Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 April 2003, 10:52   #1
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard schorsing aan de hand van beelden????

de afgelopen weken werd er regelmatig geschorst en vrijgesproken aan de hand van tv-beelden. wat vinden jullie hiervan? ikzelf vind vrijspraak aan de hand van beelden terecht. die spits van fnooit kreeg vrij onterecht de rode kaart. over de vrijspraak van kezman ben ik niet mee eens. zijn armen had ie gewoon naast zijn lichaam moeten houden,en niet zwevend in de lucht, hij was de bal toch al kwijt.

ook nu gaat die tyfus knvb de acties onderzoeken van zlatan en chivu. maar je hoort gvd niks over die junk bosvelt die wesley bij zijn keel grijpt, of van de actie van lurling vorige week. verder wordt er ook niet gegeken naar die de nooijer die zelf alleen maar aan het shirtje aan het trekken is, en daardoor zijn tegenstanders mateloos irriteert. waarom is het anders zo dat en sibon en zlatan deze vieze kakkerlak eenmaal in het gezcht slaan?

op zich is schorsen aan de hand van tv beelden, vos, wel goed, maar het gebeurd erg selectief. wat vinden jullie hiervan?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 11:07   #2
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Tis pas de zevende keer dat Zlatan z'n ellebogen gebruikt
Je kan overigens een bestraffing niet verzwaren, Lurling kreeg geel en kan dus geen rood worden (zie ook Dani-incident).
Overigens als je over Bosvelt wil beginnen die Snijder beet pakt, kijk dan meteen even wat Snijder richting Song deed, hij trapt vol door op song (vandaar de actie van Bosvelt).

Hoe selectief het gebeurd zo ik eerlijk gezegd niet weten, tis natuurlijk wel zo dat in een live wedstrijd heel Nederland mee kijkt en zo een mening vormt, en dus ook druk kan leggen naar de tuchtcommisie van de KNVB.
Het zou best kunnen dat bij minder beladen en 'interessanten' wedstrijden sommige dingen niet opgemerkt wordt en dus in de doofpot verdwijnt.

Trouwens zeer zwak argument om te zeggen als er shirtje wordt getrokken dat je elleboogstoten mag uitdelen.
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 11:09   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben het met je eens dat het af en toe wat dubieus is waar de grenzen liggen: wanneer wordt iemand achteraf wel gestraft en wanneer niet? Je gaf zelf al wat voorbeelden. Over het algemeen vind ik het niet meer dan terecht. Schwalbes, ellebogen, spugen, slaan en dat soort acties horen gewoon niet en mogen van mij dus aangepakt worden, ook na de wedstrijd.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 12:13   #4
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

maar kijk shirtje trekken is zwaar irritant, en tuurlijk gebeurd het over en weer, maar zo een zlatan of die van heerenveen, zal niet zomaar een elleboog geven hoor. dus ik vind dat je niet alleen zlatan moet bestraffen maar dus ook in dit geval de nooijer.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 13:28   #5
theo tank
Nostalgisch lid
 
Geregistreerd op: 11 January 2002
Berichten: 1.672
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
maar kijk shirtje trekken is zwaar irritant, en tuurlijk gebeurd het over en weer, maar zo een zlatan of die van heerenveen, zal niet zomaar een elleboog geven hoor. dus ik vind dat je niet alleen zlatan moet bestraffen maar dus ook in dit geval de nooijer.
Als je voor shirtje trekken achteraf wil gaan straffen kan je elke wedstrijdband 283 keer gaan zitten bekijken, want het gebeurt de hele wedstrijd door. Dat Zlatan niet professioneel genoeg om er als enige op te reageren met een elleboog is toch een zwakte van de Zweed zelf...
__________________
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!"
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 18:03   #6
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: schorsing aan de hand van beelden????

Citaat:
Originally posted by Superjood
over de vrijspraak van kezman ben ik niet mee eens. zijn armen had ie gewoon naast zijn lichaam moeten houden,en niet zwevend in de lucht, hij was de bal toch al kwijt.
als jij rent...heb je dan ook je armen netjes naast je lichaam?? is erg irritant lopen hoor kan ik je verzekeren

Citaat:
Originally posted by Superjood

maar je hoort gvd niks over die junk bosvelt die wesley bij zijn keel grijpt, of van de actie van lurling vorige week.
volgens mij schopte Snijder ook nog na naar Song trouwens...

Citaat:
Originally posted by Superjood
verder wordt er ook niet gegeken naar die de nooijer die zelf alleen maar aan het shirtje aan het trekken is, en daardoor zijn tegenstanders mateloos irriteert. waarom is het anders zo dat en sibon en zlatan deze vieze kakkerlak eenmaal in het gezcht slaan?
als er niet voor gefloten wordt dan is het toch alleen maar slim?? en het gebeurt zoals tank zegt tig x per wedstrijd..opzich kan je dan gewoon aan de scheidsrechter vragen of hij er wat meer op wil letten ofzow..of doe je armen in de lucht dat je wordt vastgehouden (pas dan wel op dat je je elleboog niet plant in het gezicht van je directe tegenstander) OF laat je gewoon vallen...
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2003, 16:52   #7
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: schorsing aan de hand van beelden????

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


als jij rent...heb je dan ook je armen netjes naast je lichaam?? is erg irritant lopen hoor kan ik je verzekeren
Dat snap ik. Maar dat is wat anders dan wat Kezman deed, die zwaaide gewoon z'n arm in die Willem II'er in z'n gezicht. Dat gebeurt niet als je normaal loopt, en ook niet als je niet overdreven je armen strak langs je lichaam houdt. Gewoon niet nodig van Kezza dus. Maar jij bent toch niet de persoon om die kerel te verdedigen?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2003, 21:10   #8
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: schorsing aan de hand van beelden????

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur


Dat snap ik. Maar dat is wat anders dan wat Kezman deed, die zwaaide gewoon z'n arm in die Willem II'er in z'n gezicht. Dat gebeurt niet als je normaal loopt, en ook niet als je niet overdreven je armen strak langs je lichaam houdt. Gewoon niet nodig van Kezza dus. Maar jij bent toch niet de persoon om die kerel te verdedigen?
precies. die kezman moet gewoon zijn handjes langs zijn lichaam houden, en zo breed is ie niet hoor.
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:46.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.