Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 January 2003, 21:05   #1
Girlie19
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Morning-after pil...??

Kan iemand me hiermee helpen:

Ik heb deze maand de pil door geslikt, daar ben ik zaterdag mee begonnen. Ik heb al een hele tijd een vaste vriend en we vrijen zonder condoom. Nu heb ik dus zondag met hem gevreeen en maandag ben ik de pil vergeten. Die van maandag heb ik tegelijk met die van dinsdag ingenomen. Ik ben gewoon normaal verder gegaan met de pil... Nu hebben we woensdag weer seks gehad... Beetje stom maar ja! Ik heb vandaag de morning after pil geslikt, dus dat van gister is opgelost... Maar hoe zit dat nu met de seks van zondag? (mijn vriend is niet in me klaar gekomen, maar er kwam dus wel voorvocht in me.....) Spermacellen leven toch drie dagen?? En de morning after pil mag je maximaal 72 uur na de seks innemen, dan werkt ie nog... Maar zondag is dus 24 uur te lang geleden... Dit is dus de week dat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden...

Dus....

Wie heeft hetzelfde gehad of weet er veel van... Willen jullie aub reageren?? Alleen serieuze reacties graag....

Alvast bedankt!!
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 21:09   #2
Bouke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tsjah, veel weet ik er niet vanaf, maar mocht je niet ongesteld worden, haal je toch even een zwangerschapstest op?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 21:12   #3
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is nog niet helemaal vast gesteld dat sperma 3 dagen leeft
in het boek, war of the sperms word verondersteld dat het langer leeft, maar das een ander verhaal

en volgens mij houd de pil het wel tegen, het is niet zo dat de dag na dat je geen pil neemt meteen oveleerd (geloof ik) dus is het goed mogelijk dat er niks aan de hand is, maar je kan natuurlijk altijd ff naar de docter gaan als je denkt dat er wel wat mis is
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 21:19   #4
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Hmmz sorry hoor maar ik vind dat iedereen zo makkelijk doet over die morningafterpil.

Het gaat gewoon een beetje zo van oooow als ik me pilletje vergeet enzow doesn;t matter dan haal ik wel even die morningafterpil.

Ik kan je vertellen de eerste week ben je strontziek van dat ding, ik heb het bij zo'n vriendin van me gezien die der ook zo lekker luchtig over dacht.


Je moet gewoon opletten wat je met die pil doet en als je hem vergeet te slikken, zo snel mogelijk je fout herstellen. 2 Pillen tergelijkertijd innemen heeft geen zin. Lees anders even de bijsluiter na.
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 21:30   #5
Girlie19
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Hmmz sorry hoor maar ik vind dat iedereen zo makkelijk doet over die morningafterpil.

Het gaat gewoon een beetje zo van oooow als ik me pilletje vergeet enzow doesn;t matter dan haal ik wel even die morningafterpil.

Ik kan je vertellen de eerste week ben je strontziek van dat ding, ik heb het bij zo'n vriendin van me gezien die der ook zo lekker luchtig over dacht.


Je moet gewoon opletten wat je met die pil doet en als je hem vergeet te slikken, zo snel mogelijk je fout herstellen. 2 Pillen tergelijkertijd innemen heeft geen zin. Lees anders even de bijsluiter na.

Hoe kun jij dat nu beoordelen als ik vragen mag... Ik ben in mijn relatie nog noooooit de pil vergeten en heb hem op doktersadvies gehaald... Dus als je dat de volgende keer eerst vraagt voordat je zoiets zegt... En wat had ik dan moeten doen?? Gek he, dat je dan een beetje in paniek raakt... vind ik niet zo vreemd... we studeren allebei nog en we hebben toch nog niet echt behoefte aan een kind.....

Enne... de pil vergeten, fout herstellen?? En hoe dan wel??? Nou ja, en wat betreft dat ziek zijn, is in 20 tot 25% van de gevallen zo... En ik heb geluk...

iemand anders nog een serieuze reactie??
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 21:35   #6
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Girlie19
iemand anders nog een serieuze reactie??
reactie 3!!
en het is zo dat je toch iets moet doen tegen de kans op een kind (kromme zin ) en dan werkt dat het beste
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 21:55   #7
wocky
Storend Lid
 
wocky's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 August 2002
Locatie: Purmerend
Berichten: 922
Standaard Re: Morning-after pil...??

