Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Antwoord
 
Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 15 November 2004, 15:49   #1
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard Enquete

Beleid

1. Heb je de reglementen wel eens gelezen? Zo ja, vind je ze duidelijk genoeg of zou er wat veranderd kunnen worden?


•Nee

•Ja,ongeveer
K vind ze goed zo

•Ik vind ze duidelijk genoeg zo

•Ja, heb ze gelezen en vond ze duidelijk

•Ik ben er ooit eens aan begonnen, maar ik vond het niet echt zeer interessant.
Ik vermoedde dat het wel hetzelfde zou zijn als op andere fora.

•Heeeeel soms, ik vind dat ik meestal wel normaal doe, en als volwassene die de normen en waarden wel goed kan naleven is het ook niet nodig om de regelementen te lezen

•Ja.
Ik vind ze duidelijk genoeg zo.

•Ik heb ze wel eens gelezen ja en ik vond ze duidelijk genoeg, voor het overige hebben we nog steeds feedback moesten er nog vragen zijn.

•Nee

•ja heb ze wel eens gelezen, maar weet er nu niet echt veel meer van wat ik er van dacht en heb nu geen zin om ze nog eens te lezen

•Nee

•Niet helemaal.
Duidelijk genoeg.

•nee, overbodig

•Nee, eigenlijk niet.

•nee

•Nooit gelezen

•Ik heb ze gedeeltelijk gelezen, en was het er met wat ik gelezen heb wel mee eens!

•nope


2. Heb je wel eens gedragsregels van een of meer forum(s) gelezen? Zo ja, wat vind je daarvan?

•Nee

•Juh
Goed

•Neen, maar dat komt omdat ik ze voor de fora waar ik regelmatig kom ook niet nodig acht. Ik vind ze meer nodig voor adb en foto's, maar daar kom ik weinig.

•Ja, ik vond ze duidelijk.

•Op ons klasforum is het vrij beperkt (zoveel leden zijn er dan ook niet). Er zijn fora waar het reglement ook zo uitgebreid is en vaak een saaie bedoening.

•1x tje, weet niet van welk forum dat was. Ik vond het een beetje slap geneuzel over dingen die wel duidelijk horen te zijn

•Niet allemaal.
Ik vind ze goed. Eerlijk waar.

•Ja, vind ik niet echt boeiend, der staat volgens mij niks in dat een normaal lid niet weet, maar ze moeten er zijn.

•ja
terecht, zo weet je wat je moet doen om geband te worden als je eens melig bent..

•ja, vond ze wel goed en duidelijk enzo

•Nee, maar ik weet ongeveer wel wat niet en wel kan.

•Ja
Niks mis mee, alles staat er duidelijk.

•ik gedraag me zoals ik juist vind en dar kan regel verandering in brengen.

•Ik vind dat ze heel duidelijk zijn en dat toen ik ze voor het eerst las er niet echt iets nieuws in stond.

•nee

•Paar gelezen en die vind ik wel duidelijk.

•ja die heb ik gelezen van 2 fora, maar die zijn niet zo heel boeiend, meeste staat al in de regelementen.

•nope



3. Hoe vind je dat met onzinnige topics en reacties wordt omgegaan? Worden slotjes bijvoorbeeld te snel geplaatst, of te laat? Worden onzinnige reacties of offtopic reacties volgens jou terecht verwijderd? Let wel dat binnen de onderdelen de grens kan verschillen van wat wel en niet mag of kan.


•Sommige forumbazen sluiten alles om maar geen kritiek te hoeven horen.

- Worden slotjes bijvoorbeeld te snel geplaatst, of te laat?
• Veel te laat, er moet veel rapper op worden gereageerd.

- Worden onzinnige reacties of offtopic reacties volgens jou terecht verwijderd?
Soms wel, soms niet?

- Worden slotjes bijvoorbeeld te snel geplaatst, of te laat?
•Niet te snel, wel onterecht. Sommige reacties van mij, bijvoorbeeld op discussie worden door Arthur verwijdert terwijl ze enkel bedoelt zijn om de discussie uit te lokken. Bijzonder jammer zoiets.
Verder heb ik soms het idee dat er erg subjectief mee omgegaan wordt. Van de ene auteur wordt wel een thread gesloten, terwijl bijvoorbeeld Saartje zelf topics opent met net zo weinig niveau.

- Worden onzinnige reacties of offtopic reacties volgens jou terecht verwijderd?
•Ohw, zie vorige, niet altijd dus.

- Let wel dat binnen de onderdelen de grens kan verschillen
van wat wel en niet mag of kan.

•Mijn discussie-post was wel degelijk ontopic, dus heb erop gelet

•Ik vind dat het wel goed gaat zo, mensen moeten niet zo zeuren

- Worden slotjes bijvoorbeeld te snel geplaatst, of te laat?
•Dat is afhankelijk van topic tot topic. Er zijn echt momenten dat ik vind dat er dringend een slotje op moet, van het tegenovergestelde heb ik nog geen last gehad.

- Worden onzinnige reacties of offtopic reacties volgens jou terecht verwijderd?
Let wel dat binnen de onderdelen de grens kan verschillen
van wat wel en niet mag of kan.
•Ja, toch wel. 't Kan vrij vervelend zijn dat er dingen tussen staan die totaal niet thuishoren bij je vraag.

•Sommige leden worden te mild aangepakt, heb al vaak genoeg een lid over t randje zien gaan met geflame en gespam, maar telkens word die t hand boven het hoofd gehouden.

- Hoe vind je dat met onzinnige topics en reacties wordt omgegaan?
•Goed vind ik...

- Worden slotjes bijvoorbeeld te snel geplaatst, of te laat?
•Meestal goed maar er mogen van mij meer slotjes komen. En dan bedoel ik niet in ADB maar in Seksualiteit enzo.

- Worden onzinnige reacties of offtopic reacties volgens jou terecht verwijderd?
•Tja dat weet ik niet. Ik weet niet meer precies wat er gepost is en of dat verwijderd is. Maar ik denk dat sommige reacties juist moeten blijven staan, en die persoon direct op de vingers tikken mits het niet te erg is natuurlijk. Dan laat je aan de rest zien dat je er wat aan doet.

- Let wel dat binnen de onderdelen de grens kan verschillen
van wat wel en niet mag of kan.
•Ja dat denk ik wel. In Seksualiteit bijvoorbeeld zou ik minder snel iets pervers' verwijderen dan in Foto en plaatjes

•Ik vind dat er teveel slotjes geplaatst worden tov het verwijderen van posts en/of topics.
Met een paar posts te verwijderen en de boosdoeners op hun fouten te wijzen kan je meestal meer bereiken dan met het topic gewoon dicht te gooien.

- Hoe vind je dat met onzinnige topics en reacties wordt omgegaan?
•Ligt een beetje aan het forumdeel waarin dit is maar over het alegemeen denk ik wel goed, moet zeggen dat ik de laatste 12 uur pas weer actief op alleonderdelen ben dus kan nog niet een sterk geformuleert antwoord hierop geven.(hiervoor poste iik alleen af en toe op kunst?

- Worden slotjes bijvoorbeeld te snel geplaatst, of te laat?
•wat is te laat en wat te vroeg, zodra een discussie afwijkt van de orginele draad is deze in principe rijp voor een slot, hoe streng je de lijntje aan moet trekken hangt af van het forumonderdeel

- Worden onzinnige reacties of offtopic reacties volgens jou terecht verwijderd?
•niet altijd, ik ben zowiezo tegen verwijderen, je kan beter laten zien wat er fout is dan verwijderen, ten zijn er met dingen wordt gespot die niet door de beugel kunnen.

•vind dat daar veel te streng naar gekeken word. als mensen plezier hebben dan gaat het wel eens offtopic, dat moet ook mogen op ADB en op de andere fora moet je ook niet alle offtopic reacties gaan weghalen, als een topic te erg vervuild word dan kan je het sluiten. en slotjes veel te snel.

•Goed, er worden slotjes geplaatst, meestal op de juiste tijden, mensen worden gebant of krijgen een ow als het uit de hand loopt.

•Onzinnige reacties/topics buiten ADB worden terecht gesloten, onzinnige topics/reacties in ADB worden te snel gesloten. Vaak onterecht.

- Hoe vind je dat met onzinnige topics en reacties wordt omgegaan?
•dat mag van mij wel iets minder, sommige dingen worden te snel afgekapt, daarmee bedoel ik dat als mensen een mening geven die misschien niet helemaal in de context van het topic past dat dan meteen het topic word gesloten. maar het punt van een forum is juist discussie, en of die discussie binnen de perken valt van het betreffende topic is in mijn ogen bijzaak, een discussie is een discussie, en zoals iedereen weet ga je in een discussie vaak punten erbij halen die half of niet bij het onderwerp passen, maar in jou ogen wel iets bijdragen aan het onderwerp, als iemand anders dat niet vind (lees mod.) dan word het topic afgekapt.

