Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 September 2004, 12:34   #1
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Waarom is deze dicht?

http://forum.leerlingen.com/vbb/show...threadid=49640

alleen maar omdat tyskie op een ziekelijke manier zijn plattelandsmening probeert door te drukken. IPV te hakketakken over dit soort kul zou hij zich weleens wat actiever in mogen zetten op zijn fora
 
Oud 15 September 2004, 13:28   #2
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard

Als Klootzak op een normale manier zijn mening zou kunnen uitdrukken was het topic nog gewoon open geweest...
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline  
Oud 15 September 2004, 17:49   #3
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

^^ mit blöde... Daar kan je toch niet serieus meer op in gaan. Wat zou dat uithalen, krijgt klootzak alleen maar zn zin. Flame's kan je niet op reageren.
 
Oud 15 September 2004, 19:45   #4
Youssef
Banned
 
Geregistreerd op: 1 March 2000
Berichten: 3.643
Smile

Behoorlijk idiote manier van posten houdt klootzak er idd op na. Dit kom je zelfs niet op Fok! tegen, lijkt me duidelijk dat ie gesloten is.
Youssef is offline  
Oud 15 September 2004, 20:35   #5
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tyskie lokt het in mijn ogen uit om maar door te blijven zagen met zijn politiek correcte statements
 
Oud 15 September 2004, 20:46   #6
K@rima!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik snap ook wel dat er een slotje op zit! Wat een hoop onzin uit één persoon!
 
Oud 15 September 2004, 20:52   #7
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Tyskie lokt het in mijn ogen uit om maar door te blijven zagen met zijn politiek correcte statements
Dus maar gaan flamen? Daarmee behaal je geenszins gelijk en verlaag je je zodanig dat er niet meer serieus op gereageerd kan worden.
Mocht klootzak het provocerend gevonden hebben, dan kon hij dat ook anders aangeven. Deze kans is verspeeld, eigen schuld.
 
Oud 16 September 2004, 12:16   #8
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik was niet aan het Flamen, en als jullie dat wel zo beschouwen is jullie lieve moderator daarvan de uitlokster..

ik begon niet met persoonlijke aanvallen en ik heb geluisterd naar haar argumenten en daarop gereageert met tegenargumenten, mevrouw blijft alles als een robot herhaalden en gooit hem vervolgens dicht als het vuur te heet wordt.

btw precies in de lijn zoals ik had voorspeld en verwacht
 
Oud 16 September 2004, 12:18   #9
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door not-known

Mocht klootzak het provocerend gevonden hebben, dan kon hij dat ook anders aangeven. Deze kans is verspeeld, eigen schuld.
Als je het topic leest geef ik dat ook eerder aan.
 
Oud 16 September 2004, 16:31   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
ik was niet aan het Flamen, en als jullie dat wel zo beschouwen is jullie lieve moderator daarvan de uitlokster..

ik begon niet met persoonlijke aanvallen en ik heb geluisterd naar haar argumenten en daarop gereageert met tegenargumenten, mevrouw blijft alles als een robot herhaalden en gooit hem vervolgens dicht als het vuur te heet wordt.

btw precies in de lijn zoals ik had voorspeld en verwacht
Sinds wanneer is Tyskie een meid?
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 16 September 2004, 17:02   #11
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Sinds wanneer is Tyskie een meid?
oeps foutje
 
Oud 16 September 2004, 17:30   #12
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klootzak
Als je het topic leest geef ik dat ook eerder aan.
Nee, dat doe je niet. Je haalt er compleet irrelevante en hoogst opmerkelijke zaken bij. Als je het niet bevalt dan hebben we ook een PM functie. Je hebt met jouw post alleen maar gepoogd een provocerende reactie uit te lokken.
Mocht je de reactie van een user als 'aanval' doen overkomen, dan stop je gewoon met reageren en ga je al helemaal niet flamen.
Het enige wat je hier nu hebt bereikt is jouw definitieve ongelijk. Overgaan op laaghartige reacties geeft per defenitie een ongelijk aan.
 
Oud 16 September 2004, 17:33   #13
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

mijn inziens behoeft dit geen verdere discussie
het gene is er over gezegd, en we kunnen hier wel eeuwig de boel uit blijven vechten... maar dat doen we dus niet... mocht je daar wel wat voor voelen doe je dat maar via PM met de desbetreffende user...
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 14:11.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.