Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 July 2003, 14:49   #1
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard gothic..

wat vinden jullie daarvan...

weet ik ook meteen hoe jullie ober mij denken
meeste reacties zijn best fucked up

maarja...ieder z'n eigen mening
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 15:07   #2
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

ik vind het er persoonlijk niet echt uitzien.
heel soms gaat het nog wel maar over het algemeen vind ik het niks
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 15:08   #3
Stevie
Lid
 
Stevie's Avatar
 
Geregistreerd op: 19 December 2002
Berichten: 13.264
Standaard

ik word een beetje moe van al die dicussies over leefstijlen en hokjesgeprop, ik laatst nog een discussie over geweest geloof ik

gothic is trouwens een onduidelijk begrip. je hebt mensen die het doen om te shockeren en mensen die denken als ze anders zijn dat ze dan stoer zijn enz. ik persoonlijk heb er geen problemen mee, ze mogen zelf weten hoe ze zich kleden en zich gedragen.

edit: link naar dat andere topic
__________________
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold.
Stevie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 16:25   #4
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stevie
ik word een beetje moe van al die dicussies over leefstijlen en hokjesgeprop, ik laatst nog een discussie over geweest geloof ik

gothic is trouwens een onduidelijk begrip. je hebt mensen die het doen om te shockeren en mensen die denken als ze anders zijn dat ze dan stoer zijn enz. ik persoonlijk heb er geen problemen mee, ze mogen zelf weten hoe ze zich kleden en zich gedragen.

edit: link naar dat andere topic

shockeren????

it's a fucking way of life
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 17:07   #5
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Tja wat kannik ervan zegguh
als ik een man in de stad zie lopen met grote zwarte laarzen en en een lange jas met zwart haar /nagels tja dan denk ik zovan :niet bepaald mijn stijl maar leef je vooral uit tis jou leven
je moet zelf weten wat je ervan vind en niet luisteren wat anderen ervan zeggen want soms kan je gaan twijfelen
Het is immers jou leven jij moet er iets van bakken e jou eigen weg volgen
en laat die mensen die het niks vinden want jij kan net zo goed hun levenstijl becriteren
als iedereen nou respecteerd wat een ander aanpreekt en zijn eigen mening erover heeft is het goed ,zolang je maar mensen niet gaat overtuigen van die mening en ze laat gaan twijfelen komt het wel goed
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 17:14   #6
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is gewoon dat veel mensen het niet accepteren en dat vnd ik zo triest
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 17:42   #7
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb er niks op tegen..Heb er wel respect voor zeker omdat de meeste zich er niks van aantrekken hoe anderen over hun denken dat vind k knap..Zeker omdat ik dat zelf errug moeilijk vin!

Maar als jij hier op het forum komt en zegt wat vinden jullie van gothic en ik ben er zelf ook een..Krijg ik toch al sterk me twijfels wat voor soort 'gothic' je bent....
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 18:37   #8
Atjeuh
Amanda
 
Atjeuh's Avatar
 
Geregistreerd op: 3 October 2002
Locatie: Den bosch
Berichten: 7.665
Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Citaat:
Originally posted by Annuh
Heb er niks op tegen..Heb er wel respect voor zeker omdat de meeste zich er niks van aantrekken hoe anderen over hun denken dat vind k knap..Zeker omdat ik dat zelf errug moeilijk vin!

Maar als jij hier op het forum komt en zegt wat vinden jullie van gothic en ik ben er zelf ook een..Krijg ik toch al sterk me twijfels wat voor soort 'gothic' je bent....
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 18:46   #9
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Annuh
Heb er niks op tegen..Heb er wel respect voor zeker omdat de meeste zich er niks van aantrekken hoe anderen over hun denken dat vind k knap..Zeker omdat ik dat zelf errug moeilijk vin!

Maar als jij hier op het forum komt en zegt wat vinden jullie van gothic en ik ben er zelf ook een..Krijg ik toch al sterk me twijfels wat voor soort 'gothic' je bent....
wat is dat voor bullshit?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 19:01   #10
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Is geen bullshit gewoon mijn mening..als je daar niet tegen kan moet je der neit naar vragen he?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 19:52   #11
Riddler
Lid
 
Riddler's Avatar
 
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
Standaard

leukl, niks voor mij
Riddler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 20:51   #12
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gothic ownatsj

Ow zo!

