Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 30 August 2003, 07:28   #1
bboytrixx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard wat wil een meisje nou echt?

hallow ik vraag me nou een beetje af he als je meisjes vraagt jah wat vin je belangrijk in en jonge dan krijg je .....jah uiterlijk blah blah blah .....maja dan zie je steeds weer meisjes met van die ongelooflijk lelijke gaste die geen uitstraling hebben nog een mooi uiterlijk en zich ook niet supertof kleden ozzo ..."jah hij is heel lief" zeggen ze dan dat snap ik dan niet helemaal .....dus meisjes waar letten jullie nou echt op ?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2003, 09:49   #2
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: wat wil een meisje nou echt?

ik kan me niet echt vinden in jou verhaal, zoals t daarin gaat, gaat t hier iig niet
En ik denk dat vrouwen toch op t eerste gezicht letten op de kleding en uitstraling en natuurlijk ook of de gozert er zelf goed uitziet. in 2e instantie word er dan meer gelet op innerlijk en humor denk ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2003, 10:20   #3
bboytrixx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

jah misschien verkeerd uitgelegt maar denk toch wel dat een boel gasten me begrijpen maar wat ik wil weten is waar kijken meisjes nou echt naar
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2003, 10:25   #4
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...
 
Suepahfly's Avatar
 
Geregistreerd op: 7 September 2002
Locatie: Belgie
Berichten: 3.784
Standaard

Ik ben er vrij zeker van dat meisjes het uiterlijk ook belangrijk vinden,uitstraling enzo.Maar ze gaan ook niet met een lul van een gast gaan, ook al is die zo knap(all, de meesten tog niet) dus hij moet ook vrij lief en grappig zijn
__________________
I'm THE Bomb Disposal Expert

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2003, 10:58   #5
Miss_Ironic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: wat wil een meisje nou echt?

Citaat:
Originally posted by bboytrixx
hallow ik vraag me nou een beetje af he als je meisjes vraagt jah wat vin je belangrijk in en jonge dan krijg je .....jah uiterlijk blah blah blah .....maja dan zie je steeds weer meisjes met van die ongelooflijk lelijke gaste die geen uitstraling hebben nog een mooi uiterlijk en zich ook niet supertof kleden ozzo ..."jah hij is heel lief" zeggen ze dan dat snap ik dan niet helemaal .....dus meisjes waar letten jullie nou echt op ?
Bij mij als meiske wisselt mijn voorkeur heel sterk, Ik heb voor mijn huidige relatie een hele tijd wat gehad met een goed uitziende jongen, we pasten qua alles bij elkaar:
-Uiterlijk
-Opleiding
-Interesses
-leeftijd
Stel we zouden samen uitgaan met bijvoorbeeld een groepje dat ik niet kende, maar ik moest thuis nog vanalles doen, dus zei van ga maar vast, ik kom er zo aan.. van het moment dat ik de kroeg binnen kwam lopen, nog voordat ik m'n vriend had gezien, maakten die vrienden gewoon de klik dat we een stel waren.

Nou voor de buitenwereld klinkt dit natuurlijk ideaal....maar dat valt dus erg vies tegen! In werkelijk waren we de hele tijd tegen elkaar aan het opboksen, om maar te voorkomen dat de ander de interesse zou verliezen......het grappige was dat we dat allebei op een andere manier deden en op die manier kwamen we uit op alleen maar ruzie, juist als we elkaar niet zagen, we waren allebei te bang dat we elkaar kwijt zouden raken, maar gingen daar op een verkeerde manier mee om en dreven langzaam uit elkaar.

Nu heb ik een relatie met een jongen waar ik ontzettend weinig mee gemeen heb, hij is 4,5 jaar ouder en ik heb nu al een veel hoger diploma en ben nog aan het studeren, hij niet.. Qua uiterlijk passen we ook niet bij elkaar en qua karakter al helemaal niet...... Waarom ik toch wat met hem begonnen ben?

RUST! ik wilde niet meer tegen iemand opboksen, hij is ontzettend bang om mij kwijt te raken, mij doet het, (heel hard gezegd) helemaal niets. Ik denk dat ik van hem hou, maar het komt niet voort uit verliefdheid, bij hem wel.

