Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 3 September 2003, 21:50   #1
the_Dude
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard het is uit, maar....

Ok, het is uit! We hebben 9 maanden wat gehad! Dat kan gebeuren..., maar waarom knokte ze er niet voor? Ze zegt dat het gevoel pas 1/1,5 week speelt? Vinden jullie dat normaal? Na 9 maanden....?

Ik niet namelijk, ik vind dat je na zo'n tijd toch eerst wel even mag kijken of het echt niet leuk is? We hebben elkaar niet eens gezien in die week...(allebei druk), daarvoor was alles perfect zei ze.....?

Zeggen jullie het maar...?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 September 2003, 22:19   #2
inVision
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmm, vind ik ook beetje raar... ik heb het zelf nu ook bijna 9 maanden, en als ze het nu opeens uit zou maken zou ik het erg raar vinden! Als er iets is dan moet je daar over praten, communicatie in een relatie is erg belangrijk!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 15:56   #3
markje
Guest
 
Berichten: n/a
Question strange

hey hey,

luister als je 9 maanden iets hebt dan geef je om elkaar en meer als gewoon een beetje anders hou je het niet 9 maanden met elkaar uit.
ik geef je meer dan groot gelijk dat je zegt dat je er voor wilt knokken!!!
top van je dan ben je pas een echte vent als je voor je relatie wilt knokken!!!

maar het probleem is dat je meisje ( ex ) niet meer wil.....
ze geeft daar een vaage reden toe en dat verdien je niet!!!

Je hebt na 9 maanden relatie echt wel recht op een fatsoenlijke uitleg waarom ze niet meer wou...

mijn advies is dus vraag haar waarom en je mag best zeggen dat je daar recht op hebt!
want 9 maanden is niet niks!!!

Greetzzzz
M@rkje
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 18:51   #4
the_Dude
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Haar reden is dus, dat het gevoel minder is geworden/weg is, dat is dus de verklaring. Meer krijg ik er niet uit...., krijg je van die dingen als dat ze me misschien meer ziet als gewone 'lieve' vriend. Ik vind het gewoon raar, dat ze de beslissing heeft genomen zonder mij in die tussentijd te zien. Ik ben ook weleens naar haar toegegaan met de gedachte 'ff wat minder zin', maar dan zie je elkaar en is het weer leuk..... ze heeft er gewoon nix voor gedaan... (nu is ze heel makkelijk, loopt makkelijk voor problemen weg, dus misschien nu ook)... volgens haarzelf 'weet ze gewoon' dat het niet werkt..., na 9 maanden is dat wat mij betreft gewoon te simpel gedacht....

Best respect voor haar beslissing om ermee te kappen, maar als het nou niet lekker loopt ofzo.... (paar weken), ik vind het pijnlijk dat ze er niet voor knokt dan dat het uit is. (das ook erg, maar ja als het niet gaat, gaat het niet)
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 22:42   #5
markje
Guest
 
Berichten: n/a
Arrow return

Heeey,

ik ben het hellemaal met je eens!
ze heeft het te snel opgegeven en het is ook een stukje gemakzucht.....

ik ken je niet en ik ken haar ook niet maar als zij jou op deze manier afwimpelt dan is ze je niet waard geloof me

dus laat r zitten......
ik weet het het klinkt hard en moeilijk maar het is wel zo....
je mag je best kut voelen maar je moet ook door en als jij zo veel om iemand geeft dan vind je vast en zeker weer een meisje wat je wel waard is........

greetzzzz
M@rkje
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 23:14   #6
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ze wete soms echt van die uberflutte redenen ervoor te verzinnen ; en dan vraag je je echt af, ja zeg je dat nou om mij niet te kwetsen dan? althans...dat gevoel heb ik min of meer 2x ervaren
als ze nou gewoon zeggen: kben niet meer verliefd; heb fijne tijd gehad, maar ik wil echt wat anders, dan zou dat bij mij nog logischer aankomen denk ik.
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 18:19   #7
the_Dude
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tuurlijk weet ik dat zo iemand het gewoon niet waard is...., maar het ging gewoon prima tot 1,5 week terug.... en ook echt de hele wereld is verbaasd..... iedereen die ik spreek....

