Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 September 2004, 18:52   #1
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Hoe wordt de toekomst van dit forum gezien ?

hoe zien jullie de toekomst van dit forum ?
wat zijn jullie groei prognoses ?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 18:59   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Heb je de enquete ingevuld? er zat daar een vraag in mbt de mainsite en het forum.
Dit zijn onder andere zaken waar we wat aan willen doen en tevens om de populariteit van het forum te vergroten.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 19:15   #3
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
Heb je de enquete ingevuld? er zat daar een vraag in mbt de mainsite en het forum.
Dit zijn onder andere zaken waar we wat aan willen doen en tevens om de populariteit van het forum te vergroten.
waar staat dat ding dan ben vast scheel maar zie er alleen maar onderwerpen over
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 19:17   #4
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
waar staat dat ding dan ben vast scheel maar zie er alleen maar onderwerpen over
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=49598
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 19:32   #5
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

tja, als je zelfs over een sticky topic heen kijkt :-/
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 19:46   #6
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
tja, als je zelfs over een sticky topic heen kijkt :-/
nou ik had eigenlijk een over ander lijk invulformulier verwacht vandaar
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 20:35   #7
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de toekomst
ik denk dat ik met een jaartje pleitte zal zijn omdat ik dan afstuderen heb en daarna rondreisje, leger of werken . Daarbij hoor ik hier nu eigenlijk al niet meer te komen
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 20:38   #8
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phitje
Daarbij hoor ik hier nu eigenlijk al niet meer te komen
Dat geldt voor de meerderheid denk ik. Denk dat het forum zijn doelgroep voorbij gegroeid is ofzo.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 20:39   #9
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Dat geldt voor de meerderheid denk ik. Denk dat het forum zijn doelgroep voorbij gegroeid is ofzo.
nee want er komt ook genoeg "vers bloed" bij
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 21:00   #10
siNix
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

populariteit kan je alleen vergroten door een goed concept
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 21:03   #11
siNix
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Dat geldt voor de meerderheid denk ik. Denk dat het forum zijn doelgroep voorbij gegroeid is ofzo.
Hoe groei jeje doelgroep voorbij als je doel groep al domein gebonden is?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 21:08   #12
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siNix
Hoe groei jeje doelgroep voorbij als je doel groep al domein gebonden is?
Ik bedoel dat de meerderheid van de actieve (staff)leden het leerling-gebeuren op zich toch al achter zich gelaten hebben.. Velen studeren aan het hoger onderwijs, dat is toch niet echt de doelgroep waar Spill zich op richt dacht ik? Volgens mij is het echt de minderheid die < 18 zijn.
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 September 2004, 21:12   #13
siNix
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik bedoel dat de meerderheid van de actieve (staff)leden het leerling-gebeuren op zich toch al achter zich gelaten hebben.. Velen studeren aan het hoger onderwijs, dat is toch niet echt de doelgroep waar Spill zich op richt dacht ik? Volgens mij is het echt de minderheid die < 18 zijn.
je kunt een forum hebben dat los van je leeftijd staat, ll.com is naam en leeftijds gebonden iemand boven de 18 of mischien jonger hoor je niet snel zeggen ik zit op een "leerlingen forum"

Je moet je als forum daarop ook concenteren.
Maar jullie ondergang word/is niet de leeftijd of de mensen die studeren, nee jullie ondergang word/is jullie beleid en begrip, en het blind opvolgen van spills orders.

Het is niet ons die een enquete moeten invullen maar jullie naar spill.

Wil je populair worden?, praat met de baas

Laatst aangepast door siNix : 12 September 2004 om 21:14
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2004, 09:05   #14
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

voor zover ik kan oordelen is spill op ons op dit gebied nog niet echt tegemoet gekomen, terwijl we toch wel met ideeen zijn gekomen..
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2004, 19:17   #15
siNix
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
voor zover ik kan oordelen is spill op ons op dit gebied nog niet echt tegemoet gekomen, terwijl we toch wel met ideeen zijn gekomen..
Zoals je zegt, Spill doet niks dan lijkt het mij dat jullie het doorvoeren wat jullie will.

