Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 January 2005, 18:49   #1
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

No offence hoor maar veel mensen hier zeggen dat ze nieuw leven in het forum willen blazen. Niet verkeerd bedoeld maar denk je werkelijk dat er door nieuwe fbers aan te stellen meer mensen op dit forum komen zodat het hier wat drukker gaat worden enzow
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2005, 19:47   #2
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LoeLoe
No offence hoor maar veel mensen hier zeggen dat ze nieuw leven in het forum willen blazen. Niet verkeerd bedoeld maar denk je werkelijk dat er door nieuwe fbers aan te stellen meer mensen op dit forum komen zodat het hier wat drukker gaat worden enzow
als er fb's weggaan, moeten er nu eenmaal nieuwe komen..
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2005, 20:49   #3
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar ff ontopic:

met leven in de brouwerij zou de betreffende fb van het betreffende forum juist diegene moeten zijn die topics over actuele onderwerpen opent en discussies aanzwengelt zonder daarbij zelf zijn of haar mening er tussen gooit, maar alleen modereert.

als je dat doet ben je al een heel eind op weg met leven in de brouwerij brengen, iets wat ik op dit moment wel mis.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 12:40   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
maar ff ontopic:

met leven in de brouwerij zou de betreffende fb van het betreffende forum juist diegene moeten zijn die topics over actuele onderwerpen opent en discussies aanzwengelt zonder daarbij zelf zijn of haar mening er tussen gooit, maar alleen modereert.

als je dat doet ben je al een heel eind op weg met leven in de brouwerij brengen, iets wat ik op dit moment wel mis.
Zo is het. Natuurlijk is het buitengewoon lastig om dat te bewerkstelligen, en zeer zeker een niet te onderschatten karwei. Dingen die je zou kunnen doen is bijvoorbeeld eens rondneuzen op andere fora, en een discussie die daar loopt hier openen. Veel meer kun je niet doen, omdat je ook afhankelijk bent van reacties, en natuurlijk de actualiteit van de dag.

Toch is dat, wanneer Spill niets wil doen aan/met de promotie van dit forum de enige manier om leven in het forum te brengen. De 50e enquête of de 20e miss/mister-verkiezing brengt het niet meer. En laten we eerlijk zijn, slotjes zetten/OW's uitdelen kan iedereen. Ik denk dat het juist gaat om wat je verder doet..
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 13:00   #5
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Hoewel dit eigenlijk niet in dit topic mag ben ik het er helemaal mee eens Bart. Omdat ik vind dat ik daar niet de motivatie voor heb stop ik ook.
Beter dan weer een paar maanden blijven hangen om misschien een topic te verwijderen (slotjes zijn voor slechte forumbazen; adb en f&p misschien daargelaten ).
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 13:20   #6
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Ik denk dat de huidige overblijvende staff eens goed een aantal punten op moet gaan stellen waar een FB echt aan moet voldoen... En dat dat dan ook door de beheerders halfjaarlijks geëvalueerd wordt.
Maar dan moet in de top (dus de beheerders) al de mensen met de juiste instelling zitten die echt serieus sturing kunnen geven aan een groep ondergeschikte forumbazen... Maar daar zit een beetje het probleem bij ll.com denk ik... die taak is namelijk weggelegd voor Spill, maar aangezien je daar geen kont aan hebt, komt het op de schouders van vrijwillige beheerders te liggen en dan wordt het de vraag of zij die leiding kunnen en willen geven. Als dat niet het geval is zal er ook nooit iets komen van evaluatie van het werk van de forumbazen...

Maar goed, dat is aan de overblijvende staffleden. Op staff heb ik dan ook iets uitgebreider mijn visie hierop gegegeven.


Mocht de forumbaas danwel een beheerder van mening zijn dat dit echt niet in dit topic thuishoort, dan zou ik graag dergelijke reacties (over waar een FB aan behoort te voldoen) in een nieuw topic gesplitst te zien worden.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 13:47   #7
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja, een soortgelijke conclusie als Bart trokken Tijs en ik in de staff inderdaad ook. Enig vers bloed in de staff lijkt me geen kwaad te kunnen. Mensen die aan de slag willen en hun fora levendiger maken met de middelen die ze hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 14:05   #8
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb het lijstje een beetje bekeken en ik hoop dat er uit dit rijtje word gekozen: phitje, stevie, bartje of headliner

en dat de staff niet weer nieuwe hielenlikkers in dienst neemt of gewone nieuwelingen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 14:29   #9
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Ik heb het andere topic eens doorgenomen... heel veel mensen die beloven dit en dat te doen en zus en zo te handelen, maar ik ben bang dat het een beetje te veel de politieke richting ingaat: de eerste weken/maanden effectief doen wat beloofd is, zichzelf populair maken, maar na die periode enkel uit eigen belang handelen.

