Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 1 August 2003, 19:44   #1
Tyskie
Lid
 
Tyskie's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: Rhoon
Berichten: 8.827
Standaard Bruggink

Het staat vast, Bruggi mag naar Mallorca toe om Nol voortaan aan het werk te zien.

Mooie club voor hem vind ik wel..

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/co...1448/sc=72efbe
__________________
"Groetjes terug."
Tyskie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 August 2003, 23:29   #2
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja, ik zag t al in anke dr msn naam
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2003, 00:29   #3
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Bruggink fue presentado como nuevo jugador del Mallorca
¿SABÍA QUE...?
El Chelsea no tira la toalla por Eto'o
La posibilidad de que Eto'o sea traspasado este verano aún no está descartada. El delantero mallorquinista figura en la lista de refuerzos del Chelsea, que estaría dispuesto a pagar 20 millones de euros por su fichaje. La llegada de Bruggink, unida al retorno de Perera, 'pichichi' de Segunda con el Albacete, deja en el aire la incógnita sobre su futuro.

Bruggink toma el relevo de Pandiani El delantero, de 26 años, se mostró muy ilusionado por su fichaje y llega con la intención de "ayudar al equipo". El goleador holandés acabó contrato con el PSV y firmó con el Mallorca para las dos próximas temporadas E l Mallorca 2003/04 empieza a tomar forma. Apenas dos semanas después de haber cerrado la contratación de su nuevo entrenador, Jaime Pacheco, el club balear presentó ayer de forma oficial a su fichaje estrella para la próxima campaña. Se trata del delantero del PSV Eindhoven Arnold Bruggink, que firmó contrato por dos años, con opción a otro más, y que llega para paliar la marcha de Pandiani como 'hombre-gol', una vez consumado el regreso del uruguayo al Deportivo.El fichaje del ariete, internacional por Holanda, no representará coste alguno para la entidad bermellona, dado que acabó su contrato con el PSV el pasado 30 de junio. Su cláusula de rescisión quedó fijada en 18 millones de euros.Bruggink tiene 26 años los cumplió el pasado 24 de julio, mide 1'84, pesa 80 kilos, y reúne las cualidades que la entidad buscaba para potenciar el ataque. Se formó como jugador en el Twente y, desde 1997, militó en el PSV, club con el que ganó tres Ligas y tres Supercopas. La pasada campaña marcó 8 goles, a pesar de que Kezman era el ariete titular.Bruggink fue presentado a mediodía en Son Moix ante la expectación de numerosos espectadores y, por la tarde, viajó al 'stage' de Inglaterra. El goleador se mostró "muy feliz" y, aunque evitó entrar en comparaciones con Pandiani, asume su rol de goleador en el equipo: "Yo tengo mis propias características y vengo para ayudar y demostrar que no se han equivocado conmigo".3/8/2003 (Pau Pons)



dr heeft zeker niet heel toevallig iemand zin om dit ff te vertalen ?? (ik weet geen site waar je hele lappen tekst kan vertalen en mn Spaans is nog niet echt zo heel super zeg maar)
  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2003, 00:31   #4
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 4 August 2003, 00:46   #5
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sorry kan geen spaans. ken wel iemand die het kan. zal wel vragen of zij een poging wil wagen

wel super cooool voor hem. hoop echt dat ie gaat slagen daar. hoop ook dat canal+ wat wedstrijdjes gaat uitzenden.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2003, 01:13   #6
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kut bestuur
welke hond haalt dan ook de freitas
  Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2003, 11:18   #7
JoY_RFJK
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon
kut bestuur
welke hond haalt dan ook de freitas
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 17:53   #8
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Leuk voor Bruggink, aardige club, wie weet hoe hij zich daar ontwikkelt en horen we nog meer van hem (zoals het Makaay vergaan is, die ging ook niet als de grote topper naar Spanje).
  Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 18:14   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Mijn spaans is ook niet meer wat het geweest is
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 August 2003, 18:35   #10
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De zus van Bas studeert Spaanse taal en Cultuur.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2003, 19:14   #11
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Leuk voor Bruggink, aardige club, wie weet hoe hij zich daar ontwikkelt en horen we nog meer van hem (zoals het Makaay vergaan is, die ging ook niet als de grote topper naar Spanje).
idd ... ik heb er wel vertrouwen in.

trouwens:

7/8/2003 - Debuut Bruggink bij Real Mallorca
(Van onze verslaggever RvN)



In het stadion van Bolton Wanderers heeft Arnold Bruggink zijn debuut gemaakt voor Real Mallorca. De wedstrijd eindigde in een bloedeloos gelijkspel. Arnold Bruggink startte in de basis en werd halverwege de tweede helft gewisseld. Real Mallorca had weinig in te brengen tegen de Britten. Na 50 minuten spelen hadden de Spanjaarden pas hun eerste mogelijkheid, via een schot van Bruggink.

