Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 June 2011, 00:41   #1
Milan
Lid
 
Geregistreerd op: 12 June 2011
Berichten: 7
Question Waar moet ik heen?

Hallo iedereen!

Vaak zit ik in een depressieve bui dat ik niet meer weet waar het eigenlijk om gaat in je leven, verlies van motivatie omdat je denkt van ach, alles is eindig. Hebben dat meer mensen en wat moet ik hiermee aan? Ik probeer vanalles, motivatie uit verschillende dingen halen, liefde en vrede en het 1 voelen met iedereen en alles en de muziek, .. dat is het enigste wat mij op de been houdt eigenlijk, maar soms dan val ik weer terug in die depresieve sfeer van denkwijze, en daar kom ik moeilijk uit, soms ga je dan sociaal isoleren, maarja het heeft natuurlijk ook een oorzaak, oorzaak kent gevolg niks is toevallig uiteraard, maar de kunst is om met die gevolgen om te gaan en in te zien dat dat diepe dal er moet zijn om je omhoog te helpen naar een hoger niveau van bewustszijn, dingen doorzien en begrijpen waar het nu eigenlijk om draait in dit leven en mijn conclusie is liefde, harmonie, vrede,en emphatie voor alles en iedereen om je heen, maarja zo perfect is het nou eenmaal niet in deze maatschappij, de misleiding etc, het vertrouwen naar jezelf en alles om je heen raak je soms kwijt, en dat is logische als je veel dingen hebt meegemaakt, want dat zijn "beschadigingen" die jou gevormt hebben tot de persoon die je nu bent op dit moment, reageren op je omgeving, als je veel dingen met angst hebt meegemaakt ga je daar naar leven en op instellen omdat je niet beter weet hoe mooi het eigenlijk kan zijn, dus in princiepe hou je jezelf voor de gek dan denk ik zo? Naja goed het zit dus zo, ik heb veel huiselijk geweld meegemaakt, problemen met politie vast zitten, drugs gebruik etc, internaten .. Mijn moeder werd geslagen, vekracht voor mijn ogen door mijn vader en ik werd soms ook geslagen door hem met vuist in mijn gezicht, daarna ontmoete ze een andere man waarmee ze weg kon uit denhaag naar breda, jammer genoeg was hij ook geweldadig en vocht ik veel met hem, kwam in het criminele circuit, ik deed mezelf sociaal isoleren, niet naar school gaan op me 14e ongeveer was dat, ben nu 18, en me moeder had pas geleden bijna een nieuw huis zodat ze kon gaan scheiden, maar dat is allemaal niet doorgegaan want ze is tot overmaat van ramp 5 maart op carnaval op 44 jarige leeftijd plotseling overleden aan een hart infract. Het juiste resept voor de dood is, stress/ ongezond eten/ weinig bewegen/ en liefde niet meer kennen.. Het leven kan zo groot en mooi zijn maar dat ligt maar net aan hoe je gevormt bent, en zodra je dat beseft ga je nadenken wow, het is moeilijk maar soms moet je door een diep dal gaan om wijs en gezond te worden, so be strong, want iedereen heeft de universele goddelijke kracht in zich, maar je moet het maar ontdekken. Ik woon nu met me stiefvader thuis, me biologische zusje van 15, en me half zusje van 6 die zwaar verstandelijk gehandikapt is. Dit is een soort van opluchting voor me hart en ter gelijkertijd een levensles die ik wil meegeven aan iedereen die dit leest, zodat er meer besef ontstaat.


Bedankt en onthoudt, wees bewust van de kracht, geef en neem liefde, op naar de eenheid.
Milan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2011, 01:00   #2
Milan
Lid
 
Geregistreerd op: 12 June 2011
Berichten: 7
Standaard

Moeten jullie/jij zelf weten natuurlijk, dat is niet aan mij bepaald toch denk ik zo? Je moet zelf weten wat je doet met de informatie die ik net heb gepost. Als je denkt van, hmm oke wtf wat moet ik hiermee? dan is het niet voor jou bestemd denk ik zo. Hoe hier op word gereageerd maakt mij niet uit. Dus ga je gang je beslist zelf wat je moet.
Milan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2011, 13:27   #3
Chitesel
Super Lid
 
Geregistreerd op: 20 May 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10.355
Standaard

De balle!
Chitesel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 June 2011, 13:33   #4
the_darkness
F0rum God +
 
the_darkness's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 December 2007
Berichten: 24.954
Standaard

waar je heen moet?
de psych.
__________________
The GOD OF FAIL is here!
The FAIL God now officially has 429 worshippers.
Start worshipping me today and get a personal FAIL poem for free!
the_darkness is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:24.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.