Want hoe je nu doet en reageerd en strooit met ow`s dat werkt niet in je voordeel.

Mischien denk je "Ach hou je mond wat weet jij ervan?"
Ik Wijs alleen naar jullie bezoekers aantallen en de weg naar beneden door die enguete want je krijgt antwoorden die jezelf al kan invullen.

Dus of je wacht als een hond op Spill Of jullie nemen zelf aktie Of stop ermee..
  Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2004, 20:33   #16
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siNix
Zoals je zegt, Spill doet niks dan lijkt het mij dat jullie het doorvoeren wat jullie will.

Want hoe je nu doet en reageerd en strooit met ow`s dat werkt niet in je voordeel.

Mischien denk je "Ach hou je mond wat weet jij ervan?"
Ik Wijs alleen naar jullie bezoekers aantallen en de weg naar beneden door die enguete want je krijgt antwoorden die jezelf al kan invullen.

Dus of je wacht als een hond op Spill Of jullie nemen zelf aktie Of stop ermee..
Kun je misschien iets duidelijker aangeven wat je nu precies bedoelt Wat denk je dat er mis is met de enquête? Dat Spill er niks mee doet, of dat de staff er niks mee doet, of dat hij helemaal geen zin heeft?

Als spill zich nergens mee bemoeit, dan kun je dus doen wat je wilt en heb je best wat aan die enquête denk ik! (en dat zeg ik niet alleen omdat het mijn idee was )
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2004, 11:28   #17
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siNix
Zoals je zegt, Spill doet niks dan lijkt het mij dat jullie het doorvoeren wat jullie will.
ik doelde meer op dingen die juist spill kan regelen, vandaar
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2004, 22:47   #18
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siNix
populariteit kan je alleen vergroten door een goed concept

aanvulling, goed concept, goed ondernemers c.q. aktie plan, en last zeker niet least, goede installed base

dit forum omvormen zou vrij kut gaan, ook met een goed concept, gezien de grootste groep uit 18 en minder betstaat
  Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2004, 22:49   #19
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Ik bedoel dat de meerderheid van de actieve (staff)leden het leerling-gebeuren op zich toch al achter zich gelaten hebben.. Velen studeren aan het hoger onderwijs, dat is toch niet echt de doelgroep waar Spill zich op richt dacht ik? Volgens mij is het echt de minderheid die < 18 zijn.

Dat zegt niets, het gaat erom of deze staff zich ook naar een hogere leeftijd gedraagt, of niet

bovendien vormt de staf een heel klein percentage van het forum.

zoweizo hebben jullie een "actieve posters probleem"

veel leden, relatief weinig posts
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2004, 11:23   #20
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
Dat zegt niets, het gaat erom of deze staff zich ook naar een hogere leeftijd gedraagt, of niet

bovendien vormt de staf een heel klein percentage van het forum.

zoweizo hebben jullie een "actieve posters probleem"

veel leden, relatief weinig posts
staff vormt misschien en klein percentage, maar wel een belangrijke denk ik.

en we hebben heel veel leden, wat volgens mij ook komt doordat, als iemand zich ergens anders bij www.leerlingen.com aanmeldt, dat ook gelijk bij de ledenlijst van het forum staat. dus relatief zijn er weinig actieve leden ja. maar is dat een probleem?
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2004, 11:48   #21
siNix
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
staff vormt misschien en klein percentage, maar wel een belangrijke denk ik.

en we hebben heel veel leden, wat volgens mij ook komt doordat, als iemand zich ergens anders bij www.leerlingen.com aanmeldt, dat ook gelijk bij de ledenlijst van het forum staat. dus relatief zijn er weinig actieve leden ja. maar is dat een probleem?
Nogal, zonder actieve leden kan je geen community opbouwen
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2004, 12:36   #22
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ze proberen er iig een hecht vriendenclubje van te maken. Dat is dan ook gelijk de reden dat een forum als dit ook maar nooit in de schaduw kan staan van fok of scholieren.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2004, 13:47   #23
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ze proberen er iig een hecht vriendenclubje van te maken. Dat is dan ook gelijk de reden dat een forum als dit ook maar nooit in de schaduw kan staan van fok of scholieren.
Eens, al begint dat enigzins minder te worden. Daarnaast moet de reclame op de mainpage natuurlijk veel beter. Mensen hebben hun account per slot van rekening al door zich daar aan te melden!!

