Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 July 2004, 13:46   #1
Buzzzfuzzz
Guest
 
Berichten: n/a
Question hoevaak ben je wel eens in een museum geweest

hoevaak ben je wel eens in een museum geweest

hoevaak ben je wel eens in een museum geweest
en welk museum

saaiste museum's

of leuke
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2004, 21:31   #2
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Vaak ... erg vaak ...

Het Louvre in Parijs is zeer indrukwekkend, maar ik denk nog steeds dat het British Museum het meest interessant is. Daar staat gewoon alles wat de Engelsen ooit hebben meegestruind uit de hele wereld.
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2004, 21:36   #3
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

ben ook al veel naar musea geweest. weet niet meteen welke de mooiste was. ik vind dan ook in zo ongeveer stijlen wel iets mooi. wel jammer dat ik nog nooit in Parijs geweest ben, wil zeker naar het Louvre.
wil ook wat werken van Toulouse-Lautrec eens van dichterbij bekijken. heb een voorliefde voor dat schildertje.
en binnenkort ga ik zeker eens naar het Roger Raveelmuseum. hij heeft zo'n mooie dingen gemaakt, origineel, creatief, noem maar op.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2004, 21:40   #4
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Standaard

Ik ben in veel musea geweest, verplicht, kmoest met mn ouders mee dus weet ook niet meer welke dat waren, kweet wel dat geen een enkele musea indruk op mij heeft gemaakt
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2004, 09:31   #5
Ienke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Little Angel
Ik ben in veel musea geweest, verplicht, kmoest met mn ouders mee dus weet ook niet meer welke dat waren, kweet wel dat geen een enkele musea indruk op mij heeft gemaakt
saaiste museum: historisch museum in Brussel, kan ook zijn omdat het het laatste was op onze reis en we dus al vreselijk moe waren

vreemdste museum : SMAK in Gent. ik begrijp vaak niets van die kunstwerken, nu ja, tzal wel aan mij liggen....
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2004, 09:39   #6
Faithfull
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sorry ik kan nooit me aandacht erbij houden in musea loop altidj maar een beetje te slaapwandelen die dingen zijn soooo saai..
tja misgien zijn er leuek maar daar heb ik dan nog geen kennis mee gemaakt..

maja wie verzint dat dan ook musea???

kusss Faith
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2004, 09:47   #7
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

als iemand ooit eens in Oostende is, moet hij eens naar het PMMK gaan. dat zijn werken van allemaal Belgische kunstenaars in allerlei verschillende stijlrichtingen. mooi museum met heel veel werken.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2004, 10:51   #8
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mijn moeder heeft een poging tot cultureel opvoeden gedaan... Dus moe(s)t minstens eens per maand naar een museum of een toneelstuk ofzo. En tja... ik vind het wel leuk eigelijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2004, 11:54   #9
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

ik ben wel heel vaak te vinden op het museumplein in amsterdam, maar nog nooit in een museum zelf geweest.. denk ook niet dat ik het interessant ga vinden
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2004, 11:05   #10
meiske
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

te vaak in de saaie

maar klokken en geluid museum en nemo en maritiem museum boeide me wel uitermate
  Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2004, 21:40   #11
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
als iemand ooit eens in Oostende is, moet hij eens naar het PMMK gaan. dat zijn werken van allemaal Belgische kunstenaars in allerlei verschillende stijlrichtingen. mooi museum met heel veel werken.
ik ben vrij vaak in Oostende ... maar zoek het dan eigenlijk niet om naar een musea te gaan
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 July 2004, 23:41   #12
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Op het VWO ben ik verplicht heel veel naar musea geweest...
Er zijn er zeker wel een aantal die heel interessant of bijzonder waren, maar toch is het iets wat ik niet snel uit mezelf zou doen.

Ben wel van de week toevallig naar het zijde-museum ergens in Zeeland geweest (wou mn tante graag ), daar hadden ze wel echt heel mooie en bijzondere dingen .
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2004, 00:20   #13
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb heel veel leuke museums en exposities gezien. Toch zou ik het ook niet zomaar uit mezelf gaan doen, meer omdat ik dan mee word gevraagd. de minst leuke museum was toch 't Stedelijk in Amsterdam. Wat opzich ook wel leuk was omdat de moeder van een vriend van me daar kunstwerken heeft die voorwerpen bevat die ik heb gegeven .
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2004, 10:43   #14
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Veel, vroeger meer dan nu. Ook veel spijt dat ik nooit naar het Louvre ben geweest,maar kan nog komen
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2004, 13:59   #15
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Veel, vroeger meer dan nu. Ook veel spijt dat ik nooit naar het Louvre ben geweest,maar kan nog komen
het louvre is moooi!
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2004, 14:15   #16
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanne1811
het louvre is moooi!
Ja,maak me maar jaloers!
  Met citaat antwoorden
Oud 31 July 2004, 14:17   #17
Sanne
Whooohooo
 