-------------------------------------------

ik wil graag weten welk rugnr hij heeft gekregen, maar ik kan het nergens vinden
  Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2003, 19:32   #12
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Volgens de officiele site hebben de nieuwe spelers er nog geen

GOALKEEPERS

13 Miki
25 Leo Franco
27 Alberto
BACK PLAYERS

0 Cristian Díaz
5 Fernando Niño
8 Cortés
14 Olaizola
16 Poli
20 Nadal
21 Vicente
MIDFIELD PLAYERS

2 Campano
10 Ibagaza
15 F. Soler
18 Marcos
23 Robles
26 Raúl Martín
FORWARD PLAYERS

0 Bruggink
0 Perera
6 Biagini
7 Carlos
9 Etoo
11 Álvaro Novo
28 Tuni



ArnoldBruggink
Posición FORWARD PLAYER
Fecha de nacimiento 24/07/1977
Lugar de nacimiento Almelo (Holanda)
Altura 1.84 m.
Peso 80 kg.
Clubs anteriors 93-97 FC Twente
97-03 PSV Eindhoven

Estadísticas
Liga Copa Rey TOTAL
Total partidos 0 0 0
Total goles 0 0 0
Total minutos 0 0 0
Total T. Amarillas 0 0 0
Total T. Rojas 0 0 0
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 August 2003, 23:11   #13
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Volgens de officiele site hebben de nieuwe spelers er nog geen

ja idd dat had ik ook gevonden...
hmmz
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2003, 22:14   #14
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bruggink scoort bij zn officiele debuut tegen Real Madrid (supercup)!!
het staat nu 2-1 voor Mallorca
  Met citaat antwoorden
Oud 24 August 2003, 22:17   #15
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi
bruggink scoort bij zn officiele debuut tegen Real Madrid (supercup)!!
het staat nu 2-1 voor Mallorca
Ik zag het, in de 44e minuut. Ik denk dat ga je posten, maar mevrouw was zelf ook wakker
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 00:25   #16
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Hoofdrol Bruggink bij zege Real Mallorca

3/9/2003 23:23

Arnold Bruggink hielp Real Mallorca aan de eerste competitiezege. Kevin Bobson debuteerde bij Espanyol direct in de basis en zag zijn ploeg op spectaculaire wijze een punt stelen bij Real Betis Sevilla.
Na de nederlaag bij Racing Santander in de openingswedstrijd moest Real Mallorca in het eigen Son Moix winnen van Real Zaragoza om de kritikasters stil te houden. Dat lukte. Arnold Bruggink had een groot aandeel in de verdiende 2-0 zege. Hij was betrokken bij beide goals. In de 43ste minuut opende hij de score. Samuel Eto'o speelde de voormalig PSV'er aan de rechterkant van het strafschopgebied aan, waarna Bruggink hard uithaalde in de korte hoek. En Bruggink had ook een aandeel in de 2-0. Vlak na rust haalde hij van dichtbij uit, waarna tegenstander Luis Carlos Cuartero zijn schot blokte. Volgens de arbiter gebeurde dat met een hand. Eto'o benutte vervolgens de zeer dubieuze strafschop.


Zullen we een heus Bruggink-topic bijhouden anders? Alle nieuwtjes hierin pleuren
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 10:07   #17
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518


Zullen we een heus Bruggink-topic bijhouden anders? Alle nieuwtjes hierin pleuren
dan denk ik meer aan een heus jantje Bruin-topic!
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 10:20   #18
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by HugoBoss
dan denk ik meer aan een heus jantje Bruin-topic!
Precies!
Toch zonde dat Mallorca voor Bruggink koos, terwijl Jan ook een optie was
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 10:37   #19
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank
Precies!
Toch zonde dat Mallorca voor Bruggink koos, terwijl Jan ook een optie was
Ik denk dat daar ook eerst sprake van was, maar dat Jantje toch koos voor een verblijf in Friesland bij topclub Cambuur
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 11:28   #20
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard





  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 11:31   #21
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Volgens de officiele site hebben de nieuwe spelers er nog geen
no 17 heeft ie
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 13:59   #22
HugoBoss
klopt
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: R'dam/Hengelo
Berichten: 1.075
Standaard

welk nr heeft het mes van leeuwarden ook al weer?
__________________
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:|
HugoBoss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 16:21   #23
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by HugoBoss
welk nr heeft het mes van leeuwarden ook al weer?
Wil jij niet de hele tijd Bruggink in de schaduw zetten van deze topper Anders lijkt t ook net alsof ie niks kan
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 16:56   #24
mijisstoer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bruggink is een smerige gemene speler net als van bommel , schwalbes en natrappen, gadver wat kan ik daar min tegen
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 17:06   #25
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by mijisstoer
bruggink is een smerige gemene speler net als van bommel , schwalbes en natrappen, gadver wat kan ik daar min tegen
Precies!