Meestal vormt het weer moeten aanmelden een barrière om ergens lid van te worden, maar dat gaat hier dus niet meer op. De mensen hebben hun account al! Doe daar iets mee, je hebt dus gegevens, e-mailadressen, laat een groot e-mail bericht rondgaan ofzo, ik noem maar iets!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2004, 18:49   #24
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Eens, al begint dat enigzins minder te worden. Daarnaast moet de reclame op de mainpage natuurlijk veel beter. Mensen hebben hun account per slot van rekening al door zich daar aan te melden!!

Meestal vormt het weer moeten aanmelden een barrière om ergens lid van te worden, maar dat gaat hier dus niet meer op. De mensen hebben hun account al! Doe daar iets mee, je hebt dus gegevens, e-mailadressen, laat een groot e-mail bericht rondgaan ofzo, ik noem maar iets!
voor die mainsite hebben we de hulp van spill nodig...
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 September 2004, 20:52   #25
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siNix
Nogal, zonder actieve leden kan je geen community opbouwen
wat bedoel je precies met community? en er is een verschil tussen geen actieve leden, en relatief weinig actieve leden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ze proberen er iig een hecht vriendenclubje van te maken. Dat is dan ook gelijk de reden dat een forum als dit ook maar nooit in de schaduw kan staan van fok of scholieren.
wie zegt dat wij daar naar streven dan? ik vind dat ll.com zich juist van fok en s.com onderscheidt omdat het er niet zo massaal is allemaal
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 01:33   #26
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
staff vormt misschien en klein percentage, maar wel een belangrijke denk ik.

en we hebben heel veel leden, wat volgens mij ook komt doordat, als iemand zich ergens anders bij www.leerlingen.com aanmeldt, dat ook gelijk bij de ledenlijst van het forum staat. dus relatief zijn er weinig actieve leden ja. maar is dat een probleem?
Nee, als er geen leden zijn heeft die staf ook weinig nut toch ?

Ik ben het niet met je eens dat de leerlingen.com koppeling resulteerd in veel registraties, natuurlijk ontken ik niet dat dit ook meespeelt maar ook voor deze koppeling was dit "probleem" al aan de orde.

In de discussie waarop ik reageerde werd weinig actieve leden als een probleem beschouwd, dus ja
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 01:37   #27
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur

wie zegt dat wij daar naar streven dan? ik vind dat ll.com zich juist van fok en s.com onderscheidt omdat het er niet zo massaal is allemaal
Wie is de "wij" in deze

gezien er in principe twee partijen zijn in deze discussie

jullie het "team" bij het forum of spill

en heeft spill ook het idee van een "klein vriendenclubje" ?
ik denk dat er vanuit de commercieele belangen toch een heel ander doel wordt nagestreeft
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 01:39   #28
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat denk ik ook een drempel is is dat het uiterlijk van dit forum standaard is, en dus heel erg verschil van de mainsite c.q. frontpage

hiermee werp je extra drempels op.

plus dat het lijkt alsof het amateuristisch aan elkaar is geplakt
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 02:56   #29
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
wat denk ik ook een drempel is is dat het uiterlijk van dit forum standaard is, en dus heel erg verschil van de mainsite c.q. frontpage
t uiterlijk van de mainsite zit in 1 van de skins op t forum

en met 'wij' bedoelt Amber op "t team van t forum" om t in jouw woorden uit te drukken
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 09:20   #30
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

maar er schijnt dus een probleem te zijn, ik snap alleen nog niet zo goed welke jullie hier bedoelen
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 10:44   #31
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
maar er schijnt dus een probleem te zijn, ik snap alleen nog niet zo goed welke jullie hier bedoelen
Same here

Ik snap totaal niet waarheen ie wil met zijn stellingen
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 12:07   #32
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
maar er schijnt dus een probleem te zijn, ik snap alleen nog niet zo goed welke jullie hier bedoelen
nou ik begrijp dus dat probleem er in jullie optiek niet is ik denk bij het commecieele bedrijf wat hier achter zit wel degelijk.