Moderaten is sowieso al niet van het gemakkelijkste op een gewoon forum omdat je niemand mag voorttrekken en je nauwelijks iets verkeerd mag doen. Volgens mij is FB zijn dan nog veel moeilijker en iets waar niet iedereen die zich kandidaat heeft gesteld naar mijn mening geschikt voor is.
Maar dat is volledig in mijn ogen.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 14:35   #10
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Daarom vind ik ook dat de forumbazen minimaal halfjaarlijks geëvalueerd moeten worden door de beheerders. Het grootste probleem ontstaat echter als zij niet geschikt zijn..
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 15:13   #11
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LoeLoe
No offence hoor maar veel mensen hier zeggen dat ze nieuw leven in het forum willen blazen. Niet verkeerd bedoeld maar denk je werkelijk dat er door nieuwe fbers aan te stellen meer mensen op dit forum komen zodat het hier wat drukker gaat worden enzow
nee, maar een FB heeft meer verantwoordelijkheid om een sfeertje te creëren, net als een coach. En op het forum is gebleken dat de sfeer van de afgelopen paar maanden niet zo best was.. Hij was wel goed, maar niet goed voor het forum. Doordat de sfeer hier zo goed was, was er gewoon geen lol te beleven. En dit forum kennende draaide het op zijn best als er wat spanning hangt. Nu is het dus gewoon zaak, te zoeken naar een coach die dit kan brengen.
En natuurlijk heb je ook andere typen van FB's nodig. Mensen die houding weten te geven en mensen er op attenderen als die de fout ingaan ect, maar het is natuurlijk het mooist als alle FB's een aansprekende charisma over zich heen dragen.

Laatst aangepast door The Phit : 6 January 2005 om 15:15
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 15:17   #12
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
nee, maar een FB heeft meer verantwoordelijkheid om een sfeertje te creëren, net als een coach. En op het forum is gebleken dat de sfeer van de afgelopen paar maanden niet zo best was.. Hij was wel goed, maar niet goed voor het forum. Doordat de sfeer hier zo goed was, was er gewoon geen lol te beleven. En dit forum kennende draaide het op zijn best als er wat spanning hangt. Nu is het dus gewoon zaak, te zoeken naar een coach die dit kan brengen.
Ik denk dat het dát is dat net zo moeilijk te vinden is: een 'coach' -zoals jij het noemt- die én zijn verantwoordelijkheden opneemt én ervoor zorgt dat het forum draaiende wordt gehouden en daarbij geen misbruik gaat maken van zijn rechten en van zijn macht...
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 15:21   #13
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Ik denk dat het dát is dat net zo moeilijk te vinden is: een 'coach' -zoals jij het noemt- die én zijn verantwoordelijkheden opneemt én ervoor zorgt dat het forum draaiende wordt gehouden en daarbij geen misbruik gaat maken van zijn rechten en van zijn macht...
Ik zou het niet erg vinden als een leidinggevende iets corrupts in zich heeft zitten. Want dat heeft iedereen wel over zich. Kijk maar naar de politiek en alle hoge kringen in het bedrijfsleven, daar stikt het van de corruptie en dat zorgt ook weer voor leven.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 15:24   #14
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Ik zou het niet erg vinden als een leidinggevende iets corrupts in zich heeft zitten. Want dat heeft iedereen wel over zich. Kijk maar naar de politiek en alle hoge kringen in het bedrijfsleven, daar stikt het van de corruptie en dat zorgt ook weer voor leven.
Maar die corruptie kan wel de hele forumsfeer helemaal verzieken en ervoor zorgen dat het gedaan is met lln.com.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 15:28   #15
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Maar die corruptie kan wel de hele forumsfeer helemaal verzieken en ervoor zorgen dat het gedaan is met lln.com.
ligt eraan hoe corrupt het hier aan toe gaat. Als er helemaal niks gebeurt (zoals, tot voor kort, de laatste tijd) kan de kuil voor dit forum al gegraven worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 15:37   #16
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
ligt eraan hoe corrupt het hier aan toe gaat. Als er helemaal niks gebeurt (zoals, tot voor kort, de laatste tijd) kan de kuil voor dit forum al gegraven worden.
Da's een feit. Maar het moet leuk blijven voor de leden, maar ook voor de FB's zelf.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 15:41   #17
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Da's een feit. Maar het moet leuk blijven voor de leden, maar ook voor de FB's zelf.
Ja tuurlijk, toen het hier op het forum alles in het honderd liep, hebben we ons veekvuldig vermaakt
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 16:39   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik denk niet dat er per se een sfeertje van 'spanning' hoeft te hangen, hoor. Leeft scholieren.com daarop? Of FOK? Niet dat je je met dergelijk grote forums moet vergelijken, maar ook daar is de discussie wel het belangrijkste.

