Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Archief > Archief > Eten & Drinken
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Eten & Drinken Smakelijk eten, smakelijk drinken, hap hap hap, slok slok slok... You know what to do!

 
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 17 August 2007, 11:20   #1
diede
Diede
 
Geregistreerd op: 17 August 2007
Berichten: 25
Standaard Anorexia

Hey iedereen

Ik ben Diede en heb nu een jaar tot 2 jaar anorexia.
Het gaat nu vrij goed maar ik wil graag met zoveel mogelijk mensen in contact komen die ook anorexia hebben maar nog geen hulp hebben.
Ik heb zelf al en site gemaakt anorexia.come2me.nl en krijg per dag zo'n 5 mailtjes van mensen die van mensen die vragen hebben of die hun verhaal kwijt willen.
Maar ik wil graag nog meer mensen helpen met deze ziekte die niet in je eentje kunt overwinnen.
Dus daarom doe ik deze oproep
Als je zelf twijfelt of als je weet dat je anorexia of een andere eetstoornis hebt.
Kom naar mijn site!
Daar zijn een heleboel lotgenoten.
veel succes

Diede

Laatst aangepast door Chrizlybeer : 2 September 2007 om 20:59
diede is offline  
Oud 1 September 2007, 09:33   #2
diede
Diede
 
Geregistreerd op: 17 August 2007
Berichten: 25
Standaard tja

even een voorbeeld...


Wie naar mij kijkt, zal niets bijzonders zien. Een doodgewoon meisje. Ik ben een meisje met dromen, grootse dromen. In mijn dromen loop ik door de sneeuw zonder voetafdrukken achter te laten. In mijn dromen stijg ik op bij het kleinste zuchtje wind, en vlieg ik in de lucht als een veer. Zo licht als een veertje, zo dun. De schoonheid van een dun lichaam, een breekbaar lichaam. Dat is met geen woorden te beschrijven. Dat wil ik meer dan alles: botten en huid. Geen ontsierend vet.

Ik kijk in de spiegel, en krijg de drang om mezelf open te krabben. Ik weerhoud mij hiervan, ik los er niets mee op, en het maakt me ook niet mooier. Maar ik voel me zo machteloos. Hoe ik me in mijn hoofd voel, dat zie ik niet in mijn uiterlijk. Ik wil een het lichaam van een kind. Een lichaam zonder rondingen. Niet vrouwelijk, en totaal aseksueel. Maar zelfs als ik kilo's vet verlies, ik kan het niet zien. Ik kan 5 kilo afvallen, zonder ook maar één verschil te zien

Ik wil controle over mijn leven. Controle door niet te eten. Controle door zo weinig mogelijk calorieën binnen te krijgen. Ik tel en bereken mijn dagelijkse inname, ik kan het niet laten. Het is mijn obsessie. Voedsel kan ik niet uit m'n hoofd zetten.

Ik heb een enorme angst tegenover eten. Het gevoel wat ik krijg wanneer ik eten in mijn lichaam heb. Dat afschuwelijke volle gevoel. Één grote chaos in mijn hoofd. Mensen dwingen me te eten, en dan voel ik me zwart van binnen. Alle controle is weg. Ik voel me dik, vet en vies. Chaos. Boven het toilet hangen, en alles uitspugen, dat is de enige manier om dat gevoel te laten verdwijnen. Het overgeven doet pijn, maar dat heerlijke gevoel wat je daarna krijgt. Ik voel me leeg, niet alleen m'n maag is leeg. Maar ook mijn hoofd. Alle nare gevoelens zijn weg. Allemaal weg, de rust is wedergekeerd. Stilte.

Elke dag maak ik een plan, wat ik ga eten. Soms is het onmogelijk om mij daar aan te houden. Als ik de volgende dag verplicht moet eten in het bijzijn van anderen, paniek breekt uit. Het wordt weer chaos in mijn hoofd. 's Nachts lig ik te woelen, te piekeren. Hoe kan ik dat calorierijke voedsel vermijden?

