Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 April 2003, 12:22   #1
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Psv?

psv ja. het schijnt een voetbalclub te zijn uit noord-brabant. maar als ik naar alle 18 clubs kijk uit de eredivisie, is psv toch wel een van de sportvereningingen die ik als laatste tot een voetbalclub zou willen rekenen. op het moment kan je concluderen dat psv een leuke ploeg heeft. maar that`s it. qua supporters hebben ze niks. kijk naar de wedstrijd utrrecht-psv voor de beker. k weet zeker dat het merendeel hier dat psv-vak gezien heeft. en wat zag je? een groepje pluisjes gehuld in psv shirtje. nou dit is dan het psv publiek. maar als je dan gaat denken waarom een mens in vredesnaam voor psv kan zijn, ik zou me zo snel mogelijk geen enkele reden kunnen aanvoeren. het is eigenlijk een bijelkaar geraapt zooitje daar. het publiek laat ook nimmer van zich horen tijdens wedstrijden, en verder dan boeren of eindhoven komen ze niet. naast dat zie ik ook nooit originele spandoeken hangen. weet niet wat jullie van deze sportvereninging vinden?
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 12:48   #2
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Psv?

Citaat:
Originally posted by Superjood
psv ja. het schijnt een voetbalclub te zijn uit noord-brabant. maar als ik naar alle 18 clubs kijk uit de eredivisie, is psv toch wel een van de sportvereningingen die ik als laatste tot een voetbalclub zou willen rekenen. op het moment kan je concluderen dat psv een leuke ploeg heeft. maar that`s it. qua supporters hebben ze niks. kijk naar de wedstrijd utrrecht-psv voor de beker. k weet zeker dat het merendeel hier dat psv-vak gezien heeft. en wat zag je?
een groepje pluisjes gehuld in psv shirtje.


Citaat:
nou dit is dan het psv publiek. maar als je dan gaat denken waarom een mens in vredesnaam voor psv kan zijn, ik zou me zo snel mogelijk geen enkele reden kunnen aanvoeren. het is eigenlijk een bijelkaar geraapt zooitje daar. het publiek laat ook nimmer van zich horen tijdens wedstrijden, en verder dan boeren of eindhoven komen ze niet. naast dat zie ik ook nooit originele spandoeken hangen. weet niet wat jullie van deze sportvereninging vinden?
-jaloezie?
-wil je een lang verhaal van bart
-ben je nou echt zo saai
-wil je extra posts hebben
-is dit een "Superjood against all" actie
-is het in om elke club af te kraken en je eigen club is niks mis mee
-moet ik een topic over ajax openen
-gaan we het over 'echte supporters' hebben
want dan kan ik je vertellen dat de hele Arena gevuld zit met +/-15% die echt om Ajax geven.. of op hoe jij het wilt noemen "een bij elkaar geraapt zooitje uit heel Holland
vertel het maar jonge

voor de rest heb ik ook nix met PSV
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 12:53   #3
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Wink

Tja, Mark. Ik heb niet zoveel op met PSV. Alleen kijk ik naar de resultaten, en dan kan ik slechts constateren dat PSV sinds de jaren '80 dé topclub van Nederland is. Het mag dan wel 'slechts' uit Eindhoven komen, en 'slechts' 30.000 man per wedstrijd trekken, en weinig spelers zelf opleiden, maar de successen zijn er gewoon.
PSV heeft wereldvoetballers onder contract gehad, vele internationals enz enz. Ik heb met geen enkele club van de to(b)p 3 erg veel op, maar met PSV het meest. Club uit het zuiden, gemoedelijker dan feyenoord en ajax. En over het algemeen wat sympathieker. Aardige voetballers als Van Nistelrooij, Nilis en ga zo maar door.. Dat alles maakt PSV tot een best aantrekkelijke club in het zuiden. Eindhoven staat massaal achter de club, en een deel van Limburg óók. Veel vrienden van mijn zijn voor PSV. Dat PSV in de rest van het land niet aanspreekt.. Jah, boeiend? Als ik bij Ajax rond de arena loop, hoor ik boeren achterhoekers, mensen uit twente, brabant, enz enz. Maar weinig amsterdammers.. Tja, wat heb je liever? Loop je bij PSV rond hoor je slechts Brabanders en Limburgers.. Dat zou ik toch liever hebben ..
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 12:55   #4
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het voetbalclub hoeft niet een stel leeghoofdige relnichten te hebben om een voetbalclub te zijn omfg aap
  Met citaat antwoorden
Oud 19 April 2003, 12:55   #5
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Psv?

