Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Leerlingen.com > Feedback & Mededelingen
FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Feedback & Mededelingen Hier kun je terecht met alle mogelijke vragen, klachten, opmerkingen en verbeterpunten voor het forum.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 5 March 2005, 10:09   #1
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard photoshop contest?

Citaat:
Jullie hebben het er zelf naar gemaakt, op deze manier is het niet leuk dus de photoshop contest is gesloten.
WTF zijn dit voor geintjes?

'jullie' he? alleen omdat er 1 boerenlul uit ergens uit de achterhoek de boel loopt te verzieken, moet ie maar meteen dicht? zelf komt ie ook niet met een foto

dus gooi het nu maar gewoon open en had die kerel gewoon een OW gegeven, dit slaat nergens op ..... maarja, appelshampoo FB...
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 11:16   #2
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

zeg eens waarover het gaat als je wil. ik was daarstraks aan het zoeken, maar ik kon niet vinden wat er precies fout was gegaan, dus ik veronderstel dat de posts gewist zijn?
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 5 March 2005, 11:23   #3
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Talking

Hmm, op staff staat er ook niets over Vaag. Hoe dan ook kan en mag het niet zo zijn dat vanwege geklooi van anderen een leuk topic gesloten of een competitie afgelast wordt lijkt mij. Even appelshampoo aan de jas trekken wat er precies aan de hand is
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 5 March 2005, 11:24   #4
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

euh ja, het ging dus over het topic: Photoshop contest #2

alleen maar omdat ene Pakspul een grote bek had, over hoe onprofessioneel de hele opzet was en zelf niet met eventuele verbeteringen kwam.... de rest is geschiedenis

onze geliefde FB appelshampoo heeft blijkbaar maar 1 kam en flikkert zomaar het topic weg...
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 11:27   #5
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

We wachten maar even op haar uitleg.. Als het daadwerkelijk zo gegaan is dan beginnen we gewoon opnieuw en zal Pakspul erop aangesproken worden. Ik weet niet precies wat hij gedaan heeft maar eventueel ook een OW kan gegeven worden. Excuses voor het ongemak!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 5 March 2005, 11:36   #6
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

ja lekker is dat

als we weer opnieuw gaan beginnen, gaat appelshampoo maar mooi mijn foto terug zoeken of ze gaat een nieuwe voor me maken, want ik ga hem niet opnieuw maken
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 11:39   #7
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
ja lekker is dat

als we weer opnieuw gaan beginnen, gaat appelshampoo maar mooi mijn foto terug zoeken of ze gaat een nieuwe voor me maken, want ik ga hem niet opnieuw maken
stond je foto er al dan? dan begrijp ik helemaal niet waarom die ook gewist is :s
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 5 March 2005, 11:40   #8
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
ja lekker is dat

als we weer opnieuw gaan beginnen, gaat appelshampoo maar mooi mijn foto terug zoeken of ze gaat een nieuwe voor me maken, want ik ga hem niet opnieuw maken
Zoals ik het nu kan zien is het simpelweg verwijdert. Heb je jou foto nergens meer op je PC staan dan?! Tja, het is niet anders, ik weet niet wat er precies aan de hand is dus voordat dat duidelijk is houd ik me even op de vlakte
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 5 March 2005, 11:45   #9
Jochemmm
jocking
 
Jochemmm's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 March 2002
Locatie: EnschedeHengelo
Berichten: 2.745
Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Ah vandaar, snapte ook al niet helemaal waar de rest van het topic gebleven was

Maar waarom wordt er niet zoals altijd een slotje op gedaan? Of gewoon de offtopic reacties verwijderd?
__________________
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
Jochemmm is offline  
Oud 5 March 2005, 11:46   #10
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Red face

Dat is dus de grote vraag.. Appel is er nu niet dus ik ben benieuwd
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 5 March 2005, 11:50   #11
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Thumbs down

zeker op advies van Loeloe, dit ...
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 12:04   #12
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

je foto moet sowieso nog ergens in de database staan volgens mij

vergeet niet dat er een grote kans is dat die foto nog in iemands Tijdelijke Internetbestanden map zit dus als er iemand is die zo lief is
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline  
Oud 5 March 2005, 12:06   #13
thali
architect of life
 
thali's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 May 2004
Locatie: Belgica
Berichten: 7.713
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
vergeet niet dat er een grote kans is dat die foto nog in iemands Tijdelijke Internetbestanden map zit dus als er iemand is die zo lief is
Als je me zegt waar die map zich bevindt wil ik wel eens zoeken.
__________________
bombing for peace is like fucking for virginity
beauty booty killerqueen
thali is offline  
Oud 5 March 2005, 12:09   #14
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Smile

laat maar, hij staat nog wel op mn computer

maarre... als er weer een nieuwe fotosoep contest komt, wil ik niet weer dat appelshampoo zich ermee gaat bemoeien
dan doet Ambypur dat maar
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 12:13   #15
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Wink

en ik wil appelshampoo niet te veel afkraken, maar dit is wel een bewijs dat ze haar werk niet goed uitvoert

ze neemt al beslissingen zonder eerst met de rest van de staff te gaan overleggen
en dan ook nog eens een verkeerde beslissing

