Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 7 May 2002, 21:56   #1
Little Angel
Watch it!
 
Little Angel's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 March 2002
Locatie: Utrecht.......
Berichten: 4.484
Unhappy In de steek gelaten?

Ik voel me in de steek gelaten door mijn beste vriedinnen...... 2 ervan hebben een heel verhaal lopen verzinnen om mij bang proberen te maken over een mens dat in eindhoven zou moeten wonen en een strafblad het en altijd een houten stok bij zich zou moeten hebben, klopt geen flikker van dat verhaal. Fijn, weet je ook weer hoe die 2 vriendinnen over je denken!!!

En dan andere vriendinnen snap ik helemaal niks meer van, ze proberen stoer te doen tegen over mij(?!?!?!?!?) en praten echt heel erg raar. Ze houden echt ineens van de raarste muziek, van die muziek waar ze een week eerder nog van zeiden dat ze het echt helemaal niks vonden. Ook lekker......

En dan mijn beste vriendin begint ook raar te doen. Ik ging voor de vakantie heel veel met haar om en ben vorige week met haar naar de Efteling geweest. Niks aan de hand toen..... Maar als ik nu met haar op msn praat snap ik echt helemaal niks van haar. Ik wist altijd van mijn vriendinnen dat als ze iets zeiden, hoe ze dat bedoelde, maar nu echt niet meer. En dat dan in 3 dagen!!!!!

Had ik gezegt tegen haar: ik voel me in de steek galten. Waarom voel je je in de steek gelaten? Kweet niet eigenlijk:S voel me gewoon zo:S. Niej zo flex!!!

Ik weet precies wat ze bedoelt ofzow, maar dat is gewoon helemaal niks voor haar om te zeggen. Ook haar naam op msn, gewoon vreemd, ik snap er helemaal niks van.

Ik ben helemaal in de war en weet niet meer wat ik van hun allemaal moet denken........

(Cindy, jij bent een uitzondering van alles hierboven en je weet wie ik bedoel met het gesprek he?)
__________________
Fuck You If You Doubt Me, I'm A Piece Of Shit And I Say It Proudly.
Little Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2002, 12:37   #2
Fallen_Engeltje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja ik weet wi je bedoeld maar ik was ff bang dat iets verkeerd had gedaan, maar goed, ik snap dat eerste stukje niet helemaal dat had je ook nog niet verteld, maar bel anders een keer moet je ff vertellen hoe het allemaal zit want dat van de efteling snap ik, enzo k weet ook wie je bedoeld maar van de rest snap ik nie veel, maar goed je hebt mij nog!!!!!! BEl anders maar ff
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:38.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.