Citaat:
Originally posted by Forza_Barca518


een groepje pluisjes gehuld in psv shirtje.




-jaloezie?
-wil je een lang verhaal van bart
-ben je nou echt zo saai
-wil je extra posts hebben
-is dit een "Superjood against all" actie
-is het in om elke club af te kraken en je eigen club is niks mis mee
-moet ik een topic over ajax openen
-gaan we het over 'echte supporters' hebben
want dan kan ik je vertellen dat de hele Arena gevuld zit met +/-15% die echt om Ajax geven.. of op hoe jij het wilt noemen "een bij elkaar geraapt zooitje uit heel Holland
vertel het maar jonge

voor de rest heb ik ook nix met PSV
Hier is mijn verhaal dan enne, de PSV-aanhang is niet luidruchtig, nee.. Ajax wel dan?
Enige wat PSV'ers minder hebben dan hun joodse collega's is het walgelijk grote aantal dat loopt in de blauwe uit-shirts.. Dat vind ik zó fout ..
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2003, 17:02   #6
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zat er toevallig ook nog gisterenavond tijdens de samenvatting van PSV - Twente over na te denken Het is echt zonde dat het muisstil is in dat toch prachtige stadion. Toen ik naar PSV - Graafschap ging was het hetzelfde verhaal. Geen sfeer, en dat is toch jammer. Misschien heeft een en ander ook te maken met de vaak niet bijster sprankelende wedstrijden die PSV speelt dit seizoen Maar Bart heeft ook gelijk met de positieve punten die hij opnoemt.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2003, 20:53   #7
xlizzx
Lid
 
xlizzx's Avatar
 
Geregistreerd op: 10 July 2002
Locatie: veldhoven
Berichten: 2.314
Stuur een bericht via MSN naar xlizzx
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Ik zat er toevallig ook nog gisterenavond tijdens de samenvatting van PSV - Twente over na te denken Het is echt zonde dat het muisstil is in dat toch prachtige stadion. Toen ik naar PSV - Graafschap ging was het hetzelfde verhaal. Geen sfeer, en dat is toch jammer. Misschien heeft een en ander ook te maken met de vaak niet bijster sprankelende wedstrijden die PSV speelt dit seizoen Maar Bart heeft ook gelijk met de positieve punten die hij opnoemt.
haha ben je ooir in het PSV stadion geweest??
Ik vind juist dat er een heele goede sfeer hangt mischien niet zo luidruchtig maar heel samenhangend.. Maarja mijn mening
__________________
Krissje is mn aller lekkerste en liefste meisje :love:

