daardoor hebben ze verschillende opvattingen over sex... maar als ik bijv. zie dat een meisje naja, een beetje als jongen wordt opgevoed, en veel bij jongens zit dan zal ze zich ook meer als jongen gedragen, dat is nou eenmaal zo, en die gaan meestal ook wat makkelijker het bed in met iemand. Maar dit verschilt per persoon....

Maar het is wel zo dat er meer jongens zijn die zomaar het bed induiken dan meiden... dat is een feit. Het is ook een feit dat ik behoorlijk geirriteerd raak door al die overgeilde jongens die alleen maar sex willen want je kunt op cu2 of een chatbox niet eens normaal chatten of er komt weer zo'n jongen voorbij die vraagt of er nog geile meiden zijn en of ik geil ben (als ik zeg dat ik jongen ben zijn ze gelukkig snel weer weg )
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2002, 12:05   #9
ViXEN
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Verschil jongens-meisjes

Citaat:
Originally posted by Owazeke
Denken jullie dat er een verschil is tussen jongens en meisjes wanneer het aankomt op naar bed gaan met iemand?

Denken jullie niet dat jongens makkelijker met iemand naar bed zullen gaan, wanneer ze eigenlijk geen gevoelens hebben voor het meisje? Dat het gewoon maar seks is dan.

Ik denk dat er voor meisjes eerst gevoelens moeten zijn voor ze met iemand willen vrijen. Of ben ik nu mis?

Misschien heeft het ook wel te maken met het feit dat wanneer een jongen dit doet, hij een player is. Maar wanneer een meisje dit doet, ze aanzien wordt als een slet.... Begrijp ik nog steeds niet, maar kom;

Geef je mening!
mee eens
daar denk ik nou ook welis overna.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2002, 12:14   #10
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is niet waar dat een jongen een player is als die met meerder meiden slaapt, voor mij is dan nog steeds een slet, alleen is het zo in deze cultuur dat een jongen alles mag en een vrouw niks
maar voor mij is het gewoon het zelfde, iedereen is een slet als die met meerdere mensen naar bed gaat
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:32.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.