Sanne's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 December 2003
Locatie: Tilburg
Berichten: 7.664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Ja,maak me maar jaloers!


zooooo mooi dat louvre joh!Echt waar...zooo mooi
__________________
Well they said it changes when the sun goes down
Around here
Sanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 August 2004, 14:47   #18
lilium
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Al best vaak. Het British Museum vond ik het mooist. Het van Abbe-museum is echt saaaai!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2004, 14:10   #19
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Euh rijksmuseum Enschede, textielmuseum Enschede, theatermuseum Amsterdam, speelgoedmuseum en normaal museum in Deventer

-edit- Telt het animation center van Disneyland ook ?
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2004, 16:28   #20
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vond het louvre maar saai en vooral de mona lisa echt de dikste tegenvaller ever..

leukste museum.. pompidoo in Parijs.

edit: oja kruller moller (of hoe je dat schrijft) op de veluwe vind ik de beste van Nederland..

ik hou wel van die moderne kunst in vooral de beeldentuin
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2004, 18:47   #21
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Een aantal musea in Nederland, België en Frankrijk over de 1e en 2e Wereldoorlog. Bijzonder intrigerend al die veldslagen en het verwoestende effect op een lokale gemeenschap.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2004, 22:03   #22
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Ik ben er in opgegroeid . Toen ik nog niet kon lopen, was ik al bekend bij de voorloper van 't S.M.A.K. Jan Hoet heeft me weten opgroeien ...

In de lagere school bezochten wij regelmatig eens een schoolmuseum.
Op vakantie met mijn ouders (maar niet zo heel erg vaak). Ze zijn zelf niet zo hele voorstanders van een museumbezoek.
En in Londen hebben we er ook een aantal bezocht (o.a. British Museum en de tentoonstelling van Vivienne Westwood).
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2004, 19:05   #23
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Ben veel naar musea geweest, en doe het nu nog steeds graag. Historisch museum met een tentoonstelling van Breitner was erg leuk (twee keer geweest ), Stedelijk museum vond ik ook erg mooi, maar Rijksmuseum dan weer niet (allemaal Amsterdam).
Toevallig laatst ook weer in het Anne Frankhuis geweest, maar ik kan het eigenlijk niet aanraden. Toeristisch, gemaakt, geen authenticiteit meer aan... wel een mooie expositie na het echte "Achterhuis".

Kroller-Muller heb ik inmiddels een stuk of drie keer gezien, en ik zou er gerust nog een keer heen willen laatste keer dat ik er was, hing mijn favoriet er niet

Enfin, ben ook niet lang geleden in Parijs geweest, en het Louvre overgeslagen had er geen zin in
miste et ook niet eigenlijk Eiffeltoren vond ik ook verschrikkelijk, met al die lichtjes
Ik vond Parijs sowieso al niks, maar dat ligt aan mij

uhm, verder nog musea gezien? in Belgie veel kerken en ik ga binnenkort met een vriendin naar Booijmans van Beuningen Rotterdam. Staat een mooi beeld van Degas
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2004, 19:23   #24
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
Enfin, ben ook niet lang geleden in Parijs geweest, en het Louvre overgeslagen had er geen zin in
miste et ook niet eigenlijk Eiffeltoren vond ik ook verschrikkelijk, met al die lichtjes
Ik vond Parijs sowieso al niks, maar dat ligt aan mij
Parijs lijp man die stad leeft tenminste, en die eiffeltoren was ook wel mooi om te zien 's nachts vooral als die flikker lampen aangaan
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2004, 20:46   #25
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Parijs lijp man die stad leeft tenminste, en die eiffeltoren was ook wel mooi om te zien 's nachts vooral als die flikker lampen aangaan
das heel mooi dat er ook nog mensen zijn die dat wel leuk vinden
mijn werkgroep kunstgeschiedenisstudenten vond het vooral erg kitcherig maar het is prima om een andere mening te hebben

Overigens geef ik toe dat we in het begin allemaal zeer verrast waren om de lichtgevende Eiffelkerstboom
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:41.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.