Gothic vin ik echt supercool, niet dat ik er zelf zo bij loop, integendeel maar ik vind het superfascinerend. Ik weet niet waarom, maar mja, tis gewoon super
  Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 20:57   #13
wocky
Storend Lid
 
wocky's Avatar
 
Geregistreerd op: 5 August 2002
Locatie: Purmerend
Berichten: 922
Standaard Re: gothic..

Citaat:
Originally posted by raxhel
wat vinden jullie daarvan...

weet ik ook meteen hoe jullie ober mij denken
meeste reacties zijn best fucked up

maarja...ieder z'n eigen mening
daar gaan we weer......pffffff
__________________
..........flexheid kent geen tijd.........
wocky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 July 2003, 23:19   #14
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Leuke muziekstroming.

Maar verder ken ik helemaal geen goths.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2003, 01:47   #15
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kheb 1 x zon gothic vriendin gehad, en ze heb me wel laten zien dat metal ook wel leuke muziek bevat.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2003, 18:08   #16
ShAdYPuNk
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ElLuW

Ik heb er helemaal nix op tegen, integendeel. Maar wat ik wel vind is dat het allemaal zown down en depressief sfeertje heeft van buiten. Al dat zwart en zo lijkt me het er niet vrolijker op te maken... maaar dat moet je natuurlijk allemaal zelf weten!

ThAlLaSz
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2003, 18:15   #17
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

een echte gothic zou zo een topic niet starten! want die maakte het geen fuck uit wat andere dachten, als je maar je zelf bent!! *kuch kuch*
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2003, 18:18   #18
Annuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

:respect:
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2003, 21:29   #19
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is dat ik niemand ken die zo is en dat ik me pas sinds kort me zo kleed. ik voel me erg alleen en was er onzeker over dat is normaal hoor..
  Met citaat antwoorden
Oud 19 July 2003, 22:13   #20
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar gothic is ook niet helemaal van deze tijd. Na begin jaren 90 is het steeds minder geworden.
Misschien moet je maar eens naar een gothicfeest gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2003, 18:27   #21
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

gaat een beetje moeilijk als je geen reet mag...anyway..
eigenlijk ben je het al je hele leven..alleen begin je je pas op latere leeftijd zo te kleden enzo.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2003, 18:57   #22
Forza
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by raxhel
gaat een beetje moeilijk als je geen reet mag...anyway..
eigenlijk ben je het al je hele leven..alleen begin je je pas op latere leeftijd zo te kleden enzo.
kerllll ga met iemand praten
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2003, 19:42   #23
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by raxhel
gaat een beetje moeilijk als je geen reet mag...anyway..
eigenlijk ben je het al je hele leven..alleen begin je je pas op latere leeftijd zo te kleden enzo.
als je geen reet mag waarom mag je je dan wel als gothic kleden.

en dat op latere leeftijd is bullshit, je wordt toch niet opeens wakker denkende ' o nu zal ik me eens gothic gaan kleden'
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 08:33   #24
WhizzCat
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Forza_Vites
een echte gothic zou zo een topic niet starten! want die maakte het geen fuck uit wat andere dachten, als je maar je zelf bent!! *kuch kuch*
Idd, na dit topic gelezen te hebben, heb ik meteen ff wat deskresearch gepleegd en het is idd zo dat Gothic niet alleen muziek is, zoals sommige mensen hierboven denken, maar een complete lifestyle.

Dat van dat donkere en depri sfeertjes is absoluut niet waar. Gothic is een "stijl" die zich bezig houdt met de andere kant van het leven, de dood, maar dat wil nog niet zeggen dat die mensen automatisch depri zijn, absoluut niet. Ze kunnen imho de dingen zelfs beter relativeren dan sommige "nuchtere" mensen
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 13:08   #25
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by WhizzCat


Idd, na dit topic gelezen te hebben, heb ik meteen ff wat deskresearch gepleegd en het is idd zo dat Gothic niet alleen muziek is, zoals sommige mensen hierboven denken, maar een complete lifestyle.