En nu is er dus een anders probleem.....ben een weekje weggeweest met de studentenvereniging en heb daar iemand leren kennen....iemand waar echt een klik mee is, en net zoals ik in die eerst beschreven relatie vertelde, passen we weer bij alles bij elkaar...alleen hij is 7 jaar ouder en woont een eind weg...dat is het enige minpuntje....en ik weet gewoon niet wat ik moet doen.

Naja kort samengevat, je hebt 2 manieren van iets in een jongen willen: bij voorbeeld 1 & 3 komt het voort uit een klik en ruime gelijkenis
bij voorbeeld 2 komt het voor uit een soort verstandhouding, ik hoef me nu gewoon niet druk te maken, want ik weet dat hij niet bij me weggaat.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2003, 13:22   #6
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

totaalbeeld
volgens mij kan niemand precies zeggen op wat voor iemand hij/zij zou vallen.
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2003, 13:27   #7
Dimas
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat meisjes eerst even kijken hoe een persoon eruit ziet. Als iemand hun bevalt zullen ze proberen achter z'n innerlijk te komen. Als dat 3x niks is, zijn ze zo weg.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2003, 15:15   #8
hollywood
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

bboytrixx heeft wel een punt eigenlijk, meiden hebben inderdaad meestal een niet zo mooie vriend... in verhouding tot henzelf. dat kom denk ik omdat een meisje zich mooi wil voelen, en als je dan een ugly boyfriend hebt, hoef je je ook niet onzeker te voelen voor je eigen mindere uiterlijkheden, en het komt ook door de 'mooie' jongens, want die zijn vaak erg arrogant, of ze willen geen vaste relatie, alleen maar een beetje playen, en veel meiden hebben daar geen behoefte aan.
Wat ik zoek in een jongen: verzorgt uiterlijk, goed hart en humor. opzich is het wel fijn als hij ook nog een lekkere ass heeft en een mooi gebruind koppie. Maar die combi vind je niet zo snel, ik ga eerder voor het innerlijk dan alleen voor het uiterlijk. Maar niet alle meiden zijn zo, ieder zijn eigen smaak.
En jongens dan? waar kijken die naar?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2003, 15:26   #9
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Originally posted by hollywood
bboytrixx heeft wel een punt eigenlijk, meiden hebben inderdaad meestal een niet zo mooie vriend... in verhouding tot henzelf. dat kom denk ik omdat een meisje zich mooi wil voelen, en als je dan een ugly boyfriend hebt, hoef je je ook niet onzeker te voelen voor je eigen mindere uiterlijkheden, en het komt ook door de 'mooie' jongens, want die zijn vaak erg arrogant, of ze willen geen vaste relatie, alleen maar een beetje playen, en veel meiden hebben daar geen behoefte aan.
eerlijk gezegd snap ik je opmerking niet, want wat is lelijk? niemand heeft daarover te oordelen.. niemand IS lelijk..
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2003, 15:49   #10
bboytrixx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

wat is lelijk ... .nou als iedereen blijft zeggen dat hij zich gedraagt als een echte boer (opzich nix mix meej)en ze zeggen dan ook nog dat ie er niet uit ziet jah dan zeg ik jah je bent lelijk ...wat is lelijk ..dat is typisch een opmerking voor iemand die zich zelf tekort schiet je weet zelf best wel wat lelijk is kijk je kan zeggen smaken verschillen maar lelijk is lelijk ...