- Worden slotjes bijvoorbeeld te snel geplaatst, of te laat?
•soms te vroeg, soms op tijd , soms te laat.

- Worden onzinnige reacties of offtopic reacties volgens jou terecht verwijderd?
•lees hierboven.


- Worden slotjes bijvoorbeeld te snel geplaatst, of te laat?
•Allebei.

- Worden onzinnige reacties of offtopic reacties volgens jou terecht verwijderd?
•Ja, meestal wel maar soms wordt er teveel verwijderd.

•Ik vind dat er redelijk goed slotjes worden geplaats, al vind ik wel dat in sommige fora niet meteen een slotje geplaatst hoeft te worden maar meer de onzinnge reacties verwijderd moeten worden. Bijvoorbeeld soms in ADB.

•Het gaat nu prima, er worden niet teveel topic gesloten want dan is het ook echt niet meer leuk. De echte kut threads worden gesloten en dat is gewoon toppie!

-Hoe vind je dat met onzinnige topics en reacties wordt omgegaan?
•te easy...

- Worden slotjes bijvoorbeeld te snel geplaatst, of te laat?
•meestal te laat (adb tenminste)

- Worden onzinnige reacties of offtopic reacties volgens jou terecht verwijderd?
•meestal..ruzie zie ik nt altijd als onzinnig


4. Wat vind je van het OW-beleid? Vind je misschien dat er teveel of juist te weinig OW's worden gegeven? Wordt het consequent genoeg gedaan? En zijn ze altijd terecht?

•Het OW beleid is opzich goed, maar sommige forumbazen misbruiken het om persoonlijke vetes te beslechten.

•Ik vind dat er voor chatten en spam veel te weinig ow's worden gegeven, het ow-beleid wordt niet consequent genoeg gehanteert. En of ze terecht zijn, sja, daar valt meestal over te discussiëren.

- Wat vind je van het OW-beleid?
Vind je misschien dat er teveel of juist te weinig OW's worden gegeven?
•Veel teveel, te pas en te onpas zelfs.
- Wordt het consequent genoeg gedaan?
•Absoluut niet. Beste voorbeeld is dat (weliswaar half ingetrokken) OW'tje van mezelf laatst. Ronduit zielig was dat.
- En zijn ze altijd terecht?
•Niet dus.

•Ik vind dat er betrekkelijk weinig OW's worden uitgedeeld, al weet ik natuurlijk niet precies wie ze krijgt. Maar ik vind dat er nog steeds klierige kindjes rond blijven lopen.

•Ik heb er eigenlijk niet echt een idee van wanneer er nu precies een OW wordt gegeven.
Ik heb wel al af en toe gehoord dat het onterecht was, maar zoiets is/kan volgens mij moeilijk onterecht zijn.

- Vind je misschien dat er teveel of juist te weinig OW's worden gegeven?
•te weinig
- En zijn ze altijd terecht?
•vaak wel

-Wat vind je van het OW-beleid?
•Tja in mijn optiek goed. Heb er zelf nooit een gehad dus ik weet niet of ze allemaal terecht zijn maar ik ga er wel van uit.
- Vind je misschien dat er teveel of juist te weinig OW's worden gegeven?
•Ik weet eigenlijk niet aan wie er wel en niet OW's worden uitgedeeld en wat de reden is dus ik heb er geen kijk op.
- Wordt het consequent genoeg gedaan?
En zijn ze altijd terecht?
•Nogmaals ik weet de reden er niet van.

•Goed

•geen flauw idee, moet misschien wat vaker jullie mod’s pesten

•veel te snel worden die gegeven voor stomme dingen. als iemand systematisch zit te flamen vind ik het terrecht, maar als iemand teveel topics opent of als iemand een beetje ruzie met iemand heeft en dat op het forum uit, vind ik niet dat dat je een OW moet geven. dan moet je een gewone waarschuwing geven, en geen OW.

•Ik vind het wel oké, anders wordt het ook zo'n zooitje. Volgens mij worden er soms wel voor onzinnige redenen een ow gegeven. (zoals die van mij, die ik kregen omdat ik een meningsverschil had met Red_scorpion)

•Ik vind dat het OW beleid ontiegelijk zuigt, omdat het zeker niet consequent gedaan word. Iemand die een betere reputatie dan de andere heeft, krijgt bv geen ow voor wat die 'mindere' ook doet. Maar toch vaak wel terecht. (mijn ows zijn bijna altijd terechtgeweest (a)

- Wat vind je van het OW-beleid?
•waardeloos
- Vind je misschien dat er teveel of juist te weinig OW's worden gegeven?
te snel
- Wordt het consequent genoeg gedaan?
nee
- En zijn ze altijd terecht?
ik kan toch niet zien wie er allemaal om wat voor reden een OW krijgt hoe kan ik dan zeggen dat het terecht is?

- Vind je misschien dat er teveel of juist te weinig OW's worden gegeven?
•Ik vind dat er geen rechte lijn wordt getrokken het valt mij op, wat misschien wel helemaal niet zo is, dat jongens sneller en meer ows krijgen dan meiden.
- Wordt het consequent genoeg gedaan?
•Ja, bij de jongens wel.
- En zijn ze altijd terecht?
•Nee, niet altijd maar meestal wel.

•Soms worden ze redelijk snel gegeven en soms veel te laat. Het ligt denk ik ook aan de forumbaas en aan het humeur van die persoon

•Ik let er niet zo op wie een OW krijgt en wie niet, maar ik weet en snap ook wel dat het niet altijd consequent en terecht is maat het is soms gewoon nodig.

- Wat vind je van het OW-beleid?
•geen aanvaringen mee
- Wordt het consequent genoeg gedaan?
•probably
- En zijn ze altijd terecht?
•Dunno


5. Wat vind je van het Ban-beleid? Is dat consequent, en goed?

•ok

•Ik vond het vroeger beter, na 3 ow's een ban.

•Sinds Koelkast weg is wel geloof ik. Al wil PFP nogal eens zeuren, maar ik kijk er maar met een schuin oog naar..

•Ik vind dat er betrekkelijk weinig bans worden uitgedeeld, al weet ik natuurlijk niet precies wie ze krijgt. Maar ik vind dat er nog steeds klierige kindjes rond blijven lopen.

•Het ban-beleid kan beter volgens mij. *Denkt aan het voorval met Jeanus vorige week.*
Ik vond het echt raar dat ze nog zo lang heeft mogen verderspammen. En dan werd ze terug ontband/ontbannen (ken de juiste vorm niet, sorry). Ik vond het echt vreemd.

•vaak zonder een gegronde reden terwijl andere leden met dezelfde acties niet eens een ow krijgen

•Ja absoluut. Heb nog nooit een ban zonder reden uitgedeeld zien worden.

•goed

•ja, ik moet het nog een keer stres-testen

•wordt te snel geband en vind die oplopende tijd ook niet altijd eerlijk. denk dat je oko naar de OW's moet kijken. als iemand 3 OW's heeft voor spammen dan lagere straf dan iemand die 3 OW's heeft voor flamen

•Ik vind het wel goed.

•Het ban beleid is wel goed, 3 OWs een ban. Alleen de duur van een ban verschilt nog welnog al per beheerder/FB+.

•Ja.

•Jazeker

•Sommige mensen worden echt veel te laat gebanned, andere weer te snel. En als je kijkt naar het Forza gebeuren... die had natuurlijk al heel lang een perm ban moeten hebben.

•prima zo, de slechterikken worden geband en de mensen die teveel kloten ook, goede maatregel!

•had niemand geen perm ban?


6. Weet je hoe je een post bij een forumbaas kunt melden?

•18x Ja ;-)


7. Als je wel eens een post meldt bij een forumbaas, bij welk forum of welke forumbaas doen je dit dan? En heb je het idee dat dat nut heeft?

•Doe het niet omdat het volgens mij geen nut heeft

•ADB, maar enig nut? ik denk het niet nee...

•Aan de bar, foto's en plaatjes.
-Nee, want die achterlijke FunFair, vriendje van wat staff-leden, loopt nog steeds rond. Wanneer men net zo tegen hem zou optreden als tegen anderen dan was hij al lang gebanned geweest. Ik heb de moed dus opgegeven.

•Nooit gedaan

•Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik heb er geen flauw idee van of het effectief nut heeft. Bij welke forumbaas... degene die in dat topic een slotje kan plaatsen/berichten kan verwijderen of die op dat moment online is.

•Verschillende
-nee, kijk er dan niet echt meer naar om ook. Misschien dat er dan wel iets mee gebeurd, misschien niet.

•Heb nog nooit een post gemeld maar ik zou er misschien wel eens gebruik van moeten maken. Ik zou het bij Nightwolf omdat hij admin is en omdat ik hem nog nooit een foute post heb zien maken.

•ik heb het nog nooit gebruikt volgens mij.