Dat van dat donkere en depri sfeertjes is absoluut niet waar. Gothic is een "stijl" die zich bezig houdt met de andere kant van het leven, de dood, maar dat wil nog niet zeggen dat die mensen automatisch depri zijn, absoluut niet. Ze kunnen imho de dingen zelfs beter relativeren dan sommige "nuchtere" mensen
ja dat is zo ja...maar ehh ik mag me niet zo kleden ik doe het gewoon.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 July 2003, 16:24   #26
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by WhizzCat


Idd, na dit topic gelezen te hebben, heb ik meteen ff wat deskresearch gepleegd en het is idd zo dat Gothic niet alleen muziek is, zoals sommige mensen hierboven denken, maar een complete lifestyle.

Dat van dat donkere en depri sfeertjes is absoluut niet waar. Gothic is een "stijl" die zich bezig houdt met de andere kant van het leven, de dood, maar dat wil nog niet zeggen dat die mensen automatisch depri zijn, absoluut niet. Ze kunnen imho de dingen zelfs beter relativeren dan sommige "nuchtere" mensen
Onzin, gothic is alleen kleding en muziek.
Die gedachte heb je wel bij sommige muziekartiesten, maar niet alle goths houden zich bezig met de dood.

(En goths luisteren niet naar metal.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 11:44   #27
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

kijk daar kan ik niet over oordelen want ik ken haast geen goths.
maar gothic is zeker niet alleen kleding en muziek. het moet vooral in je zitten.

Wat is Gothic?

Wat Gothic precies inhoud is moeilijk. Gothic is niet alleen stijl, maar ook een karakter en uitstraling, de manier van doen en denken.
Als iemand in veel zwart loopt met zwarte oog make-up krijgt deze persoon al snel de titel Gothic. Terwijl dat vaak niet eens zo is. Veel mensen kennen ook slechts alleen het woord Gothic, ze zeggen het wel, maar wat het inhoud weten ze niet.
Veel mensen denken dat Gothics altijd alleen maar zwart dragen, depressief zijn, nooit lachen, drugs gebruiken, satan aanbidden en een hekel hebben aan god en offeren en bloed drinken. Deze gedachten zijn bullshit.
Gothics zijn gewoon mensen, alleen met een andere kijk op het leven en een apart gevoel voor stijl en schoonheid.
De echte Gothics zien het Gothic-zijnde niet als een modeverschijnsel, maar als "a way of live". Het moet in je hart zitten, niet alleen in je kleding.


Gothic zijn kan je niet leren, het zit in je. Je hebt het, of je hebt het niet.
Je kunt het proberen na te doen, maar dat is juist het tegenovergestelde van Gothic zijn, want bij Gothics gaat om het origineel zijn en je gevoelens uiten.
Gothics hebben er een voorkeur aan om bijzonder te zijn. Ze zijn ontzettend gevoelig, heel erg emotioneel, en ook erg creatief.

Gothics hebben vaak ook een grote passie voor muziek. Zij hebben een eigen muziekstijl, deze muziek is vrij rustig. In de meeste Gothic-muziek wordt gezongen door een hoge sopraan die begeleid wordt door een rauwe mannelijke stem.
Over het algemeen houden Gothics van veel brandende kaarsen, muziek, zachte fluwelen velours de panne en verdiepen zich graag in de oudheid. Ze houden van de nacht, omdat deze duister en mysterieus is, en een bepaalde manier van schoonheid geeft.
Vrouwelijke Gothics dragen jurken en/of rokken, mannelijke Gothics vaak leren broeken en ‘piraten’ blouses. Bijna alle Gothics houden van veel sieraden en kruizen.
Gothics hebben vaak een voorkeur aan de negatieve en triestere kant van het leven. Vaak verdiepen zij zich in de dood, angst en vaak ook pijn maar ook verdiepen zij zich in de geboorte. Het hoort bij het leven, en je kunt het niet ontlopen, en zij zien dat in. Veel mensen proberen angst, pijn en de dood zover mogelijk te ontlopen, maar het leven gaat zoals het zal gaan.
Gothics zijn erg gesteld op hun eigen leventje, en vaak hun eigen plekje om naartoe te gaan om na te kunnen denken en zich veilig te kunnen voelen. Zij trekken zich het liefst in zichzelf terug en bemoeien zich ook liever niet met de buitenwereld.
Gothics hebben (vaak) een sterke intuďtie en vinden het prettig om op hun eigen gevoelens af te gaan. Veel Gothics tonen interesse in de spirituele wereld, hebben een grote fantasie en denken heel veel na over het leven. Ze houden van de mysterieuze kanten van het leven en vinden het prettig en vaak ook leuk om daar over na te denken, te schrijven en te tekenen.
Gothics zoeken altijd naar een oplossing en zullen altijd overtuigd blijven dat er achter de “echte” wereld ook nog een verborgen wereld zit.
Zij laten niet graag hun angst aan andere mensen zien of merken. Hun zien dat als hun eigen probleem en zullen niet graag hulp ervaren of ontvangen van buiten, en lossen dat het liefst zelf op.