Ik sport vaak, ik hardloop graag. Alle nare gedachten en gevoelens vallen dan van me af. Er ontstaat rust in mijn hoofd. Maar ik moet wel blijven rennen, anders halen ze me weer in. Ik voel een drang te bewegen, een drang die ik niet kan onderdrukken. Ik moet sporten, ik kan niet stilzitten. Ik moet altijd in beweging blijven. Anorexia is het allerbelangrijkste wat er voor mij is. Zij overheerst alles, mijn hele doen en denken.
Wanneer ik niet eet, krijg ik een leeg gevoel. Ik wordt licht in mijn hoofd, en soms zelfs duizelig. Ik houd echt van dat gevoel. Er is niets beter dan dat gevoel. Soms sta ik in de supermarkt bij de gebakafdeling, als ik me zo leeg voel, en naar die taartjes en muffins kijk, dan voel ik me heel sterk. Sterk omdat ik eten kan weerstaan. Soms zie ik andere mensen eten. Ze stoppen zichzelf vol als varkens. Wanneer ik dan een wortel eet, voel ik me zo trots, zo bijzonder. Ik voel me trots wanneer ik me aan mijn dieet houd, wanneer ik bijna niets eet. Ik voel me trots als de weegschaal een kilo minder aanwijst.

Ik houd ervan hoe mensen naar me kijken als ik een dun lichaam heb. Ze zullen me bijzonder vinden, en tegelijkertijd ook zo kwetsbaar. Ze zullen naar me kijken. Ze zullen lief voor me zijn. Ik voel me veilig als ik niet eet, veilig als ik sport. Ik haat het, en ik houd ervan. Dat veilige gevoel, als ik alles onder controle heb. Mijn veilige hel.

Wanneer ik niets eet krijg ik het koud. Mijn handen en voeten worden blauw, en de ijzige kou dringt door mijn hele lichaam, door merg en been. Als ik onder de douche sta, lijkt het net alsof er kokend water over me heen stroomt. Toch geniet ik ervan. Mijn keel doet zeer van al het kotsen, en toch ga ik er mee door.

Ook voel ik de pijn, mijn pijn en mijn eenzaamheid. Ik sta er alleen voor, ik kan dit met niemand delen. Ik verstop het juist. Niemand mag dit weten, Ik houd het geheim. Mensen willen het alleen maar van me afpakken. Dan ben ik bang dat ik de controle verlies. De controle waar ik zoveel van hou. Ik lieg tegen de mensen om me heen, ik heb trucjes om niet te hoeven eten. Het doet pijn om te liegen, maar het doet nog meer pijn om te eten.

Ik zou mijn gevoelens graag met iemand willen delen. Maar dat kan ik niet. Niemand mag het weten. Ik wil nooit meer terug naar die chaos, ik wil controle hebben, ik wil me veilig voelen. Zonder anorexia ben ik niets waard. Zonder anorexia is mijn leven zinloos. Hoe vaak mensen me ook zullen aandringen dat ik moet eten, in hoeveel klinieken en ziekenhuizen ik ook wordt opgenomen. Ik laat anorexia nooit meer gaan. Anorexia is mijn manier van leven. Zonder anorexia besta ik niet, ook al kan ik er aan dood gaan. Anorexia is de ultieme vorm van schoonheid."
diede is offline  
Oud 2 September 2007, 15:45   #3
BroodjeBeton
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door diede Bekijk Bericht
even een voorbeeld...


Wie naar mij kijkt, zal niets bijzonders zien. Een doodgewoon meisje. Ik ben een meisje met dromen, grootse dromen. In mijn dromen loop ik door de sneeuw zonder voetafdrukken achter te laten. In mijn dromen stijg ik op bij het kleinste zuchtje wind, en vlieg ik in de lucht als een veer. Zo licht als een veertje, zo dun. De schoonheid van een dun lichaam, een breekbaar lichaam. Dat is met geen woorden te beschrijven. Dat wil ik meer dan alles: botten en huid. Geen ontsierend vet.