•degeen die op dat forum is aangewezen of via de fb+ c.q. admin
jawel

•niet een speciaal forum ofzo, en denk wel dat dat nut heeft.

•Nee doe het nooit, maar als ik het zou doen bij amber of dextor, heb met hun het meest denk ik.

•Doe het zelf niet, maar weet dat het nut heeft. Gezien iedere FB en beheerder va ndat deeleen mailtje over dat gene krijgt

•volgens mij staat er alleen meld deze reactie aan een forumbaas, neit dat je ook kunt kiezen uit welke.
vast wel

•ik doe t nooit.
Nee, daarom doe ik t ook nooit.

•Ik heb weleens een post van mezelf gereport waarvoor ik eigenlijk een OW had moeten krijgen. Dit was in feedback en Koelkast was nog FB daar. Er is nooit wat mee gedaan en hij wist nog geen eens waarover het ging. Ook doe ik dit soms met rascistische opmerkingen, ik heb er in ieder geval nooit iets van gemerkt.

•ik heb het nog nooit gedaan, of ik weet het niet meer. Nut zal het wel hebben want het verlicht het werk van de FB.

•Nooit gedaan


8. Heb je verder nog opmerkingen over het beleid op het forum?

•te inconsequent

•Eerder over de FB's, maar verder is het beleid dik in orde

•Ja, pak Pakspul en Funfair eens net zo aan als de rest.

•Soms zou het nog wat strenger kunnen ...

•Alleen dat het ban-beleid niet consequent is. Maarja, dat heb ik net al een beetje uitgelegd in de vorige vragen. Verder moet het uitgaansforum terugkomen, want dat was toch 3e stekkie op t fourm waar ik regelmatig kwam

•Nee, ik vind dat jullie het goed doen en dat er te veel kritiek is...

•moeilijk, een community groeit, een community verouderd en verjongt tegelijk dus de groep zou moeten groeien, het team van moderatie is een van de pijlers hiervoor.

•corrupt. en zeer veel vriendjespolitiek. als een belg flamed tegen iemand dan zal Saartje niet optreden omdat dat haar vriendjes zijn.

•Ja, ik vind dat ze consequenter met perm bans moeten omgaan. Bv een Bobba en een Arie hebben een 'herkansing' gekregen en bv een Niemand (ik dus ) word die herkansingniet toegekend....

•Trek een rechte lijn en sta het niet toe dat mensen zich eronderuit lullen zodat vriendjespolitiek wordt vermeden en dat mensen die de staf niet mogen niet snel om niks worden gebanned zoals Niemand bijvoorbeeld.


Functioneren van Staffleden
We willen je vragen om een aantal vragen per Stafflid te beantwoorden.


•Ik hou het allemaal niet zo heel goed in de gaten en zo heel goed ken ik iedereen niet van de fb's, dus ik ga dit niet invullen als je het niet erg vind. Over het algemeen vind ik dat iedereen zn werk hier goed doet!

•Over Forumbazen weet ik nog weinig. Ik vind wel dat er op Dext0r, Kampie, Saartje en AmbyPur niets op aan te merken is..

•Fb's en beheerders : Ik had geen zin om over elke persoon te zitten nadenken wat ik nu van ze weet maar ik heb niet echt problemen met 1 van hen dus hun werk doen ze vast goed. Het feit of ik ze leuke mensen zou vinden buiten beschouwing gelaten.


Nightwolf

1. Onderhoudt hij zijn fora goed?
2. Heeft hij een goede voorbeeldfunctie? Hoe vind je zijn houding naar anderen?
3. Vind je dat hij zijn taken als beheerder goed vervult, en zijn verantwoordelijkheden op zich neemt?
4. Doet hij naar jouw idee genoeg om het forum levendig en 'schoon' te houden?
5. Vervult hij zijn specifieke taken als beheerder voldoende?


•1. ja
2. Soms een beetje te meeloperig
3. ja
4. Levendig niet echt, maar schoon wel

•1. Niet echt,k zie hem nergens reageren
2. Neen, zijn houding is beneden alle peil. Hij laat ook duidelijk merken dat hij het beheerder-zijn beu is, heb ik al gelezen van hem.
3. Neen,ik zie hem nooit reageren?
4. Neen
5. Neen

•1. Kan ik niet over oordelen, kom er nooit.
2. Ronduit vaag
3. Soms, vaak ook niet.
4. Levendig niet, schoon wel. Maar hij blijft te lang zitten naar mijn smaak. Je moet voortdurend vernieuwen.

•1. Ja
2. Goed, denk ik
3. Weet ik veel. Zoveel kom ik nou ook weer niet op ll.com
4. Volgens mij blijft het forum vanzelf levendig, al is zoiets als Games gewoon geen levendig onderdeel. Meetingforum is ook niet dagelijks 'nodig'

•In de fora waar Nightwolf fb is, post ik eigenlijk niet zo vaak, dus geen klachten.

•1. jawel hoor
2. hij is geen voorbeeldfunctie, maar is wel een aardig kereltje hoor
3. vroeger was ie nog weleens zwakjes in discussies over onderwerpen die het forum aangingen, maar tegenwoordig let ik er niet zo veel meer op, en het is een tijdje rustig op het forum, dus let er nie zo meer op.

•1. Eerlijk gezegd nog nooit iets zien onderhouden aan zijn eigen fora. Wel over het algemeen.
2. Zijn houding aan anderen is goed. Goede voorbeeldfunctie dus.
3. ja absoluut.
4. Ja, zeker.

•1. Ja
2. Hij kan soms nog wel ongelukkig uit de hoek komen maar doet meestal zijn best om te helpen, dus wel goed.
3. Ik heb me eerlijk gezegd al geergerd aan het trage optreden van hem als we iets in staff voorstellen / beslissen, mag heus wat meer verantwoordelijkheid nemen zonder bang te zijn dat hij iets fout zal doen.
4. Ja, hoewel zijn enthousiasme de laaste maanden ook wat bekoeld lijkt.

•1. hij heeft niet echt fora
2. hij geeft het goede voorbeeld en hij treed ook niet te snel op, wat iets goed is. ik vind dat zijn houding naar anderen goed is.
3. ik maak hem hier niet zoveel mee als beheerder, weet natuurlijk niet wat hij achter de schermen doet.
4. ik denk dat hij meer oplet of alles goed gaat, dus passief beheren ipv actief.

•1. ja
2. geeft goed voorbeeld en is consequent
3. ja
4. nee

•ik kom niet op de fora waar hij baas is

•1. Vast wel, ik kom bijna nooit op zn forums.
2. Ik vind hem wel een goede houding hebben, maar voor een voorbeeldfunctie komt ie te weinig online vind ik.
3. Nee, hij probeert zich overal onderuit te lullen als ie iets fout doet.
4. Nee, schoon wel maar levendig nou niet echt.

•1. Nee
2. Nee ik vind dat hij zijn macht misbruikt
3. Als daaronder valt het meidenforum lezen, ja
4. Volgens mij interesseert het hem geen ene kloot.

•1. tsja, volgens mij wel
2. beetje nurdie en mierenneukerig af en toe
3. hij is beter als forum baas als beheerder
4. schoon houd ie het denk ik wel, levendig.... hij is zelf vaak beetje nurdie dus HIJ maakt het levendig


Dext0r

1. Onderhoudt hij zijn fora goed?
2. Heeft hij een goede voorbeeldfunctie? Hoe vind je zijn houding naar anderen?
3. Vind je dat hij zijn taken als beheerder goed vervult, en zijn verantwoordelijkheden op zich neemt?
4. Doet hij naar jouw idee genoeg om het forum levendig en 'schoon' te houden?
5. Vervult hij zijn specifieke taken als beheerder voldoende?


•1. Ja
2. Beter dan vroeger
3. Ja
4. Levendig niet echt, maar schoon wel

•1. I guess so? Ik zie hem nergens reageren.
2. Neen, hij heeft al duidelijk laten merken dat hij het beheerder-zijn wat beu is, ik vind niet echt dat hij een positieve houding hanteert.
3. Neen, hij is er de helft van de tijd niet, reageert niet, en doet de moeite nergens voor.
4. Niet echt,ik zie hem zelden iets doen.
5. Zie vorige, ik zie hem zelden iets doen.

•2. Niet altijd even objectief, vaak kinderachtig. Kan slecht tegen kritiek.
3. Dat wel.
4. Ook.

•1. Geloof het wel
2. Volgens mij wel goed
4. Ja

•1. In de fora waar Dext0r fb is, post ik eigenlijk niet zo vaak, dus geen klachten.
2. Soms wel een beetje afbrekend, maar durft het wel eens opnemen voor anderen.
4. Zoals ik al zei, geen klachten over. Hij is goed bezig.