Die moeten toch geld verdienen met deze site en hoe grote de groep die je actief bereikt hoe beter
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 20:03   #33
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Dat grote bedrijf laat anders weinig zien dat het hen ook maar iets interesseert om het forum groter te maken, dus het lijkt mij dat het hen niet veel uitmaakt dat het forum niet de grootte heeft van s.com of fok...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 21:41   #34
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Dat grote bedrijf laat anders weinig zien dat het hen ook maar iets interesseert om het forum groter te maken, dus het lijkt mij dat het hen niet veel uitmaakt dat het forum niet de grootte heeft van s.com of fok...
dat kan een verklaring zijn.

het kan ook dat ze de hele zooi straks verkopen.

waren ze vroeger trouwens niet veel actiever ?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 22:45   #35
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Nee, op een kleine opleving (redbull enzo) na in feite niet..
Tenzij je duidt op de allereerste beginperiode...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 22:53   #36
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Grote bedrijven moeten zich niet met fora bemoeien. Dan krijg je al heel snel een strikt beleid, oa om bijvoorbeeld sponsors niet te associëren met gedane uitspraken.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 23:25   #37
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Grote bedrijven moeten zich niet met fora bemoeien. Dan krijg je al heel snel een strikt beleid, oa om bijvoorbeeld sponsors niet te associëren met gedane uitspraken.


daar gaat het niet om in deze en
1.spill is geen groot bedrijf
2. ik heb het niet over inhoudelijke inspraak in de vorm van bemoeienis met gedane uitspraken

Het gaat er hier om dat dit forum ooit is opgezet door een bedrijf(spill), logischerwijs zou je zeggen dat ze veel doen aan promotie zodat banners meer geld waard worden.
en de reklame inkomsten wat hoger worden.


Tenzij hun een houding hebben van, het mag niks kosten en voor de rest intresseert het ons niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 23:26   #38
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Nee, op een kleine opleving (redbull enzo) na in feite niet..
Tenzij je duidt op de allereerste beginperiode...
dan levert het ze nu waarschijnlijk geld op en willen ze niet investeren omdat ze dan de winst weghalen
  Met citaat antwoorden
Oud 16 September 2004, 23:54   #39
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
daar gaat het niet om in deze en
1.spill is geen groot bedrijf
2. ik heb het niet over inhoudelijke inspraak in de vorm van bemoeienis met gedane uitspraken

Het gaat er hier om dat dit forum ooit is opgezet door een bedrijf(spill), logischerwijs zou je zeggen dat ze veel doen aan promotie zodat banners meer geld waard worden.
en de reklame inkomsten wat hoger worden.


Tenzij hun een houding hebben van, het mag niks kosten en voor de rest intresseert het ons niet.
Precies zoals ik het zeg dus. Elk van de onderdelen van de ll.com site wordt apart onderhouden. Er zit niet 1 management achter die een dagelijkse leiding heeft. Het is een keten van site's die zich richten op verschillende doelgroepen.
Wat waarschijnlijk de bedoeling van het losse forum is, is het creeëren van een vaste community. Via de community verdienen ze geld. Dat houdt nl. voor de sponsoren de user count hoog. Meer users = meer reclame verkoop.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2004, 00:12   #40
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Precies zoals ik het zeg dus. Elk van de onderdelen van de ll.com site wordt apart onderhouden. Er zit niet 1 management achter die een dagelijkse leiding heeft. Het is een keten van site's die zich richten op verschillende doelgroepen.
Wat waarschijnlijk de bedoeling van het losse forum is, is het creeëren van een vaste community. Via de community verdienen ze geld. Dat houdt nl. voor de sponsoren de user count hoog. Meer users = meer reclame verkoop.
sponsors is een verkeerde term adverteerders daar het hier om een commercieel bedrijf gaat, kijken absoluut niet naar het ledenaantal hoor, maar naar de statistieken, de bezoekersaantallen, dat is van belang en de tijd die een gemiddelde bezoeker blijft.