Laatst aangepast door Headliner : 5 March 2005 om 12:17
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 13:03   #16
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

ik word er op aangesproken omdat jullie onprofessioneel te werk gaan? moet niet gekker worden hier
Pakspul is offline  
Oud 5 March 2005, 13:10   #17
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

dat het jouw schuld is dat appelshampoo het verwijderd heeft ja...
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 13:12   #18
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Jajaja, zo is het wel weer genoeg.. We wachten even totdat Appelshampoo precies heeft verklaard wat er gebeurt is en waarom er zonder verdere acties overgegaan is tot het verwijderen van alle reacties. Daarna zien we wel wat er gebeurt.
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Oud 5 March 2005, 16:32   #19
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Photoshop contest uitleg

Ja sorry dat ik niet eerder reageerde, maar ik heb ook een leven en ik was dus aan het werk de hele dag.

Toen ik vanmorgen opstond heb ik nog even snel het forum gecheckt en ik werd even niet goed van de manier waarop jullie in dat topic met elkaar omgingen. Ten eerste Headliner hield jij je al niet aan de forumregels want het is verboden om een foto van een mede-forummer te plaatsen zonder toestemming. Bij de eerste contest tolereerde ik dit nog, en dit is achteraf een fout geweest dat geef ik ronduit toe. Maar vind je het nou zelf niet een beetje kinderachtig? 1 keer een grapje is leuk maar jij gaat er gewoon grandioos in door om iemand af te zeiken. En daarbij komt: Sinds wanneer beslis jij wat ik wel en niet mag doen? En wat Ambypur wel en niet moet doen? Ik organiseer tenminste zo'n contest, dat is iets dat anders helemaal niet gebeurd was. Ik geef ook toe dat het topic beter had kunnen sluiten dan verwijderen maar dat is allemaal achteraf gezeur en daar hebben we nu niets meer aan. En bovendien Headliner, ik weet dat jij me niet mag als persoon, maar ík vind dat je me over deze ene 'fout' niet meteen af kunt kraken als forumbaas. En als je nog meer 'fouten' van mij ziet mag je me altijd pm'en.

De contest zal opnieuw geopend worden met andere en strengere regels binnekort, en als het iemand niet zint dat ik als organisator optreed dan doet diegene gewoon niet mee.
 
Oud 5 March 2005, 16:35   #20
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Smile

Hij is weer open op voorwaarde dat er normaal gereageerd kan worden! Kritiek mag, maar zorg ervoor dat het zakelijk en opbouwend blijft!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..

Laatst aangepast door bartje518 : 5 March 2005 om 16:38
bartje518 is offline  
Oud 5 March 2005, 16:45   #21
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Thumbs down

geef mij maar weer de schuld van alles hoor

je zegt dat je dat topic nog had doorgelezen, dan had je waarschijnlijk wel gelezen dat ene P. de boel ernstig liep te verzieken, niet ik sterker nog: ik ging er ook nog op in.. als ik geweten had dat je alles maar mijn kant op schuift had ik dat niet eens gedaan
em wat boeit het nou dat ik Plankje's foto gebruik? hij heb er blijkbaar geen bezwaar tegen, anders had ik dat wel geweten...

de regels waren trouwens: geen sexfoto's en geen racistische foto's.. was die van mij zo racistisch dan? behalve dan dat xzibit zwart is?

ok fijn, probleem opgelost.. dan doe ik gewoon niet mee
veel succes nog, en ga niet zeiken als pakspul weer eens zn bek opentrekt
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 16:53   #22
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

en ik weet trouwens ook niet waar je die onzin vandaan haalt dat ik je niet mag als persoon

ten eerste ken ik je niet eens
het zit gewoon tussen je oren
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 17:13   #23
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

In de forumregels van het foto en plaatjesforum staat dat de algemene regels van toepassing zijn. Het lijkt mij dan dat de lezer doorheeft dat het in alle topics van het forum geldt. En jij opent dit topic en vraagt om uitleg, dan zal ik het ook tegen jou richten.
 