Ik kijk in de spiegel, en krijg de drang om mezelf open te krabben. Ik weerhoud mij hiervan, ik los er niets mee op, en het maakt me ook niet mooier. Maar ik voel me zo machteloos. Hoe ik me in mijn hoofd voel, dat zie ik niet in mijn uiterlijk. Ik wil een het lichaam van een kind. Een lichaam zonder rondingen. Niet vrouwelijk, en totaal aseksueel. Maar zelfs als ik kilo's vet verlies, ik kan het niet zien. Ik kan 5 kilo afvallen, zonder ook maar één verschil te zien

Ik wil controle over mijn leven. Controle door niet te eten. Controle door zo weinig mogelijk calorieën binnen te krijgen. Ik tel en bereken mijn dagelijkse inname, ik kan het niet laten. Het is mijn obsessie. Voedsel kan ik niet uit m'n hoofd zetten.

Ik heb een enorme angst tegenover eten. Het gevoel wat ik krijg wanneer ik eten in mijn lichaam heb. Dat afschuwelijke volle gevoel. Één grote chaos in mijn hoofd. Mensen dwingen me te eten, en dan voel ik me zwart van binnen. Alle controle is weg. Ik voel me dik, vet en vies. Chaos. Boven het toilet hangen, en alles uitspugen, dat is de enige manier om dat gevoel te laten verdwijnen. Het overgeven doet pijn, maar dat heerlijke gevoel wat je daarna krijgt. Ik voel me leeg, niet alleen m'n maag is leeg. Maar ook mijn hoofd. Alle nare gevoelens zijn weg. Allemaal weg, de rust is wedergekeerd. Stilte.

Elke dag maak ik een plan, wat ik ga eten. Soms is het onmogelijk om mij daar aan te houden. Als ik de volgende dag verplicht moet eten in het bijzijn van anderen, paniek breekt uit. Het wordt weer chaos in mijn hoofd. 's Nachts lig ik te woelen, te piekeren. Hoe kan ik dat calorierijke voedsel vermijden?

Ik sport vaak, ik hardloop graag. Alle nare gedachten en gevoelens vallen dan van me af. Er ontstaat rust in mijn hoofd. Maar ik moet wel blijven rennen, anders halen ze me weer in. Ik voel een drang te bewegen, een drang die ik niet kan onderdrukken. Ik moet sporten, ik kan niet stilzitten. Ik moet altijd in beweging blijven. Anorexia is het allerbelangrijkste wat er voor mij is. Zij overheerst alles, mijn hele doen en denken.
Wanneer ik niet eet, krijg ik een leeg gevoel. Ik wordt licht in mijn hoofd, en soms zelfs duizelig. Ik houd echt van dat gevoel. Er is niets beter dan dat gevoel. Soms sta ik in de supermarkt bij de gebakafdeling, als ik me zo leeg voel, en naar die taartjes en muffins kijk, dan voel ik me heel sterk. Sterk omdat ik eten kan weerstaan. Soms zie ik andere mensen eten. Ze stoppen zichzelf vol als varkens. Wanneer ik dan een wortel eet, voel ik me zo trots, zo bijzonder. Ik voel me trots wanneer ik me aan mijn dieet houd, wanneer ik bijna niets eet. Ik voel me trots als de weegschaal een kilo minder aanwijst.

Ik houd ervan hoe mensen naar me kijken als ik een dun lichaam heb. Ze zullen me bijzonder vinden, en tegelijkertijd ook zo kwetsbaar. Ze zullen naar me kijken. Ze zullen lief voor me zijn. Ik voel me veilig als ik niet eet, veilig als ik sport. Ik haat het, en ik houd ervan. Dat veilige gevoel, als ik alles onder controle heb. Mijn veilige hel.