•1. jawel hoor
2. voor mij geen voorbeeld, maar hij lijkt me een aardige kerl
3. kan zo vlug niks bedenken
4. Als user wel

•1. Eerlijk gezegd nog nooit iets zien onderhouden aan zijn eigen fora. Wel over het algemeen.
2. Ja goede voorbeeldfunctie.
3. Ja hij post veel in Feedback.
4. Ja, zeker.

•1. Ja
2. Hij bleek vroeger soms wat slecht te liggen met sommige leden, maar dat lijkt verbeterd, zelf heb ik er absoluut geen problemen mee
3. Ja
4. Ja

•2. ik vind dat hij soms wel grof en bazerig is.

•1. Niet altijd.
2. Niet goed genoeg
4. geen idee, ga er wel vanuit.

•1. jawel
2. op de betreffende fora wel.
3. ja
4. wat noemen jullie levendig en wat is schoon, te relatief.

•1. Weet niet, kom nooit op zn forums.
2. Kvind zijn houding te subjectief en agressief.
3. Nee.
4. Nee.

•1. Jups
2. Soms een beetje aggressief maar voor de rest goed
3. Ja, hij gaat op de mensen in en laat ze (meestal ) in hun waarde.
4. Levendig weet ik niet , maar schoon wel.

•1. ja hoor
2. gewoon en soms wat passief.
3. yep, soms een beetje over enthousiast
4. ja hoor, lekker actief bezig


Kampie

1. Onderhoudt hij zijn fora goed?
2. Heeft hij een goede voorbeeldfunctie? Hoe vind je zijn houding naar anderen?
3. Vind je dat hij zijn taken als forumbaas+ goed vervult, en zijn verantwoordelijkheden op zich neemt?
4. Doet hij naar jouw idee genoeg om het forum levendig en 'schoon' te houden?
5. Vervult hij zijn specifieke taken als Forumbaas+ voldoende?


•1. Nee
2. Nee
3. Nee op adb is hij zeer inconsequent
4. Nee

•1. Neen
2. Ik ben niet te spreken over zijn houding.
3. neen, hij doet gewoon helemaal niets!
4. Neen
5. Neen

•1. Vroeger wel, tegenwoordig minder.
2. Beetje uit de hoogte, jammer.
3. Dat wel. Alleen die meldingen die ik dus maakte is naar mijn mening niets (?) mee gedaan..
4. Dat wel, zou wat vaker mogen komen. Maar komt dat tegenwoordig geloof ik ook wel weer.

•1. Denk het
2. Wel okee
3. Ik weet niet echt wat FB+ kan.. Topics sluiten in andere fora dan zijn eigen? Kweenie..
4. Zeker wel

•1. Volgens mij wel.
2. Hij gedraagt zich als een gewoon lid en dat hoort ook zo. Forumbazen hoeven zich niet superieur te gedragen.
3. Ja, dus.
4. Naar mijn idee wel, ja.

•1. jawel hoor
2. voor mij geen voorbeeld, maar hij lijkt me een aardige kerl

•1. Eerlijk gezegd nog nooit iets zien onderhouden aan zijn eigen fora. Wel over het algemeen.
2. Goed.
3. Ja zeker.
4. Ja.

•1. Ja
2. Ik denk niet dat er veel leden die als ze een probleem hebben meteen zullen denken van we vragen kampie om hulp, dus volgens mij kan dat heus wat beter.
3. Naar mijn mening mag hij zich heus wel wat meer laten zien.
4. Ja hoah

•1. ja naar mijn weten wel
2. kampie is gewoon gezellig. hij praat gezellig mee maar als het tever gaat dan grijpt hij ook in.
3. ja zeker!
4. ja!

•1. ja
2. geeft goede voorbeeld, wilt ook wel is klotenmaar laat dan ook wel merken tot hoever je gaa nkunt.
3. ja
4. ja zeker.

•1. Ja.
2. Ja, hij heeft een goede houding en luistert goed en blijft redelijk objectief en neutraal.
3. JA.
4. Ja.

•1. Nee
2. Hij is er nooit en als die er is, is hij mensen aan het uitschelden
3. Hij is er nooit dus nee.
4. zie vraag 3

•1. ja prima mannetje
2. voorbeeld .... houding is funny, zou niet zo zeggen dat het een forum baas is maar das ook wel goed, niet alles moet hetzelfde ziin, beetje fun is ook goed om de boel op te vrolijken.
3. FB+?? wist ik niet.... maar hij doet het naar mijn idee prima
4. jazeker


AmbyPur

1. Onderhoudt zij haar fora goed?
2. Heeft zij een goede voorbeeldfunctie? Hoe vind je haar houding naar anderen?
3. Vind je dat zij haar taken als forumbaas+ goed vervult, en haar verantwoordelijkheden op zich neemt?
4. Doet zij naar jouw idee genoeg om het forum levendig en 'schoon' te houden?
5. Vervult zij haar specifieke taken als Forumbaas+ voldoende?


•1. Ja
2. Nee
3. matig
4. Nee

•1. Zeer goed
2. Zeer goed
3. Jep
4. Jep
5. Jep

•1. Jawel.
2. Zeeeer partijdig, pure vriendjespolitiek.
3. Deels wel, deels dus ook niet.
4. Dat wel, niets op aan te merken.

•1. Geloof het wel
2. Nog geen extreme vechtpartijen gezien ofzo..
4. Ja hoor

•1. Geen klachten. (Positief dus.)
2. Mengt zich onder de gewone leden en probeert er het beste van te maken.
3. Ik zie wel dat er in 'Aan de Bar' regelmatig eens een topic gesloten wordt, dus ze is goed bezig (of is het Kampie die dat doet?).
4. Van mij mag ze verder doen zoals ze bezig is.

•1. jawel hoor
2. voor mij geen voorbeeld, maar hij lijkt me een aardige meid
3. ik zie dr vaker in actie dan een kampie bijvoorbeeld

•1. Ja, zij zeker.
2. Goed.
3. Ja, prima.
4. Ja ook.

•1. Ja
2. Zeer goed, ligt waarschijnlijk het beste bij de leden van de fbs
3. Ja
4. Ja

•1. ja hoor
2. ook gewoon gezellig en spamt ook niet ofzo
3. in het begin (weet neit of dat nu nog zo is) verwijderde ze alle offtopic berichten, wat wel irritant was, en sloot ze topics (te) snel
4. zeker wel

•1. ja
2. ja, doet lekker spontaan tege andere
4. ja

•1. ja
2. streng(maar dat mag wel) maar rechtvaardig
3. jahoor
4ik vind dat levendig zon kutwoord he, wat heeft een forumbaas nou in godsnaam met het levendig houden te maken, dat doen toch de posters, neit de forumbaas.

•1. Ja.
2. Ja, ze heeft een goede houding al zou die wat objectiever mogen
3. Redelijk.
4. Zou iets meer dr best mogen doen.

•1. Ja.
2. Ja, ze is altijd netjes en correct.
3. Ja
4. Levendig weet ik nog altijd niet maar schoon wel!

•1. ja, goede active rol
2. leuk, betrokken en een goede FB! niks op aan te merken!
3. jah
4. ja ze is actief en goed bezig, chapeau


Saartje

1. Onderhoudt zij haar fora goed?
2. Heeft zij een goede voorbeeldfunctie? Hoe vind je haar houding naar anderen?
3. Vind je dat zij haar taken als forumbaas+ goed vervult, en haar verantwoordelijkheden op zich neemt?
4. Doet zij naar jouw idee genoeg om het forum levendig en 'schoon' te houden?
5. Vervult zij haar specifieke taken als Forumbaas+ voldoende?


•1. Nee
2. Ik vind haar houding echt abnormaal dom
3. Nee
4. Nee ze maakt het juist dood door mensen de mond te snoeren
Ze is in mijn ogen de slechtste forumbaas die er is en had nooit forumbaas mogen worden

•1. Jep
2. Jep
3. Jep
4. Jep
5. Jep

•1. Geen idee, kom daar nooit.
2. In eerste instantie niet, tegenwoordig beter.
3. Geen idee..
4. Dat wel, zou wel eens naar eigen postgedrag kunnen kijken.

•1. Geloof het wel
2. Nog geen extreme vechtpartijen gezien ofzo..
3. Zie Kampie
4. Ja hoor

•1. Jups.
2. Ze geeft mij het gevoel dat ze een forummer is als de anderen.
3. Ja, toch wel.
4. Ze verwijdert regelmatig eens reacties die niet thuishoren in een topic, ze doet haar best.

•1. ze probeert het te goed te doen wat soms wel leidt tot een te snel geëindigde discussie
2. soms te direct en ondoordacht, verder bedoeld ze t allemaal vast wel goed.
3. mwah, redelijk

•1. Ja zij ook goed.
2. Ja goed.
3. Nog niet echt als Forumbaas+ op gelet maar wel als forumbaas.
4. Ja.