2
waar jongens naar kijken ..
-jah uiterlijk niet dat ze super mooi hoeft te zijn maar als ik naar haar kijk moet ik wel een bepaalde vibe krijgen

-of ze verzorgt is hoef niet overdreven cleanfreak te zijn maar ze moet er wel altijd lekker schoon uitzien lekker ruiken enz

-of ze een beetje hersens in de hoofd heeft dus niet zo`n domme doos

-en heel belangrijk ze moet me aankunnen ze moet achter me staan net als ik achter haar sta vanaf het begin

-moet ook humor hebben maar niet de hele dag lachen maar ook niet dat ze altijd lacht en dat als we dan wat hebben dat ze ineen keer een sireus is


hollywood
doe jezelf niet te kort als jij een jonge wil met een lekkere ass en een gebruind koppie dan moet je die ook zoeken toch?
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2003, 16:53   #11
Karliene
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Oke, ik let op het uiterlijk..
Maar hij hoeft niet bijster knap te zijn ofzo hoor!
Hij moet gewoon "iets" hebben..
Dat ene ding wat hem zo anders maakt dan andere jongens ..

Ook let ik erop of hij iets te vertellen heeft...
Of hij niet liegt (tot zekere hoogte dan..)..
En last but not least: of hij van lichamelijk contact houdt!
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2003, 17:43   #12
_Rachel_
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik let op uiterlijk.
Hij hoeft niet super knap te zijn, maar een leuk koppie (en lichaam) is zeker meegenomen.

Laat ik het zo zeggen: Ik kijk naar uiterlijk EN innerlijk.
Een jongen kan nog zo knap zijn maar al is hij super dom, arrogant enz. dan hoef ik hem echt niet.
Maar aan andere kant, ik denk dat als een jongen heel lief is, maar toch super lelijk, dat ik me NOOIT tot hem aangetrokken zou kunnen voelen.

Tja, moet dus combinatie zijn van goed uiterlijk (verzorgd, leuke kleding, uitstraling) en een leuk innerlijk (hij moet lief en betrouwbaar zijn, niet te klef)
  Met citaat antwoorden
Oud 30 August 2003, 18:02   #13
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Hij moet er verzorgd uitzien, dat echt te zien is dat hij 's ochtends de moeite heeft genomen om iets fatsoenlijks aan te trekken en zn haar te doen Verder moet hij lief zijn, uitstraling hebben en een goed lichaam is mooi meegenomen hoor, maar ik kick op mooie handen Sommige jongens hebben echt megamooie handen En dan zie je andere haden en denk je Maar hij moet vooral een goed karakter hebben Betrouwbaar, lief, en zorgzaam
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2003, 11:05   #14
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

Citaat:
Originally posted by bboytrixx
wat is lelijk ... .nou als iedereen blijft zeggen dat hij zich gedraagt als een echte boer (opzich nix mix meej)en ze zeggen dan ook nog dat ie er niet uit ziet jah dan zeg ik jah je bent lelijk ...wat is lelijk ..dat is typisch een opmerking voor iemand die zich zelf tekort schiet je weet zelf best wel wat lelijk is kijk je kan zeggen smaken verschillen maar lelijk is lelijk ...
ook dit slaat nergens op
je gedrag heeft niks met je uiterlijk te maken.. en als mensen zeggen dat iemand lelijk is, vind jij dat ook gelijk maar?
smaken verschillen inderdaad, dus wat iemand lelijk vindt hoeft niet iedereen te vinden.
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2003, 13:02   #15
bboytrixx
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

okeej hmmz een van de vloer eten is vies dat heb je geleerd
jah rood is rood heb je ook geleerd jah of wil je zeggen dat als ik zeg dat iets rood is dat het voor jou groen is ?dan moet je je na laten kijken hehe
en lelijk is gewoon lelijk je hebt smaak en je hebt lelijk en je weet best waneer iemand lelijk is
  Met citaat antwoorden
Oud 31 August 2003, 13:04   #16
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

ja hoor...
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 17:34   #17
Narya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

begrijpendheid en lief

gewoon, karakter? en interesses?
  Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 18:53   #18
AMF
Super Lid
 
AMF's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 December 2002
Locatie: Utrecht
Berichten: 8.609
Standaard