Wanneer ik niets eet krijg ik het koud. Mijn handen en voeten worden blauw, en de ijzige kou dringt door mijn hele lichaam, door merg en been. Als ik onder de douche sta, lijkt het net alsof er kokend water over me heen stroomt. Toch geniet ik ervan. Mijn keel doet zeer van al het kotsen, en toch ga ik er mee door.

Ook voel ik de pijn, mijn pijn en mijn eenzaamheid. Ik sta er alleen voor, ik kan dit met niemand delen. Ik verstop het juist. Niemand mag dit weten, Ik houd het geheim. Mensen willen het alleen maar van me afpakken. Dan ben ik bang dat ik de controle verlies. De controle waar ik zoveel van hou. Ik lieg tegen de mensen om me heen, ik heb trucjes om niet te hoeven eten. Het doet pijn om te liegen, maar het doet nog meer pijn om te eten.

Ik zou mijn gevoelens graag met iemand willen delen. Maar dat kan ik niet. Niemand mag het weten. Ik wil nooit meer terug naar die chaos, ik wil controle hebben, ik wil me veilig voelen. Zonder anorexia ben ik niets waard. Zonder anorexia is mijn leven zinloos. Hoe vaak mensen me ook zullen aandringen dat ik moet eten, in hoeveel klinieken en ziekenhuizen ik ook wordt opgenomen. Ik laat anorexia nooit meer gaan. Anorexia is mijn manier van leven. Zonder anorexia besta ik niet, ook al kan ik er aan dood gaan. Anorexia is de ultieme vorm van schoonheid."
echt wel
 
Oud 16 September 2007, 18:08   #4
Professor hugo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet niet wat ik hier over moet zeggen.
Echt niet ik heb spijt en tegelijkertijd degene die dit uitvond beledigt mij.
kan volledig begrijpen wat die persoon bedoeld en wilt bereiken maar dat gaat totaal in tegen al mijn principes.
 
Oud 16 September 2007, 21:06   #5
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door diede Bekijk Bericht
Anorexia is mijn manier van leven. "
Anorexia is geen manier van leven.
Het is een manier van niet leven.



Ik kan nooit geloven dat jij goed kan gaan sporten zonder enige energie die je niet gegeten hebt.
Ik voel met voetbal dat mijn energie te laag is omdat ik gewoon te weinig gegeten heb in de ochtend (wit brood namelijk)
Dan zwak ik gewoon wat af.

Je zei dat je je sterk voelde wanneer jij een wortel eet en andere een gebakje.

dat heb ik ook... alleen dan in een gezondere situatie.
Met drank. Ik drink geen enkele drank. met welke reden? geen idee. geen behoefte aan. en omdat er mensen er ongezond van worden.

al draai je deze situatie eens om :

Ik drink elke dag door waarbij een drankverslaving het overneemt waarbij ik aangemoedigt wordt door mensen om te stoppen met drinken. Mensen die om je geven. Die van je houden. je ouders. je vrienden. je familie.


We leven in een sameleving waarbij we om elkaar geven en houden. Waarbij je iets je zelf aandoet andere pijn kunnen doen. Als je het niet voor je zelf wilt doen. Doe het dan voor de Mensen om je heen die er om geven dat je gezond een leven lijd.







(Best schokkend verhaal wat je had gepost.)

,

Lang leven een gezond leven.
Zeespons is offline  
Oud 1 October 2007, 18:46   #6
mia_01617
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Mia

Hee, kan jij me toevoegen op msn; mia_01617@hotmail.com..
Heb namelijk hetzelfde probleem.. Anorexia dus..
Liefs

Citaat:
Origineel gepost door diede Bekijk Bericht
Hey iedereen

Ik ben Diede en heb nu een jaar tot 2 jaar anorexia.
Het gaat nu vrij goed maar ik wil graag met zoveel mogelijk mensen in contact komen die ook anorexia hebben maar nog geen hulp hebben.
Ik heb zelf al en site gemaakt anorexia.come2me.nl en krijg per dag zo'n 5 mailtjes van mensen die van mensen die vragen hebben of die hun verhaal kwijt willen.
Maar ik wil graag nog meer mensen helpen met deze ziekte die niet in je eentje kunt overwinnen.
Dus daarom doe ik deze oproep
Als je zelf twijfelt of als je weet dat je anorexia of een andere eetstoornis hebt.
Kom naar mijn site!
Daar zijn een heleboel lotgenoten.
veel succes