Gothics kunnen heel sociaal zijn, maar zij zullen nooit zomaar mensen vertrouwen die ze nog niet lang kennen. Vergeet niet dat een Gothic vaak een heel andere kijk op het leven heeft dan het niet-alternatieve deel van de mensen. Ze kunnen heel goed om gaan met anderen, alleen kunnen op anderen ook een deprimerende invloed hebben, door hun middel van leven, doen en denken. Dit betekent dus echter niet dat Gothic’s gevaarlijk zijn voor andere mensen.
Ze houden er niet van in het middelpunt van de belangstelling te staan, of van drukte, en dat moet een ander mens kunnen accepteren

ik ben het niet met alles eens maar grotendeels klopt het wel

  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 14:15   #28
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De gothic cultuur is achterlijk, in mijn ogen. Ik kan me absoluut niet indenken dat mensen op die manier in het leven willen staan.

'Gothics hebben vaak een voorkeur aan de negatieve en triestere kant van het leven. Vaak verdiepen zij zich in de dood, angst en vaak ook pijn'

Je kan dan zeggen dat Gothics niet depressief zijn, nou als ik bovenstaande zin lees komt dit niet op mij over als een vorm van optimisme.


En toch gaat het wel om een bepaalde manier van kleden, stel dat ik me ontzettend kan vinden in al de dingen die je hebt opgeschreven over gothics, maakt me dit dan automatisch een gothic? Nee! Dan heeft toch weer het kleding element ermee te maken. Ik word met 'kakker' kleding aan niet gerespecteerd in een gothic bar...terwijl ik verder misschien wel hetzelfde karakter heb als gothics.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 16:36   #29
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by raxhel
onzin
Mens, je lult onzin. Je wordt niet als gothic geboren. daar kies je later voor. En van gothicmuziek heb je ook geen verstand.
Ik vind niet dat jij je gothic mag noemen
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 18:01   #30
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

pfff oke
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 18:19   #31
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Citaat:
Originally posted by Jolie
Ik word met 'kakker' kleding aan niet gerespecteerd in een gothic bar...terwijl ik verder misschien wel hetzelfde karakter heb als gothics.
je moet niet dingen gaan verzinnnen he
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 18:35   #32
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xero

Mens, je lult onzin. Je wordt niet als gothic geboren. daar kies je later voor. En van gothicmuziek heb je ook geen verstand.
Ik vind niet dat jij je gothic mag noemen
Inderdaad... wat een onzin zeg... Als gothic geboren? Pardon? Pfffff... doe normaal man!
  Met citaat antwoorden
Oud 22 July 2003, 21:21   #33
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo
je moet niet dingen gaan verzinnnen he
Ik verzin nooit dingen
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 18:18   #34
Helenaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik vind het hele gothic gedoe nogal mee loperij. Van die kleine kinderen uit de 1e lopen rond bij ons op school met van die gigantische jurken aan, en voelen zich helemaal appart en cool, en denken dat ze alles mogen omdat ze gothic zijn. En om net even anders te zijn zijn ze met zijn allen bi. Want dat is stoer.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 20:18   #35
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Helenaa
Ik vind het hele gothic gedoe nogal mee loperij. Van die kleine kinderen uit de 1e lopen rond bij ons op school met van die gigantische jurken aan, en voelen zich helemaal appart en cool, en denken dat ze alles mogen omdat ze gothic zijn. En om net even anders te zijn zijn ze met zijn allen bi. Want dat is stoer.
kijk dat soort mensen heb je overal in elke stijl/levenswijze/kledinggroep wel. dat heeft ook verder nix met gothic te maken.
en sinds wanneer is het stoer om bi te zijn?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 July 2003, 21:54   #36
BWM
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Gothics denken niet altijd aan de dood??