•1. Ja
2. Laat zich vaak meeslepen in uitlokkingen van andere leden, voelt zich veel te vlug aangevallen en gaat veel te vlug zelf in de aanval terug.
Dit komt uiteraard niet goed over.
3. Ja
4. Ja

•1. ik denk zelfs te goed
2. ik vind haar eerlijk gezegt steeds arroganter worden, en ze trekt duidelijk partij voor de belgische forummers en voor haar vrienden. niemand mag spammen, maar zogauw zij wil spammen doet ze dat.
3. ne
4. nee.

•1. ja
2. Kut.
3. Niet goed, wilt heel vaak het slachtoffertje uithangen.
4. nee

•ik moet haar neit, ik vind haar en dictatoriale trut. dus ik kan hierover geen objectieve mening geven.

•1. Nee.
2. Nee, haar houding is klote, ze luistert niet, kan niet tegen kritiek en springt dan meteen in de verdediging en gaat je persoonlijk terug aanvallen, ze doet dingen waar gewone leden een ow voor zouden kunnen krijgen en helpt mee aan het groepjes vormen op t forum.
3. Nee, ik vind dat ze het niet waar dis om een forumbaas te zijn, ik snap zowiezo niet waarom ze ooit die functie heeft gekregen.
4. Nee.

•1. Ja
2. Haar wisselende humeur merk je vaak in haar houding naar andere. Voor de rest vind ik wel dat ze een goede voorbeeldfunctie heeft.
3. Ja
4. Wel schoon


Ar-Tuur

1. Onderhoudt hij zijn fora goed?
2. Heeft hij een goede voorbeeldfunctie? Hoe vind je zijn houding naar anderen?
3. Vind je dat hij zijn taken als forumbaas goed vervult, en zijn verantwoordelijkheden op zich neemt?
4. Doet hij naar jouw idee genoeg om het forum levendig en 'schoon' te houden?


•1. Nee, laat zich te weinig zien
2. Goede houding
3. Is ie moderator?
4. Nee

•1. Geen idee, ik kom nooit op sport
2. Niet altijd even goed, ik vind dat hij meer aanwezig mag zijn in andere fora ook, ll.com is meer dan sport alleen.

•1. Soms wat ongelukkig. Wil dan eens iets doen, maar daar ben ik het dan niet mee eens.
2. Prima, alleen rondom het uitgaansforum dus niet. Kon absoluut niet inzien wat voor fout daar gemaakt werd.
3. Jawel.

•1. jawel hoor
2. voor mij geen voorbeeld, maar hij is een aardige kerl
3. op sport wel, reageert meestal snel met de vraag om het sluiten van een zinloze discussie.

•1. Ja heel goed.
2. Goed.
3. Ja.
4. Ja

•1.Ja
3. Hij mag van mij zich ook wel wat meer laten zien 'in het algemeen' maar wat zijn fora betreft valt er niet veel op aan te merken
4. Iets meer je mening geven in staff zou wel goed zijn

•Artuur heb ik niet echt meegemaakt als forumbaas

•1. Ja
2. Houding niet helemaal perfect, gezien ik een topic over motorsport zag die hij sloot met de rede: Tja, iedereen kent hem, maar dat is nog geen reden om een topic te openen
4. iig zijn fora onderdeel.

•3. Weet niet, ik zie hem ook nooit dus.....
4. Nee, levendig niet in ieder geval.

•1. Ja
2. Ja vind ik wel
3. Ja
4. Schoon ja!


Bootje

1. Onderhoudt zij haar fora goed?
2. Heeft zij een goede voorbeeldfunctie? Hoe vind je haar houding naar anderen?
3. Vind je dat zij haar taken als forumbaas goed vervult, en haar verantwoordelijkheden op zich neemt?
4. Doet zij naar jouw idee genoeg om het forum levendig en 'schoon' te houden?
5. Vervult zij haar specifieke taken als Forumbaas voldoende?


•1. Nee laat zich weinig zien op discussie
2. Is goed
3. Jawel
4. Nee mag haar eigen fora wel levendiger maken

•1. Jep
2. Jep
3. Jep
4. Jep

•2. Voortreffelijk
3. Ook, niets op aan te merken.

•1. Ik denk het?
2. Ik kan me geen posts van haar herinneren. Ze is wel aardig, maar niet echt aansprekend
3. .. Dunno
4. Twijfel

•1. Jazeker.
2. Haar houding is prima, geen klachten over.
3. Ja, ze doet wat ze moet doen.
4. Ze plaatst regelmatig eens een reply, opent zelf topics en kuist 'haar' fora op.

•2. Goed.

•1. Ja
3. tot nu toe wel ja
4. is al met een paar ideen opgekomen dus doet haar best wel

•1. jawel
2. houding opzich wel goed, maar net als saartje teveel partij trekken voor de belgen.
3. dat wel
4. valt wel mee

•1. Ja.
2. Ja, ze is redelijk en luistert goed naar je.
3. Ja.
4. Ja, ze doet duidelijk haar best.

•1. Hmm tot nu toe wel ja.
2. Ik vind haar ook netjes en correct. Dat was ze ook al als gebruiker.
3. Ja
4. Schoon


BlauweWolf

1. Onderhoudt hij zijn fora goed?
2. Heeft hij een goede voorbeeldfunctie? Hoe vind je zijn houding naar anderen?
3. Vind je dat hij zijn taken als forumbaas goed vervult, en zijn verantwoordelijkheden op zich neemt?
4. Doet hij naar jouw idee genoeg om het forum levendig en 'schoon' te houden?


•1. Ja
2. Nee
3. Ja

•1. Jep
2. Meestal wel
3. Jep
4. mag wat actiever zijn,maar over algemeen in orde

•1. Feedback in ieder geval wel.
2. Slecht, snap niet waarom hij terug gekomen is achteraf. Toont weinig ambitie en zin om er iets van te maken.
3. Nee
4. Dat wel.

•1. Ja
2. Nou.. Ja hoor
3. Ja
4. Denk het

•1. Ja.
2. BlauweWolf is degene die mij het meest het gevoel geeft een gewone forummer te zijn. Mss hebben die herexamens er wel mee te maken...
3. Ik vond dat het topic 'geen zin in school' (of zoiets) eerder thuishoorde bij klaagcorner, maar dat kan volledig aan mij gelegen hebben.
4. Ja, spam is zelden terug te vinden in het forum school.

•1. mjah, volgens mij heb ie de draad gewoon weer opgepakt
2. voor sommigen leden wel denk ik. En lijkt me aardige belg
3. voor zover ik me kan herhinneren van vroeger wel, en met dat verantwoordelijkheid gedoe, mwah.... hij liet ons wel mooi achter met KK toen

•1. Ik merk niet echt heel veel van hem.
2. Hij kan soms een beetje rot overkomen, en hij neemt mensen vaak niet serieus en dat vind ik wel jammer.
3. Nogmaals ik merk niet veel van hem.
4. Schoon


Tyskie

1. Onderhoudt hij zijn fora goed?
2. Heeft hij een goede voorbeeldfunctie? Hoe vind je zijn houding naar anderen?
3. Vind je dat hij zijn taken als forumbaas goed vervult, en zijn verantwoordelijkheden op zich neemt?
4. Doet hij naar jouw idee genoeg om het forum levendig en 'schoon' te houden?


•1. Ja
2. JA
3. redelijk
4. Ja denk het wel

•1. Jep
2. Houding kan soms wat beter.
3. Jep
4. Jep

•1. Geen idee.
2. Zeer slecht. Met name rondom het uitgaansforum stelde hij zich egoďstisch, koppig en kinderachtig op.
3. Nee, totaal niet.
4. Ook niet. Dan had hij wel wat van het uitgaansforum gemaakt.

•1.Ja
2. Voorbeeldfunctie: Twijfelachtig, hij kan nogal trollen, maar hij bedoelt het meestal gewoon als geintje. Houding: OK
3. Mod? Is hij niet gewoon FB? Hij doet het wel prima iig.
4. Ja, opent topics en dergelijke, is vaak op het forum te vinden (te vaak )

•1.Geen klachten.
2. Niet meteen echt uit de hoogte.
3. Veel werk heeft hij volgens mij niet, maar hij doet wat hij moet doen.
4. Plaatst regelmatig zelf berichten en spam is zelden terug te vinden in zijn fora. Positief!

•1. ja
2. voor mij geen voorbeeld, maar hij lijkt me een aardige kerl
3. zie m wel vaak bezig, en nooit opvallend (dus niet negatief), dus zal ie t wel goed doen denk ik.

•1. ja
2. Ik denk dat er wel leden zijn die het goed vinden dat hij erbij zit in de staff
3. Ja
4. Ja, heeft ook al wat activiteit in staff achter de rug

•jahoor op alle vragen.

•1. Ja.
2. Ja, hij heeft een goede uitgesproken mening en laat zich niet ompraten en is redelijk en blijft objectief.
3. Ja.
4. Ja.

