Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 September 2004, 23:34   #1
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Question dagboek

wie houdt er eigenlijk een dagboek bij? ik vraag me af of dit iets specifieks voor meisjes is.

ik doe dit niet. heb het een paar keer geprobeerd, maar kwam nooit verder dan een paar dagen.
het was ook veiliger ermee te kappen, want m'n broertje heeft zo ooit eens het slot ervan kapot getrokken uit nieuwsgierigheid. maar toen was ik nog heel klein.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2004, 23:40   #2
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik niet,
maar over een jaar of 20 als ik wereldberoemd ben, en een veertiger ben, zal ik wel een autobiografie schrijven. Zodat jullie allemaal mijn levensverhaal kunnen lezen
  Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2004, 23:41   #3
Sedes
° Blub °
 
Sedes's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 June 2003
Locatie: Gent & Brugge
Berichten: 5.634
Standaard

nope.. hield ik nooit lang genoeg vol
__________________
(\_/)
(O.o) This is Bunny.
(> <) Copy Bunny into your signature to help him on his way to world Domination.
Sedes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2004, 23:48   #4
Raspberry
Ja?
 
Raspberry's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 6.207
Standaard

ik niet
__________________
Er was eens...
Raspberry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2004, 07:33   #5
Plankje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik hou geen dagboek bij, maar ik maak wel vaak aantekeningen die ik later opschrijf op de computer en opsla... (daarom heb ik tegenwoordig bijna altijd bierfiltjes bij me )
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2004, 10:09   #6
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kheb niet echt een dagboek waar ik vast elke dag in schrijf
maar wel mn livejournal waar ik paar in de week iets neerzet
of soms heeel lang niet en dan weer opeens wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2004, 10:55   #7
BlauweWolf
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het een 5tal jaar eens 2 dagen geprobeerd, en toen besloten dat het iets typisch voor meisjes is
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2004, 11:49   #8
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nope, heb er de tijd en de zin niet voor
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2004, 12:29   #9
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 24 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik niet...maar mijn vader bijv. wel..al sinds dat die jong is tot nu toe nog steeds.. maar dat is niet echt een dagboek, maar eerder een logboek... het is niet in de vorm van Lief Dagboek, zucht ik ben verliefd... maar eerder zo van : datum, weer, wat hebben we vandaag gedaan.

en dat is het dan
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2004, 12:33   #10
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

2maanden volgehouden Het heeft me wel er geholpen om de moeilijkste tijd te overbruggen, maar nu heb ik er gewoon geen behoefte/zin meer in.

Misschien is het later wel leuk om terug te kijken, alhoewel...
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2004, 14:06   #11
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Nee, wel ooit geprobeerd maar heb er het geduld niet voor en ik vergeet het
__________________
Lowlands ja!
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2004, 15:51   #12
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Ik hou al heel lang een dagboek bij..en vroeger was dat idd 'zucht..ik ben alweeeeer verliefd' Maar nu meer over wat me bezighoudt enzo..maar ik schrijf niet elke dag, dus je kunt het bij mij meer een weekboek noemen
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2004, 16:46   #13
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Ik heb een dagboek maar ik schrijf er niet elke dag in. Alleen als ik het gevoel heb dat ik met iemand wil praten, maar er is niemand waarmee ik kan praten.

Vannacht bijvoorbeeld nog. Ik was de dag aan het overdenken en ik kon met niemand praten over hoe mijn dag was.. over wat er fout ging, over wat er heel leuk was. Dus jah.. dan pak je je dagboek erbij en dan schrijf je het van je af.

En der staat echt van alles in. Of ik me op dat moment heel goed voel.. of juist heel down. Waardoor dat komt..Wat er allemaal is gebeurd...Tjah
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2004, 17:42   #14
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Al ruim 5 jaar

Heb van augustus t/m december 2003 niet geschreven, omdat ik het tijdens die vervelende periode gewoonweg niet aankon. Zelfs als ik het nu zou lezen, zou ik zo in janken uitbarsten.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2004, 18:02   #15
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Nooit gehad.

Heb zo wel een boekje waarin ik citaten en gedichten in opschrijf, maar dat is het dan ook.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2004, 19:16   #16
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb nu zo ongeveer al zes jaar een dagboek. En ik moet zeggen dat ik het heel prettig vind.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 September 2004, 22:04   #17
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Nooit gehad.

Heb zo wel een boekje waarin ik citaten en gedichten in opschrijf, maar dat is het dan ook.
ja zoiets heb ik hier ook liggen. er kleven ook tickets van voorstellingen en zo in.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2004, 11:30   #18
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb wel een dagboek... al een tijdje, en ik vind et ook bezonder fijn!! kheb er wl 8 ofzo verslete... khoop datet later een belangrijk document word... "zo dacht en leefde een doorsnee meisje begin 21 eeuw..." kvrees wel dat et te saai is om uit te geve...
ik heb ook nog een boekske waar ik citate in opschrijf (al een behoorlijke verzameling ondertusse) en 4 verzamelmappe vol met ja, echt vanalles! mooie fotos, tickets, fijne tekstjes, artikels,...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2004, 18:23   #19
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hm nee.
Toen ik 13/14 was had ik wel met een paar vriendinnen een soort boek waarin we berichtjes voor elkaar schreven, dat ding gaven we dan steeds door op school. Ook helemaal volgeplakt met bioscoopkaartjes, parfummetjes, fotootjes van "vriendjes" en voetballers enzo haha. Echt alles werd in detail besproken, zo supergrappig om nu terug te lezen .
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2004, 19:26   #20
Karma-Killer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het tegenwoordig echt opgegeven. Ik probeerde het vroeger altijd, hield het eventjes vol en dan vergat ik het weer een hele tijd. Niks voor mij
  Met citaat antwoorden
Oud 11 September 2004, 19:35   #21
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

als ik me kut voel of verliefd ben oid had ik altijd de behoefte het op te schrijven, maar ik was veel te slordig om een echt dagboek aan te leggen.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 09:20   #22
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb een soort boekje waarin ik alles opschrijf wat ik kwijtwil, tis niet echt zo van lief dagboek.. maar meer berichten als: ik zag vandaag een meisje lopen en dat had zo een mooie uitstraling.
of dingen waarmee ik in de knoop zit .. het is in iedergeval geen dagelijks gedoe.. ik heb hem wel altijd bij me

ik schrijf dit boekje ook heel erg voor mijn kinderen later.. Omdat ik nu heel erg de behoefte heb te weten hoe mijn ouders zich voelde op deze leeftijd.. vind ik het leuk dat als mijn kids later in de knoop zitten dat ze mijn boekje kunnen lezen en daar misschien wat aan hebben..
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 11:13   #23
eniT
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja, dat wou ik dus ook hee... dat ik nu een dagboek van m'n ouders of grootouders kon leze. of zelfs van nog dervoor... ent liefst van al dan nog een familiegeheim ontdekke!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 08:01.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.