Een jongen hoeft voor mij niet persé ongelooflijk knap te zijn. Gewoon verzorgd en kleding die hij zelf leuk vindt en niet iets dat toevallig in de mode is (kan me niet voorstellen dat zo'n extreem strakke spijkerbroek-met-kale-plekken-van-diesel lekker zit). Wat ik veel belangrijker vind is dat hij mij iets te vertellen heeft, dat we niet na een avondje uit zijn uitgepraat, of dat hij het alleen maar over de strategie van het schaken of de ontwikkeling van het moederbord kan hebben. Zelfde muzieksmaak is altijd wel handig, en zo'n btje dezelfde interesses hebben ook. Wat biffy ook al zei, niemand is lelijk, iedereen heeft zn mooie kanten, of dat nou van binnen of van buiten is. En uiteindelijk is een relatie toch vooral gebaseerd op karakter en niet op uiterlijk.
__________________
Uw advertentie hier?
AMF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 20:54   #19
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

meiden niet zo lullen dat jullie weinig tot niet op uiterlijk vallen
in theorie hebben jullie de grootste praatjes maar in praktijk komt er niks van terecht
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 September 2003, 21:32   #20
SweetEighteen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Voor de eerste indruk vind ik uiterlijk erg belangrijk (je kan immers niet bij hem naar binnen kijken...) maar wanneer je iemand beter leert kennen kan je verliefd worden op zijn karakter...
Het gaat mij om een combi van uiterlijk en innerlijk. Ik zal niet snel verliefd worden op een onwijs knappe maar superarrogante jongen, maar eerder op een jongen met een mooi karakter, en dan hoeft ie niet zo heeel knap te zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 September 2003, 10:43   #21
moosie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: wat wil een meisje nou echt?

Citaat:
Originally posted by bboytrixx
hallow ik vraag me nou een beetje af he als je meisjes vraagt jah wat vin je belangrijk in en jonge dan krijg je .....jah uiterlijk blah blah blah .....maja dan zie je steeds weer meisjes met van die ongelooflijk lelijke gaste die geen uitstraling hebben nog een mooi uiterlijk en zich ook niet supertof kleden ozzo ..."jah hij is heel lief" zeggen ze dan dat snap ik dan niet helemaal .....dus meisjes waar letten jullie nou echt op ?

ik asl meisje zijnde let op het innerlijke van de jongen omdat het uitelijk vind ik op de twee de plek komt want wil liefer dat ik met een jongen heb die heel lief is enzo dan dat ik met ene jongen heb die over de top lkkr is en een klotzak is van hier tot weet ik veel waar het uiterlijk let ook wel dat geef ik echt wel toe maar niet dat je zegt van woww die is super lkkr daar wil ik mee zo ben ik niet ik kijk alleen maar als eerste naar het innwerlijke van die jongen want die jongen moet me wel kunne beschremen en niet alleen maar mooi staan te wezen en dat het meisje dna in elkaar word gerost offzo
  Met citaat antwoorden
Oud 7 September 2003, 19:06   #22
Liekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

uhh...ik let een beetje op alles

eerst koppie, daarna het gehele lichaamen uitstraling, daarna kleren, dan gaan we naar het innerlijk, intresses is ook wel handig soms...en leeftijd ook wel....

duz...ik denk dat die lekkere meisjes met een minder knappe jonge gewoon een hele andere smaak hebbe ofzo he...waar maar je je eigen tog eink ook druk om
  Met citaat antwoorden
Oud 7 October 2003, 14:38   #23
Emperor
Lid
 
Emperor's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 October 2003
Berichten: 21
Standaard

Je bent gewoon LAUW als je met een Hunkenmoller tasje durft te lopen. Dan hebben ze echt respect voor je .En durf een leren broek aan te trekken
__________________
The Crash Company
Emperor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2003, 02:25   #24
BaRBie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

liede is soms onverklaarbaar

En iedere vrouw heeft denk ik een ander type en andere dingen dat ze belangrijk vind...
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2003, 09:54   #25
virginia
Guest
 