•1. Ja ik vind van wel
2. Ja hij neemt de mensen toch wel serieus, en blijft netjes
3. Euhm ja!


Forum; Algemeen

1. Hoe ben jij op dit forum terecht gekomen?


•Via iemand anders; 6x (33,3%)

•Via een ander onderdeel van leerlingen.com; 4x (22,2%)

•Via Scholieren; 2x (11,1%)

•Via een zoekmachine; 2x (11,1%)

•Via reclame; 1x (5,6%)

•Anders, nl.; 3x (16,7%)
o Doordat we als sportforum een nieuw forum nodig hadden en hier was sport nog van niemand.
o Jaren terug toen was het 2002 toen wou ik hier eens kijken, ik was ergens anders geband (ik was stout).
o Rondsurfen.


2. Waar zit je op het forum?

•Alleen thuis; 10x

•Thuis en op school: 6x

•Overal waar mogelijk; 1x


3. Hoe vaak ben je gemiddeld op het forum?

•Af en toe; 2x

•Regelmatig; 4x

•Dagelijks; 10x

•Als ik op MSN zit; 1x

4. Als je op de mainsite komt (http://www.leerlingen.com) kun je het forum dan goed vinden? Wordt je aandacht ook naar het forum getrokken? Zo niet, wat zouden we kunnen doen om dat te veranderen?

•Nee, dat mag best duidelijker op de site vermeld worden

•Grote advertentie boven of aan de zijkant?! Weet niet hoe het zit met de mogelijkheden om te adverteren op andere jongerensites, zou onderzocht kunnen worden.

•Nee, niet echt. En het lukt niet altijd om meteen naar het forum door te klikken. Ik denk dat voor de meesten de chat verleidelijker is dan het forum. Ik denk dat daar weinig aan te veranderen is.

•- Goed vinden? Ja
-Trekt forum aandacht? niet direct
-Wat kunnen we daaraan doen? de lay out van de site veranderen zowiezo vind ik de gehele lay out op het moment veelste druk.

•is allemaal goed joh

•Ik vind dat het een btjuh verstopt zit op de taakbalk daar.. maar ik heb het ook zo kunnen vinden dus geen
problemen mee.

•een advertentie midden op de voorpagina
CHECK OUR FORUM!

•-Goed vinden? Yup
-Trekt forum aandacht? Nee, niet echt
-Wat kunnen we daaraan doen? Linkje groter maken

•Het staat toch echt duidelijk aangegeven hoe je op het forum komt.
Of er aandacht word getrokken voor het forum vind ik niet zo belangrijk omdat er eigenlijk maar betrekkelijk weinig mensen zijn die zich voor een forum interesseren.

•-Goed vinden? Jawel
-Trekt forum aandacht? Nee
-Wat kunnen we daaraan doen? Met lettertype 65 FORUM neer zetten. Nee ik zou het niet weten, misschien wat meer reclame voor het forum maken op de mainsite.

•-Goed vinden? link was toch broken? (of 1 vd 2)
-Trekt forum aandacht? nope toch nt vanop de site
-Wat kunnen we daaraan doen? a big ass banner


Inhoud van het forum

1. Wat vind je van de onderdelen/forums die dit forum te bieden heeft? Mis je er misschien wat, of zijn er wat overbodig?
2. Vind je dat er genoeg leuke en interessante topics zijn?
3. Vind je dat je je mening hier kwijt kan, is er ruimte voor discussies en voor een lolletje?


•1. Ik mis leven buiten adb
2. Nee er is een schaarste aan goede discussies
3. Wel ruimte voor discussie, maar zeker geen ruimte voor een lolletje

•1. Op het eerste zicht heeft het forum alles wat het nodig heeft.
2. Neen, het mag best wel actiever, mss moeten de FB's wat meer topics starten?
3. Jah, ik ben er heel tervreden over

•1. Uiteraard, een jongerensite dient een uitgaansforum te hebben.
2. Kon beter, met name als het gaat om nieuws en actualiteiten. Ligt een schone taak voor de FB's! Open topics, kom met nieuws, je bent niet voor niets moderator daar, dat betekend niet alleen sluiten, maar ook openen!!
3. Jawel, hoor. Alleen een mening over staff moest blijkbaar via een enquęte, want anders krijg je een OW. Leven we hier in de voormalige DDR?!

•1. Ik vind het nu -na samensmelting van een aantal forum-onderdelen- prima.
2. Meestal wel, anders open ik een nieuwe.
3. Jawel hoor, maar ik voel me soms wel een beetje oud..

•1. Het is moeilijk om te zeggen dat elk fora even interessant is voor mij, omdat ik van bepaalde fora totaal helemaal geen verstand heb. Maar dat is volgens mij bij iedereen wel.
2. Een topic moet je zelf interessant en leuk maken. En anders post ik eens wat minder. Geen enkel probleem.
3. Sommige leden die wel eens geprikkeld reageren, maar jah, zoiets kan nu eenmaal gebeuren. Dat gebeurt IRL ook wel eens, je kan niet iedereen bekoren met je uitspraken. En met mijn droge humor ...

•1. ik vind het erg jammer dat het uitgaansforum is opgedoekt en nu onder een andere categorie is toebedeeld.
2. sommige leden kunnen irritant zijn en steeds domme topics maken, maar buiten de bar om is er meestal toch wel wat leuks
3. ja

•1. Zijn er aarig wat. Kunst, TV en Muziek zouden bij elkaar kunnen denk ik...
2. Ja, absoluut.
3. Ja zeker.

•2. Vind je dat er genoeg leuke en interessante topics zijn?
nee, te weinig

•1. redelijk, Actualiteit en cyber talk overlappen elkaar weleens. Met het huidige aantal zou een extra forum nog niet nodig zijn denk ik.
2. mja, en anders maak ik die
3. soms, ik mag niet over moslims praten althans het ligt gevoelig maar die lijn is wat breder doorgetrokken over de nederlandse maatschappij, niet dat ik daarvan terugschrik maar voor het idee, ik spreek graag over mensen zoals ze zijn, niet over bruingekleurde nederlanders of zoiets

•1. denk dat dat zo wel goed is.
2. soms is het wel lachen maar laatste tijd is er niets meer aan omdat niets mag en de sfeer echt slechter is door alle bans
3. mening kan wel, maar wordt soms meteen afgestraft, discussies ja hoor, lolletje, nee niet. want als je plezier maakt dan komt er een slotje op.

•1. Ze zijn wel (y). Sommige onderdelen vind ik persoonlijk wel overbodig, waar ik dus nooit kom (kan de titels niet eens noemen omdat ik er nooit kom!)
2. Ja
3. Ja, maar soms zijn er wel mensen die te snel geďrriteerd zijn bij een lolletje, sommige nemen alles iets te serieus. Ik kan mijn mening hier overigens wel goed kwijt.

•1. nope

2. Als ik het zo lees de laatste valt het aantal boeiende topics erg tegen,
maar in de tijd dat ik nog een legaal postende user was, vond ik de sfeer en
het aantal leuke/nuttige topics hoog.
3. Je kunt moeilijk je mening kwijt, gezien je gelijk word afgezeken. en dat vind ik persoonlijk niet erg, maar der zijn genoeg mensen die zich der aan ergeren denk ik.. Er is een discussie forum (cyber talk dacht ik) waar je serieus kunt doen. En een lolletje maken is niet altijd mogelijk gezien der nog wel is een topic gesloten word.

•1. ik mis het contest forum... niet dat ik veel meedeed, maar op de onderdelen waarvan ik dacht dat ik mee kon doen heb ik meegedaan. en buiten dat het is altijd interresant om te zien wat mensen kunnen maken.
2. jahoor, en anders kun je er altijd 1 maken.
3. tuurlijk moet dat kunnen, je gaat me toch niet vertellen dat je elke discussie die je in het echt met iemand hebt helemaal afmaakt zonder een grapje? ik niet.

•1. goed.
2. Nee.
3. Nee, mensen luisteren niet naar elkaar en respecteren elkaars mening niet, ze weten niet wat discussieren betekent en ze kunnen ook niet tegen een geintje, zeker Saartje niet.

•1. Ik denk goed.
2. Er zijn topics voor een breed publiek denk ik..
3. Zeker..

•1. Ik vind het wel genoeg nu, vooral nu er een paar zijn samengevoegd. Ik mis er geen en er hoeven er ook geen bij van mij.
2. Beetje magertjes, maar dat komt ook door de reactie van de forummers op nieuwe leden. De meeste worden meteen weg gejaagden krijgen dus geen kans om interessante topics te openen.
3. Bij sommige mensen is het respect ver te zoeken in een discussie, bij die mensen is hun mening wet. En lolletje zijn er genoeg op het forum.