Diede
 
Oud 7 October 2007, 10:20   #7
Daan!
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hmm, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar 'n foto van een buik of zo, van een anorexia pattient, zou dat nou extreem dun zijn of ligt dat aan mij?
 
Oud 7 October 2007, 10:41   #8
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

\
Pakspul is offline  
Oud 7 October 2007, 12:22   #9
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hhhaaaaalleelujahh..
 
Oud 8 October 2007, 20:08   #10
diede
Diede
 
Geregistreerd op: 17 August 2007
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Daan! Bekijk Bericht
Hmm, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar 'n foto van een buik of zo, van een anorexia pattient, zou dat nou extreem dun zijn of ligt dat aan mij?
word blijkbaar niet helemaal serieus genomen, maar goed als je het zo graag wilt.
Ga dan kijken op mijn site, klik op het kopje, plaatjes & liedjes en voilla. genoeg plaatjes.
Ik hoop dat je er gelukkig van word
diede
diede is offline  
Oud 10 October 2007, 12:22   #11
insanity
Banned
 
insanity's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 June 2006
Locatie: Leeuwardennnn
Berichten: 10.927
Stuur een bericht via MSN naar insanity
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Pakspul Bekijk Bericht
burger
Weetje, dit is voor het eerst in lange tijd dat ik eens echt moest lachen op dit forum
insanity is offline  
Oud 11 October 2007, 13:31   #12
koenler
advisuur
 
Geregistreerd op: 9 October 2007
Locatie: vlak bij ijmuiden
Berichten: 64
Standaard

hhahaha
koenler is offline  
Oud 11 October 2007, 17:32   #13
koenler
advisuur
 
Geregistreerd op: 9 October 2007
Locatie: vlak bij ijmuiden
Berichten: 64
Standaard

wat is anorectiea eigenlijk
koenler is offline  
Oud 11 October 2007, 17:44   #14
Klijntje
Lid
 
Klijntje's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 September 2007
Locatie: klein dorpje in Zeeland
Berichten: 107
Standaard

leer het eerst te schrijven: anorexia

en verder..

Simpel antwoord: eetstoornis
Voor meer uitleg, zie de website van het meisje dat deze topic heeft geopend zij legt het beter uit dan ik
__________________
The verb "To Glomp": The act of lovingly (and dramatically) attacking another with a hug

~Whatever road you choose, I am behind you; win or lose..
Klijntje is offline  
Oud 13 October 2007, 11:26   #15
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind dat zo dom..
een meisje in mijn klas is dunner als een potlood..
en dan zeg je.. :: jij bent WEL dun.. jeemeg..
zegt zij :: jah wel gek.. moet je me koeiebenen zien..

gewoon aandacht trekke.. dan Willen ze per se horen dat ze dun zijn.. daar kan ik echt niet tege..
 
Oud 13 October 2007, 18:29   #16
diede
Diede
 
Geregistreerd op: 17 August 2007
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Origineel gepost door -GameGirl Bekijk Bericht
ik vind dat zo dom..
een meisje in mijn klas is dunner als een potlood..
en dan zeg je.. :: jij bent WEL dun.. jeemeg..
zegt zij :: jah wel gek.. moet je me koeiebenen zien..

gewoon aandacht trekke.. dan Willen ze per se horen dat ze dun zijn.. daar kan ik echt niet tege..
Als ze echt zo dun is dan is het zeker geen aandacht trekken!!!
Mensen met anorexia zien echt niet hoe dun ze zijn, maar dat doen ze echt niet expres hoor. wat veel mensen denken.
Maar je hebt wel een beetje gelijk, er zitten een paar typettjes tussen die het voor de aandacht doen.
das heel zielig gedrag !
diede is offline  
Oud 13 October 2007, 20:51   #17
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

absoluut..

