Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 7 April 2004, 15:19   #1
virginia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Uitgezonden

Ik heb nou bijna anderhalve maand een vriend. Ik vindt hem echt ontsettend leuk. Alleen hij gaat 3 mei bij de marine. Nou dat is dan zo erg nog niet maar wat nu als ie wordt uitgezonden. Ik heb verhalen gehoord dat daar bijna iedereen vreemd gaat en als ik hem 9 maanden niet zie ik weet niet of ik dat kan.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2004, 15:42   #2
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Argh wat een gekut weer. Omdat jij verhalen gehoord hebt neem je meteen maar aan dat je vriendje ook misschien wel vreemd gaat? Lekker veel vertrouwen in je relatie en in je vriendje heb je dan.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2004, 15:43   #3
virginia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb wel vertrouwen in hem. Maar als je elkaar 9 maanden niet ziet dan veranderd dat toch wel een heel stuk ook voor mij hier.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2004, 15:46   #4
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ken een meisje die is mormoon , ze woont in Utah. Haar vriend is 2 jaar op een ''mission'' iets wat je dara doet als mormoon zijnde. Hun DENKEN er niet eens over om vreemd te gaan omdat ze van elkaar houden.

Het hangt maar net af van hoeveel je voor je relatie over hebt denk ik dan. Ik heb me vriendje ene jaat lang ook maar 3 dagen per maand gezien , wij zijn er alleen maar sterker door geworden.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2004, 15:47   #5
virginia
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja ik hoop dat dat bij ons ook gebeurt maar ik zie er toch erg tegenop ook voor mezelf volgens mij lig ik dan heel vaak jankend in mijn bed omdat ik hem mis.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2004, 15:50   #6
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat zeker , dat is sowieso kut , iemand missen is echt een kut gevoel , ik kan het weten. En dat je er tegennop ziet , het zou raar zijn als dat niet zo was
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2004, 15:52   #7
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JEANUS
Ik ken een meisje die is mormoon , ze woont in Utah. Haar vriend is 2 jaar op een ''mission'' iets wat je dara doet als mormoon zijnde. Hun DENKEN er niet eens over om vreemd te gaan omdat ze van elkaar houden.

Het hangt maar net af van hoeveel je voor je relatie over hebt denk ik dan. Ik heb me vriendje ene jaat lang ook maar 3 dagen per maand gezien , wij zijn er alleen maar sterker door geworden.
is polygamie niet toegestaan bij mormonen? ja toch?
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2004, 15:52   #8
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat is dat
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2004, 15:53   #9
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JEANUS
Wat is dat
een man mag meerdere vrouwen hebben
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2004, 16:01   #10
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Voor zover ik weet van dat meisje , Erin , niet Ze zijn heel trouw , geen sex voor het huwelijk. Er is wel een periode van een jaar ongeveer , dat die tieners echt mogen doen wat ze willen , zodat ze na dat jaar kunnen beslissen of ze wel of neit mormoons willen blijven. Zeggen ze JA ik ben mormoon , is al die vrijheid weg , zeggen ze NEE , mogen ze geen contact meer hebben met het gezin en de familie. Misschien dat ze in die periode meerdere vrouwen ( ? ) mogen hebben ?

Overgins heb ik Erin dara nooit over gehoord , het is nameljk best wel tegenstrijdig , geen sex voor het huwelijk , maar in dat jaar raken er vet veel meisjes zwanger
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2004, 16:09   #11
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JEANUS
Voor zover ik weet van dat meisje , Erin , niet Ze zijn heel trouw , geen sex voor het huwelijk. Er is wel een periode van een jaar ongeveer , dat die tieners echt mogen doen wat ze willen , zodat ze na dat jaar kunnen beslissen of ze wel of neit mormoons willen blijven. Zeggen ze JA ik ben mormoon , is al die vrijheid weg , zeggen ze NEE , mogen ze geen contact meer hebben met het gezin en de familie. Misschien dat ze in die periode meerdere vrouwen ( ? ) mogen hebben ?

Overgins heb ik Erin dara nooit over gehoord , het is nameljk best wel tegenstrijdig , geen sex voor het huwelijk , maar in dat jaar raken er vet veel meisjes zwanger
ik zal binnenkort weten te zeggen. onze klas maakt namelijk verschillende dossiers rond sekten. ik weet dat er ook mensen de mormonen bespreken. ik heb Bhagwan en Family of Love.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2004, 16:11   #12
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mormoons is toch geen sekte Dat is toch gewoon een geloof ?

Wat ik wel nog weet ( En dat vond ik heel grappig ) Wij woonden samen in parijs , en ik , nuchtere hollander , liep gwn naakt naar de badkamer , ( Dat vind ik vrij normaal als meiden onder mekaar , toch ) en dat zei ze : NOOO! NOOO! Cover yourself! Whahahaha vet grappig.


( Lekker offtopic )
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2004, 16:18   #13
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JEANUS
Mormoons is toch geen sekte Dat is toch gewoon een geloof ?

Wat ik wel nog weet ( En dat vond ik heel grappig ) Wij woonden samen in parijs , en ik , nuchtere hollander , liep gwn naakt naar de badkamer , ( Dat vind ik vrij normaal als meiden onder mekaar , toch ) en dat zei ze : NOOO! NOOO! Cover yourself! Whahahaha vet grappig.


( Lekker offtopic )
dat is geen algemeen aanvaarde godsdienst bij ons hoor
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2004, 16:23   #14
Shanna89
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Een vriendje die bij de marine zit kan best
Alleen moet je hem na mijn mening wel vaak genoeg zien enzo
Als je hem 9 maanden niet zou zien weet ik niet echt wat je relatie op zo'n moment nog in houd....
En over dat vreemd gaan: Veel vertrouwen heb jij zeg
  Met citaat antwoorden
Oud 7 April 2004, 16:26   #15
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
dat is geen algemeen aanvaarde godsdienst bij ons hoor
Ow , dat wist ik niet , ik dacht van wel , misschien in Amerika wel Ze was niet...raar ofzo
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 12:51.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.