•1. iedereen heeft eigen interesses dus zeggen dat iets overbodig is vind ik niet kunnen. Maar missen, nee, er zijn voldoende fora om lekker in te kunnen posten.
2. ja der is genoeg te beleven, mogen wel wat meer mensjes op het forum komen.
3. voor serieuze shit ga ik wel naar me eigen vrienden, tenzij dat dat er allemaal los van staat los ik hier gewoon me ei. Discussies en lolletjes zijn hier goed te vinden, erg leuk!

•1. Meeste onderdelen hebben hun publiek...klein of groot
2. momenteel niet maar dat hangt van de forummers af.
3. dat wel


Lay-out

1. Hoe vind je de startpagina van het forum eruit zien? De pagina die je dus ziet als je niet bent ingelogd.
2. Gebruik je een andere stylesheet dan de standaard?
Zo ja, welke? Vind je dat er nog andere stylesheets zouden moeten zijn?
3. Vind je dat er meer smileys zouden moeten zijn? Zo ja, welke?
4. Heb je nog meer opmerkingen over de layout?


•1. Lelijk
2. Nee vind ik onzin
3. Nee zat smilies
4. Veel overbodige functies

•1. Goed
2. Juh. De appelblauw-zeegroene :vork: Andere: juh een roze!
3. Dat mag wel, maar er mogen veel nutteloze smiley's weg

•1. Ik vind mijn gele mooier
2. Geel dus.
3. Tja, daar is een topic over he?
4. Is prima zo!

•1. Prima. Saaie kleur wel
2. Ik gebruikte Oranje, maar Tijs heeft 'm weer op die lichtblauwe gezet.
3. Neuh

•1. Vrij fel, dus vermoeiend voor de ogen, maar wel overzichtelijk.
2. Ja, ik gebruik een andere stylesheet dan de standaard, de paarse is het geloof ik. Maar ik vind dat er voldoende keuze is, dus andere stylesheets zijn niet direct nodig voor mij.
3. Niet meteen.
4. Ik vind de lay-out goed, er moeten geen veranderingen aangebracht worden van mij. Of mss toch nog iets: leeftijd- en geslachtvermelding naast het bericht zou handig zijn, maar dat hoeft niet meteen.

•1. goed
2. ik gebruik grijs. Andere: ja, kleuren: rood zwart groen bijvoorbeeld
3. nee hoor

•1. Opzich wel leuk maar het kan beter, sorry!
2. Ja. Gebruik die groene of lichtblauw of hoe je dat ook noemt. Is genoeg zo
3. Een evil smiley ofzoiets zou me wel geinig lijken.
4. Tja iets minder somber kan wel maar dit is vrij overzichtelijk dus dat compenseert het wel...

•1. ik ben altijd ingelogd
2. Geeheel
3. Nee niet meer !
4. ja, de andere sheets waren veel werk !

•1. Standaard vbulleting bijna niet veranderd, jammer voor het eigen gezicht
2. nee nog niet geprobeert
3. nee, gebruik ze nagenoeg nooit
4. zou leuk zijn als jullie wat meer een eigen gezicht ontwikkelen en de huidige stijl houden voor degene die dit gezicht niet kunnen missen.

•1. ja gewoon goed
2. nee de standaard is goed zat.
3. nee

•1. Ik vind hem wel een beetje saai, het is niet echt bijzonder en kan best wat vrolijker, leuke kleuren en niet zo strak.
2. uh ja haha denk t
3. Nee ik vind het zo wel genoeg, misschien met sinterklaas een speciale erbij en met kerst enzo, maar anders niet.

•1. Niet echt super.
2. uhmm ik zou zo niet weten welke skin ik gebruikte, gloof die groene
3. ll.com heeft leuke smileys, iscool zo!

•1. saai, verouderd.
2. pfoe dat weet ik zo niet, grijs met blauw
3. absoluut, er zitten een paar dubbele in.

•1. Mooi hoor, erg wit met groenig.
2. Blauw met gele, de oude dus die doet niet zo'n pijn aan mn ogen....
3. Nee.

•1. Overzichtelijk
2. Ik gebruik de standaard, eerst gebruikte ik de grijze.. maar nu de standaard. Ik vind dat er wel meer stylesheets moeten komen.
3. Nee er zijn genoeg leuke smileys.

•1. Lelijke kleuren
2. Ja de old style heet die volgens mij
3. Nee

•1. schrale kleur dat blauw met wit, mag wel wat anders! wat hipper en niet zo standaart forum achtig
2. ik gebruik de grijze, is de meest rustige vind ik zelf. en ander sthyle sheets! jazeker, moet een veel grotere keuze komen met veel leuke dingen en plaatjes enzo!
3. ja maar welke geen id, zoek welles wat en kan ik het niet vinden. Maar zijn genoeg andere fora waar je die vandaan kan trekken.
4. wat hipper mag wel

•1. ok
2. nope kan me niet echt schele
3. ja gewoon een hoop meer


Verder...

1. Wil je verder nog wat kwijt? Iets wat je heel goed vindt,
of wat absoluut veranderd zou moeten worden bijvoorbeeld?
2. Stel dat we aan de bar losser zouden maken in de vorm van het
toestaan van chatten (geen spam !).. wat zou jouw mening daarover zijn?


•1. Ik vind dat sommige forumbazen consequenter moeten zijn, ik kan mijn bek niet opentrekken of ik heb al een OW terwijl andere leden zoals psychobunny ALTIJD vrijuit gaan.

•1. Aan sommige FB's mag wel gewerkt worden...
2. Liever niet, ik ben heel content met ADB :vork:

•1. Uitgaansforum zou erbij moeten.
2. Hoeft voor mij niet zo, krijgen we nog meer electricity's. Maar voor mij hoeven er ook geen OW's zo snel voor gegeven te worden.

•2. Niet doen, het wordt een chaos anders. Misschien een of twee slowchattopics toelaten, maar niet elk topic omdopen tot slowchat, dan is het niet meer te volgen.

•1. De sfeer op het forum is goed, zo proberen houden.
2. Het zou te druk worden. Als je een dag niet kijkt, staan er nu al een hele boel gele en oranje mapjes.

•1. uitgaanforum (desnoods zetten jullie daar ook festivals en concerten bij, dat is ook uitgaan, net als naar de film, uit eten en bowling gaan enzo)
2. ik zou dr niet mee eens zijn

•2. Tja opzich moet het kunnen maar wat is de grens. Dan moet je op een gegeven moment 3 pagina's terug om te kijken waar het over ging. Dus met adb is er genoeg chatruimte denk ik, dus het is goed zo!

•2. Proberen waard

•2. tja dan heb je een soort onzin, ik geloof niet dat het veel met nu verschilt

•1. er is niets wat ik heel goed vind. iets wat anders moet... ik denk dat leerlingen.com niet meer voor leerlingen is. op dit moment dan..
2. zou top zijn, zo trek je ook leden.

•1. Ik vind het goed hoe sommige Fb met de rest omgaan, gewoon alsof ze hetzelfde zijn ezeg maar, zoals jij/amber, doet gewoon alsof je gelijk bent aan de rest. Maa rik kan bijvoorbeeld van Saartje merken dat sinds ze fb is, ze zich heel wat voelt, alsof ze beter is dan anderen.
2. Ik vind het wel oké, ik denk dat het dan nog gezellig wordt, maar het moet niet uit de hand lopen met TE los !

•1. Ja, ik zou het fijn vinden als ik nog een kans krijg op het ll.com forum. Al ga ik der niet vanuit dat dit gebeuren zal.. Wat er verder veranderd moet worde, weet ik niet. Sorry.
2. Dit zou een verbetering kunnen zijn. Maar ik denk dat je het als fb erg moeilijk/zwaar gaat krijgen dan.

•1. ik vind dat sommige mods met name saartje haar persoonlijke mening aan de kant moet zeggen tijdens het moderaten. te vaak zie je dat at ik vind dat het niet kan en dus kan het niet idee terug, dat vind ik wel jammer
2. dat moet kunnen. een disciussie is een chat, een gesprek, en als die tussen 2 personen is, die reageren met posts niet langer dan 1 of 2 zinnen en dat gebeurt een paar keer is er sprake van chatten, dat vind ik absoluut onterecht.

•1. Ik vind dat t moet veranderen dat er niet naar elkaar wordt geluisterd en dat mensen een discussie als persoonlijke aanval opvatten, ook vind ik dat ows moeten komen voor groepjes gedrag zoals het toenmalige saartje fanclub omdat dit soort dingen de sfeer op t forum niet bevorderen, het wordt namelijk opgevat dat alds je niet voor bent dat je dan tegen bent en das slecht, ook vind ik dat saartje van fb af moet omdat ze niet kan luisteren en niet weet wat discussieren is.
2. Dat dat dan alleen formeewl zou zijn omdat er altijd al gechat wordt in aan de bar, maar this niet de bedoeling dat 2 mensen als enige in een topic lopen te chatten, ik vind dat dan het topic gesloten moet worden en dat ze op msn verder moeten, dit is iets wat ik saartje en bunny vooral heel vaak zie doen terwijl saartje fb is, ze gebruikt als smoes dat het wel mag en dat ze bunny anders zo wienig spreekt, ik vind dit zware bullshit. Eerst vond ik saar heel aardig maar this nu een groot kutwijf dat alleen maar zelfmedelijde heeft als je een discussie met haar probeert aan te gaan.

