Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 22 October 2003, 15:52   #1
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard Ex van vriend mijn vriendin...

Ik heb sinds 3 weken en 2 dagen een vriendin, en ik ben er een paar dagen geleden achtergekomen dat mijn beste vriend vorig jaar iets met haar heeft gehad. En volgens mij is hij niet zo blij dat ik nu met haar heb want hij doet heel lullig tegen haar en soms ook tegen mij als ik over haar begin. Wat moet ik nu doen, want ik wil geen van beiden kwijtraken? En kom niet aan met : Je kent haar nog maar kort... Want dat is geen advies, bedankt alvast alle uiterst sociale, vriendelijke en behulpzame forumisten (en whizzcat nie te vergete )
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 October 2003, 16:21   #2
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ex van vriend mijn vriendin...

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
Ik heb sinds 3 weken en 2 dagen een vriendin, en ik ben er een paar dagen geleden achtergekomen dat mijn beste vriend vorig jaar iets met haar heeft gehad. En volgens mij is hij niet zo blij dat ik nu met haar heb want hij doet heel lullig tegen haar en soms ook tegen mij als ik over haar begin. Wat moet ik nu doen, want ik wil geen van beiden kwijtraken? En kom niet aan met : Je kent haar nog maar kort... Want dat is geen advies, bedankt alvast alle uiterst sociale, vriendelijke en behulpzame forumisten (en whizzcat nie te vergete )
Dat zal ik maar als een compliment op vatten

[sere neuze modus]

Als die vriend zo lullig doet, wel dat lijkt mij zijn probleem en niet jullie probleem. Vraag em eens waarom die zo doet...? Gewoon op de man af en betrek je vriendin ook in dat gesprek. Enfin, het zal allemaal wel loslopen vermoedt ik
  Met citaat antwoorden
Oud 22 October 2003, 16:35   #3
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard Re: Re: Ex van vriend mijn vriendin...

Citaat:
Originally posted by WhizzCat
Dat zal ik maar als een compliment op vatten
Dat was het ook

Maareh ook ff serieus, als ik het aan hem vraag draait hij erom heen... Op msn doet hij dat en in het echt ook. Moet ik een scheetkussen op zijn hoofd kapotslaan of kan ik er nix tegen doen?
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 October 2003, 20:02   #4
BaRBie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ach mijn beste vriend vind het grappig mijn vriendjes van tevoren te bedreigen, en om ze uit te testen en is zelden aardig tegenover een vriendje van me...gewoon laten gaan denk ik dan maar...Maar wanneer het haar ex is is het lastiger, ik snap niet echt hoe je als exen beste vrienden kunt blijven...vrienden vooruit, maar beste vrienden snap ik niet, ik zie niet in hoe er sprake kan zijn van alleen vriendschap als er een aantrekkingskracht aan het werk is geweest. Oppassen zou ik zeggen en probeer anders eens een goed gesprek met die vriend aan te gaan?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 October 2003, 22:44   #5
Liekjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

vraag eens of er iets is gebeurt tussen hun ofzo..!
vraag het anders aan je vriendin...
en jij hebt iets met haar, je beste vriend niet meer...! je beste vriend hoeft dr niet leuk te vinden, zolang jij da maar wel doet!
  Met citaat antwoorden
Oud 24 October 2003, 22:46   #6
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by Liekjuh
vraag eens of er iets is gebeurt tussen hun ofzo..!
vraag het anders aan je vriendin...
en jij hebt iets met haar, je beste vriend niet meer...! je beste vriend hoeft dr niet leuk te vinden, zolang jij da maar wel doet!
Ik heb het gevraagd aan mn vriendin, en het bleek dus dat mn beste vriend de waarheid op onovertroffen manier heeft verdraaid, dat wil dus zeggen alles bij elkaar liegen, over wat zij bij hem zou hebben gedaan, op psychisch en sexueel gebied dus. Waarom hij dan nu zo lullig doet weet ik niet.
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 14:42   #7
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

geen touw aan vast te knopen dus.... ik stel voor dat je je vriend iig laat weten dat jij NIET wist dat hij met jouw vriendin al eerder iets heeft gehad, en van 'afpakken' is in dit verband ook al totaal geen sprake, dus heeft ie et maar te accepteren lijkt me

Als die vriend van jou normaal tegen je kan blijven doen zolang jij niet over je vriendin begint, hou het contact dan zo dat je vriendin er niet bij betrokken is dan heb je dat gezeik ook niet. Mocht ie er echt niet over ophouden dan kun je hem best voor het blok zetten: kinderachtigheid omtrendt dit soort dingen vind ik onder deze omstandigheden wel erg zielig hoor, en dan ben je -sorry voor mijn botheid- zo'n vriend toch beter kwijt dan rijk, als ie je nie eens een leuke relatie gunt...
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 14:50   #8
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
geen touw aan vast te knopen dus.... ik stel voor dat je je vriend iig laat weten dat jij NIET wist dat hij met jouw vriendin al eerder iets heeft gehad, en van 'afpakken' is in dit verband ook al totaal geen sprake, dus heeft ie et maar te accepteren lijkt me

Als die vriend van jou normaal tegen je kan blijven doen zolang jij niet over je vriendin begint, hou het contact dan zo dat je vriendin er niet bij betrokken is dan heb je dat gezeik ook niet. Mocht ie er echt niet over ophouden dan kun je hem best voor het blok zetten: kinderachtigheid omtrendt dit soort dingen vind ik onder deze omstandigheden wel erg zielig hoor, en dan ben je -sorry voor mijn botheid- zo'n vriend toch beter kwijt dan rijk, als ie je nie eens een leuke relatie gunt...
Ik had inderdaad zelf al voorgenomen om hun 2 weinig tot niet met elkaar te confronteren, in de zin van niet tegelijk afspreken. En met mn vriend gaat het nu ook weer normaal, zoals het eerst ging dus. Enne... Vergeef mijn onwetendheid maar wat betekent 'voor het blok zetten'?
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 16:35   #9
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
Ik had inderdaad zelf al voorgenomen om hun 2 weinig tot niet met elkaar te confronteren, in de zin van niet tegelijk afspreken. En met mn vriend gaat het nu ook weer normaal, zoals het eerst ging dus. Enne... Vergeef mijn onwetendheid maar wat betekent 'voor het blok zetten'?
oke

'voor het blok zetten' betekent dat je iemand van een feit op de hoogte stelt in een soort vraagvorm waar ie alleen maar bevestigend op kan antwoorden. Geen andere keuze dus

Maar is iig wel fijn dat je die vriend niet zo kwijtraakt, want zoiets voelt dan altijd klote achteraf

en als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan, vind je niet
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 October 2003, 18:05   #10
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
oke

'voor het blok zetten' betekent dat je iemand van een feit op de hoogte stelt in een soort vraagvorm waar ie alleen maar bevestigend op kan antwoorden. Geen andere keuze dus

Maar is iig wel fijn dat je die vriend niet zo kwijtraakt, want zoiets voelt dan altijd klote achteraf

en als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan, vind je niet
Het blijkt dus dat ik hem al een paar dagen terug voor het blok gezet heb, terwijl ik het geeneens wist Maar hij bleef erom heen draaien... Mja ik praat met hem niet meer over haar, ik hoop dat het dan goed blijft gaan, bedankt voor de hulp iedereen
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:34.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.