maar er zijn idd mense bij die echt 'serieus' een probleem hebbe
 
Oud 18 October 2007, 18:36   #18
diede
Diede
 
Geregistreerd op: 17 August 2007
Berichten: 25
Standaard mee eens

Wat je verteld is heel herkenbaar voor mij, maar ik denk dat het voor een buitenstaander heel moeilijk is om te begrijpen.
Anorexia is eigenlijk ook een hele rare ziekte, die heel moeilijk te begrijpen is.
Maar ik hoop dat de mensen die het niet begrijpen, toch respect kunnen tonen door er geen rare grappen over te maken.
diede
diede is offline  
Oud 30 December 2007, 12:43   #19
CHERRYx3
Lid
 
CHERRYx3's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 December 2007
Locatie: Heusden-Zolder
Berichten: 48
Standaard

'Ik haat het, en ik houd ervan. Dat veilige gevoel, als ik alles onder controle heb. Mijn veilige hel.'

I know the feeling.
Ik lijd nu al 2 jaar aan boulimie.
Ik ben momenteel in behandeling, maar toch blijft het heel moeilijk om te eten en vooral het binnen te houden
CHERRYx3 is offline  
Oud 30 December 2007, 18:34   #20
Mlijntjj
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoe kunne jullie hier zo open over praten als ik vragen amg..
 
Oud 30 December 2007, 18:43   #21
Untouchable
Rawr..!
 
Untouchable's Avatar
 
Geregistreerd op: 26 December 2007
Berichten: 247
Standaard

Ik denk dat dat aan 2 groepen mensen ligt:
1. De groep die graag aandacht wil
2. De groep die er wat aan heeft om erover te praten, wanneer je ergens mee zit en je praat erover kan dat best opluchten

Dus.
Untouchable is offline  
Oud 30 December 2007, 18:58   #22
Mlijntjj
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kvind het heelknap hoor ik zou er echt nooit met iemand over praten en als iemand wat vroeg ontkennen...
Maar opzich wel goed toon topic
 
Oud 30 December 2007, 19:20   #23
CHERRYx3
Lid
 
CHERRYx3's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 December 2007
Locatie: Heusden-Zolder
Berichten: 48
Standaard

Ik ontken da ook tegen andere mensen.
Maar na 'n anderhalf jaar ben ik er wel over beginnen te praten tegen mensen die ik echt echt echt vertrouw.
En hier.. ja .. idd opluchting.
CHERRYx3 is offline  
Oud 30 December 2007, 19:24   #24
Mlijntjj
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mag ik watvragen?
Hoekomt het nou dat je dat krijgt,, ik bedoel..uhm.. komt het omdat je andere mensen je dik vinden enzo en dat jij onzeker bent..of is het gwoon iets dat ineens vanzelf komt ofzo..
en heb je zelf aan het begin niet door dat je anorexia hebt?
 
Oud 30 December 2007, 19:29   #25
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?
 
Zeespons's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 August 2007
Locatie: Disneyland parijs,
Berichten: 2.416
Standaard

De helft komt van promotie sites.
__________________
Niet iedereen is gelijk.
Welke voet is van jou langer?
Zeespons is offline  
Oud 30 December 2007, 20:27   #26
CHERRYx3
Lid
 
CHERRYx3's Avatar
 
Geregistreerd op: 27 December 2007
Locatie: Heusden-Zolder
Berichten: 48
Standaard

Bij mij is het begonnen toen ik problemen had.
Er waren/zijn mensen die heel veel controle over mij hadden (niet alleen ouders), maar mijn gewicht is van mij en daar kan niemand anders over beslissen.