Laatst aangepast door Ar-Tuur : 20 April 2003 om 22:18
xlizzx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2003, 20:58   #8
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ben jij wel es naar een ander stadion geweest, lisetje Dan hoor je hoe het ook kan..
Helaas moet ik het eens zijn met Tuur. Het is inderdaad 10x niks qua sfeer. Het kan zijn dat men tegen Roda de laatste jaren niet zo bijster veel te juichen had, maar als tegen de graafschap dan nog geen sfeer onstaat, he tuur, dan is het wel erg .
Nee, even serieus, ik kom al járen in Eindhoven, en heb nog nooit sfeer meegemaakt. En dat terwijl het een stadion is met de meeste ´Engelse´ constructies in heel Nederland. Ik heb er eerlijk gezegt geen reden voor.. Het zal dan wel met de mentaliteit in Eindhoven e.o. te maken hebben, dat men niet echt gevoelig is voor sfeer.. Zo hoor ik ook nooit iemand echt klagen binnen PSV-kringen erover. Men zal er dan wel niet echt wakker van liggen..
Overigens, Mark, jij haalt het aan.. Maar hebt natuurlijk geen recht van spreken, he? Ik bedoel, alleeen als het stadion meer dan de helft leeg zit heb je sfeer in de arena, voor de rest nooit..
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2003, 21:07   #9
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Maar hebt natuurlijk geen recht van spreken, he? Ik bedoel, alleeen als het stadion meer dan de helft leeg zit heb je sfeer in de arena, voor de rest nooit..
ja zelfs tijdens de champions league wedstrijden, thuis, 7 inmiddels al(best een hoop) is het altijd stil. de sfeer is dan ook slecht, en wordt nooit gezongen. zelfs niet met vlaggetjes gewapert. saaie boel he? denk dat die wedstrijden echt heel erg sfeervol waren, en dat kan jij niet ontkennen, bartje
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2003, 21:28   #10
AntiKezman
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
denk dat die wedstrijden echt heel erg sfeervol waren, en dat kan jij niet ontkennen, bartje
je hoorde idd tegen AC Milan bijna 90 minuten lang die Italianen liederen zingen...

  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2003, 21:30   #11
GregoorvanDijk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood


ja zelfs tijdens de champions league wedstrijden, thuis, 7 inmiddels al(best een hoop) is het altijd stil. de sfeer is dan ook slecht, en wordt nooit gezongen. zelfs niet met vlaggetjes gewapert. saaie boel he? denk dat die wedstrijden echt heel erg sfeervol waren, en dat kan jij niet ontkennen, bartje
Ik ontken niks, en beken ook niet, want ik heb niet één wedstrijd gekeken
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2003, 21:38   #12
Superjood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman


je hoorde idd tegen AC Milan bijna 90 minuten lang die Italianen liederen zingen...

en toch kom ik schor thuis?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2003, 22:19   #13
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by x-lizz-x
haha ben je ooir in het PSV stadion geweest??
Als je goed had gelezen dan wist je het antwoord
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2003, 22:21   #14
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by x-lizz-x


haha ben je ooir in het PSV stadion geweest??
Ik vind juist dat er een heele goede sfeer hangt mischien niet zo luidruchtig maar heel samenhangend.. Maarja mijn mening
heb geen zin in n ellenlange discussie enzo maar dit vind ik dus ook
de sfeer bij PSV vind ik heel speciaal, en is idd absoluut niet enorm uitbundig ofzo (al komt het bij speciale wedstrijd dus echt wel los! maar daar zijn het speciale wedstrijden voor) maar t zal wel iets zijn wat sommige mensen raakt... het is n beetje t saamhorige gevoel 'harmonieus' 'gemoedelijk' of wat voor mooie woorden worden daar wel niet allemaal voor gebruikt
  Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2003, 12:20   #15
Bon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

en toch kom ik schor thuis?
komt door de vele kansen die zlatan mist, moet je veel "oooohh...oooeeh KUTZOOI" roepen
  Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2003, 15:42   #16
Bazzemans
Super Lid
 
Bazzemans's Avatar
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Locatie: Ulft & Enschede
Berichten: 5.522
Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Denkt aan Theo Maassen: "Eindhóvuh, Eindhóvuh, Eindhóvuh, Eindhóvuh enz... ALLEMAAL"

Ach jah..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 April 2003, 22:12   #17
bruggi
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Denkt aan Theo Maassen: "Eindhóvuh, Eindhóvuh, Eindhóvuh, Eindhóvuh enz... ALLEMAAL"

Ach jah..


de domste supporters van NL

  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 00:09.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.