Probleem hier is dat zelfs bij grote gebeurtenissen maar nauwelijks discussie ontstaat. Serieuze nieuwe leden zullen daar toch denk ik het eerst naar kijken, aangezien men zich met discussies over leden zélf toch niet echt raad weet
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 21:43   #19
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ik heb het lijstje een beetje bekeken en ik hoop dat er uit dit rijtje word gekozen: phitje, stevie, bartje of headliner

en dat de staff niet weer nieuwe hielenlikkers in dienst neemt of gewone nieuwelingen
waarom alleen maar jongens
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 23:28   #20
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
waarom alleen maar jongens
Omdat ik nog geen meisjes heb gezien die mij goed lijken als forumbaas
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2005, 00:26   #21
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

goh pfp het verbaast me dat je jezelf niet voordraagt, jij weet het toch altijd zo goed.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2005, 00:59   #22
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
goh pfp het verbaast me dat je jezelf niet voordraagt, jij weet het toch altijd zo goed.
Dat komt omdat hij nogal wat klachten over zich heen heeft gekregen in andere fora, hij is zijn zelfvertrouwen een beetje kwijt
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2005, 11:54   #23
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

pfp lijkt mij anders wel een uitstekend forumbaas
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2005, 12:00   #24
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
pfp lijkt mij anders wel een uitstekend forumbaas
*proest*
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2005, 16:30   #25
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
Dat komt omdat hij nogal wat klachten over zich heen heeft gekregen in andere fora, hij is zijn zelfvertrouwen een beetje kwijt
Van borderline patienten ja
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2005, 21:54   #26
niemand
Super Lid
 
Geregistreerd op: 13 January 2004
Berichten: 11.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Van borderline patienten ja

van die mensen die elkaar allemaal proberen te verdedigen

maarre wel opvallend.. Loeloe met de topic titel: Waar een FB aan hoort te voldoen..

en ff ontopic:
een FB moet motiveren
__________________
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19.
niemand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2005, 22:22   #27
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niemand
maarre wel opvallend.. Loeloe met de topic titel: Waar een FB aan hoort te voldoen..
komt omdat een aantal posts uit het fb-topic is gesplitst naar dit topic met een nieuwe titel
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2005, 22:25   #28
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

En hoe wordt precies bepaald wie het dan wordt?
Door stemming van de leden of bepalen juist alleen staffleden wie de vervangers worden?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2005, 22:26   #29
BlauweWolf
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Beiden, der komt een stemming van de leden, maar dat wil niet specifiek zeggen dat de 4 met de meeste stemmen ook automatisch fb worden.
We moeten namelijk ook kijken naar de fora die verdeeld moeten worden en wat fb's kiezen zodat alle fora bezet zijn.
We kunnen geen 4 fbs aanstellen die allemaal enkel sport willen doen
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2005, 22:43   #30
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf

We kunnen geen 4 fbs aanstellen die allemaal enkel sport willen doen
Verwacht je er 4 voor sport dus?
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2005, 23:06   #31
BlauweWolf
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wacht een secondje lmet je lijstjes
ik maak een ander topic
  Met citaat antwoorden
Oud 7 January 2005, 23:11   #32
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Ik behoor nergens toe ...
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:55.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.