Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 16 December 2003, 19:36   #51
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by elvenkindje
Zelfs in treinritjes van 5 minuten steek ik een peuk op
Juist dat bedoel ik...zo was ik ook....
  Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2003, 19:30   #52
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by supergirl
Als je 1 coupe in de trein heb waar je mag roken dan heeft de conducteur een rookvrije werkplek van ongeveer 90 procent....niet zeuren...rokers moeten al genoeg inleveren.
Ah, wat zielig. Het rokertje kan niet zonder haar sigaretje. Kijk, wij niet-rokers kunnen toch ook niets aan doen dat jullie zo dom zijn om te beginnen met roken. En als jullie willen roken, moeten jullie dat vooral doen. Maar ga dan thuis roken en val er geen mensen mee lastig. En die conducteurs hebben al die jaren door die vieze coupe's moeten lopen. Alleen omdat jullie niet zonder jullie sigaretjes kunnen. En het is helemaal niet erg om verslaaft te zijn. Sommige mensen zijn gewoon wat zwakker dan andere. Niks om voor te schamen. En nu willen we het roken minder populair maken, zodat jongeren minder snel beginnen met roken.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2003, 16:47   #53
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Moet je je zelf nou horen praten over rokers...alsof het de zwakste mensen zijn....Sorry maar daar kan ik niet zo goed tegen hoor...Gewoon normaal discussie voeren over iets ken je kennelijk niet....En begin niet tegen mij want ben zelf 2 maanden gestopt met roken maar ik kan heel goed begrijpen dat mensen in een treinritje van 5 minuten een sigaretje opsteken dus helemaal in een treinrit van een uur.....
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2003, 16:50   #54
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik wil dat die rokerscoupe blijft, dat is de enige plek in de trein sochtends waar ik nog kan zitten
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2003, 17:24   #55
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by supergirl
Moet je je zelf nou horen praten over rokers...alsof het de zwakste mensen zijn....Sorry maar daar kan ik niet zo goed tegen hoor...Gewoon normaal discussie voeren over iets ken je kennelijk niet....En begin niet tegen mij want ben zelf 2 maanden gestopt met roken maar ik kan heel goed begrijpen dat mensen in een treinritje van 5 minuten een sigaretje opsteken dus helemaal in een treinrit van een uur.....
Dat heb je toch echt aan jezelf te danken. Als je nou niet zo liep te zeuren, was ik ook niet zo negatief geweest.
En ik snap nog steeds het probleem niet. In bussen, trams en vliegtuigen mag je toch ook niet roken. En daar hoor ik niemand over klagen. Eigenlijk hoor je meer positieve reacties van mensen dan negative reacties.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2003, 18:59   #56
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xero
Dat heb je toch echt aan jezelf te danken. Als je nou niet zo liep te zeuren, was ik ook niet zo negatief geweest.
En ik snap nog steeds het probleem niet. In bussen, trams en vliegtuigen mag je toch ook niet roken. En daar hoor ik niemand over klagen. Eigenlijk hoor je meer positieve reacties van mensen dan negative reacties.
er zijn ook zoveel bussen die meerdere coupées hebben en zulke lange afstanden als treinen afleggen
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2003, 19:46   #57
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat heb ik nog nooit meegemaakt en ik reis wat af
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2003, 08:23   #58
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Instructio4
er zijn ook zoveel bussen die meerdere coupées hebben en zulke lange afstanden als treinen afleggen
ja he !
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2003, 10:23   #59
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xero
Dat heb je toch echt aan jezelf te danken. Als je nou niet zo liep te zeuren, was ik ook niet zo negatief geweest.
En ik snap nog steeds het probleem niet. In bussen, trams en vliegtuigen mag je toch ook niet roken. En daar hoor ik niemand over klagen. Eigenlijk hoor je meer positieve reacties van mensen dan negative reacties.
Dat heb ik aan mezelf te danken ahaha hoor nou....Ik loop niet te zeuren ik voer gewoon een discussie.Accepteer dat niet iedereen dezelfde mening als jij heb.....
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2003, 12:02   #60
Hopeful_Leave
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Aparte ruimten zijn denk ik wel een goede oplossing. Rook zelf niet, vind het erg smerig maar denk wel dat roken een keuze is die iedereen maar voor zich zelf moet maken.

In de trein zou het me minder irriteren dan in een restaurant (Kan ik m'n vis ook on-gerookt krijgen? ) maar 'kzou toch liever in een niet-rokers-coupee zitten.

  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2003, 12:04   #61
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
ja he !
ja in bussen en trams vind k t logischer.. want daar kun je niet ff lekker chillend zitten.. en t is maar één ruimte.
en dan zou ik t sowieso zwaar aso vind als je dan zou gaan roken met vet veel mensen.. áls je dr zou mogen roken dan
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2003, 13:22   #62
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Instructio4
ja in bussen en trams vind k t logischer.. want daar kun je niet ff lekker chillend zitten.. en t is maar één ruimte.
en dan zou ik t sowieso zwaar aso vind als je dan zou gaan roken met vet veel mensen.. áls je dr zou mogen roken dan
ik heb nog nooit een bus met een rookruimte gezien sorry
ik hou me aanbevolen
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2003, 23:50   #63
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Instructio4
er zijn ook zoveel bussen die meerdere coupées hebben en zulke lange afstanden als treinen afleggen
En wat dacht je dan van vliegtuigen.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 10:09   #64
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