Citaat:
Originally posted by Girlie19
Kan iemand me hiermee helpen:

Ik heb deze maand de pil door geslikt, daar ben ik zaterdag mee begonnen. Ik heb al een hele tijd een vaste vriend en we vrijen zonder condoom. Nu heb ik dus zondag met hem gevreeen en maandag ben ik de pil vergeten. Die van maandag heb ik tegelijk met die van dinsdag ingenomen. Ik ben gewoon normaal verder gegaan met de pil... Nu hebben we woensdag weer seks gehad... Beetje stom maar ja! Ik heb vandaag de morning after pil geslikt, dus dat van gister is opgelost... Maar hoe zit dat nu met de seks van zondag? (mijn vriend is niet in me klaar gekomen, maar er kwam dus wel voorvocht in me.....) Spermacellen leven toch drie dagen?? En de morning after pil mag je maximaal 72 uur na de seks innemen, dan werkt ie nog... Maar zondag is dus 24 uur te lang geleden... Dit is dus de week dat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden...

Dus....

Wie heeft hetzelfde gehad of weet er veel van... Willen jullie aub reageren?? Alleen serieuze reacties graag....

Alvast bedankt!!

bel de rutger stichting....ik denk niet dat je zo snel zwanger zult zijn, maar bel ze voor de zekerheid....
__________________
..........flexheid kent geen tijd.........
wocky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 21:57   #8
Brendovic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Morning-after pil...??

Citaat:
Originally posted by wocky



bel de rutger stichting....ik denk niet dat je zo snel zwanger zult zijn, maar bel ze voor de zekerheid....
jij kan zo bij vrijen enzo gaan werken
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 22:01   #9
Bouke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Morning-after pil...??

Citaat:
Originally posted by Brendovic


jij kan zo bij vrijen enzo gaan werken
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 22:32   #10
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

nou ik werd anders ook verdomd ziek van de morning after pil, is voor mij dus echt een reden om nooit meer iets mis te laten gaan Is ergens ook goed dat je er hondsberoerd van wordt, ik denk dat de mensen die er ziek van worden echt wel beter uit gaan kijken tenminste dat hoop ik dan dat het zo'n reactie krijgt
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 23:04   #11
Bouke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkAngel
nou ik werd anders ook verdomd ziek van de morning after pil, is voor mij dus echt een reden om nooit meer iets mis te laten gaan Is ergens ook goed dat je er hondsberoerd van wordt, ik denk dat de mensen die er ziek van worden echt wel beter uit gaan kijken tenminste dat hoop ik dan dat het zo'n reactie krijgt
jah, klopt jah, in zo'n pil zitten veel te veel hormonen, maar jah, eigen schuld dikke bult
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 23:09   #12
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bouke
jah, klopt jah, in zo'n pil zitten veel te veel hormonen, maar jah, eigen schuld dikke bult
jups
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 23:28   #13
koelkast
ubergruber
 
koelkast's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 March 2001
Locatie: Rhoon
Berichten: 1.959
Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bouke
jah, klopt jah, in zo'n pil zitten veel te veel hormonen, maar jah, eigen schuld dikke bult
als je die pil ook vergeet kon het nog een veel grotere bult worden


-----------------------

nieuw certificaat binnen!
koelkast is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 23:56   #14
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Wahah mensen dit is droog
Maar nog steeds vidn ik dat veel meiden veel te makkelijk derover doen. Zo van ach doe maar zonder en dan ga ik morg lekker pilletje halen.

Echt dom
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2003, 23:58   #15
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

vergeten is iets anders dan expres niet slikken
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2003, 00:16   #16
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
vergeten is iets anders dan expres niet slikken
Dan pak je een ander voorbehoedsmiddel waarbij je er niet elke avond aan hoeft te denken om hem in te nemen
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2003, 00:22   #17
Bouke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast


als je die pil ook vergeet kon het nog een veel grotere bult worden
muogahahhaa LMAOFGCB
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2003, 10:52   #18
Chesta
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bouke
tsjah, veel weet ik er niet vanaf, maar mocht je niet ongesteld worden, haal je toch even een zwangerschapstest op?
Das het rotte tegenwoordig. Je kan niet meer aan wel/ of niet ongesteld worden helemaal aflezen of je niet zwanger bent. Ik hoor steeds vaker dat mensen door de pil heen, terwijl ze nog ongesteld worden, toch zwanger zijn.

Een spermacel leefde (wel bijna zeker) ongeveer 3 dagen. Een eicel daarintegen maar 1 dag...
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.