•1. Nou zo’n enquęte is gewoon heel goed, zo weet je precies wat er wel en niet goed is aan het forum..
2. Nee, het blijft een forum..

•2. Ik dacht dat dat nu al het geval was Dus nog losser lijkt me overbodig.

•1. nada noppes, alles prima
2. nee, zoals het nu is is goed, chatten doe je maar op msn, aangezien de meesten dat hebben en al met elkaar msnen, ik vind chats op het forum vrij irritant!

•2. bah chatten gaat wel zolang dat het toch ietwat interessant is voor anderen om te lezen

Je leeftijd?

• 15; 1 (5,6%)
• 16; 1 (5,6%)
• 17; 4 (22,2%)
• 18; 2 (11,1%)
• 19; 3 (16,6%)
• 20; 3 (16,6%)
• 21; 2 (11,1%)
• 22; 2 (11,1%)

Man/Vrouw?

• Man; 11 (61,1%)
• Vrouw; 7 (38,9%) [/b][/QUOTE]


(tnx Amber)
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2004, 15:50   #2
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Hier alvast de enquete. over de conclusies wordt nog gediscussiëerd.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2004, 18:12   #3
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Zou iemand dit willen samen vatten?

Het liefst naar 1 zin zoiets van ja het is nuttig om te lezen of nee tis crap
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2004, 18:46   #4
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Cool

Elke 3e enquęte is van mij
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2004, 21:56   #5
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Zou iemand dit willen samen vatten?

Het liefst naar 1 zin zoiets van ja het is nuttig om te lezen of nee tis crap
ik vroeg me het zelfde af

maargoed, maar even de conclusie afwachten dan
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2004, 22:02   #6
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja, leuk, maar als je bij punt 5 bent, weet je niet meer wat er bij punt 1 gezegd is

het heeft dus weinig nut om alle antwoorden neer te zetten, sowieso is het een anonieme enquete dus mag je niet eens de antwoorden vrijgeven
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2004, 22:11   #7
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
ja, leuk, maar als je bij punt 5 bent, weet je niet meer wat er bij punt 1 gezegd is

het heeft dus weinig nut om alle antwoorden neer te zetten, sowieso is het een anonieme enquete dus mag je niet eens de antwoorden vrijgeven
Tuurlijk wel, zolang je de namen cq nicknames maar niet vrijgeeft.

Overigens stem ik voor een samenvatting, ik was op de helft (bij het stuk waar dext0r werd afgekraakt ) en toen had k geen zin meer om te lezen
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2004, 22:22   #8
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvenkindje
(bij het stuk waar dext0r werd afgekraakt )
dext0r afgekraakt, moet ik het toch maar eens gaan lezen

edit: hij word niet afgekraakt, dat is gewoon zijn houding
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2004, 22:59   #9
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
dext0r afgekraakt, moet ik het toch maar eens gaan lezen

edit: hij word niet afgekraakt, dat is gewoon zijn houding
Vat het vooral letterlijk op
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2004, 23:29   #10
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
Zou iemand dit willen samen vatten?

Het liefst naar 1 zin zoiets van ja het is nuttig om te lezen of nee tis crap
dat laatste toch vooral
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 00:10   #11
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Lekker gebruiks vriendelijk, de onkunde is toch altijd humoristisch in deze staff
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 00:10   #12
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Lekker gebruiks vriendelijk, de onkunde is toch altijd humoristisch in deze staff
join the club zou ik zeggen
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 00:14   #13
BlauweWolf
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Lekker gebruiks vriendelijk, de onkunde is toch altijd humoristisch in deze staff
ik stel voor dat jij je intellect ten dienste stelt van de gemeenschap en dit duidelijk samenvat.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 00:22   #14
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlauweWolf
ik stel voor dat jij je intellect ten dienste stelt van de gemeenschap en dit duidelijk samenvat.
Nee, want ik wil dat dit gaat floppen
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 09:10   #15
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
dat laatste toch vooral
crap ja ok

*komt nooit meer terug in dit topic*
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 09:11   #16
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Lekker gebruiks vriendelijk, de onkunde is toch altijd humoristisch in deze staff
nu heb je toch al de enquete, in afwachting tot iets beters. anders wordt er weer geklaagd dat jullie ze niet te zien krijgen.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 09:12   #17
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
join the club zou ik zeggen
dit heb ik gedaan op een kwartier voor mn vertrek, daar ik er al een paar dagen achter zit te zagen en er weer niks gebeurt. had ook nog valiezen te maken hoor.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 09:21   #18
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
nu heb je toch al de enquete, in afwachting tot iets beters. anders wordt er weer geklaagd dat jullie ze niet te zien krijgen.
je hoort mij (eens) niet klagen geen enquete pakspul blij
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 09:24   #19
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pakspul
je hoort mij (eens) niet klagen geen enquete pakspul blij
eens iemand die niet moeilijk doet
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2004, 09:27   #20
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bootje
eens iemand die niet moeilijk doet
Zo ben ik dan ook wel weer


Levert dit mij nou FB+ status op omdat ik de enige ben die niet zeikt?
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 November 2004, 12:16   #21
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

lijkt me dus duidelijk dat het uitgaansforum weer terug moet komen.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 November 2004, 22:08   #22
klootzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

lekker "proffesioneel" gaan jullie met de terechte c=kritiek van pfp om
  Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2004, 14:49   #23
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

dat ik dit doe

samenvatting

vraag 1

Heb je de reglementen wel eens gelezen? Zo ja, vind je ze duidelijk genoeg of zou er wat veranderd kunnen worden?
  • Nee 50%
  • Ja 50%
(bij ja telt ook gedeeltelijk mee)

is het regelement duidelijk genoeg?
  • nee
  • ja 100%

opmerking : velen vinden het saai en langdradig

vraag 2

2. Heb je wel eens gedragsregels van een of meer forum(s) gelezen? Zo ja, wat vind je daarvan?
  • Nee 36
  • ja 64%
zo ja, is het duidelijk?
  • ja 100%
  • Nee

opmerking : velen vinden het saai en langdradig
  Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2004, 14:57   #24
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

de rest van de vragen snap ik niet..

ow wacht bij dat beoordelen snap ik het weer..

Laatst aangepast door lieve colafles : 9 December 2004 om 15:32
  Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2004, 15:31   #25
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nightwolf

1. Onderhoudt hij zijn fora goed?
  • ja 50 %
  • nee 10 %
  • geen mening 40%
OPMERKING: HIJ HEEFT NIET ECHT FORA?

2. Heeft hij een goede voorbeeldfunctie? Hoe vind je zijn houding naar anderen?
  • ja 39%
  • nee 39%
  • geen mening 22%

opmerkingen :
  • hij is soms een beetje meeloperig
  • hij is geen voorbeeldfunctie maar wel een aardig kereltje
  • hij is te weinig online
  • beetje nurdie en mierenneukerig af en toe
  • Hij heeft wel een goede houding


3. Vind je dat hij zijn taken als beheerder goed vervult, en zijn verantwoordelijkheden op zich neemt?
  • ja 31 %
  • nee 18%
  • soms 6%
  • geen mening 45%

opmerkingen
  • Ik heb me eerlijk gezegd al geergerd aan het trage optreden van hem als we iets in staff voorstellen / beslissen, mag heus wat meer verantwoordelijkheid nemen zonder bang te zijn dat hij iets fout zal doen.
  • zijn enthousiasme lijkt bekoeld te zijn
  • hij is beter als forumbaas dan als beheerder

4. Doet hij naar jouw idee genoeg om het forum levendig en 'schoon' te houden?
  • ja 8%
  • nee 33%
  • levendig niet, schoon wel 33%
  • geen mening 26%
opmerkingen
  • hij beheert passief i.p.v actief
  • hij is zelf een beetje te nurdie
5. Vervult hij zijn specifieke taken als beheerder voldoende?
  • ja 0%
  • nee 34%
  • geen mening 66%
  Met citaat antwoorden
Oud 9 December 2004, 15:36   #26
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

en nu heb ik geen zin meer
  Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2004, 22:19   #27
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 30 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

lc is lief
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 December 2004, 22:24   #28
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lieve colafles
OPMERKING: HIJ HEEFT NIET ECHT FORA?
3 is niet 'geen'
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2004, 11:43   #29
lieve colafles
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
3 is niet 'geen'
dat stond in die enquete doos
die heb je dus ook weer lekker gelezen
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2004, 17:59   #30
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 18 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

lang geleden dat ik elke enquete heb gezien dus sorry hoor

maar nu weet diegene dat die ook beter moet kijken voortaan
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:24.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.