Hmz, dat is nieuw voor me, terwijl ik toch best wel in de sfeer rondhang, de meeste zijn toch wel op zijn minst gefascineerd tot de dood en door pijn...

Ik ken ook mensen die in doodskisten slapen, laat ze...
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 13:24   #37
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc



en sinds wanneer is het stoer om bi te zijn?
Op de één of andere manier lijkt dat in de gothic cultuur wel stoer te zijn, aangezien er een grote groep is die openlijk verklaart bi te zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 14:02   #38
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik vind het ook maar niets
maar ik denk dat jullie wel moeten proberen het verschil tussen gothics te zien en die wannabe-breezer-nepmetal -zwartoogpolood-pubermeisjes-cultuur.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 14:03   #39
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

jah idd.. good point
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 15:11   #40
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Jolie
De gothic cultuur is achterlijk, in mijn ogen. Ik kan me absoluut niet indenken dat mensen op die manier in het leven willen staan.

'Gothics hebben vaak een voorkeur aan de negatieve en triestere kant van het leven. Vaak verdiepen zij zich in de dood, angst en vaak ook pijn'

Je kan dan zeggen dat Gothics niet depressief zijn, nou als ik bovenstaande zin lees komt dit niet op mij over als een vorm van optimisme.


En toch gaat het wel om een bepaalde manier van kleden, stel dat ik me ontzettend kan vinden in al de dingen die je hebt opgeschreven over gothics, maakt me dit dan automatisch een gothic? Nee! Dan heeft toch weer het kleding element ermee te maken. Ik word met 'kakker' kleding aan niet gerespecteerd in een gothic bar...terwijl ik verder misschien wel hetzelfde karakter heb als gothics.
ik kan boekdelen volschrijven over intolerantie van kakkers
ik denk en ik weet bijna zeker dat als we mensen indelen in groepen dat kakkers daarvan een van de meest intolerante groepen is.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 17:57   #41
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
ik vind het ook maar niets
maar ik denk dat jullie wel moeten proberen het verschil tussen gothics te zien en die wannabe-breezer-nepmetal -zwartoogpolood-pubermeisjes-cultuur.
ik heb ook zwartoogpotlood en ben een ahum 'pubermeisje'
slaat dat dan ook op mij?

nee serieus, het is echt niet alleen in de gothic scene dat er wannabe's tussenhuppelen, die heb je overal. en je kan je eraan storen of ze gewoon laten, het is niet alsof je er wat aan kan veranderen
  Met citaat antwoorden
Oud 24 July 2003, 18:07   #42
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
Originally posted by FiZz


Inderdaad... wat een onzin zeg... Als gothic geboren? Pardon? Pfffff... doe normaal man!
geef toe dat zou wel lache zijn als je vrouw geboorte geeft aan een mini dani filth
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2003, 08:57   #43
Jolie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic


ik kan boekdelen volschrijven over intolerantie van kakkers
ik denk en ik weet bijna zeker dat als we mensen indelen in groepen dat kakkers daarvan een van de meest intolerante groepen is.
Dan heb je een vrij eenzijdige blik. En denk je trouwens dat je automatisch wanneer je 'kakker gekleed' bent ook arrogant bent? Dat is een fabeltje. En ieder normaal denkend mens ziet in dat je karakter niet bepaald word door je kleding.

Ik wil absoluut toegeven dat er veel intolerante kakkers rondlopen, ik ken er zelf genoeg...maar betekent dit dat alle kakkers zo zijn? Antwoord kan je zelf ook wel bedenken denk ik.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 July 2003, 11:22   #44
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Jolie
Dan heb je een vrij eenzijdige blik. En denk je trouwens dat je automatisch wanneer je 'kakker gekleed' bent ook arrogant bent? Dat is een fabeltje. En ieder normaal denkend mens ziet in dat je karakter niet bepaald word door je kleding.

