Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 October 2004, 16:50   #1
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Terugkomede dromen

ik heb in de afgelopen maand, al minstens 4x gedroomd dat ik word achtervolgt en word beschoten, maar dat ze nooit raakschieten of me te pakken krijgen. en dat ik over schuttingen heen moet klimmen en heel hard moet rennen, en aan het vechten ben met die mensen die me achtervolgen. ze hebben iedere keer zwarte kleren aan.
vandaag kon ik voor de eerste keer terugschieten, maar hoevaak ik ook raakschoot, hij ging niet dood. vandaag heb ik ook met die gast gevochten, en iedere keer moesten ze iets hebben wat er in dit huis lag (het speelt zich iedere keer af in mijn huis en het plein erachter, en beetje in de buurt enzo).

ook droom ik laatste tijd veel over een docent van mij (die 10 jaar ouder is dan mij en best cute), dat ik die leuk vind, maar dat het niet kan omdat het mijn leraar is. vandaag zei hij dat hij bij me wilde zijn, en t was heel knus en hij hield mijn hand vast enzo. maar ik was bang dat iemand het zou zien hoewel ik helemaal weg was van hem.


iemand enig idee welk complex ik hier maar niet kan verwerken?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2004, 17:21   #2
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Ik heb er geen flauw idee van wat het zou kunnen betekenen, maar het feit dat je terugschoot, is een teken dat je aan het evalueren bent in dat proces.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 October 2004, 17:59   #3
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

nou euhm... ik zie niet echt verklaringen voor dit soort dromen... ik zou me er ook niet echt druk om maken... van die 2e droom zou ik alleen maar van genieten
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2004, 16:39   #4
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb al twee keer achter elkaar gedroomd dat ik moest bevallen

@ Elec: zal eens kijken in mijn dromenboek, of er een verklaring is voor jouw dromen.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 October 2004, 09:18   #5
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

volgens mij is achtervolgen dat je beklemd wordt in het echte leven

maar dat kan ik natuurlijk helemaal fout hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2004, 13:30   #6
The black devil
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het klopt inderdaad dat dromen vaak komt omdat je ergens mee zit. Het kan zijn dat je bang bent om achtervolgd te worden of dat je het een keer hebt meegemaakt. Soms helpt het om je voordat je gaat slapen voor te nemen iets te gaan doen in je droom. Bijvoorbeeld raak schieten. (ik kan et natuurlijk fout hebben).
  Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2004, 18:48   #7
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
Ik heb al twee keer achter elkaar gedroomd dat ik moest bevallen
OMG, dat is zo eng
Dat heb ik ook al een paar keer gedroomd

Wel een geruststelling als je dan ineens wakkerschiet en je buik gewoon plat is
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 November 2004, 19:59   #8
daphie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb ook al meerdere malen gedroomd dat mijn school opeens was ingericht als een soort supermarkt, en een keer was het een soort ijssalon.. Echt heel raar.. Snapte er niks van..

Wat ik ook zo raar vind is dat je op het ene moment in de Kalverstraat loopt bijvoorbeeld, maar 3 tellen later in de V&D in Zaandam staat.. Snapte er geen ruk van toen ik wakker werd
  Met citaat antwoorden
Oud 8 December 2004, 20:54   #9
Rubber Soul
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb ongeveer dezelfde dromen gehad.
Ook een aantal keren achter elkaar in korte tijd.
Ik werd beschoten en achtervolgt door mensen en ze wisten me overal te vinden, waar ik me ook verstopte.
Zelf had ik het idee dat de mensen die me beschoten/achtervolgde stonden voor problemen/angsten waar ik voor wegrende, terwijl ik ze eigenlijk onder ogen moest zien te komen. In mijn dromen vroeg ik ook steeds aan mensen of ik bij hun mocht schuilen voor mijn achtervolgers, maar iedereen weigerde me te helpen. Kortom: Ik moest mn problemen zelf oplossen en er niet meer voor wegrennen.
Het is maar een intepretatie, maar misschien heb je er iets aan.

Groetjes
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 13:37.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.