Berichten: n/a
Cool respect

k vindt ut belangrijkstuh in de liefde dah een jongen respect voor juh heeft niet meteen denkt dah jij zijn eigendom bent. Jij bent niet zijn vriendin maar je bent gewoon jezelf. Ook vind ik ut onbeschoft als een jongen aan jan en alleman gaat vertelluh wah jullie hebbuh gedaan. Kijk aan een goede vriend okay maar toch nie aan heel de vrienden groep dat is iets van jullie zelf en hoeft neit iedereen te weten. Ook vindt ik ut belangrijk dah je nie meteen boos wordt als iemand iets fout doet je meot er toch over kunnuh pratuh. Respect is gewoon super belangrijk. En waark al helemaal nie teguh kan s als een jonguh je om alles gaat afkrakuh dan mag ie van mij meteen gaan. nou k hoop dha juh hier iets aan hebt
xxx
  Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2003, 14:52   #26
webgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik denk dat het meisje zelf die jongen wel heel knap vind!! ja hoe raar ut dan ook klinkt omdat jij vind dat die jonge der niet uit ziet!!

kijk (ik ga ff heel geleerd doen hehe) nou kijk alle mensen hebben een soort charisma en dat betekend een soort aantrekkings kracht de ene persoon heeft ut meer dan de andere en die krijgt gewoon meer aandacht! niet dat iemand met weinig charisma geen aandacht krijgt hoor! alleen maar wat minder.

ik denk gewoon dat al die meisjes die jongens echt aantrekkelijk vinde!! ook al is ie niet een van de knapsten! en trouwes als je steeds weer wat ouder word kijk je ook steeds wat meer naar het karakter oke ook wel naar ut uiterlijk want om nou met iemand te gaan die eruitziet als een varken of als een of andre nerd is ook niet alles!

mar jij vind dus die jonges lelijk maar misschien vinden die meisjes dat wel niet!!

kussasz webbie
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2003, 11:26   #27
anoesjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bboytrixx
okeej hmmz een van de vloer eten is vies dat heb je geleerd
jah rood is rood heb je ook geleerd jah of wil je zeggen dat als ik zeg dat iets rood is dat het voor jou groen is ?dan moet je je na laten kijken hehe
en lelijk is gewoon lelijk je hebt smaak en je hebt lelijk en je weet best waneer iemand lelijk is
jij bent ook lekker oppervlakkig zeg!
als ik zeg dat ik jou lelijk vind hoeft iemand anders jou toch nog niet lelijk te vinden...
Als iemand nou bijv een rare vlek op z'n gezicht heeft dat is een lelijk gezicht maar als die nou hartstikke aardig en spontaan is maakt dat hem/haar gewoon knap tenminste zo denk ik er over
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2003, 11:52   #28
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

meisjes gaan niet altijd voor knappe jongens idd..anders had ik niet altijd lekker vriendinnen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2003, 11:54   #29
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
meisjes gaan niet altijd voor knappe jongens idd..anders had ik niet altijd lekker vriendinnen
ben jij even blij joh
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2003, 12:04   #30
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
meisjes gaan niet altijd voor knappe jongens idd..anders had ik niet altijd lekker vriendinnen
jah platte grappen is de sleutel tot succes, vraag maar aan ab normaal die heeft ook altijd veel vrouwtjes om zich heen
  Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2003, 01:06   #31
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: wat wil een meisje nou echt?

Citaat:
Originally posted by bboytrixx
hallow ik vraag me nou een beetje af he als je meisjes vraagt jah wat vin je belangrijk in en jonge dan krijg je .....jah uiterlijk blah blah blah .....maja dan zie je steeds weer meisjes met van die ongelooflijk lelijke gaste die geen uitstraling hebben nog een mooi uiterlijk en zich ook niet supertof kleden ozzo ..."jah hij is heel lief" zeggen ze dan dat snap ik dan niet helemaal .....dus meisjes waar letten jullie nou echt op ?

genaaid worden..

in alle zinnen van het woord...
  Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2003, 10:10   #32
mygirly
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: wat wil een meisje nou echt?

Citaat:
Originally posted by klootzak
genaaid worden..

in alle zinnen van het woord...
ikke nie egt snappuh waar die opmerking opslaat. Zal wel aan mij ligge
  Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2003, 20:50   #33
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: wat wil een meisje nou echt?

Citaat:
Originally posted by mygirly
ikke nie egt snappuh waar die opmerking opslaat. Zal wel aan mij ligge
ja, je bent een meisje

die snappen dat niet
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 23:59.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.