20cm verwijderd van het toilet, het kraantje en niemand die mij hoort doorspoelen. Ge voelt u daarna licht in uw hoofd & da geeft 'n geweldig gevoel.

Na een tijd kon ik gewoon niet meer stoppen. & ana mia is nu een deel van mijn leven.
CHERRYx3 is offline  
Oud 31 December 2007, 09:34   #27
Melanie_DB
Melanie_DB
 
Melanie_DB's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 August 2007
Locatie: België
Berichten: 14
Standaard

Dag Diede

Lees je mijn ervaringen bij "Eten & Drinken", alsjeblieft? Je zal zien dat ik 44 kg weeg (ben helemaal niet groot). Ik voeg daar nog een paar dingen aan toe:
- 4 jaar geleden woog ik 60 kg & sindsdien ben ik beginnen te diëten. Nu weeg ik dus nog 44 kg. Ik ben best wel trots op mezelf, want nu kijken jongens meer naar mij & zeggen dat ik er knap uitzie. Toen ik 60 kg woog, vonden mensen (familie, vrienden, kenissen...) me niet dik.
- Ik eet wel, maar enkel 't minimum. Ik wil geen boter eten of andere voedingswaren die vetten bevatten.
- Ik braak (nog) niet.
- Ik begin te wenen als ik eraan denk dat ik wat kilootjes kan bijkomen. Gaat anorexia gepaard met (lichte of zware) depressie?
- Kan het zijn dat ik door de stress ook vermager? Ik heb vorige week 1 stuk taart gegeten (ter vervanging van een maaltijd), maar ik ben niet aangekomen, integendeel. Is het mogelijk dat ik toch vermager & niet speciaal op mijn voeding let door veel stress?
Bedankt voor je reply.

Lieve groetjes & een prettig eindejaar!
Melanie
-XXX-
Melanie_DB is offline  
Oud 23 January 2008, 14:48   #28
diede
Diede
 
Geregistreerd op: 17 August 2007
Berichten: 25
Standaard

oke een tijdje niet op dit forum geweest
ik heb het zelf gestrart, maar goed.
thanks voor de reacties en melanie ik ga zo ff reageren ookal is het dan wat laat.
xxx Diede
diede is offline  
Oud 23 January 2008, 19:56   #29
rarejopie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

die foto's zijn echt gruwelijk, ZO WIL JE TOCH NIET DOOR HET LEVEN GAAN!1
 
Oud 27 January 2008, 11:39   #30
diede
Diede
 
Geregistreerd op: 17 August 2007
Berichten: 25
Standaard

welke fotos
diede is offline  
Oud 27 January 2008, 15:54   #31
!!understood!!
You And Me Is.....DONE!
 
!!understood!!'s Avatar
 
Geregistreerd op: 7 January 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 817
Standaard

de foto's die op je site staan...

trouwens heel knap van je hoor dat je dat kunt...
__________________
What the Fuck... Do You Have A Problem......
!!understood!! is offline  
Oud 27 January 2008, 17:45   #32
diede
Diede
 
Geregistreerd op: 17 August 2007
Berichten: 25
Standaard

oooh die foto's, tja weetje wat het gekke is die mensen zien het zelf niet eens.
ik schijn ook dun te zijn, maar kzie het zelf ook niet
ene bedankt...
diede is offline  
Oud 27 January 2008, 17:49   #33
diede
Diede
 
Geregistreerd op: 17 August 2007
Berichten: 25
Standaard

ohja en dan nog wat, weet iemand precies wat die 5 sterretjes bij mijn topic betekenen. ja ik weet dat het de score is maar hoe krijg je zoiets en wie bepaalt dat. sorry was ik ff nieuwschierig naar.
diede is offline  
Oud 27 January 2008, 18:34   #34
!!understood!!
You And Me Is.....DONE!
 