Ik wil absoluut toegeven dat er veel intolerante kakkers rondlopen, ik ken er zelf genoeg...maar betekent dit dat alle kakkers zo zijn? Antwoord kan je zelf ook wel bedenken denk ik.
waarom scheer je dan zelf wel alle gothics over 1 kam?
juist omdat uiterlijk wel degelijk ergens iets zegt over je innerlijk
tenminste ik neem aan dat je je kleed naar iets wat jij in jouw idee leuk vindt..

en ik denk dat ik lang genoeg tussen duizenden kakkers gewoond heb (wassenaar) om een redelijk gegronde reden over kakkers te kunnen geven. En uiteraard is dit gegeneraliseerd maar daar hebben we het in andere discussies al over gehad, dit moet omdat je anders nooit conclusies kan trekken. Er zijn namelijk overal uitzonderingen op...
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 18:35   #45
anoesjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Het maakt mij echt geen donder uit of iemand der nou bij loopt of gothic of niet als zij zich daar prettig bij voelen tjah dan hoop ik dat ze der erg gelukkig mee zijn. Ik vind het verder wel mooi hoor al die jurken enzo en die jongens die met make-up rond lopen ze hebben wel lef! Maar het gaat natuurlijk niet om de kleding en tjah dat een gothic nou graag aan de dood denkt laat ze lekker...



En wat kakkers betreft je hebt echt vele soorten kakkers. T ligt ook aan je achtergrond je kan ook als kakker opgevoed zijn omdat je uit een nette familie komt en erg netjes bent ook met kleding dat maakt je ook al snel een kakker of je kan kakker geworden zijn...
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 19:06   #46
Little-Halo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hmmzz...kvin "Gothic's" dr soms best gaaf uitzien, ik wor alleen ziek van de "nep-goth's", dus van de mensjes die de hele dag door roepen "IK BEN DEPRESSIEF!! IK HEB AL EEN HELEBOEL ZELFMOORDPOGINGEN GEDAAN!! KIJK MAAR NAAR MN POLSEN!!!" ...mja ok...dat vat k dus niet helemaal...maar verder vink het er dus soms best gaaf uitzien
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 00:01   #47
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
geef toe dat zou wel lache zijn als je vrouw geboorte geeft aan een mini dani filth
Als wat worden ze nu dan geboren?
Gewoon als mens, en dan wordt je gevormd... met alles.... en dan ga je dingen immiteren en later ga je je identificeren tot iets waarbij jij je echt goed voelt...
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 00:03   #48
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Helenaa
Ik vind het hele gothic gedoe nogal mee loperij. Van die kleine kinderen uit de 1e lopen rond bij ons op school met van die gigantische jurken aan, en voelen zich helemaal appart en cool, en denken dat ze alles mogen omdat ze gothic zijn. En om net even anders te zijn zijn ze met zijn allen bi. Want dat is stoer.
Ik vind het nogal meeloperij dat iedereen gewoon spijkerbroeken aanheeft, met adidas schoentjes etc. etc. DAT is de grootste groep meeloperen.. de groep die als NORMAAL gezien wordt, omdat de grootste groep er ongeveer zo bijloopt.

En dan zijn die paar gothics meelopers? Laat ze lekker
Als ze het echt leuk vinden dan blijven ze echt wel zo, en anders veranderen ze wel weer
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 12:37   #49
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ken een aantal gothics waarvan er hoogstens 1 ! echte gothic bij is. De rest was tot een jaar geleden nog totaal anders gekleed, ineens droegen ze zwarte kleren en sneden zichzelf, omdat ze zich zo 'kut en depressief' voelen, als je met ze over muziek gaat praten kom je erachter dat ze maar 2 gothic-achtige bands kennen namelijk cradle of filth en slipknot...
Want within temptation is voor meelopers..
Maar ach.. ik zit er verder niet mee.. als zij dat willen doen, ze doen maar.. Maar ik begrijp wel dat echte gothics zich nogal beledigd voelen door zulke figuren..
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 12:48   #50
FiZz
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoe oud zijn die lui?
Ik weet voor 99,9% zeker dat ze in de puberteit zitten. Dat is normaal gedrag voor die leeftijd hoor. Zoals ik al zijn, identificeren en immiteren. Dat doe je zelfs al vanaf dat je kan lopen en praten (je favorite tekenfilm figuur nadoen enzo).
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 15:09.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.