Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 May 2003, 22:33   #1
maupstar
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard welke 2 clubs gaan ons volgend jaar de meeste punten bezorgen in de champions league

hellooooo mn eerste thread


zoals jullie allemaal weten werkt de champions league met een puntensysteem.

wint/verliest een club (voor zijn land) veel wedstrijden dan wint/verliest het ook meteen punten, waardoor er 2 jaar later bv een plekje voor de championsleague kan worden verdiend/verloren.

mijn vraag is welke 2 clubs gaan ons volgend jaar de MEESTE punten bezorgen in de champions league


ik zelf verwacht dat ajax met de ervaring die ze dit jaar hebben vergaard het weer ver gaan schoppen. Ondanks dat feyenoord vandaag heeft gewonnen van psv geef ik psv meer kans om wat wedstrijdjes te winnen, is ook niet zo moeilijk (kijk maar naar de verdediging van feyenoord). Ik heb het gevoel dat guus hiddink iets aan het opbouwen is en dat heb ik bij feyenoord niet. kijk naar vorig jaar. feyenoord heeft iets bereikt in de uefa cup. door wie? door Pi-air. Ik vind ze dit jaar echt niet beter.
kijkend naar de laatste wedstrijden laten ze het toch echt af weten TERWIJL ZE MOETEN. ok ze winnen wel, maar vraag niet hoe. volgens mij is dat bij championsleague wedstrijden precies het zelfde. iedere wedstrijd moet je winnnen, moet je er voor gaan en dat doen ze dus niet (althans niet 90 minuten lang). ok pi-air schiet er wel een paar in, maar daar red je het echt niet meer mee.

dus ik denk/hoop dat psv en ajax het klusje maar moeten gaan klaren zodat we weer snel 3 champions league plekken te verdelen hebben

en alleen met pi air red je het niet in de champions league.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 22:34   #2
Arie-Kanarie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

N.E.C. en Roda
  Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 22:39   #3
BlueWolf
Geen Super Lid
 
BlueWolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 May 2000
Berichten: 3.885
Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Club Brugge en Anderlecht
__________________
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ?
Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ?
Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven !
BlueWolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 May 2003, 22:52   #4
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Real Madrid en Bayern Munchen
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2003, 00:34   #5
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

N.E.C. Nijmegen en v.b.v. De Graafschap. Tja de rest van de clubs zal zo'n beetje failliet verklaard worden .
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2003, 06:59   #6
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Agovv en mvv
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2003, 10:55   #7
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

veel buitenlanders hier opeens in dit forum, niet dat ik daar iets op tegen heb. maar ik denk dat ajax en psv momenteel de beste papieren hebben om de CL te bereiken. ajax heeft idd veel ervaring opgedaan, en zal als het mee zit weer wat leuks laten zien. psv heeft heel veel geleerd van de manier waarop ajax speelde het afgelopen jaar. maar k denk wel dat ajax het verder zal schoppen
  Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2003, 12:34   #8
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
psv heeft heel veel geleerd van de manier waarop ajax speelde het afgelopen jaar.
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2003, 14:57   #9
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans


nee jij wil beweren van niet. die boeren uit eindhoven verloren de afgelopen 7 jaar telkens in de 1e ronde omdat ze erg naief speelden. ze speelden standaard met hetzelfde systeem, en de tactische analyses waren in mijn ogen niet optimaal. ajax heeft heel nederland leren zien, dat je met aanpassen aan de tegenstander heel ver kan komen, en dat je dus niet binnen 20 minuten al met 0-2/0-3 thuis achterstaat tegen arsenal. ajax heeft laten zien, dat het juist een goed perspectief biedt. psv zal hier zeker geleerd van hebben. weet niet wat jij nu dom zit te gapen?
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:39.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.