Ik ben er ook vrij relaxed onder, maar toch blijven er momenten dat herineringen terugkomen, foto's, vakantieland, plaats van afscheid....., en inprincipe was het gewoon wel harstikke leuk... dan ook zoiets, zou je met zo iemand nog een vriendschap kunnen behouden/opbouwen?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 18:43   #8
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Best wel een naaistreek. Ookal is het een meisje, een goeie reden kan ze wel geven Maar als je er echt niets uitkrijgt, en zij wil het er verder niet over hebben, moet je je misschien maar afvragen of ze dit wel waard is. Op deze manier kun je natuurlijk geen goeie relatie opbouwen. 9 Maanden is heel wat en ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om er op deze manier een punt achter te zetten. Ik denk dat je je er voorlopig overheen moet zetten, het moet verwerken hoe moeilijk dat ook is. Misschien dat je er over een tijdje nog eens met haar over kunt praten.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 20:18   #9
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

Eerlijk gezegd... ze is met je kloten aan het spelen.
Na 9 maanden moet ze een deftige reden hebben, en als ze dat niet heeft, zeg dan dat je trug verliefd wil worden, en dat je er zelf aan wilt werken dat zij dat ook trug op jou wordt
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 11:05   #10
moosie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: het is uit, maar....

Citaat:
Originally posted by the_Dude
Ok, het is uit! We hebben 9 maanden wat gehad! Dat kan gebeuren..., maar waarom knokte ze er niet voor? Ze zegt dat het gevoel pas 1/1,5 week speelt? Vinden jullie dat normaal? Na 9 maanden....?

Ik niet namelijk, ik vind dat je na zo'n tijd toch eerst wel even mag kijken of het echt niet leuk is? We hebben elkaar niet eens gezien in die week...(allebei druk), daarvoor was alles perfect zei ze.....?

Zeggen jullie het maar...?

ze heeft gewoon met ene ander genomen of ze is vreem,dgegaan en durf er neit voor uit te komen
komt bij mij bekend voor
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 18:41   #11
the_Dude
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

heb ik ook zeker aan gedacht....., maar dat heb ik haar ten eerste recht in haar gezicht gevraagd (zegt niet alles, maar das meestal wel te zien als je een meisje al een tijd kent), ten tweede heb ik zeer betrouwbare bronnen...

wat ik ook nog heb vergeten te vertellen is dat we 3 weken terug nog in Griekenland zaten....?!? Het was werkelijk een fantastische vakantie..... ook dit maakt het niet makkelijker te accepteren..., maar goed, het leven gaat door!!! Vanavond foto's inplakken dan, hup fotoboek in de kast en afgelopen, punt!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 14:45   #12
Rikku
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk da dat het beste is....gewoon proberen vergeten.
na 9 maanden kan je da ni zó ineens, ma als je voortdurend met iets bezig bent denk je er ni zo veel meer aan.

"life goes on" zong leann rimes....maja....ben je nu ni veel mee
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 20:22   #13
the_Dude
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het fotoboek is af...... alle foto's hebben 1,5 dag op tafel gelegen (ben alleen thuis), maar daar werd ik nou niet bepaald vrolijk van. Nu zijn ze in het boek...., das ook nog wat hoor foto's inplakken van al die leuke momenten!

Maar goed.... ook iets wat ik heb gemerkt trouwens, vrienden! Dat is zo positief aan deze week..., ik heb gemerkt dat ik zoveel vrienden heb die met me meeleven! De hele week al, en dat is echt ZO FIJN! Gister was ook een hoogtepunt, lekker de kroeg in en echt iedereen was er.... en nogmaals iedereen laat ff van zich horen....dat moet me echt supergoed!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:35.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.