het zou beter zijn als ze er voor het oog een groot geheel van maken.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2004, 10:19   #41
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Om ff over iets totaal anders te beginnen,maar wel met het oog op de toekomst van het forum...
Zoals ze op DMF-net (ik durf het bijna niet te zeggen ) hebben, een spamgedeelte, en een adb-gedeelte waar er dan absoluut niet mag gespamt worden, zou dit geen goed idee zijn voor hier? Er moet dan wel nauwlettend op worden toegezien dat er in het gewone deelte helemaal niet gespamt of gechat mag worden?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2004, 13:02   #42
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
sponsors is een verkeerde term adverteerders daar het hier om een commercieel bedrijf gaat, kijken absoluut niet naar het ledenaantal hoor, maar naar de statistieken, de bezoekersaantallen, dat is van belang en de tijd die een gemiddelde bezoeker blijft.

het zou beter zijn als ze er voor het oog een groot geheel van maken.
Dat zeg ik, user count. User is gebruiker. User is niet member.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2004, 15:51   #43
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Question

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Om ff over iets totaal anders te beginnen,maar wel met het oog op de toekomst van het forum...
Zoals ze op DMF-net (ik durf het bijna niet te zeggen ) hebben, een spamgedeelte, en een adb-gedeelte waar er dan absoluut niet mag gespamt worden, zou dit geen goed idee zijn voor hier? Er moet dan wel nauwlettend op worden toegezien dat er in het gewone deelte helemaal niet gespamt of gechat mag worden?
Tja, ik persoonlijk heb een hekel aan spammen, maargoed, weet niet hoe anderen er hier over denken?!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2004, 18:11   #44
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known
Dat zeg ik, user count. User is gebruiker. User is niet member.
member is nog altijd engels voor gebruiker

het woord user count bestaat niet, dus hoe kan ik weten wat je daarmee bedoelt
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2004, 18:13   #45
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Tja, ik persoonlijk heb een hekel aan spammen, maargoed, weet niet hoe anderen er hier over denken?!
Dat lijkt mij er niet toedoen, is het wel of niet gebleken dat er een "spamhoek" nodig is ?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2004, 18:35   #46
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Zoals ze op DMF-net (ik durf het bijna niet te zeggen ) hebben, een spamgedeelte, en een adb-gedeelte waar er dan absoluut niet mag gespamt worden, zou dit geen goed idee zijn voor hier? Er moet dan wel nauwlettend op worden toegezien dat er in het gewone deelte helemaal niet gespamt of gechat mag worden?
Ik vraag me af of als je met een spamgedeelte gaat werken, het hier niet teveel op s.com gaat lijken.
Daar is het (althans, dat is mijn mening) moeilijk om zelfs een drietal topics bij te houden...
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2004, 18:38   #47
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
member is nog altijd engels voor gebruiker

het woord user count bestaat niet, dus hoe kan ik weten wat je daarmee bedoelt
member: http://www6.travlang.com/EnglishDutc...=member&max=50

user count is niet 1 woord en bestaat wel, getuige Google:

http://www.google.nl/search?hl=nl&ie...gle+zoeken&lr=
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2004, 19:49   #48
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind het juist leuker dat het hier niet zo superdruk is als op het s.com of fok ofzo.
er mogen wel meer mensen derbij van mij, want het aantal newbies is ook schrikbarend laag de afgelopen tijd (niet dat ik hier lang zit maar dat terzijde)
een nadeel : je krijgt nu wel echt zon vast groepje mensen en dan wordt het voor andere nieuwe mensen steeds moeilijker om zich daarbij te voegen.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2004, 20:53   #49
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L_angeldc
een nadeel : je krijgt nu wel echt zon vast groepje mensen en dan wordt het voor andere nieuwe mensen steeds moeilijker om zich daarbij te voegen.
Maar het lukt ook wel.
*neemt zichzelf als voorbeeld*

Maar newbie's zijn altijd wel welkom denk ik.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 September 2004, 20:55   #50
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaliaaglaja
Maar het lukt ook wel.
*neemt zichzelf als voorbeeld*

Maar newbie's zijn altijd wel welkom denk ik.
Mja precies. Het hangt vooral van je houding af af je word geaccepteerd. Hetzelfde is dat natuulijk bij een nieuwe school of baantje
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:48.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.