Onze Jan is heel anders, hier staat de fairplay cup op de eerste plaats.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 19:21   #26
mijisstoer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ja Jan houdt gewoon van voetbal zoals het hoort , emoties komen bij me op als ik hem aan de bal zie. Heb er even geen woorden meer voor
  Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 20:31   #27
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by mijisstoer
Ja Jan houdt gewoon van voetbal zoals het hoort , emoties komen bij me op als ik hem aan de bal zie. Heb er even geen woorden meer voor
Hehe, wij ook met zijn allen niet. We zijn allemaal diep onder de indruk van zijn super-kwaliteiten
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 September 2003, 23:01   #28
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

lieve schatten ik vind jantje bruin ook echt super, goddelijk gewoon, maar dit is de bruggink-topic

ohja en iemand die beweert dat bruggink een gemene speler is... kom maar terug als je t ergens op kunt baseren dan praten we verder
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 10:48   #29
mijisstoer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi
lieve schatten ik vind jantje bruin ook echt super, goddelijk gewoon, maar dit is de bruggink-topic

ohja en iemand die beweert dat bruggink een gemene speler is... kom maar terug als je t ergens op kunt baseren dan praten we verder
Dat is algemeen bekend jongeman
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 10:54   #30
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by mijisstoer
Dat is algemeen bekend jongeman
Bruggi is een meisje
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 11:06   #31
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by mijisstoer
Dat is algemeen bekend jongeman
wat geweldig onderbouwd!!

absoluut niet dus

hij wordt zelfs meer gezien als de altijd iets te softe 'ideale schoonzoon' in alle opzichten, veel mensen in PSVkringen en daarbuiten denken ook dat hij het daardoor bij PSV nooit ECHT tot topper heeft geschopt
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 12:24   #32
mijisstoer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hij was een hielentrapper, maar als je fan van hem bent ga je dat natuurlijk niet toegeven.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 12:42   #33
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by mijisstoer
hij was een hielentrapper, maar als je fan van hem bent ga je dat natuurlijk niet toegeven.
jochie over welke bruggink heb jij ut?
ik hou niet van voetballers die het nodig hebben int rond te schoppen, bruggink is dr dus echt niet zo een, anders zou ik nooit 'fan' ( ) van hem zijn
heb jij die gozer eigenlijk ooit wel eens echt zien voetballen? waar praat jij over?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 13:13   #34
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Bruggi is een meisje
waar gaat het heen met de wereld
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 14:21   #35
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bruggi ik denk dat hij je gewoon zit te jennen, aangezien hij totaal niet met argumenten komt.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 15:16   #36
mijisstoer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Op tv zie ik het wel , hij heeft said bakkati een keer het ziekenhuis in getrapt, niet dat ik het erg vind want bakkati speelt bij sc boerenveen.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 15:25   #37
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb dat niet gezien, maar er van uitgaande dat ut waar is is iemand niet voor altijd een gemene speler. Misschien was zn ma ongesteld en had ze dat op hem afgereageerd waardoor hij ook niet lekker in zn vel zat ofzo. Dan kan een mens rare dingen doen, terwijl hij het nooit zo bedoeld had ofzo

Met andere woorden, omdat hij een keer een domme aktie heeft begaan is hij niet meteen een gemene kerel. Heb jij nooit iemand geslagen?? Ik wel ben daardoor echt niet meteen voor altijd een klootzak.

Bruggink is kewl. heeft 6(?) jaar bij PSV gevoetbald, heeft in mijn ogen nooit echt de volle kans gekregen, maar blijft niets dan goed praten over PSV.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 16:14   #38
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik kan me overigens nog een elleboogstoot herinneren tegen Heerenveen jah En verder heb ik me eens aan m geërgert (voordat ik Anke kon uiteraard ) aan hem, toen hij eerst de stervende zwaan speelde, en even later wel gewoon scoorde.. Verder heb ik het altijd een sympathieke gast gevonden
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 16:41   #39
mijisstoer
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ok zo erg is hij niet , ik liet even te veel mijn emoties gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 16:50   #40
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

  Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2003, 15:39   #41
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

up

jaja Bruggink heeft Mallorca een gelijkspel bezorgd door een mooie vrije trap binnen te schieten tegen Sevilla (1-1)

hij is goed bezig daar in het zonnige zuiden
  Met citaat antwoorden
Oud 23 September 2003, 18:13   #42
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi
up

jaja Bruggink heeft Mallorca een gelijkspel bezorgd door een mooie vrije trap binnen te schieten tegen Sevilla (1-1)

hij is goed bezig daar in het zonnige zuiden
vergeten te posten, had t ook gezien
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 10:14   #43
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

En wederom een goal van onze Tukkert :respect:
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 10:32   #44
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
En wederom een goal van onze Tukkert :respect:


eerste uitdoelpunt

hij is tot nu toe clubtopscorer van dit seizoen
  Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 11:02   #45
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als hij zo doorgaat komt hij nog wel eens bij één van de grote Spaanse clubs terecht
  Met citaat antwoorden
Oud 25 September 2003, 12:08   #46
Nickchange
Lid
 
Nickchange's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 May 2002
Berichten: 2.668
Standaard

Jammer dat het seizoen van Mallorca nog niet geweldig is
Nickchange is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 October 2003, 18:31   #47
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

k kan wel spaans maar heb geen zin om dat te vertalen.. bovendien is mijn spaans nog niet echt ontwikkeld
  Met citaat antwoorden
Oud 3 October 2003, 18:39   #48
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar toch bedankt dat je even dit kwam posten!
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:07.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.