Oud 5 March 2005, 17:15   #24
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik heb het een beetje gemist, maar is het topic dan verwijderd voor die inzendingen van red_scorpion en headliner? die heb ik nog wel gezien, ik vond die van headliner hilarisch en ik vind het overdreven dat het topic opeens is verwijdert? geef headliner/redscorpion dan een ow (wat ook al overdreven zou zijn) maar zolang er geen klacht komt van loeloe/plankje over die inzendingen lijkt het me geen probleem? zo erg was het nou ook weer niet. en als het topic is verwijdert om de 'ruzie' tussen headliner en pakspul, hadden de desbetreffende posts ook gewoon verwijdert kunnen worden en evt. een waarschuwing naar beiden.
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 5 March 2005, 17:17   #25
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie
ik heb het een beetje gemist, maar is het topic dan verwijderd voor die inzendingen van red_scorpion en headliner? die heb ik nog wel gezien, ik vond die van headliner hilarisch en ik vind het overdreven dat het topic opeens is verwijdert? geef headliner/redscorpion dan een ow (wat ook al overdreven zou zijn) maar zolang er geen klacht komt van loeloe/plankje over die inzendingen lijkt het me geen probleem? zo erg was het nou ook weer niet. en als het topic is verwijdert om de 'ruzie' tussen headliner en pakspul, hadden de desbetreffende posts ook gewoon verwijdert kunnen worden en evt. een waarschuwing naar beiden.
Het bijna gehele topic, bestond uit gezeur tussen Pakspul en Headliner. En ik heb al toegegeven dat het een fout was om het topic in zijn geheel te verwijderen, ik had het beter kunnen sluiten.
 
Oud 5 March 2005, 17:20   #26
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

maar wat was de hoofdreden: het gezeik tussen pakspul en headliner of de inzendingen van redscorpion en headliner?
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline  
Oud 5 March 2005, 17:21   #27
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

die inzending van red_scorpion heb ik gezien en daar stond enkel die avater op, dus dat lijkt me niet echt bezwarend.
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline  
Oud 5 March 2005, 17:21   #28
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De hoofdreden waren de inzendingen, en de reacties vloeiden daar uit voort.
 
Oud 5 March 2005, 17:28   #29
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelshampoo
Het bijna gehele topic, bestond uit gezeur tussen Pakspul en Headliner. En ik heb al toegegeven dat het een fout was om het topic in zijn geheel te verwijderen, ik had het beter kunnen sluiten.
gezeur
pakspul zat te zeuren, en ik vroeg hem alleen maar om een foto te maken, omdat ie alleen maar zat te kraken ... is dat zeuren?

Laatst aangepast door Headliner : 5 March 2005 om 17:33
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 17:30   #30
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
gezeur
pakspul zat te zeuren, en ik vroeg hem alleen maar of een foto kon maken, omdat ie alleen maar zat te kraken ... is dat zeuren?
Luister, ik begrijp je mening en ik heb daar toelichting op gegeven zoals je gevraagd hebt. Je mag het nog steeds niet met me eens zijn, want we leven in een vrij land. Maar ik stop hier verder met je te discussiëren. Ik heb namelijk geen zin in een welles-nietes spelletje. Het spijt me als ik je gekwetst heb door je geweldige photoshopsel te verwijderen. Binnenkort wordt er een nieuwe contest geopend, met andere regels, je mag zien of je meedoet of niet.

ik heb je plaatje nog wel, als je de link moet dan pm ik je hem wel
 
Oud 5 March 2005, 17:33   #31
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

yeahyeah blabla..

je durft pakspul er gewoon niet op aan te spreken

is goed hoor, wanneer hij de volgende keer weer met zn geniale opmerkingen komt ben ik de laatste die er iets van zal zeggen

geef mij maar een OW hoor, ik weet dat je daar op zit te azen
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 17:35   #32
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Headliner
geef mij maar een OW hoor, ik weet dat je daar op zit te azen

Dat is helemaal niet waar? als ik dat had willen doen had ik het al lang gedaan.
 
Oud 5 March 2005, 17:39   #33
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

waarom zit je dan te hele tijd op mij te zeiken en zeggen dat ik zeur?

als bijv. Bazzemans (ik neem gewoon een voorbeeldje) er iets van had gezegd, zou ie de hemel in worden geprezen
maar nee hoor, ik zeg er iets van en meteen is het gezeur

heb je Pakspul nou al benaderd? hij was toch écht diegene die de boel liep te verzieken hoor
Headliner is offline  
Oud 5 March 2005, 17:53   #34
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Marco, nu niet zielig gaan lopen doen

De uitleg lijkt me nu duidelijk, Appelshampoo heeft toegegeven dat het fout was om alles te verwijderen. Dat kan gebeuren ze is nog maar pas FB. In het vervolg zal dit niet nog eens gebeuren.

Verder moet benadrukt worden dat het ging om een contest; dus wanneer Pakspul foute reacties gaat lopen plaatsen is het de taak van de betreffende FB hem hierop te wijzen. Laat je dus niet uitlokken door hem maar report gewoon zijn post.

Blijkbaar was de huidige contest niet naar de zin van de organisator hiervan, dus in de toekomst zullen er duidelijker regels zijn zodat iedereen weet wat precies de bedoeling is en zal er geen onduidelijkheid meer zijn. Mocht je het niet eens zijn met deze regels, open dan hier een topic of schiet de verantwoordelijke FB aan!
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline  
Gesloten onderwerp

Onderwerpopties
Weergavemodus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 01:21.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.