!!understood!!'s Avatar
 
Geregistreerd op: 7 January 2008
Locatie: Zaandam
Berichten: 817
Standaard

je kan zelf aangeven wat je vand ei forum vind en dat komt dan dara te staan
__________________
What the Fuck... Do You Have A Problem......
!!understood!! is offline  
Oud 28 January 2008, 14:27   #35
diede
Diede
 
Geregistreerd op: 17 August 2007
Berichten: 25
Standaard

oooh oke!!
diede is offline  
Oud 6 February 2008, 17:44   #36
diede
Diede
 
Geregistreerd op: 17 August 2007
Berichten: 25
Standaard eetstoornis groep

Hallo iedereen,
Er start, eind februarie begin maard, een eetstoornis groep, in het RIAGG in Zwolle.
Je kunt je hier voor opgeven als je hulp wil voor je eetstoornis of als je denkt dat je problemen hebt met eten.
Maar ook als je al hulp hebt, maar het gewoon leuk lijkt.
Ik ga er zelf ook heen, dus als je me nog een keer in het echt wil ontmoeten, moet je dus daar heen gaan.
Het is wel een eindje rijden voor mij, maar goed.
Dit is de linke waar je je kan opgeven: http://217.119.230.209/cgi-bin/cms9x...db=riaggzwolle

Meer informatie over het RIAGG kun je vinden op http://www.riaggzwolle.nl

Ik hoop dat mensen zich opgeven, en als je je opgeeft, stuur mij dan ff een mailtje, leuk om te weten wie meedoen.
groetjes Diede

Laatst aangepast door diede : 6 February 2008 om 17:46
diede is offline  
Oud 6 February 2008, 19:34   #37
Iessie
Stopwoordjesverslaafde
 
Iessie's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
Standaard

gvd blijf je aan de gang
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus?
Iessie is offline  
Oud 22 February 2008, 13:00   #38
SugarVIOLENCE
Absolute Horror
 
SugarVIOLENCE's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 February 2008
Locatie: In een paddostoel.
Berichten: 14
Standaard

Heb Boulimia gehad maar ben zo blij dat ik op tijd gestopt ben. Ik heb nog steeds "overgewicht" (paar kilo) maar gezond dieeten bevalt me stukken beter dan elke avond een vinger in mijn keel steken. Bah moet er niet aandenken dat ik 't ooit weer krijg.
SugarVIOLENCE is offline  
Oud 22 February 2008, 14:42   #39
blabla1993
Super Lid
 
blabla1993's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 October 2006
Berichten: 10.729
Standaard

blabla1993 is offline  
Oud 22 February 2008, 14:43   #40
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Kijk,
dat is pas een poster
Amnesia is offline  
Oud 22 February 2008, 14:51   #41
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

Ja, niet te missen die poster
Amnesia is offline  
Oud 22 February 2008, 15:10   #42
Iessie
Stopwoordjesverslaafde
 
Iessie's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
Standaard

whahahahahahah dat plaatje, geweldig!
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus?
Iessie is offline  
Oud 22 February 2008, 17:36   #43
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard


Da's pas een spontane reactie
Amnesia is offline  
Oud 22 February 2008, 18:27   #44
Iessie
Stopwoordjesverslaafde
 
Iessie's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 October 2003
Berichten: 1.219
Standaard

das pas een originele smiley
__________________
Ik ben blond. Wat is jouw excuus?
Iessie is offline  
Oud 22 February 2008, 18:29   #45
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

duh hij is geel
 
Oud 22 February 2008, 18:29   #46
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard


Oh ja?
Amnesia is offline  
Oud 22 February 2008, 18:30   #47
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja egt!
 
Oud 22 February 2008, 18:31   #48
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard

wat zijn we weer nutteloos bezig.
Amnesia is offline  
Oud 22 February 2008, 18:32   #49
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind het heel nuttig anders
 
Oud 22 February 2008, 18:33   #50
Amnesia
Banned
 
Geregistreerd op: 14 February 2008
Locatie: In your fucking nightmare
Berichten: 8.167
Standaard


Da's knap
Amnesia is offline  
 

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:53.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.