May we remind you that this is a non-smoking flight.
It is stricktly forbidden to smoke in the lavatory.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 11:07   #65
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xero
En wat dacht je dan van vliegtuigen.
niet dat ik er iets van weet.. maar in een vliegtuig zal wel een rokersruimte zitten.. en als dat er niet is, zal dat hoogstwaarschijnlijk om veiligheidsredenen zijn.
maar ik zal wel weer blaten..
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 11:23   #66
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ja idd , ik heb dit jaar meer dan 30 keer gevlogen , en ik heb nog nooit een rokersruimte in een vliegtuig gezien.
Sterker nog , als je rook in de wc daar , word je voor de rechter gesleept.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 11:24   #67
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by JEANUS
ja idd , ik heb dit jaar meer dan 30 keer gevlogen , en ik heb nog nooit een rokersruimte in een vliegtuig gezien.
Sterker nog , als je rook in de wc daar , word je voor de rechter gesleept.
Kut, ik ben strafbaar geweest
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 12:18   #68
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat kan niet eens apie , want er gaan meteen allerlei alarmbellen en toestanden rinkelen als je in de wc een sigaret op zou steken

Of je hebt gwn in een heel vaag vliegtuig gezeten
  Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 12:20   #69
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

of in een simulator op de kermis
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 12:21   #70
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard

Citaat:
Originally posted by JEANUS
Dat kan niet eens apie , want er gaan meteen allerlei alarmbellen en toestanden rinkelen als je in de wc een sigaret op zou steken

Of je hebt gwn in een heel vaag vliegtuig gezeten
Een piepklein vliegtuigje waar net 2 man in kon
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 December 2003, 12:21   #71
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zo'n earotaxi
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2003, 16:31   #72
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Ik vind roken ook vies, maar het is een algemeen geaccepteerd verschijnsel. Desondanks vind ik het goed dat de overheid openbare gelegenheden rookvrij wil maken. Ik denk dat jongeren van rond de 10/15 minder in aanraking komen met sigaretten e.d. en op die manier minder mensen gaan roken. Het is alleen een beetje frustrerend voor de generatie die al rookt, maargoed.

Overigens ben ik benieuwd naar hoe het gaat werken. Ik wil wedden dat er in treinen gewoon nog gerookt gaat worden. Maargoed, het initiatief vind ik lovenswaardig
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 December 2003, 09:24   #73
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Overigens ben ik benieuwd naar hoe het gaat werken. Ik wil wedden dat er in treinen gewoon nog gerookt gaat worden. Maargoed, het initiatief vind ik lovenswaardig
hoezo zou dat
na een paar bekeuringen ben je dat ook wel zat,
want je krijgt dus gewoon een bekeuring dan.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2004, 10:48   #74
Darksecret
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vind het in de treinen nog wel te doen maar vind het nergens over gaan adat het op het station niet mag terwijl als je eff voor het paron staat wel mag roken

Gaat weer helemaal nergens over met de regering maar ja had ook niet anders verwacht
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2004, 20:54   #75
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Overigens ben ik benieuwd naar hoe het gaat werken. Ik wil wedden dat er in treinen gewoon nog gerookt gaat worden. Maargoed, het initiatief vind ik lovenswaardig
Dat denk ik niet. Er zijn overgens genoeg rokers die liever in een niet-rookcoupé zitten.

Citaat:
Originally posted by JEANUS
ja idd , ik heb dit jaar meer dan 30 keer gevlogen , en ik heb nog nooit een rokersruimte in een vliegtuig gezien.
Sterker nog , als je rook in de wc daar , word je voor de rechter gesleept.
Vroeger had je wel rookruimtes in vliegtuigen. En dan heb ik het over zo'n 8 jaar geleden.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2004, 08:53   #76
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het bevalt me wel op merk nu
lekker zonder rook mijn lunch opeten.
zoals het hoort!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2004, 21:47   #77
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xero
Dat denk ik niet. Er zijn overgens genoeg rokers die liever in een niet-rookcoupé zitten.


Vroeger had je wel rookruimtes in vliegtuigen. En dan heb ik het over zo'n 8 jaar geleden.
Hmz , oke , 8 jaar geleden vloog ik nog niet
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2004, 22:49   #78
bloempjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Op mijn werk is er één rookvrije plaats, het kantoor. Alle niet-rokers die een beetje frisse lucht willen en geen tijd of jas bij de hand hebben gaan daarheen

Ik ben wel blij met de maatregelen, al ben ik bang dat Nederland een heleboel chaggo niet-rokende rokers gaat krijgen. De overheid slaat wel een béétje door door het roken op het station te verbieden. Maar van een werkplek vind ik wel dat je mag verwachten dat die rookvrij is.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2004, 07:41   #79
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bloempjuh
Op mijn werk is er één rookvrije plaats, het kantoor. Alle niet-rokers die een beetje frisse lucht willen en geen tijd of jas bij de hand hebben gaan daarheen

Ik ben wel blij met de maatregelen, al ben ik bang dat Nederland een heleboel chaggo niet-rokende rokers gaat krijgen. De overheid slaat wel een béétje door door het roken op het station te verbieden. Maar van een werkplek vind ik wel dat je mag verwachten dat die rookvrij is.
ik weet niet hoor
maar je baas moet zorgen dat de ROKERS ergens heen gaan.
als ze geen rookplek hebben moeten ze naar buiten.
Anders riskeert hij een boete van 2400 euro
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2004, 09:17   #80
bloempjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
ik weet niet hoor
maar je baas moet zorgen dat de ROKERS ergens heen gaan.
als ze geen rookplek hebben moeten ze naar buiten.
Anders riskeert hij een boete van 2400 euro
Wij zijn een horeca-gelegenheid.. Mijn collega's en gasten mogen gewoon roken..
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2004, 10:04   #81
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bloempjuh
Wij zijn een horeca-gelegenheid.. Mijn collega's en gasten mogen gewoon roken..
oow ok
dan zeg ik nix
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 17:58.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.